رواية اين عمري الفصل الحادي عشر 11 بقلم حبيبة أحمد شحاتة

 رواية اين عمري الفصل الحادي عشر 11 بقلم حبيبة أحمد شحاتة

رواية اين عمري البارت الحادي عشر

رواية اين عمري الجزء الحادي عشر

رواية اين عمري الفصل الحادي عشر 11 بقلم حبيبة أحمد شحاتة

رواية اين عمري الحلقة الحادية عشر

@تمارا 

تمارا بصدمه : سلمي ...... جريت عليها تمارا وحضنتها 

سلمي بعيط : وحشتيني اووووووووي 

تمارا بعيط : وانتي اكترررررررر 

سلمي : بس صوتك حلو يا بت يا توتي 

تمارا راحت افتكرت ادهم لما قلها يا توتي : توتي 

سلمي بستغراب : مالك في ايه 

تمارا : هاا وله حاجه 

تميم : مامي عمو عمر جبلي الشكولاته 

تمارا بابتسامة : قولتلو شكرا يا عمو 

عمر بابتسامة : ده ابني يا بنتي شكرا ايه 

تمارا : ربنا يخليك لينا يارب يا عمر 

سلمي بستعراب : عمر مين هو ده مش ادهم ومين الصغنن الجميل ده 

تمارا : تعالي انا افهمك ...... و حكتلها على كل حاجه 

سلمي : بس ادهم ميعملش كده يا تمارا 

مارينا : قوليلها يا بنتي انا بقولها كده من بدري 

سلمي : لا يا تمارا اكيد في لعبه في الموضوع 

تمارا وهي بتمسح دموعها : خلاص بقا فضو الموضوع وانتي ايه الي خلكي تبعدي عني وتامر هيتجنن عليكي 

سلمي افتكرت لما تامر قالها انا مش بحبك : تامر تامر اكتر حد كرهتو في حياتي 

تمارا : سلمي انا عارفه الموضوع كلو تامر قال كده عشان كان شايفك صغيره مش عايزك تتعلقي بي بس هو كان هيموت عليكي بجد 

سلمي بعيط : لا لا هو مبيحبنيش وانا الي حبيتو وقلتلو انا بحبك قولتها مش عارفه ازاي بس حبيتو بجد بس هو كسرني وجع قلبي 💔

مارينا : اهدي بس هو كل واحد كده عندو مشكلها 

سلمي بضحك : هههه هي دي حياتي انا و تمارا من واحنا صغيرين ربنا بيكتبلنا زاي بعض كاننا اخوات 

تمارا : متقوليش كده احنا اخوات مش صحاب 

مارينا : وانا فين بقا 

تمارا وهي بتحضونها هي وسلمي : انتي بقيتي جوزاء من حياتنا 

عمر : طب يلا بقا وله ايه 

تمارا : اما فين تميم 

عمر : نام وحطيتو في العربيه 

مارينا : طب يلا 

سلمي : انا همشي بقا 

تمارا : ليه تعالي معايه 

سلمي : ابقا اجي اشوفكو بكره 

تمارا : ماشي باي 

سلمي : باي ...... خرجت تمارا بكل جديا وست الناس و الصحافين والبودي جارد بيحوشو الناس و الصحافين من قدمها 

الناس : تمارا تمارا تمارا 

الصحافين : جوز حضرتك فين...... دخلت تمارا العربيه هي و مارينا و عمر والبودي جارد وراهم وبعد شويه وصلو الڤيلا 

تمارا : هات تميم يا عمر 

عمر وهو شايل تميم : يا ستي انا هطلعو في اوضتو . ... راح عمر طلع تميم اوضتو 

مارينا بتعب : مش عارفه حسه اني ديخه و..... لسه كانت هتكمل لقت نفسها بترجع وجريت علي الحمام 

تمارا : مارينا انتي كويسه 

عمر بخوف : مالها مارينا 

تمارا بابتسامة : مراتك حامل 

مارينا وهي خرجه من الحمام : حامل ايه طلقيني وخده برد 

تمارا : ولله حامل نفس الي كان بيحصلي في حمل تميم 

عمر بفرحه : بجد يا تمارا طب تعالي نروح عند الدكتور 

مارينا : دلوقتي 

عمر : اه دلوقتي 

مارينا : طب انا تعبانه دلوقتي خليها الصبح طيب 

عمر : طب تعالي يلا براحه امشي براحه خالص 

مارينا و تمارا : هههههههههههه 

تمارا : تصبحو علي خير 

مارينا و عمر : وانتي من اهل الجنه ..... كول واحد دخل اوضتو 

تمارا وهي مسكه صورت ادهم : وحشتني وحشتني يا ادهم 

تميم بنوم : مامي 

تمارا : نعم يا حبيبي خرجت من اوضتك ليه 

تميم : عايز انام في حضنك يا مامي 

تمارا بابتسامة :تعال يا حبيبي ...... نامت تمارا وخديت تميم في حضنها وتاني يوم الصبح 

عمر : يلا بقا 

تمارا بضحك : اهدا في ايه مالك 

عمر بفرحه : لو حامل بجد هعمل حافله هنا في الڤيلا 

مارينا بضحك : اهدا بس طب ممكن مبقاش حامل.... راحت جريت علي الحمام 

عمر بخوف : مارينا انتي كويسه 

سلمي وهي دخله من الباب : لوووووووولي المدام حامل 

تمارا وعمر : هههههههههه 

مارينا بتعب : في ايه يا جماعه هو انتو قرارتو كده 

تمارا : طب يلا وله ايه 

الكل : يلا .... وراحت معاهم سلمي وبعد شويه وصلو المستشفي 

الدكتوره بابتسامة : مبروك المدام حامل 

عمر بصدمه و فرحه : انتي بتكلمي بجد 

الدكتوره : اه ولله حامل وكمان في الشهر التاني ....... عمر جري علي مارينا و حضنها جامد 

تميم : هيهيهيهييهيهي انا عايز بنوته 

الكل : هههههههههه 

تميم : وهسميها ممممممم اه روز 

مارينا : انا عجبني الاسم اشطا يا زميلي.... راحت ضربت كف في كف تميم 

تميم : اشطا يا برووووو 

تمارا بضحك : يا بنتي انتي هتبقي ام 

عمر بضحك : دي هتبقا ام صدقيني لما تولد هترميها 

تميم بعصبيه : مين يرمي مراتي ده انا اقتلو 

سلمي بضحك : مراتك هو انت قرارت بنت وله ولد وكمان هتتجوزها 

عمر : حوشي ابنك عن بنتي يا تمارا 

تمارا بضحك : هههههه 

مارينا : انا عايزه رومان مليش دعوه 

الكل : هههههه 

عمر : من عيوني بس كده 

تمارا شافت حب عمر لي مارينا راحت خرجت من الاوضه وعيطت راحت سلمي شفتها خرجت وراها 

سلمي : مالك يا تمارا 

تمارا بعيط : كانت نفسي ادهم معايه كده لما كنت حامل في تميم 

سلمي : انتي الي مشيتي يا تمارا 

تمارا : عايزاني اشوف واحده تاني في حضن جوزي واسكوت لالا 

عمر : مالك يا تمارا 

تمارا وهي بتمسح دموعها : لا مفيش حاجه 

تميم : مالك يا مامي 

تمارا بابتسامة  : مفيش يا قلب مامي عيني بس دخل فيها حاجه 

سلمي : طب يلا نمشي 

الكل : يلا ..... بعد شويه وصلو الڨلا ومعاهم سلمي 

سلمي : بقولك ايه يا استاذ عمر انا اصلا بتاعت ديكور ياعني سيبلي انا هظبت الحفله دي 

عمر : ماشي يا ستي عليكي انتي المهمه دي 

سلمي : اشطا يلا يا تيمو 

تمارا بضحك : مجانين 

عمر : خلي بالك من نفسك انا رايح الشركه 

تمارا : متخفش عليها انا معاها يا عم 

عمر : دا انا خايف منك انتي 

مارينا بضحك : روح بقا متخفش عليا 

عمر : خلاص ماشي باي 

الكل : باي 

تميم بزعيق : عمو عمر متنساش الشكولاته 

عمر بضحك : من عيوني يا قلب عمو فين الحضن بتاعي 

تميم جري علي وحضنو : بحبك يا عمر 

عمر بضحك : عمر كده حاف 

تميم بضحك : اه عمر كده حاف 

عمر : ماشي يا عم تميم يلا باي ..... .. مشي عمر وسلمي و تميم حضروا لي الحفله وكان عباره عن الڤلا كلها متزينا بي الورد الاحمر و الابيض وفي كل حته صورت عمر و مارينا و صوره تاني فيها تمارا و عمر و مارينا وتميم وكانت الڨلا روعه 

سلمي بتعب : انا تعبت خلاص مش قادره 

تمارا : معلش يا قلبي 

سلمي : ولله قلبي دي هي الي بتديني القوه تاني 

تمارا : ابقا اقولهالك كل شويه يلا عشان نلبس يا قلبي 

سلمي : فريرااااااا يلا يا تيمو 

تميم : جاي يا سوسو 

عند ادهم 

ادهم بتعب : بقولك ايه انا مش فاضي عشان اروح حفلات 

تامر : يابني انت من ساعت اما تمارا مشيت وابوك وامك ماتو وانت علي الحال ده ليه كده تعال نروح الحفله دي 

ادهم بزعيق : بقولك ايه امشي من وشي انا مش فضيلك 

تامر : براحتك يا صحبي بس الحفله دي بتاعت اكبر رجل اعمال في مصر انا بقولك اهو 

ادهم : هي الحفله في مصر 

تامر : ايوه 

ادهم : طب ماشي هروح معاك بس شويه وهنمشي انا مش غاوي دوشه 

تامر : تمام انا هروح البس عشان نلحق نوصل عشان الحفله انهارده 

ادهم : خلاص ماشي..... تامر مشي و ادهم ام لبس بدله سوده وسرح شعرو وحط البيرفون بتاعو 

ادهم بحزن وهو باصص علي نفسو في المرايه : وحشتيني يا تمارا و يا ترا ابننا عامل ايه دلوقتي انتي فين يا تمارا 

نزل ادهم لقا  تامر مستني..تامر كان لبس بدله قوحلي ركبوا العربيه ومشيو 

عند تمارا 

نزلين تلات جميلات مصر تمارا و سلمي و مارينا وتميم من علي السلم ... تمارا كانت لبسه فستان لبني مثل عيونها الي تجنن و ميكب خفيف..... سلمي كانت لبسه فستان اصفر وفي ورود بيضه وكان قصير عند الركبه ونازل من الكتاف و ميكب خفيف 

..... مارينا كانت لبسه فستان احمر وكان طويل من ورا وقصير من ادام ..... تميم كان لبس بدله سوده صغنن علي قدو وعليها قميص ابيض و جزمه سوده..... عمر كان لبس بدله سوده و قميص ابيض و جزمه سوده 

عمر بصدمه : اده يا خربيت جمالكو الناس تقول عليا متجوز تلاته 

تمارا بضحك : لا متخفش انت متجوز واحده بس 

عمر : لا بس طلعتي يا بت يا سلمي بتعرفي في الديكور ... راح ضربها علي كتفها 

سلمي : اااه ايدك بتوجع يا عم انا عندي 23 سنه واخده احسن مهندسه ديكور 

تميم : ايوه يا جاااامد 

الكل: ههههههههههه 

راح عمر شال تميم : اتفضل الشكولاته بتعتك 

تميم وهو بيبوسو من خدو : احسن بابي و احسن عمر 

عمر بص علي تمارا بحزن و تمارا بصت علي تميم بحزن اكبر عمر بابتسامة : طبعا بابي 

تميم : انا هقولك بابي عقبال اما بابي ينزل من السفر 

تمارا بزعيق : تميم 

تميم بحزن : انا اسف يا مامي بس انا بحب عمو عمر عشان كده بقولو بابي .... راح جري 

عمر بزعيق : تمارا من هنا ورايح انا ابو تميم من ساعت اما اتولد وهو شايفني انا ابو ياعني متحرموش من الحاجه الي بيحبه 

تمارا بحزن : يا عمر افهمني انا مش عايزا يتعلق بيك اكتر من كده 

عمر : انا قولت اهو انا ابو من هنا ورايح يلا يا مارينا عشان نستقبل الناس

مارينا : متزعليش من كلام عمر هو خايف عليكو 

تمارا بابتسامة : انا مشوفتش واحد زاي عمر ابدا ربنا يخلهولك يارب

سلمي : بقولكو ايه دي حافله النونو الجديد ياعني مش عيزينها نكد 

تمارا و مارينا : ههههههههههه طب يلا ياختي......... بعد شويه اتجمعت الناس كتير في الحفله 

عند ادهم وصل قدام الحفله 

ادهم : بقولك ايه يلا نروح 

تامر : هو احنا لسه دخلنا عشان تقولي يلا نروح تعال يا ادهم ربنا يهديك .... نزل ادهم وهو تامر من العربيه ولسه هيخشو من الباب 

تميم وهو بيجري خبط في ادهم : اهئ اهئ 

ادهم : مالك يا حبيبي 

تميم بعيط : مامي زعقتلي 

ادهم حس باحساس غريب من نحيت تميم : تعال يا حبيبي.... راح ادهم حضنو وشالو ودخل بي الحفله 

ادهم وهو بيمسحلو دموعو : خلاص بقا انا معاك اهو فين طيب مامي او بابي 

تميم بص لي ادهم اووي : انت شبه عمو عمر اووي 

ادهم بابتسامه : عمو عمر مين 

تميم : مممممم بص يبقا كده بابي ومش بابي 

ادهم وتامر : ههههههههههه 

تامر : انت عسل اووي 

تميم : مرسي يا عمو 

ادهم : بس انت واخد منين العيون الحلوه دي 

تميم : من مامي مامي بردو نفس العيون 

ادهم : اما مامي فين 

تميم بحزن : مش عارف الناس هنا كتير اووووي ومش عارف راحت فين 

ادهم بابتسامه : طب خلاص خليك معايه عقبال اما مامي تيجي اشطا 

تميم بفرحه : اشطا يا زميلي 

تامر بضحك : زميلي هههههه مين الي علمك كده 

تميم : كتيررررر عمو عمر شويه وطنط مارينا شويه و مامي شويه و سوسو شويه 

ادهم بضحك : مين سوسو دي 

تميم كان لسه هيتكلم راح لقا تمارا راح جري عليها ..ادهم : استنا هي مين دي الي جري عليها 

تامر : مش عارف.... ادهم شاف تمارا بس من طهرها عشان كده مش عارفها 

عند تمارا 

تمارا : كنت فين يا تميم خفت عليك 

تميم : انتي زعقتيلي يا مامي عشان كده كنت زعلان 

تمارا بستو من خدو : انا اسفه يا حبيبي 

تميم : خلاص يا  مامي انا مش زعلان منك 

سلمي : طب تعالي بقا...... فضلت سلمي تجري ورا تميم لغيت لما لقت نفسها خبطيط في حد 

سلمي بصدمه : تامر 

تامر بفرحه : سلمي 

عند تمارا كانت وقفه لوحده لقت حد شدها مره واحده في حته مفيش حد شايفهم 

تمارا بصدمه : اد... هم 

ادهم بفرحه وهو باصص علي عيونها الي تجنن : وحشتيني ❤

يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية اين عمري)
google-playkhamsatmostaqltradent