روايات

رواية زواج بالغصب الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة الصغيرة نور

رواية زواج بالغصب الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة الصغيرة نور

رواية زواج بالغصب البارت السادس

رواية زواج بالغصب الجزء السادس

رواية زواج بالغصب الحلقة السادسة

محمد بخبث: خلاص اروح انزل اقعد مع خالتي وسمر هتعملي اللي انا عاوزه
نور وقد مسكته من لياقته: جرب كدا وانا ادفنك انت وهي وعيطت لأنها تذكرت خيانه علي لأختها
محمد بخوف عليها: خلاص يا نور والله كنت بهزر انا آسف مش هقول كدا تاني ومسح دموعها
نور بدموع: طب سيبني اقوم
محمد بحزن: حاضر وتركها
نور دخلت المطبخ تحضر الأكل وهي تنظر لهذا الذي يبدو عليه الزعل الشديد
نور لنفسها: غبيه مهو جوزك اديكي زعلتيه عشان كل شويه احسسه انو خاين هششششششش نور اهدي هو مش شكلهم واخدت الأكل وخرجت
نور ل محمد: يلا عشان ناكل

 

محمد وهو يعمل ع اللاب توب ويبدو عليه الزعل: لأ مليش نفس كلي انتي
نور وشعرت بالحزن من أجله فهي دائماً تحسسه انه سئ: انت زعلان
محمد: هزعل ليه هو فيه حاجه تزعل
نور بدموع : محمد أنا آسفه
محمد بحزن يبدو عليه قام با تجهها وهو يمسح دموعها: متعيطيش تاني خلاص محصلش حاجه
نور وارتمت بحضنه جامد
محمد وقلبه يكاد ينخلع منه فهذه اول مره حبيبته تحضنه برضاها دون ان يطلب واخذ يملس ع شعرها ويطبطب عليها: خلاص بقا مش زعلان والله 😂
نور ووضعت يدها حول رقبته بدلع: يعنى مش زعلان خلاص
محمد وهو ينظر لها: لأ مش زعلان ولو فضلنا كدا دقيقة كمان انتي اللي هتزعلي 😂
نور بضحك: طب ممكن تغمض عينك
محمد: حاضر
نور باسته من خده وطلعت تجري دخلت اوضتها
محمد فتّح بضحك وجرى وراها : طب افتحي طيب دا مكنش اتفقنا 😂

 

نور من خلف الباب: مش هفتح وروح كمل شغل
محمد بخبث: ماشي
نور ضحكت ولبست ترينج صيفي وفجآة صرخت لما شافت محمد ادامها واقف ومربع ايده
نور: انت ازاي دخلت
محمد وهو يقترب منها: انتي ناسيه ان الأوضة اللي حضرتك قاعدة فيها ليها بابين والباب التاني متوصل بأوضة الأطفال
نور: طب انت بتقرب ليه
محمد بخبث: عاوز بقيت حقي
نور بضحك: اللي هو ايه
محمد : انتي بوستيني من هنا وشاور ع خده وأنا كنت عاوز من هنا وشاور ع شفايفه وانتي زعلتيني يبقا ليا حق ولا لا
نور بحرج: ومش هتزعل مني تاني
محمد بخبث: لأ بس انتي متزعلينيش
نور وقد اقتربت منه وطبعت قبله ع شفايفه واستخبت ف حضنه
محمد بضحك: هي دي مش هتنفع بس يلا مش مشكلة
نور بحرج: بس بقا

 

محمد: طب ايه هتفضلي جوا حضني كتير انا مش مسؤل عن نفسي 😂
نور بتوتر: طب يلا ناكل عشان نلحق نجهز الشنط وننام
محمد: يلا وكلوا ومحمد خلص شنطته وراح عند نور
محمد: ها خلصتي
نور: أيوة بس مش عارفه لسه أنا هنام فين
محمد بتوهان: ف حضني 🥰
نور ضربته ف كتفه: يلا روح نام عشان هنصحا بدري مش تعذبني زي كل يوم
محمد وهو يقترب منها: لو عاوزه تتأكدي اني أصحى بدري نامى جمبي
نور بتوتر: ابعد بقا عاوزة انام وحضنت الدبدوب و نامت
محمد وهو عند الباب: ييبختك يا عم الدبدوب😂
نور حدفت فيه المخده ومحمد راح اوضته ونام ونور حضنت الدبدوب ونامت
ف الصباح
نور صحيت وجهزت سندويتشات ولبست وراحت تصحي محمد
نور: محمد قوم بقا عشان نلحق عما نوصل الجامعة فيها ساعتين
محمد بنوم: سيبيني شويه
نور واقتربت من اذنه بخبث: تووووووووووووووت

 

محمد قام بسرعه: ايه مين مات 🫨
نور بضحكك: يلا بسرعه لسه ادامنا ساعتين عما نوصل الجامعة البس بسرعه وطلعت تجري
محمد: مش هسيبك يا نور وقام استحما ولبس
محمد: يلا فين شنتطتك
نور: اهي
محمد: ودي
نور: لأ دي سندويتشات
محمد: طب يلا وشال الشنط ونور وراه وركبوا
بعد ساعتين وصلوا الجامعة
عمر راح عليهم: علطول متأخّر كدا
نور ضحكت
محمد: عجبتك اوى دي
نور: ايوة 😂
عمر بغمزه ل محمد : هي دي الملاك
محمد :ايوة واحترم نفسك

 

عمر ونظر لسهيلة اللي ورا محمد :االبس بقا😂
سهيلة بمياعه: اتأخرت ليه يا محمد
نور بغيظ وضربته ف كتفه: مش تعرفنا
محمد: ااهه سهيلة زميلتنا ودي نور مراتي
سهيلة بقرف: أهلاً
نور ل محمد و لم تعيرها اهتمام: يلا يا حبيبي نطلع الباص عشان دايخه
محمد بحب: يلا سلام يا عمر
ف الباص نور قعدت جمب محمد
محمد: مالك
نور بغيظ: مفيش
محمد: طب زعلانه ليه
نور بغيظ: مشوفتش سهيلة دي كانت بتبصلك ازاي
محمد بضحك: انتي بتغيري يا نوري
نور بضيق: بس بقا عشان عاوزه اجيبها من شعرها
محمد وهو يقبل يدها: مش مهم هي بتعمل ايه المهم ان انا مبحبش غير نوري وبس
نور ونامت ع كتفه بكسوف: ربنا يخليك ليا 🥺❤
محمد وباس جبينها: ويخليكي ليا يارب وميحرمنيش منك ابدا ياروح قلبى 🫂❤

 

عمر من خلفهم: يارب فكها علينا احنا كمان
باسم من خلفه: ما تسيبه ف حاله بقا يبني
محمد وهو يضحك: قوله يا باسم دا باصصلي ف كل حاجة كدا
ايمان وسارة كانوا داخلين الباص
ايمان: نور انتي هنا واحنا قاعدين ندور عليكي برا
نور: ماخدتش بالي من الفون
سارة: طب ما تيجوا نرجع ورا صحابنا كلهم هناك
نور وبصت لقت سهيلة جايه: لأ انا هقعد هنا
ايمان: ايوة يعم من لقي احبابه نسي صحابه
عمر بحب: اه والله يا استاذة ربنا يوعدنا
ايمان بحرج: هو انا صوتي كان عالي للدرجه دي
نور بضحك: أحسن
سارة: طب احنا هنرجع ورا عن اذنكم
عمر وباسم: اتفضلوا والباص اتحرك
نور ل محمد: هي سهيلة دي بتبصلك كدا ليه
محمد: احم بصراحه سهيلة دي………

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية زواج بالغصب)

اترك رد

error: Content is protected !!