Uncategorized

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم اميرة محمود

 رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم اميرة محمود

اروح معاك الشقه بمناسبه ايه لا لا لا ده انت بص مش قدي وابقا عيد الكلمه دي تاني وشوف اللي هيحصلك
مراد ، انتي هبله يا بنتي انتي بقيتي مراتي
نور ، مراتك علي الورق يا روح ماما وبس أما تبقا اشهر جوازك مني وتعملي فرح أبقا اروح معاك هو أنا عوره واللا ناقصه ايد واللا رجل عشان متعمليش فرح
مراد ، يخربيتك اي ده ده انا فتحت ماسوره ماجارى
نور ، أنا ماسوره ماجارى يا مراد أنا
مراد ، لا أنا يا روحي 
نور ، طب ياللا امشي من جنبي عشان الريحه يع 
حسام ، ههههه والله العظيم انتو الاتنين مسخره حاسس ان قلبي هيقف من كتر الضحك 
حور ، وربنا انتو الاتنين مجانين
مراد ، طب هتعملي ايه يا ست نور هتقعدي فين
نور ، هروح شقتنا القديمه 
مراد ، لا لا انسي
نور ، وانسا ليه ماله بيتنا أن شاء الله
مراد ، بعيد عني يا روحي خلاص تعالي الشقه اللي حسام كان جيبها لمامتك
نور ،. لا هروح بيتنا يا مراد في ايه مانا متربيه فيه ماله دي الوقت
مراد ، مالوش خلاص اعملي اللي يريحك وياللا امشي عشان اوصلك ورايا نبطشيه
نور ، ماشي مش عايزه حاجه يا حور
حور ، سلامتك ياقلبي مع السلامه
نور ، سلام يا حسام
حسام ، مع السلامه وبراحه شويه علي مراد 
نور ، متخافش عليه مني هههههههه
حسام ، ياللا يا مجنونه 
نور ، ههههه سلام
نور ركبت مع مراد العربيه 
نور ، انت ساكت ليه
مراد ، ويهمك في ايه اتكلم أو متكلمش
نور ، لا ده انت شكلك زعلان اوي
مراد ، نور لو سمحتي اسكتي أنا مش طايقك
نور ، ليه يا مراد
مراد ، ليه مش عارفه ليه انتي مفيش كلمه اقولها وتسمعي كلامي فيها أبدا أنا تعبت بجد
نور ، وليه متسبنيش براحتي
مراد ، براحتك دي لو لوحدك أما أنا دي الوقت شرعا جوزك يا نور ومن حقي أن أقول الكلمه تتسمع انتي حرجتيني قدام حور وحسام ومرضتش ازعلك لو سمحتي حاولي تتغيري مينفعش تعلي صوتك عليه قدام الكل كده انا جوزك وواجب عليكي تحترميني قدام اي حد
نور ، أنا اسفه يا مراد بس والله كنت بتكلم عادي معرفش انك ممكن تزعل لأن احنا كلامنا طول عمره كده
مراد ، هيتغير ولازم تحترميني يا نور لازم معدش صوتك يعلي عليه فاهمه ومش عايز عناد كتير
نور ، مراد لو سمحت نزلني اقف لو سمحت 
مراد ، رجعنا الجنان تاني 
نور بزعييق ، لو سمحت نزلني
مراد وقف بالعربيه ، اتفضلي انزلي ياللا
نور بصت له وراحت معيطه ونازله من العربيه مراد مش بالعربيه وسابها في الشارع لوحدها وراح القسم يستلم النبطشيه
نور ، ماشي يا مراد أما وريتك بقا بتسبني في الشارع وتمشي ماشي ماشي
شاب ماشي وراها ، اي القمر ماشي لوحده بليل كده ليه
نور ، استغفر الله العظيم يارب
الشاب مسك دراعها ، استني بس ممكن اوصلك لو عايزه
نور ادورت و بصت له بصدمه ، شيل ايدك دي يا حيوان
الشاب ، أنا حيوان تؤتؤ لا ده انتي اتجننتي بقا وربنا مانا سيبك وراح مطلع مطوه ياللا يا موزه تعالي معايا من سكات 
نور بصت للمطوه وراحت عطيه بالشلوط في أيده المطوه طارت عالارض وراحت نازله فيه ضرب طلع يجرى عالمطوه لقت قالب طوب عالارض لقيته بيه فتحت رأسه العربيات كانت معديه وقفت ومسكوها واتصلوا بالنجده والاسعاف
البوكس اجا اخد نور والشاب الإسعاف لفله الجرح وراحوا القسم
مراد بيبص بصدمه لقا نور دخله القسم هي والشاب وأمين الشرطه مكلبشهم
مراد ، في ايه اي ده فك يابني
الشاب ، أنا كنت ماشي في امان الله راحت لقاني بقالب طوب فتحتلي دماغي يا باشا
مراد ، لقتيه ليه
نور بصت لمراد وعينيها كلها دموع وراحت بصه في الارض
مراد ، انت عملت فيها ايه عشان تلقق
الشاب ، أنا كنت ماشي في امان الله مجتش جنبها 
مراد ، اتكلمي في ايه حصل
نور ، لا رد 
مراد ، نور أنا بكلمك
امين الشرطه ، انت تعرفها يا باشا
مراد ، اه
نور رفعت راسها وبصتله
مراد ، مراتي
امين الشرطه ، طب اقعدي يا هانم
الشاب ، هي هانم دي الوقت وانا هروح في الرجلين
امين الشرطه ، اخرس خالص انت فاهم
الشاب ، طب خلاص انا هتنازل ومش هرفع عليها محاضر 
نور ، يعني كنت عايز تاخدني معاك تحت تهديد المطوه وزعلان دي الوقت اني ضربتك لا وكمان انت اللي عايز ترفع عليه محضر
مراد سمع كده محسش بنفسه غير وأمين الشرطه بيقوله 
سيبه يا باشا هيموت في ايدك يا باشا يا مراد باشا كده غلط وراحوا اللي في القسم بعدوه عنه
نور ، اوم روح المستشفي انت بتنزف جامد
مراد ، انتي خايفه عليه واللا ايه
نور بصت له ومردتش عليه 
الشاب ، يعني انتي مش هتأذيني أنا والله تبت ومعدتش هعمل كده تاني
نور بصت لمراد ، العيب مش عليك العيب علي اللي يسيب مراته لوحدها في الشارع ويمشي اكيد الكلاب هتتلم حواليها ياللا اوم امشي 
الشاب ، صافي يالبن
نور ، ماشي بس تخيل لو اختك او امك او بنتك حد تعرض ليهم كده اكيد هتوجع اوي حاول تفكر في أهلك قبل ما تتعرض لبنات الناس
الشاب ،. ماشي والله خلاص توبه 
نور بصت في الارض وراحت خارجه
مراد راح وراها ، نور استني 
نور وقفت وبصتله ، نعم يا مراد
مراد ، أنا آسف اني كنت سبب في اللي حصلك انهارده
نور ، عارف يا مراد لو قولت آسف للسنه الجايه مش هتغفر اللي انت عملته ده عن اذنك
مراد ، استني أنا هوصلك
نور ، لا مش عايزه حد يوصلني أنا قويه واعرف كويس احافظ علي نفسي كان من الاول يا مراد مكنش كل ده حصل
مراد ،. مانتي اللي فضلتي تسرخي عايزه انزل عايزه انزل
نور ، كنت منتظراك تقول كلمه تهديني مش تقف بالعربيه وترميني في الشارع لوحدي وشارع مقطوع 
مراد ، خلاص والله أنا غلطان 
نور ،، مش هيفيد بحاجه يا مراد خلاص وراحت سيباه ونزلت وقفت تاكسي ركبته وروحت
مراد دخل القسم ، أنا اللي غلطان أنا السبب 
الشاب ، ياباشا هتعملو ايه معايا اروح
مراد ، امشي غووووور
الشاب طلع يجرى خرج من القسم
مراد اتصل بصاحبه يجي النبطشيه مكانه وراح نازل راكب عربيته ووقف قدام محل ورد الراجل كان بيقفل ومروح
مراد ، استنا يا حاج 
بتاع الورد ،، خير يابني 
مراد ، عايز بوكيه ورد علي ذوقك كده اصالح بيع المدام
بتاع الورد ، ماشي يابني أنا هفتح بس عشان بدالك هتصالحها وراح عمله بوكيه ورد كله ورد احمر 
مراد ، الله جميل اوي وراح محاسب وجاي يمشي
بتاع الورد ، استنا يابني اهم حاجه الكلمه الحلوه حاكم الستات بتحب الكلمه الحلوه
مراد ضحكله وراح راكب العربيه وراح وقف قدام سوبر ماركت نزل جاب شوكولاته جلاكسي من الكبيره وحطهم جوه الورد بطريقه حلوه وراح رايح لنور 
مراد وقف وفضل يخبط كتير ،. اي ده هي لحقت تنام
نور فتحت الباب كانت لبسه برموده قصيره وعمله قرنين وكان شكلها قمر خالص 
مراد ، انتي مين يابنتي
نور ، مش وقت استظراف عايز ايه
مراد ، هو الصوت والله انتي ايه اللي لبساه ده وايه القرنين دول
نور ، أنا حره البس اللي عايزه البسه أنا حره 
مراد، خلاص خلاص عرفنا انك حره ايه ممكن ادخل
نور ،. لا 
مراد زقها وراح داخل 
نور ، هو ايه ده انت مينفعش تدخل كده عيب
مراد ، أنا آسف يا نور وراح عطيها بوكيه الورد
نور ، الله ده جميل اوي وكل دي شوكولاته
مراد ، خلاص لسه زعلانه مني
نور ، ايوه طبعا ولو سمحت امشي ياللا
مراد ،. طب والورد 
نور ، لو عايزه خده
مراد ، لا اقصد مش عجبك خلاص بقا خلي قلبك ابيض
نور ، لا يا مراد افرض كان عورني بالمطوه واللا كان عمل فيا حاجه صدقني مش هقدر اسامحك وياللا امشي بقا 
مراد ، والله مانا ماشي وهبات هنا كمان وادي نومه وراح نايم علي الكنبه 
نور ، مراد مينفعش كده شكلي هيبقي ايه قدام الجيران وهما عارفين انك بايت هنا لو سمحت امشي
مراد ، خلاص تسامحنيني أنا سبت الشغل واجيت جرى وراكي اصالحك خلاص بقا ماهو زى مانا غلطان انتي كمان غلطانه 
نور ، مهما كنت غلطانه يا مراد ده ميخلكش تعمل كده معايا 
مراد ، خلاص والله اسف اسف اسف 
نور ، خلاص يا مراد بس ياللا امشي
مراد ، يعني معتيش زعلانه مني 
نور ، لا 
مراد ، طب ممكن أتأكد انك مش زعلانه
نور ، عايز تتأكد ازاي 
مراد قرب منها وراح مقبلها من شفتيها وفجأه الباب خبط جامد
ام شريف ، افتحي يا هانم جيبلنا رجاله البيت افتحي
نور زقت مراد عنها ، اتفضحت يا مراد
مراد فتح الباب ، ا
يتبع…
لقراءة الفصل التاسع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

‫3 تعليقات

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: