رواية طفلة الاسد الفصل السادس 6 بقلم حنين أحمد

 رواية طفلة الاسد الفصل السادس 6 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الاسد البارت السادس

رواية طفلة الاسد الجزء السادس 

رواية طفلة الاسد الفصل السادس 6 بقلم حنين أحمد


رواية طفلة الاسد الحلقة السادسة

البارت السادس🖤🔥..... بقلم حنين أحمد 
-امجد بخبث: اسيبكك اي بس.... ولسه هيقرب.... وفجأه 
-اسد وهو يضربه بجنون: بقااا بتخطف مرات المنشاوي اعتبرهااا اخر ليلي في عمرك ي ***
-ملك بعياط هستيري: انا... انا... انا عايزة امشي من هناا 
-اسد وبدا يضرب بطريقه غريبه بمنظر فظيع: ازاي تتجرا وتلمس مراااااتيي يكلب ازااااااي 
-امجد ووهو ينزف ويضحك ضحكه خبيثه: ههههههه بس مراتكك بطل اي دة 
-اسد بغضب جنوني ويرفع المسدس: انت الي جنين علي نفسك ي امجد ي اسيوطي... ولسه هيضرب
-ملك بصريخ: لا ارجوك متقتلهوش 
-امجد بضحكه خبيثه: شكلي عجبت الموزة ههههههه......بقلم حنين أحمد 
-اسد بغضب: خايفه عليه يملك 
-ملك برعب وعياط: لا... لا مش مش خايفه علي... وقاطعهااا
-امجد بضحكه خبيثه: ههههههه مراتكك خايفه عليااا 
-ملك بعياط: لا مش مش...... واغم عليهااا
-الظابط: خدوة علي البوكس.... وكمل لاسد حسام باشاا كلمناا واحنا قبضناا علي الخدامه 
-امجد بغيظ: هرجعلك تاني ي اسد ي منشاوي 
-اسد بجنون: ملك ملك فوقيي.... ملك
-حسام: خدهاا علي البيت ي اسد 
-اسد شالهاا وخرج بيهاا
"في قصر المنشاوي"عند سلمي تحديدا
-سلمي بقلق:رد ي امجد بقااا.....يوووة
-تيت تيت تيت
-سلمي:شكلوا اسد جيه....ونزلت
"عند هبه وماياا"
-مايا:شوفتي يمامي كان مقعدهااا علي رجله الصبح ازاي.........بقلم حنين احمد
-هبه:شوفت يروحي.....وكملت بخفوت انا ذات نفسي عايزاهاا تقعد علي رجلي احم احم
-ماياا بغل:مامي احناا لازم نتصرف انا عندي فكرة عشان نخلص منهاا للابد
-هبه بتفكير:احناا لو عملنلهاا حاجهه ممكن اسد يقتلناا
-ماياا بحقد:وهو اي الي هيعرفوا اساساا بصي احنا نعمل***وبس كدهه
-هبه بشهقه:يبت القرود....احم احم قصدي مش مرتاحه بس ماشي
-ماياا بحقد:يلا ننزل بقاا...ال صح البت مراته دي مشوفتهاش طول اليوم
-هبه:مهو قايلهاا متطلعش من الجناح...يلا بينا يلا
-مايا:يلا يمامي.....ونزلوا
"في الصالون"
-سلمي بفرع:اي دة مالهاا ملك ي اشد شايلهاا كدهه لي رد عليا.....بقلم حنين أحمد
-حسام:امجد خطفهاا
-سلمي بشهقه:امجد!
-حسام:ايوة يسلمي امجد خطفهاا وكان مقرب منهاا بطريقه***والبوليس جيه واخدوا
-سلمي بعياط:الكلب الي كنت فكراة بيحبني طلع كلام اسد صح طب ملك ملك كويسه
-اسد بفزع وهو شايل ملك:حسام اطلب الدكتورة...دكتورة مش دكتور انت فاهم
-حسام:تمام
-سلمي بعياط:اسد انا...انا اسفه اني مسمعتش كلامك
-اسد:بعدين يسلمي....وطلع علي جناح ملك
-هبه:في اي يسلمي ملهاا ملك
-ماياا بحقد وخفوت:يارب تكون ماتت
-سلمي بعياط:الكلب امجد خطفهاا وكان هيحاول يقرب منهاا بس اسد لحقهاا.....بقلم حنين احمد
-هبه بشهقه:احييه ليكون عمل فيهاا حاجه
-سلمي بعياط:اكيد لا اكيد لا.....انا هطلع اشوفهاا
"في اوضه ملك"
-اسد بخوف جنوني:ملك حبيبتي فوقي ملك انا مقدرش اعيش من غيركك
-ملك وبدات تفتح عنيهاا بعياط:ابعد عني طلعوني من هناا انا انا معملتلكش حاجه
-اسد وبدا يهديهاا:هشششش اهدي اهدي خلاص انتي في الاوضه ومحدش هيقدر يخدكك مني 
-ملك بعياط هستيري:هو هو كان كان عايز كان....وبدات تعيط اكتر
-اسد طبع ق*ب*ل*ه علي خدودهاا:بس اهدي يملوكتي انتي هناا معاياا انا ومحدش يقدر ياخدكك مني انتي من بكرة هتيجي معايا الشركهه انتي بتاعتي انا بس فاهمه ومش هتفضلي هناا انتي هتيجي الجناح بتاعي
-ملك بتفكير وخفوت:انا انام مع قليل الادب دة في اوضه واحدة
اسد قرب بمشاكسه:حسيت انكك قولتي حاجه
-ملك برتباك:تؤ تؤ محصلش ولو سمحت ي ابيه ابعد
-اسد قرب اكتر حتي التصق بملك:احم احم يقلب ابيه ولسه هيقرب...
-سلمي:احم احم طب ابقوا اقفلو الباب بعد كدهه
-ملك بعدته وكملت:احم تعالي يسوسو مفيش حاجه نقفل الباب لي تعالي
-سلمي:حبيبتي انتي كويسهه 
-ملك:الحمدلله ياقلبي انا بخير....وكملت لاسد بس انت عرفت ازاي ي ابيه اني هناك.....بقلم حنين أحمد
-اسد:الفضل كلهه لسعاد
Flash Back في شركه المنشاوي
-اسد:حضريلي الملفات دي وتجيهاا بسرعه وخلي حسام يجيلي
-السكرتيرة باعجاب:حاضر يباشاا..... وخرجت
-طق طق طق
-اسد:ادخل
-حسام:اهلا اهلا ب الباشاا الي كل الموظفين بتتكلم علي ضحكته يتراي اي سبب الضحكه الحلوه دي 
-اسد برتباك:احم احم ولا حاجه اي يعم بلاش اتبسط بعد السنين دي كلهاا
-حسام:لا يحبيبي انا افرحلك ربنا يهنيك
-تن تن تن
-اسد:الو
-الخادمه:الحق ي اسد باشا المدام اتخطفت
-اسد بجنون:اي انتي بتقولي اي
-الخادمه:زي ما بقول لحضرتك والخدامه الجديدة متفقه معاهم تعال بسرعه قبل ما تمشيي
-اسد بسرعه وجنون:تمام....وقفل
-حسام بقلق:في اي
-اسد بغضب:ملك اتخطفت انا لازم اروح القصر
-حسام:استناا جاي معاك....وخرجوا
بعد شويه....وصلوا القصر
-الخادمه لنفسهاا:انا لازم اخرج من هناا بسرعه
-اسد وهو يرفع المسدس:تؤ تؤ هتروحي فين بس 
-حسام وهو يرفع المسدس:ههههههه انتي هتخرجي من هناا علي قبرك
-الخادمه برتباك:انا انا عملت اي
-اسد بغضب:لو مقولتليش مراتي فين المسدس دة كله هيبقاا في دماغك 
-الخادمه:مرات مين انا انا معرفش حاجه
-اسد ضرب طلقه في الهوا:التانيه في دماغك
-الخادمه بخوف:هقول هقول ام امجد الاسيوطي هو الي خطفهاا انا مليش دعوه 
-اسد بغضب جنوني:اه يبن ال.....وكمل لسعاد خلي بالك منهاا يسعاظ لحد ما البوليس شويه وجاي...يلا يحسام
Back
-اسد:وبس كدهه
-ملك بدموع:يحبيبتي يسعاد
-اسد بغيظ:متقوليش لحد حبيبتي دي تاني
-سلمي بضحك:احم احم
-ملك بغضب طفولي:يوووة بقاا دنتاا شرير
-طق طق طق
-اسد:مين
-الخادمه:انا سعاد ي باشاا جبت العصير للهانم
-ملك:ادخلي يسعاد
-الخادمه:اسد باشاا منبه اني مدخلش
-ملك لاسد:والنبي ي ابيه خليهاا تدخل
-اسد بتوهان:يعيون ابيه...ادخلي يسعاد
-ملك بدموع:شكرا ي سعاد بجد لولا مساعدتك مكنتش عارفه كان ممكن يحصل اي
-الخادمه بحب:مفيش شكر علي واجب يحبيبتي......بقلم حنين احمد
-اسد:شكرا ي سعاد
-الخادمه:علي اي بس يباشا.....مدام ملك مامت حضرتك تحت عايزة تشوفك
-اسد بغضب:لا يعني لا
-ملك:لا اي دي ماما 
-اسد بغيرة:تنزلي متقربيش منهاا كتير احسلك يملك
-سلمي بضحك:ههههههه انتي محظورة 
-ملك:يوووة حاضر...ونزلت
"في الصالون"
-ملك وهي بتحضن مامتهاا:ماما وحشتيني اووي
-اسد بغيظ:احم احم احم
-مامت ملك:اي يبني زورك فيه حاجه
-اسد بغيظ:لا يطنط....وفجأه مسك ايد ملك وقعدهاا علي رجله
-مامت ملك:اي دة في اي
-مايا بغضب:مهو مفيش كراسيي في البيت
-ملك بغيظ من ماياا:انا بقاا عجبتني القاعدة هناا في حاجه يماياا
-هبه برتباك:لا يحبيبتي مفيش مايا بتهزر
-اسد بخبث وقرب منهاا:شكلك عجباكيي القاعدة هنا هاا"وغمزلهاا"
-ملك برتباك:احم احم....طمنيني عليكي يماما عامله اي بتاكلي كويس بتاخدي العلاج
-مامت ملك:اه يحبيبتي الحمدلله.....انا همشي بقاا عندي معاد مع الدكتور.....بقلم حنين احمد
-ملك:اجي معاكي طيب
-اسد بغضب وخفوت:اخرسي يملك.....السواق هيوصلك يطنط
-مامت ملك:ماشي يحبيبي...ومشيت
-ملك:انا هطلع اخد شاور
-اسد:متتاخريش
-ملك بغضب:متتفضل معايا في دة كمان
-اسد بمشاكسه ووقاحه:طلاباتك اومر 
-ملك:يقلي الادب تيجي معايا فين....وطلعت جري 
-بعد شويه....في جناح ملك تحديدا
-ملك خرجت من الحمام بالفوطه ولسه بتفتح الدولاب....احيييه سرقوا هدومي يسعاد....يسعاد
-الخادمه:ايوة يهانم
-ملك بغضب:هدومي كلهاا فين
-الخادمه:في جناح الباشا هو طلب كده
-ملك بغضب:يووووة خلاص روحي انتي.....بقلم حنين أحمد
-الخادمه:تمام يهانم....ونزلت
-ملك لنفسها:بياخد هدومي لي يكنش هيلبسهاا اعمل اي دلوقتي خلاص هروح اجيب هدوم واجي بسرعه..وخرجت
"في جناح اسد"
-ملك لنفسها:الحمدلله بياخد شاور هو كمان...اخد الهدوم واطلع وراحت عند الدولاب...يوووة المفروض يعملو دولاب قصير للبنات القصيرة اعمل اي انا دلوقتي
-اسد بخبث وهو بيقرب:اي دة اي دة لا تصدقي انا شرير عشان معملتش الدولاب قصير
-ملك بفزع:احم احم انت بتعمل اي اي هناا
-اسد بمشاكسه وهو بيقرب:احم دة الجناح بتاعي علفكرة ودلوقتي بقاا بتاعك كمان
-ملك برتباك:امم طيب ابعد بقاا مش عايزة هدوم خلاص
-اسد بوقاحه:احم هتفضلي بلفوطه حلوة بردو.....بقلم حنين احمد
-ملك برتباك:اح يقليل الادب....ارجزك ي ابيه ابعد وخليني اطلع هاخد هدوم من سلمي مش عايزة من هنا خلاص
-اسد وهو يقرب:احم تخرجي تروحي فين بس
-ملك برتباك:هروح الجناح بتاعيي...لو سمحت ابعد وافاجات ب اسد يقبلهاا
-اسد:قولتلك دة الجناح بتاعك.....ولسه هيقرب اكتر....وفجأة........بقلم حنين أحمد
(جائنا البيان العاجل ان البارت خلص😹🖤🔥 استنوة البارت الجاي تحفهه اووي🖤🔥حاسه ان التفاعل قل سيكاا شكلكم مش عايزني اكملهاا
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الاسد)
google-playkhamsatmostaqltradent