رواية ستكون صغيرتي الفصل الثاني 2 بقلم هاجر محمد

 رواية ستكون صغيرتي الفصل الثاني 2 بقلم هاجر محمد

رواية ستكون صغيرتي البارت الثاني

رواية ستكون صغيرتي الجزء الثاني

رواية ستكون صغيرتي الفصل الثاني 2 بقلم هاجر محمد

رواية ستكون صغيرتي الحلقة الثانية

اسر بصدمة: اددهم انت بتقول اي عملوا حادثه ازاي
ادهم: مش عارف انا دلوقتي ف مستشفي *** تعالي بسرعة 
اسر قفل الموبايل وجري مش عارف لي وكأن شخص يخصة.
-ف المستشفي 
ادهم قاعدة قدام اوضة العمليات مستني الدكتور 
اسر: ادهم حصل اي وسامح فين
ادهم: هوا ومراتة جوا ف العمليات والدكتور بيقول ان مراته حامل وصعب ينقذوا الطفل
اسر اتخنق لما سمع الكلام ومش عارف اي السبب: هخرج شوية اعمل حاجة بسرعة
ادهم: فين
اسر بضيق: مفيش هعمل بس شوية ورق برا ولسة هيمشي سمع صوت خلاه يقف تايهه مش عارف ليه ولكنه لم يعرف انها ستكون مصيرة قريبا
-الدكتور خرج من الاوضة : انا اسف بس مقدرتش انقذ الشخص والام حالتها خطيره
اسر بتسرع: ص صوت مين ده
الدكتورة: المدام ولدت بنت بس مش عارفين احنا كنا مفكرين ان البنت هتموت بس مكتوب انها تعيش دلوقتي الام لازم متعرفش حاجة ع جوزها علشان متتعبش
اسر بحزن: حاضر وسامح هناخده امتا
الدكتور: لازم نبلغ الشرطة الاول وبعدين هيخرج
اسر: تمام
اادكتور: المهم دلوقتي ان الطفلة مش هينفع تطلع غير لما تتسجل لو كنت قريبها فيك تسجل اسمها 
اسر : بس انا اخلاص ماشي
الممرضة تخرج ب الطفلة وتديها ل اسر
اسر باصص ليها وقلبة مال ليها اووي وابتسملها
الدكتور: هتسميها اي
اسر بحب: مليكة هسميها مليكة قالها وكانها ستكون مِلكه ♥️
- ف فيلا اسر
هبة بدموع: ي عمي اسر مش حابب وجودي خالص
راغب:  يبنتي هوا بيحبك والله بس هوا الايام دي مشغول ومش فاضي وهوا لما يجي هتكلم معاه علشان
هبة:  شكرا ي عمي
- ف المستشفي 
اسر سمع صوت مليكة بتعيط قام شالها واول ما شالها سكتت علطول:  انا اول مرة احب الاطفال بجد وانا حبيتك اوي شكلنا هنتصاحب سميتك مليكة علشان حاسس الاسم ده هيكون مميز ليكي.
- فمكان اخر
المتصل:انت ازاي معرفتش تقتلهم هما التلاته
عامو بخوف: انا فكرت ان بعد الحادثة دي هيموتوا بس مش عارف ازاي هيا وبنتها عاشو
المتصل : منتا غبي وهتفضل طول عمرك غبي لو البت وامها متقتلوش هقتلك انا مكانهم
عامر بتوتر: ح حاضر اعتبرة حصل
-الصبح ف المستشفي
ادهم دخل ع اسر بسرعة وهوا نايم 
اسر بخضة ادهم هوا في حد بيدخل كدا
ادهم بتوتر: ا اس اسر مليكة وامها
اسر بخوف: مليكة مالها ……………
يتبع...
رواية ستكون صغيرتي الفصل الثاني 2 بقلم هاجر محمد
aisha

تعليقات

8 تعليقات
إرسال تعليق
  • Unknown photo
    Unknown1 أكتوبر 2021 في 6:36 م

    الرواية جميله

    حذف التعليق
    • Unknown photo
      Unknown1 أكتوبر 2021 في 6:37 م

      الحلقه الثانيه

      حذف التعليق
      • Unknown photo
        Unknown1 أكتوبر 2021 في 6:38 م

        بليييز

        حذف التعليق
        • Unknown photo
          Unknown3 أكتوبر 2021 في 7:22 ص

          تم

          حذف التعليق
          • Unknown photo
            Unknown3 أكتوبر 2021 في 7:24 ص

            بليييييز

            حذف التعليق
            • Ouahida photo
              Ouahida4 أكتوبر 2021 في 10:14 ص

              💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

              حذف التعليق
              • Ouahida photo
                Ouahida4 أكتوبر 2021 في 10:14 ص

                😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

                حذف التعليق
                • Ouahida photo
                  Ouahida4 أكتوبر 2021 في 10:15 ص

                  ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

                  حذف التعليق
                  google-playkhamsatmostaqltradent