روايات

رواية قمري الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملك السيد

رواية قمري الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملك السيد

رواية قمري البارت الثالث عشر

رواية قمري الجزء الثالث عشر

رواية قمري الحلقة الثالثة عشر

قمر بصدمه .. شههد
قمر بصويت .. اععع انتا ماسك شهد ليه كدا اععع الحقوناا
الرجل ضربها على دماغها وسبها واخد شهد وجرى
الرجل ف التلفون
الو
…. ايه خلصت
الرجل .. عيب عليكى يست ميار ما يحبها الا رجلها صحيح وضحك
ميار.. حلو اوى روح بقا ع المحزن اللى ف ** واستنانى هناك واوعى تهرب منك
الرجل.. عيب عليكى. بس متتاخريش عشان شكلها هتبدا تفوق وهتفضحنا
ميار .. يلا بس اتحرك قبل م حد يشوفك وقفات
ثم أكملت بضحكه شر
ميار .. أما وريتك يازين ازاى تسبنى أما وتتحوز الجربوعه ديه
ثم اتجهت الى المخزن
عند زين
زين .. انتا يا لطخ البنات اتاخرو اوى
مراد .. لطخ . يعم احترم سنى فى ايه
زين .. أنا مش مطمن البت ميار ديه شكلها مش سهله
مراد .. ميار وأنتا شفتها فين ديه
زين .. حكاله اللى. حصل
مراد .. اووبا عشان كدا قمر كانت بتعيط لما شهد قلتلى
زين .. اه. بس انا فهمتها يعنى
مراد .. اممم طيب فعلا البنات اتاخرو اوى وقاطع كلامهم الأمن أن فيه بنت ف الحمام مخلوطه ف ريهام ومغمى عليها
زين وهو يقوم بعصبيه.. انتا سامع
مراد ببرود.. يعم اقعد بيقولك بنت لوحدها وهما اتنين
زين. .. انتا ناسى انك ظا”بط ولا اى قوم ياض نشوف فى اي ونشوف. البنات ب المره
ذهب زين ومراد
زين بصدمه وهو بجرى عليها.. قمممر قممر مالك فوقى
مراد .. ايه ده فين شهد
مراد بعصبيه .. انتا خش شوفلى مين ف التواليت
الامن.. ازاى يا فندم ده حمام حريمى مينفعش اخشه
مراد .. سممممعت
الامن بخوف.. حاضر حاضر
ودخل الأمن وخرج .. يا فندم مفيش حد جوه
زين .. سال قمر وبعدها عل كرسى عشان تفوق
زين .. مراااد انتا يزفت
مراد .. نعم
زين جيب .. بيرفم ولا اى حاجه
بنت .. اتفضل فوقها ب ده هتفوق
زين بصلها بتفحص .. تمام. ورش ل قمر. شويه لقتها فعلا بدأت تفوق لف للبنت.. شكرا
البنت .. العفو ومشيت
مراد .. ازاى مفيش حد فين غرفه المراقبه اللى هنا
زين .. مراد أهدى
مراد بعصبيه .. أهدى ايه بس أهدى ازاى شهد مش لقيتها
قمر بدأت تفوق .. ااااهه وهى. تمسك دماغها
زين بقلق.. قمر انتى كويسه يحبيبتى فوقى
قمر .. اععع شهد شهد
مراد انتبه للى هتقوله.. وقال .. فين شهد
قمر .. ف فى واحد كان شيلها لما طلعت من التواليت وكانت شكلها متخ*ضره شكلها مكنش طبيعى ولما صوت ضربنى وانا محستش. بحاجه
زين .. يعنى أنا
مراد بمقاطعة وغيره وعصبيه .. ااايه ازاى طيب انا هروح اشوف غرفه المراقبه
زين .. ماشى وانا هطلع قمر فوق واجيلك
مراد ..تمام وذهب مسرعاً
…………………………………….
ميار .. عفارم عليكم برجاله تسلمو
الرجاله بصوت واحد .. ع ايه تحت امرك
ميار.. تحت امرى أنا برضو ولو تحت امر الفلوس ورمتلهم مبلغ كبير ع الأرض
الراجل.. البنت جوه يا استاذه
ميار بشر وعينها بركان غضب من هذه الملاك.. دخللها بنت ال**
ميار فتحت باب الغرفه
ميار بشهقه .. ايه ده يا حيوا’نات
الرجل من الخلف .. االاااه وليه الغلط بقااا
ميار .. مش هيا ديه البنت مش هيا ديه
شهد بدأت تفوق.. لله يدماغى ياما لسه صغيره ع الهم بااالوووزه
شهد بدأت تركز ع اللى حواليها.. ايه ده انا فين
ميار .. انتى يا متخلفه مش عايزه اسمع صوتك فاهمه
شهد .. لا طبعا مش فاهمه انتى مين اصلا
وكانت هتقوم عشان تتعارك معاها ولاكن لقت نفسها مربوطه
ميار شورت للراجل..أنه يضربه لكى تغيب عن الوعى
الرجل من الخلف ضربها ع دماغها مره اخرى
شهد … اااه وغابت عن الوعى
ميار .. تعالوا ورايا يا اغبيه
…………………………………………..
عند مراد
مراد .. يعنى ايه مفيش ف المنطقه ديه كاميرات
… والله يا فندم احنا المنطقه ديه بالوان مش حطين فيها
مراد بثعبيه وهو يمسك الرجل من لياقته . ازاى يعنى انتو مش المفروض فندق محترم ولا اسمعلكم المكان خالص
…. يا فندم أهدى بس هو اكيد خرج من الباب الخلفىلو فعلا هو خرج ولو هنا جوه الفندق ممكن ندور ف كامي أن الريسبشن والاوض
مراد .. قدامك عشر دقائق تكون جمعلى كل الكاميرات وانا شيفها بنفسى فااااهم
… حاا ضر حاضر يفندم
………………………………………
عند زين .
زين .. يلا يا قمرى اطلعك الاوضه عشان ترتاح وانا اشوف الموضوع ده مع مراد
قمر .. لا ونبى يازين خلينى معاك أنا خايفه
زين وهو يكور وجه قمر بيده .. حبيبتى طول م انا عايش متخفيش ابدا أنا جنبك ف ضهرك دايما اعملى. اللى انتى عايزاه وانا معاكى
قمر .. ربنا يخليك
زين .. قيما بالله كان متخلف اللى قال عليكو جنس لطيف
قمر .. يووه بقا يا زين. أنا عايزه اطمن ع شهد مين ممكن يعمل كدا
زين بتفكير.. مفيش اللا هو حل واحد
قمر .. البنت بتاعت الصبح
زين .. لا هزغرط قمر بتفكر يا جدعان الحقونا الحقونا بجد
قمر وهيا تضربه ب كتفه ..بطل غلاسه
زين.. طيب يلا عشان مراد شكله شايط
قمر .. يلا وذهبوا إلى غرفه المراقبه
زين .. مراد لقيت حاجه
مراد .. بيفرغوا الكاميرات اهو
زين .. هو مفيش غير حل واحد البت ميار
مراد .. طب وميار ايه اللى يخليها تخطف شهد
زين .. مش عارف بس اكيد فهمت غلط او اتخطفت ب الغلط
زين اكمل بصوت عالى الأمن.. في واحده هنا اسمها ميار**
عايز تفاصيل يومها انهارده كله كانت فين من الساعه٧.٣٠ للساعه٩
مفهوووم
الامن .. حاضر يا فندم حاضر وذهب
.. اهو هو ده ولقو باين ف الكاميرا شخص شايل بنت وبيجرى
قمر… اه اه هو واهيه شهد
مراد. .. جيبلى كدا الكاميرات اللى برا عايز اشوف رقم العربيه
.. حاضر وبعد بضع من الوقت ايه هيا ديه
مراد …ااه بس اقف بقا هنا ب الكاميرا وصور رقم العربيه
زين .. جيب الرقم أنا هتصل ع صديق ليا شغال هنا هيجببلنا هيا فين وبالفعل رن ع صديقه وقاله ادينى وقت
الامن .. يا لمده أنا جبت المعلومات عن البنت ميار واخر رقم كانت متكلمه معاه من تلفون الفندق اهو
مراد .. كان الساعه كام
الامن .. ٨.٤٥ بالظبط يا فندم
مراد .. حلو اوى واخد مسد”سنه وذهب
زين يلا .. وذهب هو وقمر معه
……………………………….
عند شهد
بدأت تفوق
ميار .. انتم أغبيه اغبيه
الرجل.. يا انسه انتى بعتلنا الصوره واحنا جبنالك البنت اللى ف الصوره واحنا مالنا
ميار لازم اعمل حاجه بسرعه زين مش هيسكت وبالفعل كلمت حد واتفقوا ع حاجه هنعرفها مع الاحداث
ميار بعد م خلصت المكالمه
ميار .. لازم نرجع البنت ديه مينفعش تفضل هنا ترموها ف اي حته فهمين
عند مراد
اخد الرقم وطبعا بحكم شغله ف المخاب”رأت قدر يعمله تتبع
بسر عه
زين .. مينفعش نروح لوحدنا
مراد .. أما مش هسيبها
زين .. اهدا يعم رميو ع نفسك فكر الاول متبقاش متهور
مراد .. طيب العمل ايه
زين ***** ونبلغ البو”ليش تمام
مراد .. تمام. يلا بقا
وذهبوا وبالفعل زين عمل البلاغ بمساعده واحد صحبه والقوات راحة ع المكان
عند شهد
شهد بصويت .. انتا مين وهتودينى فين
الراجل … مش عايز اسمع صوت يابت انتى
شهد .. سكتت ولما حست أن أيده بتلمس جسمها .. اععع ابعد يا حيوان انتا اععععع يااا ما ما يا مراد اععع
مراد برا .. صوت شهد شهد ودخل بدون تفكير هجم عليهم
زين ..اقعدى هنا متتحركيش
قمر .. لا ديه شهد والله مش هعمل صوت والله
زين بعصبية.. قمر سمعتى اقفل العربيه ومتتحركيش
وكان سمع صرب نا’ر ف دخل مسرعا إلى صديقه مراد
وقعدوا بعض أفراد العصابه يطلقوا النار ع مراد وزين وهما بيدفوا بنفس الطريقه لحد م جهه القوات سعتها مراد اتجاهه لصوت شهد
شهد.. اعععععع يا ماما وكانت بتعيط
الراجل وهو يضربها بالقلم .. اخرسى بقا اخرسى
مراد .. من الخلف انتا بتصربها يا حيوان وقعد يضرب فيه
زين .. خلاص يا مراد يلا يا شهد
شهد .. و ونبى خلاص خلاااص يا مراد
مراد لما سمع صوت شهد بتعيط ف بعد واخدها ف حضنه واتجه اللى الخارج
ميار وهيا مقبو”ض عليها.. أننا بتاعى يا زين أنا بس اللى حبيتك انتا فاهم
زبن .. انتى احقر واحده شفتها عينى ولو قربتى منى أو من علتى تانى انتى ونصيبك بقا
ميار بغل وخبث.. هتجيلى وخترجعلى وتقولى انتى برقبتهم كلهم
زين لصلها باستحقار ومشى
……………………………………….
قمر .. شهد يعيونى حصلك حاجه انتى كويسه
شهد وهيا ترتمى ف حضنها وبعياط.. اه أنا كويسه بس كنت خايفه اوى من ضرب النار
قمر بعياط مثلها… وانا اوى يشهد
قمر..زين نتا كويس حصلك حاجه
زين .. اه كويس متقلقيش يحبيبتى
شهد .. وأنتا يا مراد
مراد .. متقلقيش انتى بس حد عملك حاجه
شهد .. لا بس جالى ارتاجاج ف المج من كتر الضرب ولا الحيوانات
مراد .. لا يحبيبتى انتى جبله مبيحوقش فيكى. حاجه😂
شهد بغيظ.. اتسدق انك عيل غلس وبارد ومعندكش دم
مراد .. ده انا
شهد.. اومال مين
مراد .. ماشى حسابك بعدين
قمر .. صلو ع النبى يجماعه .. يلا يا زين اطلع أنا جوعانه
زين بصدمه .. وانا اللى قولت البت عقلت وبتصلح الدنيا عايزه تمشى. عشان تكلى
قمر .. اه عادى وعايزه اكل فسيخ كمان 😋
زين بقرف.. ايه اه يمعفنه غورى يابت من هنا ومتنميش جنبى تانى. جتك القرف
قمر . .. لو مش عجبك طلقنى 😂 وهيا بتقلد طريقه مراد
مراد .. انتى بتقلدينى يوليه انتى
وكانوا وصول مطعم المطعم ده عباره عن سفينه ف المياه
قمر .. اوبا احنا هناكل هنا
زين .. اين يقمرى انزلى
نزلوا جميعهم من العربيه
شهد .. طب ب الصلاه ع النبى كدا معاكم فلوس ولا هنمسح ونسيق ونغسل الاطباق بعد مناكل
مراد.. قدامى يا فصحانى😂😂
قمر .. سيد متقولش كدا عيب عليك😂😂
شهد .. شايف يا زين مراتك وصاحبك بيحفلو عليا
زين .. ولا اعرفهم اصلا
قمر .. يجدع
زين .. طب يلا. وذهبوا إلى الداخل وطلبوا عشا
مراد .. كنت عملكم مفاجاه بس انتو مش وش مفاجات الصراحه
شهد … قول بسرعه
قمر .. فضووو ل
مراد .. كنت حاجز أنا وزين مركب نطلع عليه بكرا عشان اللى عايز ينزل أو كدا براحته ونقضى اليوم ونرجع ايه رايكم
قمر وشهد .. اووو اشطا جدا
قمر.. احضر البكينى بقا
زين وهو يمسكها من قفاها .. بتقولى حاجه
قمر .. انااا لا لا ابدا
زين .. اممم المهم يجماعه احنا طالعين رحله اسبوع ننبسط واللى حصل انهارده ده لكنه محصلش يتنسى خالص
شهد وقمر .. اشطا
ونزل الاكل واتعشواا ومشيوا وكل واحد طلع ع غرفته
…………..
تانى يوم🩵✨
قمر وهيا تتنطط على السرير.. زييين قوووم
زين بنوم .. صباح الخير يحبيبتى اقعدى يقمر احسن أنا حاسس انى ف الحرب العالمين السبعه
قمر وهيا تزيد تنطيط .. لاه لاه لاه
زين وهو يحذبها لكى تقع ع صدره.. وحياه امك
قمر.. تؤ تؤ الفاظك يازين كدا مينفعش ابدا
زين وهو يقبلها .. انتى يبت مش هتبطلى تقلدينى
قمر .. يعنى لو مكنتش اقلدك وادلعك مين يدلعك يعنى
زين .. وهو ده دلع
قمر .. حاجه زي كدا 😂😂 مشى الدنيا متعلقش
زين .. لا ليه ننسى الدنيا تعالى أنا اوريكى الدلع
واخذ يقبلها كل قبله تطول لدقائق ثم ذهبوا إلى عالمهم الخاص
…………..
عند شهد بتصحى ع رنين التليفون
شهد بنوم.. الو
مراد .. كل ده نوم يبطوط
شهد ..اممم
مراد .. ايه ده انتى نمتى ولا اى لا يلا اصحى
شهد .. ولاااااا حلك منى ع الصبح
مراد بغضه.. ايه ده اسف يعم جعفر مختش بالى اعمناا
شهد .. طب اغلع عشان عايزه اتزفت انام
مراد .. طب بذمت اهلك في واحده تقول اغلع منك لله 😂
شهد .. لا رد لأنها نامت
مراد .. احييه. نهارك اسوح انتى يبن اصحى يلا عشان نبلبط
شهد قامت مفزوعه .. ايه اه صح طب يلا سلام هلبس بسرعه باى
مراد .. مجنونه أو هبله لسه مش متاكد وقفل
……………
عند عصافير الغرام😂❤️
زين .. شوفتى الدلع وغمز😉
قمر بكسوف .. اصلا انتا قليل الادب وجرت ع المرحاض
اخدت شور ولبست دريس ابيض وطرحه زرقاء وهيلز نفس لون الفستان ووضعت بعض مستحضرات التجميل وبرافنها
وطلعت
زبن ..هو أنا مش قولت متحطيش البتاع ده وكان بيشاور ع الروج
قمر وهيا ترجع للخلف ..ايه انا أصل أنا بس
زين .. بتقطعى ليه دلوقتى وقرب عليها و و🤫 عيب بقا
عند مراد كان لبس شورت جينز وتيشرت ابيض وكوتشى ابيض وساعه سوداء
شهد .. كانت حصرت المايوه بتاعها ف شنطه وغبار ليها ولبست دريس بالون الافندر وطرحه بيضاء وكوتشى نفس اللون
وشهد ومراد اتقابلو ف الطرقه
شهد .. صباح الخير
مراد .. صباح الجمال يا بلاغه
شهد .. وربنا انتا باررد
مراد .. أنا برضو
شهد .. تقصد انى أنا بارده
مراد … أنا لا حاااش الله يلا يحبيبى أما نروح لزين وقمر
شهد يلا وذهبوا
عند زين
زين .. ده عقابك بعد كدا ع انك تحطى روج
قمر .. بس انا لا وقاكعها قبله من زين أخرى
وقاطعهم خبط ع الباب
مراد من خلف الباب . صحى النوم يا عرسان. يلا يازين يقمر اصحوا
زين وهو يبتعد عن قمر .. الواد ده ابن جزمه بيجى ف اوقات غلط
قمر ضحكت.. استنى انتا رايح فين
زين بغمزه هفتح .. بس لو مش عيزانى افتحلعم معنديش مشاكل
قمر .. احم لا هو يعنى بس انتا هتفتحلهم كدا
بص زين ع نفسه لقاه عارى الصدر وشورت قصير
زين .. يفضحتشى😂😂
قمر .. طب خس خد شور واللباس وانا هحصر الشنطه وافتحاهم
زين .. ماشى
شهد من ع الباب.. انتو بتعملو ايه كل ده انجزو افتح
مراد بغمزه .. بيعملوا اللى احنا هنعمله
شهد .. انتا قبل الادب
مراد .. يادى النيله
وكانت قمر فتحت.. فى ايه يحلوف منك ليها ايه كل الصوت ده
مراد .. منا مش عارف ميتين ولا بتعنلو ايه كل ده
قمر .. الاهى ربنا يخدك
شهد .. مش انا لوحدى اهو
مراد .. انتو هتحفلو عليا ولا اى فينك. ي صحبى
زين من الخلف .. أنا اهو
وكان اخد شور ولبس شورت جينز وتيشرت اسود مما برز عضلاته أكثر وجعله جذاب وساعه بيضاء وكوتشى نفس الون
قمر .. يالهوى محضرتس الشنطه
وجرت فتحت الدولاب وطلعت هدوم ليها ولزين وحطتها ف الشنطه وذهبوا إلى العربيه
زين .. تعالا يا مراد نروح بعربيه واحده الحوار مش مستاهل
مراد.. اشطا وذهبوا اللى المكان المخصص ليهم
قمر .. واو هو ده المكان
زين .. اه يقمرى يلا انزلوا
نزلوا جميعهم والشباب جابت الشنط
وتوقف زين بسبب رساله على هاتفه صدمته
زبن بصدمه .. ايه ده
قمر .. فى ايه
زين لفلها التلفون
قمر وهيا تنظر للهاتف بصدمه.. اييههه لا لا ددد مش انا وو و

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية قمري)

اترك رد

error: Content is protected !!