رواية نور عيني الفصل السابع 7 بقلم سارة احمد

 رواية نور عيني الفصل السابع 7 بقلم سارة احمد

رواية نور عيني البارت السابع

رواية نور عيني الجزء السابع

رواية نور عيني الفصل السابع 7 بقلم سارة احمد

رواية نور عيني الحلقة السابعة

-ادهم و هو طالع سمع صوت نور و فيضل يطلع زاي المجنون لغايت ما وقف في الدور الرابع لقا صوتها قريب اوي و بيشوف صوتها جاي من اني شقه كانت الشقه اليمين و جري عليها و خبط جامد و بغضب شديد و يخبط لغيت ما كسر الباب بعنف شديد و دخل و لقا حمد و هو بيحول يتهجم علي نور  و نور بتقومو الدم جري في عروقو قام نط علي حمدي و فيضل يضرب بلاقميا علي وشو لغايت ما  وشو جاب دم و فجا ساب حمدي لما لقا نور منهار من العيط و خايفه اوي خدها في حضنو قائلاً/ متخافيش يا نور انا معكي والله يا نور لهندم الحيوان دا علي الي عملو 

نور كانت مطمنه اوي و هيا في حضنو بس لقيت ان دا غلط  قامت بعدت بسرعه عنو ادهم لحظ دا 

نور بلهجه خوف/انا انا عايزة اروح 

ادهم/ استني انا هروحك 

نور/ لا لا انا هروح لوحدي 

ادهم بغضب بيحاول يتحكم في/ ازاي يعني انا هروحك 

نور/ لا ابعد عني انا عايزة اروح لوحدي 

ادهم/نور انا مش عايزك تخافي مني ولا تخافي طول منا عايش انا معكي علطول و مفيش حد يقدر يقربلك؛ نور كانت مطمنا اوي معه و كانت سكتا و هو عرفة انها موفقه و( اخدها و نزل العربيه و ركبت و وصلها  البيت) 

نور و هيا نزله ادهم وقفها 

ادهم/ نور 

نور/ ايوة 

ادهم/ كنت عايز رقمك يعني علشان اطمن عليكي 

نور فكرت شويه 

ادهم/ خلاص لو مش عاوزه

نور بسرعه/ لا عادي.....وبعدها اتكسفت 

ادهم طلع الفون/  قولي بقا كام 

نور اديتلو رقمها 

ادهم/ تمام 

نور/ تمام و سكتت شويه....انا نزله بقا 

ادهم/طيب خلي بالك على نفسك

نور/حاضر باي 

ادهم/سلام و نزلت نور و طلعت بيتها و ادهم طلع الفون و كلم واحد من رجلتو 

ادهم/ اسمع يا فتحي في شارع.......في عمارة.....الدوري الرابع هتلقي شقه الباب بتعها مكسور و واحد جوه تخدو و تودي علي المخزن القديمه و عايزك تروقهولي احسن ترويقا 

فتحي/حصل يا باشا؛ و بعدها قفل التلفون وسآق بغضب شديد علي البيت 

في مطعم فخم كان مراد و هاجر.....

هاجر و هيا بتصفر/ واااووو اي المكان التحفه دا 

مراد بخفوض/ دا انتي الي تحفه

هاجر/ دا انا بفتكر اخرك توقفني علي عربيه كبده

مراد/ هههه كبده طب يلي اطلبي 

هاجر بصيت في الMenu و بتوتر/احم اطلبلي انت 

مراد/ ليه 

هاجر و هيا بتوطي صوتها/علشان المنيو دا في حاجات من عارفة انطق اسمها اصلا 

مراد ضحك بصوت عالي/ ههههه يخربتك 

هاجر باحراج/بس بس دا انت تفضح الي ميتفضحش 

مراد/ تمام؛ و نده علي الجرسون و طلب لي نفسو و لي هاجر 

هاجر/ يا نكدي انت طلب ايه 

مراد/ هتشوفي دلوقتي هيعجبك اوي 

هاجر/يا رب 

مراد/ها قوليلي بقا انتي شغاله في الشركه دي بالك كتير 

هاجر/ امم لا مش كتير يعني بالي فيها يجي شهر كد كانو طالبين سكرتيرة و قدمت و وافقو و بس 

مراد بخبثه/ اممم طب يعني هو انتو بتصدرو 

هاجر/ايوة طبعا بنصدر لشركه اسمه............... الشركه دي في إيطاليا بس....

مراد/ بس ايه 

هاجر/مش عارفه المفروض اقولك ولا لا بس انا شك في من كام يون الشركه بعتت فكس و كان غريب اوي 

مراد /غريب ازاي 

هاجر /كان بيقول ان هما عايزين كميه كبير من الادوايه و في اقرب وقت 

مراد/ و ايه الغريب في دا 

هاجر /الغريب ان الشركه دي برضو مصدره غريب و صاحب الشركه فحصت عنو لقيتو و وطيت صوتها اكبر رجال مافيا 

مراد /و هو مصدوم مافيا 

هاجر بتهيذ رسها /اها 

مراد /طب كولي كولي سديدي نفسي؛ هاجر بتاكل و هيا بتضحك عليه 

في بيت ادهم فهد 

دخل ادهم  و نده علي مرفت 

مرفت/ ايوة يا ادهم بيه 

ادهم /فين امين 

مرفت /فوق يا بيه 

ادهم /طب قوليلو اني مستني في المكتب 

مرفت /حاضر يا ادهم بيه 

في اوضه امين ن ختلد و امين بيتكلم 

خالد /اخيرا يا بابا جدي فهد وافق علي الصفقه

امين/ اومال يا ابني اتعليم من ابوك 

خالد / طبعا يا بابا كمان الصفقه دي هتسعدا كتير اوي وكمان.....الباب خبط 

امين بضيق /ادخل 

دخلت مرفت/ ادهم بيه مستنيك في المكتب يا امين بيه 

امين/ ماشي روحي انتي 

خالد/ و عايز اي دا كمان

امين/ اما اروح اشوفو 

في المكتب 

دخل امين 

امين/ ادهم مرفت قلتلي انك عايزني 

ادهم /ايوة كنت عايز اكلم علي صفقه الادوايه 

امين /ملها انا كلمت جدك و هو وافق 

ادهم/ انت عارف ان الشركه دي في حاجه غريبه بتحصل فيها 

امين /غريب ازاي يعني و كمان انا واثفه في الشركه دي 

ادهم/ تمام بس يا ريت لما تعمل الصفقه تكون بفلوسك 

امين بغضب/ ازاي يعني و انت دخلك ايه 

ادهم ببرودو ابتسمه صفراء /دخلي ايه انت نسيت ان معظم الشركات بتعتي و ختي شركه العيله انا الي بدرها 

امين/ اديك قولت شركه العيله يعني ملكش في 

ادهم بسخريه /ليه هو انا مش من العيله ولا ايه 

امين/ انا بقول و خلاص انا مش باخد ازنك انا بقولك انا هعمل ايه 

ادهم/ تمام متبقاش تقولي انا محتاجه مساعدك بقا 

خرج امين في قمه الغضب 

في عربيه 

مراد و هاجر معه 

هاجر/ يعني لازم تتعب نفسك و توصلي قولتلك خلاص انا هعرف اتصرف 

مراد/ ازاي بس اخلي القمر دا يروح لوحد افرض حد رخم عليكي 

هاجر /يرخم عليه لا انت كظ متعرفش هاجر متخافش صحب راجل برضو 

مراد/ اي دا انتي هتصحبيني ولا ايه 

هاجر/  اممم انا افتكرت خلاصبقينا صحاب 

مراد/ ايوة طبعا انتي زعلتي انا بهزار معكي 

هاجر /ايوة هنا علي جمب بقا 

مراد/ تمام بما اننا بقينا اصحاب هاتي رقمك بقا 

هاجر بصتلو 

مراد /ايه متفهمنيش صح انا هطمن عليكي بس 

هاجر /تمام  اديتلو رقمها و ودعتو و طلعت بتها 

في بيت نور 

نور كانت بتفكر في الي حصل معها و حمدي و ادهم 

دخلت هاجر لاوضه و ولعت النور 

نور/ ايييه في حد يدخل كد 

هاجر /مش انا عملت كد يبقا في 

نور /باردة 

هاجر /ميرسي 

في بيت ادهم فهد

ادهم قاعد في الاوضه كان بيكلم فتحي

ادهم/ ها يا فتحي عملت ايه 

فتحي/ زاي ما قولتلي يا باشا روقتو علي الاخر 

ادهم/ تمام سبو دلوقتي علشان بكر لي ترويقا معيا شخصياً  و قفل التلفون

بعدها رن و كان بيرن علي نور 

نور/ الو 

ادهم /عامله اية دلوقتي

نور/ كانت عارفة صوته بس استعبطيت ايوة تمام بس مين معايا 

ادهم عرف انها بتستعبط/ واحد معجب 

نور /اممم  معجب و عايز ايه يا معجب 

ادهم/ عايزك انت يا جميل 

نور/  احم ادهم 

ادهم/ يارجل ما انتي عرفاني اهو 

نور /ايوة 

ادهم /و ليه بقا الاستعباط دا 

نور /انا مش بسطعبت 

ادهم /خلاص متزعليش 

نور سكتت شويه و بعدين قالت/ هو انت عملت حاجه لي مستر حمدي 

ادهم اتعصب ليمجرد سمع اسمو/ و ليه بقا العكننا دي

نور /معلش يا ادهم ارجوك انا مش عايزة مشكل 

ادهم /انا مستحيل اعملك مشكل يا نور انتي ليه مش عارفه تفهمي اني بخاف عليكي

نور كانت فرحنه اوي و قلبها بينبض بشده و سرحانه في كلامو 

ادهم /نور يا نور 

نور ها 

ادهم/ ها اي بس روحتي فين 

نور /معك 

ادهم/ هتروحي بكر المدرسه

نور/ مش عارفه ممكن لا 

ادهم /لا روحي 

نور/ ليه 

ادهم /علشان انتي وحشتيني و انا عايز اشوفك 

نور اتوترت/ احم خلاص هشوف 

ادهم/ لا هتيجي 

نور/ امم طيب هاجي تصبح علي خير 

ادهم/ اي هتنام 

نور /ايوة مش انت عايزني اجي بكر انا لازم انام بدري 

ادهم/ امم طيب تصبحي علي خير

نور /و انت من اهل الخير ؛  و قفلت الفون و  بعدها قامت علي السرير و فضليت تتنطط و هيا بتضحك و فرحانه اوي و فجة دخلت هاجر قامت نور وقعت 

نور/ اييييه انتي مالك انهادر عامله زاي القضاء المستعجل كد 

هاجر/ انتي بتتنططي زاي المجنين كد ليه 

نور /ملكيش دعوه

هاجر/ هعرف برضو 

نور/ في المشمش

هاجر/ تعرفي انا نفسي اسفر عالم المشمش دا 

نور/ اشمعنا 

هاجر /كل احلمي هناك 

نور/ طب نام بقا 

هاجر / هههه حاضرر

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية نور عيني)

google-playkhamsatmostaqltradent