رواية ليالي الرعد الفصل التاسع 9 بقلم رودينا رودي

 رواية ليالي الرعد الفصل التاسع 9 بقلم رودينا رودي

رواية ليالي الرعد البارت التاسع 

رواية ليالي الرعد الجزء التاسع 

رواية ليالي الرعد الفصل التاسع 9 بقلم رودينا رودي


رواية ليالي الرعد الحلقة التاسعة

ريهام: انا كنت متفقه مع رعد ازاي ده يحصل
( ايته ايته في ايه موفقه مع رعد علي ايه قوليلي يعني انا زي الكاتبه بتاعت القصه)
شخص: يا مدام احنا مالنا احنا نفذنا الاتفاق رعد هو اللي منفذش
ريهام: ماشي يارعد أن ماوريتك وانتي يا ليالي موتك هيكون علي ايدي يا بنت ديمه
😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
عند رعد وليالي
رعد: ليالي لولو
ليالي بنوم: نعم يا رعد
رعد: قومي فوقي كده
ليالي: عايزه انام
رعد: لأ كفايه نوم
ليالي: قومت اهو نعم
رعد: قومي البسي يلا علشان نخرج
ليالي: نخرج فين
رعد: هنروح مطعم سي فود علي البحر
ليالي: ايوا بس مفيش بحر في القاهره
رعد: منا عارف اومال مصحيكي دلوقتي ليه علشان نلحق نروح اسكندريه
ليالي: طيب بس هنرجع امتي واحنا هنسافر بكره
رعد: مش مهم قومي بس البسي وسيبي الباقي عليا
ليالي قامت لبست بنطلون جينز ازرق وبلوزه واصله بعد الركبه بشويه لون البنطلون ( علشان مش بتحب الضيق والقصير والمفتوح) ولما شعرها ورعد لبس بدله رصاصي وخدها ورايحين اسكندريه ( رعد كان محضر الشنط اللي هيسافروا بيها وكان حاطتها في العربيه)
بعد ما وصلوا
رعد: حط الشنط في الشقه بتاعته اللي في اسكندريه
ليالي: رعد احنا رايحين فين
رعد وهو يقلد طريقتها: انا قولتلك احنا جايين هنا ليه
ليالي بهزار: طبعا انا لو حلفتك دلوقتي أني بنسي مش هتصدق
رعد بطريقه مضحكه: والله
ليالي بضحك: والله
رعد لما شافها بتضحك فرح وقال وهو رايح نحيتها بهزار وضحك: طب تعالي بقي وقعد يزغزغ فيها وهي فطسانه علي نفسها من الضحك
ليالي: رعد خلاص ااه 😂😂😂😂😂 خلاص كفايه😂😂😂😂😂 خلاص بطني وجعتني من كتر الضحك😂😂😂😂 يا رعد 😂😂😂😂😂 كح كح كح كح كح ( شرقت وهي بتضحك)
رعد بهزار قام اتنطر من علي السرير وقال: انا معملتش حاجه معملتش حاجه وعمل كأنه خايف
ليالي ضحكت تاني وعينيها دمعت من كتر الضحك و رعد فرح اكتر أنه ضحكها اوووي كده وبعدين راح حضنها وهي كمان حضنته وهي مبتسمه وفرحانه وبعدين رعد خدها وراحوا مطعم سي فود وطلب رعد الاكل تأكلوا وهما مبسوطين و طيرين من الفرحه وبعد ما قضوا اليوم رجعوا الساعه ٩ بليل 
ليالي: رعد احضرلك العشا
رعد: لا شكرا انا شبعان
ليالي: اوكي 
رعد: يلا ننام علشان عندنا سفر بكره
ليالي: يلا
ورعد خد ليالي في حضنه وناموا
تاني يوم الصبح
ريهام: ايوا يا زفت عملت اللي قولتلك عليه
شخص: ايوا يا مدام حصل 
ريهام بشر: تمام فلوسك هتوصلك بعد ما يحصل 
شخص: تمام مستني
عند رعد وليالي
صحي رعد وقعد يبص لليالي بحب شويه بعدها بشويه ليالي صحيت
ليالي: ايه اللي مصحيك بدري
رعد: مش عارف
ليالي: طيب اوعي 
رعد: ليه بقي
ليالي: هقوم اخد شاور
رعد: طيب قومي
ليالي قامت خدت شاور ورعد كمان خد شاور ولبسوا وجهزوا وهما رايحين المطار
ليالي بتردد: رعد
رعد: عيون رعد
ليالي بتوتر اكتر وخجل نزلت راسها في الأرض وغمضت عينيها وقالت: انا جعانه
رعد بحنان: طيب استني هنزل اجيب فطار واجي خليكي هنا متنزليش ماشي
ليالي: حاضر
رعد راح جاب فطار و فطروا وهما في الطريق
وصلوا المطار و ركبوا الطياره
قبل ما الطياره تتحرك
ليالي بدموع: رعد انا خايفه
رعد بحنان: متخافيش انا معاكي اهو
ليالي: رعد والنبي تعالي ننزل انا خايفه
رعد: متخافيش انتي ركبتي طياره قبل كده
ليالي بخوف: لا مركبتش
رعد بحنان: طيب خلاص هتلاقيكي خايفه بس علشان اول مره
ليالي حضنت رعد بخوف ورعد كان بيطمنها وبيطبطب عليها
وبعد شويه وقت الطياره كانت في الجو
وفجأه بوووووووووووم
الطياره انف*جرت
يتبع
google-playkhamsatmostaqltradent