رواية انتقام العاشقين الفصل الثالث 3 بقلم منة مصطفى

 رواية انتقام العاشقين الفصل الثالث 3 بقلم منة مصطفى

رواية انتقام العاشقين البارت الثالث

رواية انتقام العاشقين الجزء الثالث

رواية انتقام العاشقين الفصل الثالث 3 بقلم منة مصطفى


رواية انتقام العاشقين الحلقة الثالثة

مراد..انسه حور ممكن اتكلم مع حضرتك
حور .اكيد اتفضل
يوسف..اتفضل 
مراد.. أنا اسف بس ممكن انسة حور عشان مسأله شخصية 
يوسف بنرفزه.. والله ماشي وخرج وقفل ورزع الباب وراه 
حور..اتفضل 
مراد..انسه حور انا معجب بحضرتك جدا.واتمني تكوني شريكه حياتي 
حور بصدمه..اي... بس 
مراد..مش عايز ردك دلوقتي فكري وخدي وقتك واوعدك مهما كان قرارك مش هيأثر علي شغلنا 
حور..تمام عن ازن حضرتك 
مراد..اتفضلي 
____________________
خرجت حور وهي اصلا مش مستوعبه بقي مراد الألفي بيطلب اديها للجواز مراد الألفي الي بنات مصر مستنين منه كلمه او نظره وبيطلب ادها بمنتهي التواضع لا لا 
________________
يوسف بعصبيه..حور كان عاوزك في ايه 
حور ببرود..اظن انك سمعت مساله شخصية متخصكش يا مستر يوسف
يوسف باستفزاز..انا ميهمنيش حاجة تخصك أنا فكره حاجة ليها علاقة بالصفقة وعمل باصطناع انو بيبص في ساعة اه معلش هستاذن اصل عيد ميلاد اميره هعملو في يخت و التفت لموظفين شركه مراد وقال دعوه عامه يا شباب كتب كتابي علي اميره الاسبوع الجاي ياريت تشرفوني 
موظفين..الف مبروك يا فندم الف مبروك 
يوسف..الله يبارك فيكم ومشي
تحت انظار حور الي متكلمتش معاه بنص كلمه 
_______________________
روحت حور و دخلت الجناح بتاعها الي في الفندق واترمت علي السرير وعيطت وبتقول 
انا عملتلك اي يا يوسف عملتلك اي بس انتِ ليه اتغيرت معايا كده انا حبيبتك حبيتك اي انا عشقتك بس كل الي كنت بتعملوا دا كان بيقول انك بتحبني خوفك غيرتك جنانك ضحكتك 
_____________________
عند اميره 
كانت قاعده علي السرير و بتفتكر وبتقول حققت اعظم انتصراتي 
(يلا بينا نشوف السر الي مغلبناه دا)
#فلااااش_باك
اميره بعياط..عمرها ما حبتك افهم بقي افهم يا يوسف 
يوسف..انتِ مين قالك 
اميره..عمرها ما قالتلي حاجة حور انسانه مستقله وبتاعت مناظر انت الي اعمي حور عمرها ما حبتك حور بتحب***"
يوسف..بتحب بتحب مين
اميره بعياط مصطنع..مش هينفع اقول بس هي مش بتحبك ولا تستاهل اي مشاعر منك ناحيتها
يوسف..قصدك اي
اميره.. أنا الي بحبك ايوا بحبك من واحنا في اعدادي لما روحت قولت لحور قالتلي دا يوسف بتاع بنات وانا عمري ما صدقت لانك طول عمرك معانا ولا شوفت منك وحش و و
يوسف..واي يا اميره
اميره.. وقالت انك كنت مرتبط بصاحبتها 
يوسف بصدمه..انا معرفش اصلا حد من صاحبها 
اميره..هي قالت كده انا انا بحبك يا يوسف ونفسي نكمل حياتنا مع بعض
يوسف..وانا موافق يا اميره 
باااااااااك
يوسف..ليه كده يا حور انا حبيتك حب انتِ انسانه أنانية وكدابة ومتستهليش اي ذره حب لازم اتخلص من المشاعر دي نحيتي
_________________
اميره بهبث..وبكده ابقي نفذت اكبر انجازاتي 
*****""
مراد..الو يا حور
حور..مين معايا 
مراد..انا مراد ها فكرتي 
حور..لسه متردده 
مراد..طب ممكن طلب
حور..اكيد اتفضل 
مرادد..ممكن تيجي معايا حفلة عيد ميلاد اميره خطيبت شريكك في الشركه
حور..انا اسفة مش هينفع 
مراد..تمام خلاص انا اسف علي الازعاج
حور..طب خلاص هنروح هتستناني فين 
مراد..تمام 
واتفقو علي كل حاجة 
______________________
لبست حور فستان اسود بسيط جدا اصلها بتعشق اللون الاسود ولبست علية هيلز اسود بيلمع و حطت ميكب سمبل فردت شعرها الطويل  وكانت قمر ونزلت وشافت مراد وركبت معاه العربيه ووصلو العيد ميلاد 
Happy Happy Happy Birth day to you Happy
 Birth day to you ya Amira Happy Birth day to you
الجميع..كل سنه وانتِ طيبة يا اميره 
اميره.. وانتم طيبين وكانت بتبص لحور ولملمحها وجمالها ومراد جنتل مان دا مراد احلي من يوسف يا جماعة انتو بتهزروا 😂😂 بس الي زي اميره دي مبيحمدش ربنا 
لاحظت حور نظرات يوسف ليها و اميره زي ما احنا عارفين جالها الفرصة الذهبية
حور..مراد
مراد..نعم
حور..موافقة 
مراد بفرح..بجد
هزت حور رايها بمعني آه 
راح هتف مراد وقال.. يا جماعه أنا بحب حور وبتقدملها قدمكو وتكون عيد ميلاد اميره وخطوبتي علي حور 
وطلع خاتم جولد في فص الماظ تحفة 😂ونزل علي ركبتة وقلها بكل رقة تقبلي تكوني شريكه حياتي يا حوري 
حور..موافقة ولبسها الخاتم تحت نظرات الكل وتصفيق جامد معادا اتنين صحبنا كده كانو علي وشهم غضب ربنا 😂😂
استاذ يوسف وانسة اميره 
وكل راح يبارك وراحت اميره تبارك لحور وبتقولها مبروك يا حور تعيشي وتاخد غيري بتبصلها حور بعدم فهم حضنتها اميره وعملت نفسها هتقع وزقت حور في بحر والدنيا ليل
مراد ويوسف بصدمة..حوووور
يُتبع ..
google-playkhamsatmostaqltradent