رواية لماذا أنا الفصل التاسع 9 بقلم ميرا أبو الخير

 رواية لماذا أنا الفصل التاسع 9 بقلم ميرا أبو الخير

رواية لماذا أنا البارت التاسع

رواية لماذا أنا الجزء التاسع

رواية لماذا أنا الفصل التاسع 9 بقلم ميرا أبو الخير

رواية لماذا أنا الحلقة التاسعة

#البارت_التاسع. 
#لماذا_انا. 
#بقلم_ميرا_ابوالخير. 
امير بيفتح باب الشقه انصدم من يلي شافه ميرا في حضن عز 😳😳طلع مسدسه و ضرب طلقة في الهواء و.. 
ميرا بخوف:  ا امير والهي ه هفهمك د د... طخخخ. 
كف من امير علي وشها وقعها علي الارض. 
عز بخبث وتمثيل:  ايدك وحبيبتي. 
امير بغضب وضربه بالبوكس:  حبيبه مين يا زبالة دا مررررااااتيييييي. 
ميرا بتقوم وبتحاول تبعده:  عشان خاطري اسمعني. 
عز بغل:  مراتك يلي هتمضيك علي التنازل باملاكك مراتك يلي كانت لسه في حضني دلوقتي قدم عينك. 
امير بغضب صوب المسدس علي دماغه:  ورحمة امي مش هسيبك. 
ميرا بخوف:  لا والنبي يا امير هتروح في داهيه. 
امير بحقد:  خايفه علي حبيب القلب مش كده.. انا بقا هوريكي واوريه مش هموتكم الموت راحه ليكم لكن صدقوني هوريكوا العذا*ب الوان. 
شد ميرا من شعرها وجرها وراه. 
ميرا بدموع والم:  سابني لااا.. وبصت علي عز غمز ليها بكل مكر وضحك... 
امير اخد ميرا علي عربيته وساق بكل سرعة. 
ميرا بخوف:  هدئ السرعة يا امير هنموت.
امير بغضب بيزودها اكتر.... 
ميرا بصويت:  حااااسببببب. 
شخص خبط في العربيه امير فاق من غضبه ونزل يشوف مين انصدم:  ر رانيا 😳. 
/////////////////////////.
عند عز. 
كان قاعد بيشرب وبيمسح جروحه:  ماشي اما وريتك يا امير 🐕 و هاخد ميرا غصبن عنك ميرا دي بتاعتي انا وبس. 
سعيد بخبث:  ما تفكك من الحورات دي وانا ليك عندي عرض هيفرحك. 
عز برفع حاجب:  اي هو. 
سعيد بخبث: **********. 
عز بضحكه خبيثه:  زي ما خالتها تيجي هنا دلوقتي موافق بس اخد يلي انا عايزه من ميرا الاول. 
سعيد بمكر:  والنهارده هتكون بتاعتك وبس. 
عز بخبث:  اخيرا ومحدش هياخدها مني تاني. 
سعيد:  هروح انفذ. 
عز بخبث:  روح. 
عز طلب بنت علي الفون وجت ليه . 
البنت بدلع:  مالك يا زيزو. 
عز:  انا عايزك تدلعيني علي الاخر النهارده هحقق هدفي. 
البنت بدلع وبتقلع الجاكت:  طب يلا. 
عز بخبث شالها و داخلوا الاوضه. 
///////////////////////////.
في بيت امير. 
امير مش عارف اذا فرحان او لا ازاي مراته يلي ماتت قدم منه وبين ايده دلوقتي ازاي. 
رانيا بتفوق بتمثيل: ا امير اهيهيهي وبتشوف ميرا وقفه مش فاهمه حاجه بتعمل نفسها مخضوضه.. ابعدها ابعدها يا امير هياخدوني تاني ابعدهااا ابوس ايدك. 
امير بخوف:  بس بس هما مين يلي هياخدوكي. 
رفعت ايديها وشاورت علي ميرا:  هتخطفني تاني زي زمن هما يلي خاطفوني واتفقوا يجوزوك بيها يا امير همااا اهيهيهي. 
مير بصدمه:  هما مين هو انا اعرفك. 
رانيا بخبث:  كمان بتتبري من اختك الكبيرة اخص انتي ايه شيطانه. 
امير بصدمه:  اختها. 
رانيا بتمثيل:  ايوا اختي يا امير من ابويا هما يلي خططوا ياخدوني و تتجوزك وياخدوا املاكك. 
ميرا بزعيق ودموع:  محصلش دي كدابه انا اول مرة اشوفها. 
رانيا ببكاء:  انت مصدقني يا امير صح انا رانيا حبيبتك ومراتك. 
ميرا بصدمه:  م مراتك.
امير:  مصدقك وباص علي ميرا وقام بكل غضب. 
ميرا بخوف:  والهي ابدا صدقني انا... طخخ. 
كف علي وشها خبطها في المرايا: اااااه. 
امير مسكها بكل غضب:  حسابك جاه وانا هوريكي اسود ايام حياتك يا ميرا وهحسابك علي عز و علي انك عملتي كده مع مراتي.
امير شد ميرا و جرها وراه وهي بتمسك في اي حاجه مش عارفه وخرج واخدها. 
رانيا مسحت دموعها:  ولسه يلي جاي اتقل بكتير يا امير. 
امير وهو خارج من الاوضه ابتسم ورجع تاني لجبروته. 
/////////////////////////////////
الجد مراقب الكاميرات وبيضحك:  كده اتلعبت صح. 
///////////////////////////.
امير رمها في اوضه ضلمه و فيها كلبين ميرا برعشه وبخوف:  ا ايه د دا. 
امير بكل جبروت وبرود:  دول جعانين من فترة ودلوقتي جاه وقت الحساب انا اخدت اول مرة يلي عايزه غصب صح وكسرتك اما دلوقتي هكسرك اكتر من الاول عارفه ازاي. 
ميرا هزت راسها ب لا. 
امير قام من مكان وقفل الاوضه وكلها تراب والكلبين بينبحو علي اخرهم. 
امير جاب مقص و حبل 
ميرا بخوف:  ه هتعمل ايه. 
امير بخبث وبرود:  مش هخليكي تنفعي تاني عشان يلي عملتيه مسك المقص و قطع هدو*مها خالص و هو قالع القميص وبقا عاري الصدر و........... 
يتبع......



لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية لماذا أنا)
google-playkhamsatmostaqltradent