روايات

رواية احببت اعمى الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم سندس محمد

رواية احببت اعمى الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم سندس محمد

رواية احببت اعمى البارت الثاني والعشرون

رواية احببت اعمى الجزء الثاني والعشرون

احببت اعمى
احببت اعمى

رواية احببت اعمى الحلقة الثانية والعشرون

حمه نزلت لقت الكل متجمع تحت صفيه، سامر، يارا، عمر
رحمه قعدت جنب عمر: ايه ياعمر في ايه
عمر بجمود: انا قررت اني هرجع انا ويارا تاني
كلهم بصدمه شديده: ايهههه
رحمه قامت وقفت بعصبيه شديده: ايه بتقول ايه ازاي يعني
عمر بعصبيه: رحمه متعليش صوتك
يارا بفرحه شديده: بجد ياعموري هنرجع تاني
عمر بهدوء: ايوه يارا انا لما قعدت مع نفسي لقيت انك كان عندك حق انتي كنتي ازاي هتعيشي مع واحد اعمى
صفيه بمكر شديد: هو ده العقل يابني
رحمه بصوت عالي ووجع: هترجعلها بعد اللي عملته فيك ايه بتحبها اوي كده
عمر بعصبيه: رحمه متعليش صوتك قولت وبعدين متتكلميش عليها كده فاهمه
رحمه بكسره: طلقني ياعمر
عمر اتجه ليها بعصبيه وضربها بالقلم: انا اصلا كنت هطلقك والقلم ده عشان عليتي صوتك عليا
رحمه بصتله بحزن: طب مش انت قولتلي انك بتحبني
عمر بسخريه: ههه كنت بضحك عليكي طبعا انتي خدامه عندي يعني ملكيش اي حق تتكلمي كده فاهمه انتي طالق يارحمه
رحمه بصتله بصدمه ومتكلمتش
صفيه بخبث مخفي: لا لا ياعمر غلطان ليه طلقت مراتك حرام
عمر بص ليارا بحب: يارا هي اللي مراتي ياعمتي وهي حب عمري كله
يارا بكسوف مصتنع: شكرا ياعموري
رحمه بوجع: انا مش هسامحك ياعمر
عمر بسخريه: ولا يهمني ودلوقتي اطلعي بره
رحمه بصتله خرجت من القصر وهي دموعها مغرقه وشها
جوا القصر
صفيه بخبث: والله ياعمر مكنتش متوقعه انك هتعمل كده
عمر بهدوء: ليه يعني
صفيه بمكر: عشان افتكرتك بقيت بتكره يارا
عمر بص ليارا بحب: انا عمري ماقدر اكره يارا هي عمري كله اصلا
صفيه بتعب: طب انا هطلع استريح اليوم كان متعب اوي
عمر بهدوء: اطلعي ياعمتي البيت بيتك
صفيه: تسلملي ياحبيبي وكملت في سرها: بكره هيبقى بيتي انا لوحدي
يارا: استني ياماما خديني معاكي
طلعوا يارا وصفيه واتبقى سامر وعمر
عمر برفعة حاجب: ايه هتفضل قاعد كده
سامر بسخريه: وانت مالك وقرب منه ايه ياعني مش كنت العاشق الولهان لرحمه ايه اللي حصل
عمر بسخريه: وانت مالك خليك في نفسك احسن
سامر بخبث: عندك حق انا هطلع بقى عايز حاجه
عمر بسخريه: هعوز منك ايه ياعني
طلع سامر وعمر فضل قاعد لحد ما اتاكد انهم كلهم طلعوا وخرج من القصر عشان هيروح مشوار مجهول
************************************************
عند صفيه ويارا في الاوضه
يارا كانت طايره من الفرح
يارا بفرحه شديدة: انا مش مصدقه ياماما عمر هيرجعلي تاني
صفيه بعدم ارتياح: انا مش مرتاحه
يارا باستغراب: ليه ياماما
صفيه: عشان عمر اكيد عارف اننا احنا اللي موتنا منصور ف اكيد مش هيحبنا فاجاءه كده انا خايفه
يارا بضيق: ياماما انتي بتفكري في اي حاجه تعكنن عليا وخلاص هو اكيد رجع يحبني تاني انا هطير من الفرحه انه طلق الحربايه رحمه
صفيه بفرحه: وانا كمان سيبك من كل حاجه انا مش مصدقه انه اخيرا انه طلقها
يارا بشر: ولسه اللي جاي دمار ياماما
وضحكوا هما الاتنين
************************************************
عند عمر قبل مايروح المشوار بتاعه وصل مكان ودخل غاب جوا نص ساعه وخرج وركب العربيه
وصل عمر قدام عماره فخمه اوي
طلع عمر الدور التالت وخبط على الباب
فتحله شخص
عمر ببسمه: ايه موحشتكيش ولا ايه يا استاذه رحمه
رحمه نطت في حضنه بسعاده: عمررر
عمر بحب: ياروح عمر انتي
رحمه بعدت عنه بزعل مصتنع: لا انا زعلانه منك عشان انت ضربتني جامد على وشي
عمر بضحك: لا لا انا مقدرش على زعلك وبعدين انتي عارفه إن القلم كان من ضمن الخطه وتعالي نخش بقى
دخلوا هما الاتنين الشقه عمر لقى شخص قاعد على الكنبه بيبصله بحب
عمر اتجه ليه بحب وحضنه: وحشتني اوي يابابا
منصور بحب: وانت كمان ياحبيبي وحشتني اوي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت اعمى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *