رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم شهد عبدالسلام

 رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني البارت الثامن

رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني الجزء الثامن

رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني الحلقة الثامنة

البارت 8
طفلتي الخائفه 
الجزء التاني 
بقلم /شهد عبد السلام
في الشركة تاني يوم 
اياد بفرحه:مبروك يا حبيب قلبي
سليم: مبروك علينا يا عم 
اياد:الخبطه كانت جامده اووي المره دي في سيف 
سليم ضحك:انا بشوف شغلي 
اياد:المشكله ان هو عارف انو مش قدك 
في الشركة المنافسه 
سيف بعصبيه بيكسر المكتب:يا ابن*****
حسام:اهدا يا عم 
سيف:اهدا ازاي كل دي خساره 
وفي اللحظه دي فون سيف بيرن 
سيف بخباثه:التنفيذ يبقي في اقرب وقت لازم احرق قلبه 
المجهول:حاضر يا بوص 
سيف:في اقرب حد ليه 
المجهول:اؤامراك تتنفذ يا سيف باشا 
وبيقفل 
سيف بضحكه خبيثه:طب نشوف بقي قلبك هيتحرق ازاي يا سليم 
حسام:اي غلطه هنروح في داهيه يا سيف
سيف بضحكه خبيثه:مافيش اي حاجه غير حرقة قلبو قريب جدااا 
حسام:الانتقام هيبقي مع مين 
سيف بخباثه:اختو 
في الڤيلا
في غرفة لؤلؤ وبتتجمع البنات
لوليا:حضرتو الحاجه 
ليله:اه انا خلاص كلو تمام 
لوليا:وانا 
لؤلؤ:انا لسه 
لوليا وبتضربها :انتي بتكلمي مين 
لؤلؤ بتوتر :هاا لا ولا حد 
وبتقفل الفون 
لؤلؤ:انا لسه هشوف هاخد ايه معايه 
ليله:لازم نولعها 
لؤلؤ بضحك:ده اساسي 
في المكتب اسد ومالك وعمر وتميم 
تميم: كل حاجه جاهزه 
مالك: تمام 
تاني يوم الصبح 
حور بحنيه:حبيبي           يا بابا 
اسد بنوم:ايه يا حبيبت بابا 
حور:انا جعانه 
اسد وبيرجع يغمض عيونه:نامي يا حبيبتي 
حور ضحك ضحكه كلها انؤثه :قوم بقي يا اسد كل ده نوم 
اسد وبيقوم:عايزه ايه 
حور:اكل 
اسد ضحك:طب هو انا ماسككك 
حور:في ايه يا اسد الله 
اسد:مافيش يا روحي 
حور:طب يلا عشان انا عايزه اسافر
اسد:لسه بدري علي الطياره يا حبيبتي 
حور:بص 
اسد :بصيت 
وبيص عليها 
حور:من رايك يعني اسافر ب الدريس الابيض و......
اسد بقاطعه و صوابعه علي فمها:هووووووش نامي 
وبيحضنها وبيرجع ينام 
في جناح مالك وتاليا 
مالك بعصبيه: قولتلك لا يا تاليا 
تاليا: هو في ايه يا مالك 
مالك:لا يا حبيبتي خروج هناك ب ده لا 
تاليا: وفيها ايه شكلو حلو اهوووو 
مالك:طب البسي كده 
تاليا بتوتر:هاا لا مافيش وقت بس هو هيبقي حلو اوي صدقني 
مالك وبيقرب منها و ثبتها في الحيطه وبصوت هادي مليان بغضب: لا في وقت 
تاليا وبترفع صوبعها في وجه مالك وبصرامه:قولتلك لا لا 
مالك: يبقي مش هتاخدي يا تيتي 
تاليا:هاخده 
مالك وعيونه في عيونها:مقابل ايه 
تاليا: مش فاهمه 
مالك ضحك:لا انتي فاهمه كويس 
تاليا: بص انا هاخده ماشي قول ماشي عشان خاطري يا حبيبي
مالك: لا هيبقي دايق اووي فيكي 
وبيخرج 
بعد ساعات العائله كلها بتصحي و بتتجمع علي الفطار وكل واحد بيرجع علي غرفته 
في جناح اسد 
حور:انا عايزه اشوف ابني قبل مسافر 
اسد:حاضر من عيني يا حور هكلمو 
و فعلا بيكلم سليم
سليم بضحك: حبيبي واحشتك صح
اسد :اووي ياض 
سليم: حب الناس يا برنس 
اسد: انت شايفني بتاع كبده قدامك ياض 
حور ل اسد:بس بقي يا اسد وبتاخد الفون تكلم سليم 
حور:ايه يا قلبي عامل ايه يا حبيبي 
سليم بضحك:اسد سامع الكلام ده 
حور ضحكة
اسد :بيقول عليا ايه الواد ده 
وبياخد منها الفون 
اسد:بتقول ايه يلا انت 
سليم: لا لا مافيش يا باشا بقولك اسد باشا سامعك وانتي بتقوليلي يا قلبي وبقولها عيب تقوليلي كده 
اسد ضحك:لما تجيلي 
حور وبتكلم سليم: ميعاد الطياره بعد ساعتين يا سليم لازم تجي عايزه اشوفك 
سليم: حاضر يا حبيبتي 
وبيقفل 
بعد شويه العيله كلها بتتجمع في المطار 
حور وبتحضن سليم: مكنتيش همشي من غير ماشوفك 
سليم وبيوس ايديها:تروحي وترجعي بسلامه يا ست الكل 
حور:خلي بالك من نفسك
سليم ل عمر وتميم: عيونكم علي البنات 
و بعد شويه من الهزار و الضحك 
وليله واقف مش بتتكلم 
سليم بيمسكها من كتفها وبيبعد شويه عن العائله 
سليم بحنيه:خلي بالك من نفسك و اي حاجه تحصل كلميني يا حبيبتي
ليله بابتسامه:حاضر يا ابيه 
سليم وبيقربها وبيقبل جبينها 
والعائله بتسافر باريس 
في الاوتيل 
اسد:تمام كل واحد علي جناحه 
وكان البنات في جناح و عمر وتميم في جناح و اسد وحور جناح و مالك وتاليا في جناح 
وبيطلع كل واحده علي غرفته 
في جناح البنات 
ليله بزعيق:في ايههه براحه 
وبتفتح الباب 
ليله بخوف من شكل تميم: في ايه وبتخبط كده ليه 
تميم من غير اي رد بيدخل الغرفه علي لؤلؤ و بيخبط الباب 
لؤلؤ بتوتر: هو في حد يدخل كده 
تميم و لسه ليله ولوليا هيدخله الغرفه بيقفل الباب 
تميم بعصبيه:انتي ليلتك سوده معايه وبيقرب منها
وبيمسكها من شعرها 
لؤلؤ بعصبيه:في ايههه 
تميم: في ان انت مش محترمه 
لؤلؤ بعصبيه:انا محترمه غصب عنكك 
تميم بيضربها علي وشها وبيرميها بتقع علي السرير وبيمسك الفون وبيطلع صوره
تميم بغضب:مين دي مش انتي 
لؤلؤ بتوتر:اه في ايه 
تميم:تقدري تقوليلي مين بيبعتلي صورك و الصور دي مش سوشيال 
لؤلؤ بتوتر:مش عارفه 
تميم بعصبيه:احنا هنستهبل 
لؤلؤ و ماسكه خدها من ضربة تميم :مش عارف
وبيقرب منها 
تميم بعصبيه: وعلي بيجيب صورك منين 
لؤلؤ بتوتر:علي 
تميم بزعيق: ايواا عللي يا محترمه 
وبيمسكها من شعرهاا 
لؤلؤ بخوف:اهدا وربنا هقول كل حاجه
تميم وبيسبها:اتكلمي 
لؤلؤ بعياط:عا...عل
تميم: اخلصي 
لؤلؤ بشهقات :علي ده معايه في جروب الدفعه و دخل كلمني 
تميم بغيره: اه وبعيدين
لؤلؤ:وانا سجلته بس بس وربنا كل الكلام محترم في حدود الكليه 
تميم: والصور دي معاه ازاي 
لؤلؤ:كانت في استوري الواتساب 
تميم بهدوء عكس اللي جواه:طيب يا محترمه الاستاذ بتاعك بتاع الكليه اخد صورك عشان يكسر بيها عيني وانا غلطان عشان اعتبارتيك اختي و صحبتي وانتي بتخبي عليااا 
و بياخد فون لؤلؤ وبيخرج وطول الوقت ده ليله و لوليا واقفين خايفين علي لؤلؤ 
واول ما بيخرج بتدخل لوليا و ليله 
لوليا:انتي كويسه و بتحضنها 
لؤلؤ بعياط وشهقات:وربنا مكنتيش بعمل حاجه 
لوليا:اهدي 
ليله وبتحضنها:اهدي يا حبيبتي 
وفي اللحظه دي الباب بيدق 
وليله بتخرج تفتح 
لوليا :اهدي يا حبيبتي 
بعد شويه من الوقت لؤلؤ بتسكت 
لوليا:اهدي وانا هقوم اشوف اللي طلعت تفتح الباب ومش دخلة دي 
وبيتقوم تشوف ليله 
لوليا:ليله يا ليله و بتلف عليها في الجناح 
لوليا:لؤلؤ 
لؤلؤ:في ايه 
لوليا بخوف: انا مش لاقيها 
لؤلؤ :ازاي يعني 
لوليا بتخرج تشوفها في جناح تميم وعمر 
لوليا وبدق الباب 
عمر وعاري الصدر:في ايه يا لوليا 
لوليا بتوتر:مش لاقيه ليله 
تميم :ازاي يعني مش لاقيها 
لوليا:مش عارفه شوفتها في الجناح كلو مش موجوده 
عمر:يمكن نزلة البول 
لوليا:لا اكيد مش هتنزل لوحدها 
عمر بخوف:انا هنزل اشوفهاوبينزل هو و تميم 
و لوليا ولؤلؤ بيعرفه اسد ومالك 
عمر بزعيق :انا مش عايز نمل ططلع من الاوتيل
وبيطلع اسد ومالك غرفة المراقب 
في الكاميرات 
ليله بتفتح الباب 
ليله بستغراب :مين في حاجه 
وثانيه بيكون المجهول كاتم فمها 
وليله غابت عن الواعي وبيشيلها وبينزل 
اسد بعصبيه: الساعه كانت كام 
المؤاطف:من ساعه تقريبااا 
اسد :خليه يفتح مداخل الاوتيل خرجة 
و بيطلع عمر 
مالك:حد يتصل علي سليم 
عمر رجع تاني وواقف عند مخرج الاوتيل بيشوف كل اللي خارج 
في الفون 
سليم بتسرع: الو يا تميم في ايه اخلص عندي اجتماع
تميم بتوتر:ليله 
سليم بخوف:مالها ليله

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلتي الخائفه)
google-playkhamsatmostaqltradent