رواية نور عيني الفصل الثامن 8 بقلم سارة احمد

 رواية نور عيني الفصل الثامن 8 بقلم سارة احمد

رواية نور عيني البارت الثامن

رواية نور عيني الجزء الثامن

رواية نور عيني الفصل الثامن 8 بقلم سارة احمد

رواية نور عيني الحلقة الثامنة

(في شركه الادوايه)

كانت هاجر في مكتبها و ريحا للمدير(عادل) ولسه هطخبط سمعت عادل بيكلم حد في التلفون

(في منزل ادهم فهد)

كان امين في المكتب و سمع التلفون بيرن و رد 

امين/ الو 

الشخص/ عامل ايه يا امين 

امين/ كنت عايزك بقولكايهاناعايز اخلص من الصفقه دي في اسرع وقت و كمان عيزها تيتم من غير ما حد يعرف 

الشخص(عادل)/طبعا طبعا مين قالك ان حد هيعرف الصفقه دي و هتبقا اكبر صفقه دي الي هترفعنا فووق 

امين/خالي بالك يا عادل بذات مش عايز ادهم يعرف اي حاجه 

عادل /متخافش

امين/ طب سلام دلوقتي؛ امين حاس ان في حد علي الباب جاي يفتح الباب بسرعه ملقاش حد.

عند هاجر و بتفكر في مكالمه عادل (يا ترا صفقه ايه دي الي هترفعهم فووق؟!)

(في المخزن القديم)

كان حمدي علي الكرسب مربوط و وشو غرقان دم من كتر الضرب و ادهم واقف بيبصلو بنظرات غضب علي برود علي استخقار. 

ادهم/ ها عامل ايه ياحمدي مبسوط معانا هنا  

حمدي/حرام عليك خراجني من هنا مش عملت الي انت عايزو 

ادهم ببرود شديد /تؤتؤ هو انا لسه عملت حاجه؛ و راح لقمو جامد 

حمدي بوجع/ انت هتندم علي الي بتعملو دا 

ادهم ببرود / هههههههه و انا عايز اشوف انت هتندمني ازاي و بعدها نده علي فتحي 

ادهم بصخب/ فتحي 

فتحي /اومرك يا ادهم بيه 

ادهم/ يتروق يومين كد وبعدها ارمي 

ادهم بيوجه كلامه لي حمدي/ متفتكرش ان دا بس الي هيحصلك لا دا انا بلغت غيك وزارة التربية والتعليم  جاهز نفسك بقا انك تخرج من هنا علي الحبس عيدل 

كان حمدي بيصرخ و بيعيط علي حياتو الي ضاعت (بس بصراحه هو يستاهل) 

كان ادهم ركب عربيتو، طلع تلفونه يكلم نور 

نور /الو 

ادهم /عامله ايه يا نور 

نور /كويسه انت اخبارك ايه 

ادهم /مش كويس ممكن طلب 

نور /طبعا اتفضل 

ادهم/ انا عايز اشوفك 

نور بتفكير/ امممم مش.....طيب ماشي عايزني اجيلك فين 

ادهم/ لا انا جيلك

نور /نعم جيلي فين 

ادهم /ايه اتخضيتي ليه كد متخفيش هبقا بعيد عن البيت بشويه 

نور /طيب انا هروح اجهز 

ادهم /تمام 

هاجر خلصت شغلها و طلع من الشركه و هي ماشيه لقيت حد ماشي وراها و بيصفر لها لفت بسرعه و لطشتو بلقلم 

مراد و هو حاطط ايدو علي خدو /يا مجنونة 

هاجر بلهفه/ انا انا اسفه والله بحبسك حد بيعكس 

مراد /و مين الي انطس في نظرو دا الي يعكسك 

هاجر/ نعااااام يابدلعدي 

مراد/ ايه ايه انتي هترضحي ولا ايه 

هاجر ببراء /اعمل ايه ما انت بتخرجني عني شعوري بس انا كيوت والله

مراد بسخريه /كيوت!

هاجر بصراخ/ ايوة كيوت 

مراد /خلاص خلاص كيوت 

هاجر/ ها قولتلي بقا كنت عايز ايه 

مراد/ يعني لو تتعشي معايا 

هاجر /لا 

مراد/ احسن سلام 

هاجر/ استنا 

مراد/ نعم 

هاجر /انت مابتصدك

مراد/ ايوة كنتي عايزة حاجة 

هاجر /لا سلام 

مراد/ استني 

هاجر /اية

مراد/ تعالي 

هاجر /علي فين 

مراد/ متساليش كتير 

ادهم كان مستني نور،استنا شويه و نور جات 

نور ركبت العربيه لقيت ادهم بيبصلها باعجاب 

نور بتوتر /ازايك 

ادهم و هو بيبصلها و عيونو فيها لمعه/ المهم انتي 

نور كانت بتتهرب من نظراتو/ طب ايه هنفضل قعدين 

ادهم/ لا طبعاانا هوديكي مكان حلو اوي هيعجبك 

(في المطعم الي في مراد و هاجر)

هاجر /مراد 

مراد كان بيبص في الmneu 

هاجر/ مراد يا مراد 

مراد/ اييييه 

هاجر /ماترد 

مراد/ منا برد اهو 

هاجر بتردد/ كنت عايزة اقولك حاجه

مراد ها اشجيني 

هاجر /انا سمعت...

مراد/ ايوة اخلصي 

هاجر /اخلصي!! طب ولله منا.....

مراد قاطعه/ لا ونبي قولي يا قلبي 

هاجر/ ايوة كد اتعدل المهم انا سمعت استاذ عادل و هو بيتكلم في التلفون عن الصفقه 

مراد بهتمام/ و كان بيقول ايه و بيتكلم مع مين 

هاجر/ مش عارفة بس كان بيقول امين 

مراد بدهشه/ امين فهد كملي 

هاجر /انا كل الي عرفتو ان امين دا داخل معه شريك في الصفقه بتعت ايطاليا و عيزها تيتم من غير ما حد يعرف و في اسرع وقت 

هاجر/ مراد 

مراد بتفكير /ها 

هاجر/ انا بفكر اسيب الشغل 

مراد بسرعه/ لا طبعا 

هاجر بستغراب/ ليه بقا... مراد انا حسا ان في حاجه بتحصل في الشركه دي و انا خايفه اني البس معهم 

مراد / لا يا هاجر انا معكي و مش ممكن اسيبك، انتي هتسيبي الشغل بس مش دلوقتي 

هاجر/ اومال امته 

مراد /هقولك...

(عند ادهم و نور)

ادهم/ ايه رايك في المكان 

نور /جميل اوي 

ادهم /والله انتي الي جميلة اوي 

نور بكسوف /ميرسي 

و في وسط كلام كتير و هزار 

ادهم/ نور

نور/ ايوة 

ادهم/ انا بحبك 

نور /انت قولت ايه

ادهم/ بحبك يا نور 

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية نور عيني)

google-playkhamsatmostaqltradent