Uncategorized

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل السادس 6 بقلم مي محمد

 رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل السادس 6 بقلم مي محمد
رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل السادس 6 بقلم مي محمد

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل السادس 6 بقلم مي محمد

رحمة….نخطف اسر الاول وبعدين الاستاذة ورد هههههههه
لميس ف سرها…اسر لااا لاا مستحيل اخلي حد ياجي جنبه مهم يحصل ابدا
يوسف…روحتي فين يابت
لميس…هه م معااك 
رحمة…ايه نقول امين 
يوسف…اكيد يا برنسيسه
رحمة….هههههههه 
لميس ف سرها…الفاتحة علي روحك ياشيخه…يلا هههههه
الكل….امين هههههه
رحمة.ف سرها…هتكون ضربة قاضية يااسر بيه هههههه
ف مطعم هادي علي النيل ????
ورد بضحك…ابيه المكان تحفة
اسر بابتسامه…ههههه بجد
ورد… اه بجد دا يجنن 
اسر…دنتي ال هجننيني ياوردتي
ورد بكسوف…بس بقي ياابيه
انا بتكسف
اسر….امووت ف كسوفك ياقمري 
ورد…ابيه خلينا ناكل
اسر…ماشي ياستي 
ابتدوا ياكلو بكل هدواء وحب
وبعد وقت ★????★
اسر…الحمدالله
ورد بحب …الحمدالله ياابيه
اسر بابتسامه…عجبك الاكل
ورد ….امممم حلو خاالص ياابيه
اسر حضنها وقام عشان يمشي
ركبهاا العربيه
جاله تليفون 
اسر ركب ورد العربيه وهو بيتكلم ف الفون
اسر…نعممم انتي بتقولي اي
…\\
اسر…لا والله وانا اصدق كده ع طول 
….\\ 
اسر بعصبيه…امممم ماشي هتصرف 
….. \\\
اسر…ماشي شكرا
وقفل الفون وركب العربيه
ورد بتوتر.. ابيه 
اسر… ايه ياوردتي
ورد… انت كويس 
اسر… اممم ياروحي 
ورد.. طيب احناا هنروح دلوقتي 
اسر …لاا ف فندق هناا قريب من المطعم
هنروح ونقضي الليلة دي هنااك
ورد.. ليه ياابيه
اسر…كفايه اسأله بقي ياورد
ورد بصت الناحية التانيه وبغضب وفضلت ساكته لحد 
موصلو نزل اسر ومسك ايدها
ونزلو دخلو الفندق
……..★…………★ ……..
ورد.. ابيه
اسر… ايه ياروحي
ورد… انا خايفه اوي
اسر حضنهاا …متخافيش مفيش حاجه ياقلب اسر
ورد بعدم تصديق… بجد 
اسر بابتسامه مزيفه… امممممم
يلا 
اسر…لو سمحت عايز اوضة لشخصين 
…. حاضر ثواني
اسر…اتفضل 
وبعد وقت ????
….اتفضل يافندم الاوضة جاهزة لحضرتك
اسر بإحترام…شكرا
…العفو يافندم 
اسر بص علي ورد لقيهاا هتموت وتنام قرب منها وشالها
وطلع علي الاوضة نيمها واخدها فحضنه
…….★………….★………..
رحمة بغيظ وبتدات تكسر ف كل حاجه….ازززززاي يعني نفد من الحادثة
يوسف بصدمة…نعمممم حادثه
رحمة…ازاي وكل حاجه كانت مترتبه 
يوسف قرب منها ومسكها من دراعهاا…حادثه ايه ياروح امك
احنا متفقناش علي كده
رحمة زقته…والله ههههههه ومن امته رحمة عبدالقادر
بتتفق مع حد ههههههه 
يوسف…يعني ايه مش فاهم عايزه تقتلي ورد
رحمة… ههههههههه اه تصدق
يوسف…وانا مستحيل اخليكي تأذيها مهم حصل 
رحمة… اممم عشان كده لازم تموت قبلها
وطلعت المسدس وضربته رصاصه وسابته ومشيت
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ف الصباح ورد قامت من النوم
لقت نفسها فحضن اسر
حاولت تقوم معرفتش 
واسر صاحي 
ورد ف سرها… ياربي اقوم ازاي دلوقتي انا يعني
اسر مغمض عنيها وضاممها اكتر عليه 
ورد ف سرهاا…يووووه هفضل كده يعني
لا هصحيه… ياابيه
اسر ابتسم وساكت????????
ورد… ابيه قوم بقي 
اسر … امممم ف ايه ياوردتي
ورد.. دراعي اتكسر ياابيه????
اسر قام اتنفض من الخضة ..فين ياروحي وريني
ورد بابتسامه…اهو ????
بدحك عليك ههههههههههه
وقامت تجري وهو وراهااا
اسر بضحك… والله مهسيبك تعالي يابت
اسر بضحك…تعاالي طيب هقولك حاجه
ورد هي وبتجري…لااا لاااا 
مش عاوزه 
اسر هو وبينهج …ورد خلاص فصلت والله ومش هعملك حاجه ههههههه
ورد …لاا لا هتضربني ياابيه
اسر بضحك…ههههههه مش هضربك 
ورد… لا هتضربني انا عرفااك
اسر…. ههههههه تعالي بقي قولت لاا
ورد…. احلف كده وحياتي
اسر بضحك….بقي كده طب تعالي ياحلوة
ورد…لااااااا 
مسكها اسر وشالها وهي بتضحك وبتصرخ …ههههههههههه
خلاص خلاص ونبي ياابيه
اسر… لااا بقي كده تخضيني 
ورد… مش هعمل كده تاني
اسر… لاااا انا اتخضيت جامد صلحيني الاول
ورد… طيب اعمل اي ياابيه
اسر شاورر ع شفا*يفه ..هنااا
ورد بكسوف اتخبت جوه حضنه اكتر وهو هيجنن من الحركة دي… بقي كده
ورد بكسوف… نزني ياابيه بقي
اسر بضحك…تؤتؤ
ورد… عشان خاطري 
اسر عارفه مكسوفة…لا مش هنزلك خليكي كده 
ورد… يوووووه ع فكرة هتتعب
اسر.. وايه يعني منا طول عمري تعبان
ورد بصت عليه بعيون باكية????…من ايه ياابيه
اسر بحب وعيونه ف عيونه…. من حبك ياوردتي 
ورد…انا ياابيه
اسر … امممم انتي ياوردة اسر
ورد بابتسامه…ههههه طيب نزني
اسر….مش قونه لاا 
ورد… براحتك بقي????
اسر نزلهاا بحب وحطهاا ع السرير وقعد وحاضنهاا… ورد
ورد… ايه ياابيه
اسر بحزن… مش انتي عايزه تعيشي لوحدك
ورد طلعت من حضنه…. ابيه هو ف ايه
اسر رجع شعرهاا لورا…مفيش ياروحي انا بس بسألك
ورد… طيب انا مش عاوزه ابعد عنك ممكن
اسر… ليه 
ورد… عشان اتعلقت بيك اوي ومش هقدر اعيش من غيرك
اسر غمض عنيه وقال ف سره.. لا لازم تبعدي ياورد من هنااا لاازم 
ورد…ابيييييه 
اسر… ااه م معاكي ياحببتي
ورد… انا هقعد معاك ع طول
اسر عكس ال جوه… احم مش 
انتي كنتي عايزه تقعدي لحالك وتعيشي مع نفسك وغير كده مش انتي عايزه برضه صحابك ال اخدك منهم هه
ورد بدموع وحضنته جامد… لاااا مش عاوزه حاجه انا عاوزه افضل مععاك وبس
ياابيه
…………. ……………
اسر غصب عنه ودموع ف عنيه …لاااا انا مش عايز كده
ورد.. انا مش فاهمه حاجه انت ليه مش عاوزني هونتا بتكرهني ياابيه
اسر بيحاول يسيطر ع نفسه.. احم لااا طبعا اكرهك ليه كل الحكايه اني
ورد ببكاء.. انك اي 
اسر بجمود… هجوز
ورد.. ايه????ورد بصدمة… ت تجوز
اسر….امممم هجوز
ورد قامت ودموع ف عنيهاا 
لااا انت بتحبي انااا يبقي ازاي هتجوز
وقعدت وبتسمت وقالت… انت بتعمل كده عشان خضيتك
مش هعمل كده تاني ياابيه والله ????
اسر قام مديها ضهرو ورجع شعره لورا ونفخ بغضب… بس انا مش عايزك ياورد
ورد قامت وهي مش مسدقه ولا كلمة منه… ليه 
اسر.. عشان اكتشفت اني مش بحبك
ورد ببكاء…. لااا انت بتحبي وبتكدب
اسر بزعيق …. قولتلك لاااا مش بحبك ولاعمري هحبك ياوردتي
ورد بابتسامه وعياط.. اهو اعترفت وقولت ياوردتي هههههه
اسر بتوتر وحزن… ع عادي يمكن عشان متعود عليها مش اكتر متلزقيش ف اي حاجه اقولهالك 
ورد فضلت باصه عليه وساكته
اسر… دي فيزا بتعتك والشنطه دي بتعتك برضه فيه كل حاجاتك 
ولو عايز تأجري اي شقة او تقعدي هنا ف الفندق براحتك
برضه انتي حره
وسابها وخرج وهي مسحت دموعهاا ومشيت وراه وهو عارفها ماشيه وراه 
نزل فتح العربيه وهي واقفة 
شغل العربيه بس مرديتش تطلع عشان مفيهاش بنزين 
نزل منها وفضل يمشي ع الشارع وورد وراه ماشيه وساكته 
كان يقف ورد تقف كانت وراه ف كل مكان يروحه 
وقف عربية أجرة وركب وهي ركبت جنب اسواق وساكته
وبعد وقت وصل عند البيت 
نزل ودفع الفلوس
ودخل وهي فضلت برا قدام البيت وبتعيط????????
اسر ورا باب البيت بيعيط وبينزل ع الارض حته بحته …. ليه كده ياوردتي انا عايز احميكي ونتي بتقطعي قلبي حته حته كده والله مقادر حررام يارب 
مسح دموعه وخد نفس وطلع ومبصش عليها هي قامت وراه وفضلت ماشيه وبتعيط وصوت شهقاتها عاالي اوي 
واسر مغمض عنيه ومكتفي ب دموع ال مغرقه وشه فاق علي صوتهااا ال خلع قلبه من مكانه
… ابيه الحقني 
يتبع ……
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد