رواية طفلة الاسد الفصل التاسع 9 بقلم حنين أحمد

 رواية طفلة الاسد الفصل التاسع 9 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الاسد البارت التاسع 

رواية طفلة الاسد الجزء التاسع 

رواية طفلة الاسد الفصل التاسع 9 بقلم حنين أحمد


رواية طفلة الاسد الحلقة التاسعة

-اسد بحب: قصدي اني بح..... وفجأة صوت ضرب نار يهز ارجاء الفرح 
-سلمي بصريخ: ملك
-اسد بفزع وصدمه وصريخ: ملك ملك فوقي ملك..... ملك متسبنيش يملك
-ملك بدموع: ا... ابيه.... وفجأه اغم عليهاا
-حسام للامن: هاتولي الي عمل كدهه دلوقتي حالا الحقوة قبل ما يهرب
-الامن بخوف: تمام يباشاا
سلمي بعياط: اسد اسد يلا بيناا علي المستشفي
-اسد يشيل ملك ويجري بجنون علي المستشفي:ملك فوقي والنبي ملك فوقي عشان خاطر ابيه 
-مامت ملك بعياط:بنتي...فوقي يملك 
-سلمي بعياط:انشاء الله هتبقي كويسه يطنط اطمني 
-حسام:اهدي بس يحبيبتي انشاء الله خير....يلا بيناا
-سليمان برعب:يلا يلا بيناا
في العربيه......
-اسد بدموع:ملك قوميي ملك انا مقدرش اعيش من غيرك ملك انتي اول واخر حب في حياتي ملك فوقي عشاان خاطري......يلا يحسام بسرعه
-حسام:اهدي بس خلاص قربناا نوصل
-مامت ملك بعياط:بنتي عملتلهم اي عشان يعملوا كدهه 
-سلمي بشر وعياط:دة اكيد الكلب الي اسمو امجد
-اسد بغضب جنوني:وديني لاندمه علي اليوم الي اتولد فيه 
-سليمان:اهدي بس ي اسد وانا هكلم حضرت الظابط يشوف الموضوع دة
-اسد بغضب:يحسام شد شويهه.....
-حسام:اهو اهو المستشفى اهي
-سلمي بعياط:يلا يلا براحه عليهاا ي اسد
"في المستشفى"
-اسد بدموع وغضب جنوني:عايز دكتورة بسرعه.....بسرعه لو جرالهاا حاجه هولع في المستشفي دي
-الدكتوره بخوف:حاضر حاضر....وكملت للممرضه دخلوهااا بسرعه
-اسد بدوع وتحذير:لو حصلهاا حاجه قولي علي نفسك ي رحمان يرحيم فاهمه
-حسام:اهدي بس ي اسد 
-الدكتوره بخوف:حاضر ي اسد باشاا هنعمل كل الي عليناا....ودخلت بسرعه
-مامت ملك بعياط:بنتي هتبقاا كويسه صح 
-سلمي بدموع:انشاء الل يطنط هتبقي بخير
-اسد بغضب جنوني:تجيبولي امجد الاسيوطي انهاردة بس ما كلكم هتموتوا
-البودي جارد:اومرك يباشاا انهاردة يكون عندك....وخرجوا بخوف
"في مكان تاني"عند امجد الاسيوطي تحديدا
-امجد بغضب:بتقول اي ازاي تعملوا كدهه انا قولت اسد المنشاوي
-المجهول:يباشاا البنت الي كانت معاك في اخر وقت قالتلي اقتل البنت مش اسد المنشاوي
-امجد بغضب:اه يبت ال.......انا هوريكي ي ياراا الكلب 
-المجهول:احنا اسفين يباشاا بس هي قالت انك الي قولت كدهه
-امجد بغيظ:تمام اقفل انت...وقفل
"في المستشفي" بعد ساعتين ونص
-الدكتورة خرجت بقلق....
-اسد بدموع وغضب:حصلهاا اي انطقي بقت كويسه صح 
-الدكتورة بخوف:المريضه قلبهاا وقف وبنحاول نعملهاا صدمات كهرباء
-سلمي بشهقه:انتي بتقولي اي 
-اسد بنهيار تام:انتي بتقولي اي لو حصلهاا حاجه هقتلك....يملك انا لازم ادخلهاا...ودخل
في اوضهه ملكــــــــــــــــــــــ
-اسد بدموع:ملك ملك حبيبتي قومي ملك.....انا مقدرش اعيش من غيرك ملك انا محبتش في حياتي كلهاا قد ما حبيتك ملك انا مش بحبك انا بعشقك ملوكتي فوقي والنبي انا مش ممكن اتخيل حياتي من غيرك ملك انا قلبي متصل بقلبك لو قلبك وقف قلبي هيقف انا بتنفس النفس الي انتي بتتنفسيه ملوكتي انتي مش ممكن تسيبيني ملك انا بحبك 
-ملك فتحت عنيهاا عند سماع الكلمه:ابيه
-اسد بفرحه وصدمه:ملك انتي كويسه ملك طمنيني عليكي قوليلي يحبيبتي
-ملك بتعب ودموع:انا بخير ي ابيه.....اي دة انت بتعيط
-اسد بدموع وفرحه:ملك انتي بجد بخير طمنيني عليكي يقلب ابيه 
-ملك ببتسامه:انا بخير ي ابيه بلاش عياط بقاا هعيط معاك والله
-اسد بحب:مقدرش اشوف دموعك يملوكتي 
-الممرضه بشهقه:فاقت ازاي
-ملك بخجل:فوقت بعد كلمه بحبكك
-اسد بفرحه:انا بعشقكك يملك انا محبتش قدك ابداا
-الممرضه بكسوف:طيب هخرج اطمنهم انا...وخرجت
"في الممر"عند بقيت العيله تحديدا
-الممرضه بفرحه:الهانم فاقت الحمدلله
-مامت ملك بشهقه ودموع:الف شكر ليك يارب انا عايزة اطمن عليهاا
-سلمي بدموع:الف سلامه عليهاا الحمدلله انهاا قامت بسلامه
-حسام:الحمدلله يارب.....وكمل بهمس لسلمي عايزة اجوز انا هاا
-سلمي بضحك:اتلم يحسام بدل ما اناديلك اسد من جووة
-حسام ببتسامه وغمزة:اسد مش فاضيي دلوقتي
-سليمان:طب يلا ي حساام خد مراتك وعلي بيتك يلا
-سلمي بخبث وعياط مصتنع:احم لا لا يجدو مقدرش اسيب ملوكهه لوحدهاا ابدا مش ماشيه من هناا
-حسام وبدات تظهر عليه اعراض الشلل:تعرفي لو ممشتيش قدامي دلوقتي انا هخليهم يحجزولناا اوضه هناا
-سلمي بضحك وكسوف:احم لا لا خلاص يلا بيناا مع السلامه يجدو هتوحشني والله....لا لا انا جدو هيوحشني من رايحه معاك 
-حسام بغضب:يبت يبت امشي قدامي احسلك بدا ما اقتلك جدو
-سليمان:احم احم روحي يبنتي دة بيقول هيقتل جدك....اي دة دة انا جدهاا هتقتلني انا يولا
-حسام:مقدرش يجدو بس انهارده فرحي.....يلا يبت قدامي
-سلمي:خلاص ماشيه متزوقش....ومشيوا الحمدلله
-مامت ملك:ربنا يهنيهم....انا هدخل اطمن علي ملك
-سليمان:استني خوديني معاكيي
-مامت ملك:يلا بيناا...ودخلوا
"عند امجد الاسيوطي"
-امجد بغيظ وصريخ:ياراا....انتي يبت
-يارا برتباك:في اي يحبيبي
-امجد يمسك شعرهاا:حبيبك ي بت ال.....بقاا بتقوللهم يقتلوا ملك بدل اسد دنتي موتك علي ايدي انهارده
-يارا بخوف:اه يحيوان سيب شعري.....وبعدين وانت عايزاهاا لي افهم بقا هي مراته وملكه هو عايز منها اي
-امجد وهو يرفع المسدس:انا هدفعك ثمن خيانتكك لياا...وفي اقل من ثانيا كانت الطلقه في قلب يارا
-امجد بغضب للبودي جارد:شيلوهاا ارموهاا في اي حته
-البودي جارد:اوامرك يباشاا
-تن تن تن
-الحارس:الهانم فاقت ي امجد باشاا
-امجد بفرحه:بجد 
-الحارس:اه يباشاا
-امجد بفرحه:عدي علياا خد الحلاوة
-الحارس:منتحرمش يباشاا....وقفل
"في المستشفى"عند ملك تحديدا
-مامت ملك بدموع:حبيبتي انتي كويسه
-ملك ببتسامه:انا بخير يماما والله الحمدلله احسن ممكن بلاش عياط بقاا عشان متتعبيش
-مامت ملك:حاضر يحبيبتي....ارتاحي انتي بس
-سليمان:الف سلامه عليكي يملوكه
-اسد بغيرة:احم احم احم
-ملك بضحكه خبيثه:حبيبي يجدو تسلملي يارب 
-اسد بغيرة اكبر:احم احم احم احم احم
-مامت ملك:مالك يحبيبي مال زورك تعبان ولا حاجه
-ملك بضحك:معلشي يماما هبقاا اعمله نعناع احم احم
-طق طق طق
-اسد:ادخل
-الدكتورة ببتسامه:يااة حالتك اتحسنت كتيرر انتي اغرب حاله دخلتلي المستشفى من يوم ما اشتغلت هناا دنتي قلبك وقف 
-ملك ببتسامه:الحمدلله علي كل حال وانا دلوقتي بخير
-الدكتورة ببتسامه:دايما تكوني بخير
-اسد:احم هي ممكن تخرج انهارده واي حاجه تحتاجهاا هتكون عندهاا في البيت
-الدكتورة بخوف:تمام ماشي هكتبلهاا علي علاج....ومتتحركش من السرير
-اسد ببتسامه:خلاص مالك خايفه كده لي متزعليش عشان الطريقه الي كلمتك بيهاا
-الدكتورة:لا يباشا مفيش حاجه دة كان من خوفك علي المدام
-اسد:تمام جهزي اجراءات الخروج
-الدكتورة:تمام.....وخرجت 
-سليمان:متيجي تقعدي معانا كام يوم ي ام ملك
-ملك ببتسامه:اه والنبي يماما
-مامت ملك:لا مش هينفع والله
-اسد وحس بزعل ملك:خلاص مفيش كلام هتيجي معانا البيت 
-مامت ملك ببتسامه:ماشي يحبيبي
"بعد 4 ساعات"في قصر المنشاوي تحديدا
-هبه:الف سلامه عليكي يبنتي
-مايا بهمس:ربناا يخدك
-ملك ببتسامه:الله يسلمك ي عمتو
-سليمان:سعاد خدي ام ملك علي الجناح الي فوق ترتاح
-مامت ملك:هطلع انا ارتاح شويه
-اسد شايل ملك:وانا هطلع عشان ملك ترتاح....وطلع
-مايا بغيظ:اطلع انا عشان مرارتي وجعتني 
-هبه:الف سلامه يحبيبتي والنبي عين وصابتكم
-سليمان:هطلع انام انا كمان...وطلع
-هبه لنفسهاا:وانا هقعد احرسهم اما اطلع انام انا كمان....وطلعت
"في جناح ملك واسد"
-اسد حطهاا علي السرير براحه:مرتاحه كدهه يملوكتي
-ملك ببتسامه:اه حلو كده....وكملت بحزن بس عايزة اخد شاور
-اسد بوقاحه:ومالو يحبيبتي يلا وانا هساعدك
-ملك بفزع وعنيهاا فتحت اكتر:لا لا مش عاية انا هنام خلاص
-اسد:علي فكرهه انا جوزك
-ملك:احناا كلهاا كام شهر وهنطلق
-اسد صعق عند سماع الكلمه:انسي الحكايه دي انا مستحيل اسيبك 
-ملك:لي انشاء الله
-اسد وهو بيقرب:عشان محدش يبعد عن روحو يملوكتي انتي حياتيي كلهاا انا عمرها ما حبيت ولا هحب غيرك......وفجأة بدا يق*لبهاا بحب وبدون سابق انظار
-ملك بفزع:ابيه كده مينفعش 
-اسد وكانه لم يستمع لهاا:ملك انا بحبك اووي ومقدرش اعيش من غيرك ومستحيل اسيبك لحد غيري ابداا
-ملك بفزع:ابيه ابعد كده عيب
-اسد بحب:ملك انا جوزك....وطبع قب*له علي شفتيهاا بحب
-ملك بكسوف:ابيه لو سمحت ابعد بقااا 
-اسد بحب وهو يلمس شعرهاا:يقلب ابيه انتي....يلا بقاا عشان ترتاحي
-ملك بكسوف:انا بقول كدهه بردو
-اسد شدهاا لحضنه.....وراحوا في نوم عميق
"طلع الصبح في قصر المنشاوي"عند ملك واسد تحديداا
-ملك بنعاس:انت ي اخ تليفونك بيرن بقالوا سنه
-اسد بنعاس:احم احم مين....دي سلمي اي دة في اي
-ملك بضحك:انت لسه هتفكر مترد
-اسد:صح....ورد الو
-سلمي بصريخ:اعااااااااااااا........وفجأة
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الاسد
google-playkhamsatmostaqltradent