رواية طفله الفهد الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفله الفهد الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم بسملة بدوي

رواية طفله الفهد البارت التاسع والثلاثون 

رواية طفله الفهد الجزء التاسع والثلاثون 

رواية طفله الفهد الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم بسملة بدوي


رواية طفله الفهد الحلقة التاسعة والثلاثون

طفله الفهد
البارت 39(قبل الاخير )
بقلمي بسمله بدوي
لارا ......لاااااا وجريت عليه ورميت السكينه على الأرض 
وقالت بغضب وصوت عالي....... انت كنت هتعمل اي هااااا عايز تموت كافر ي فهد ده بدل ما تحاول تصلح اغلطاتك بتزودها اكترر وقعدت تضربه على صدره جامد كل ده وفهد واقف زي الصنم ومغمض عيونه جامد وفجاه اشتال لارا وحضنها جامد 
ولارا بادلته الحضن وفضوا شويه واقفين حاضنين بعض وبيبكوا
فهد بدموع....... انا مش عارف انا لي بيحصل ليا كده والله ي لارا دي مش غلطتي انا اتربيت على كده على الجبروت الغرور  بس والله ما كان في بالي انها ممكن تموت هي اصلا اتحركت بسرعه عشان كده السكينه جرحتها 
لارا مسكت وشه بين ايديها وقالت بعشق ..... مصدقاك ي بابا مصدقاك 
_بجد مصدقاني انا مستعد اعمل اي حاجه بس مشوفش النظره الي كانت في عيونك من شويه دي جرحتني وكرهت نفسي بسببها 
_ اسفه ي بابا بس انا مقدرتش امسك نفسي اما شوفت الصور 
قاطعهم صوت الفون ،فهد كنسل وقفل الفون 
وقال بارهاق...... مش عايز غير انام في حضنك وبس تعبان اوي وطلعوا على الجناح
بقلم بسمله بدوي
في مكان تاني خالص
لي عملت كده ي فارس مكنش ليه لازمه كل ده انا الحمدلله بخير
بقلم بسمله بدوي
لاء ي فيروز لازم اخليه يتعذب في كل دقيقه وكل ثانيه 
-بس انا مسمحاه ي فارس والغلط غلطك انت من الاول انت الي استفزته وهو اضطر يحط السكينه على رقبتي وانا من خوفي اتحركت فا انجرحت بس خلاص كل ده في الماضي وانا مسمحاه  وابعد عنه ي فارس خلينا نعيش في سلام بقا بلاش د.م وكره بقا انت متعرفش تعيش بسلام ي اخي 
-انا ي فيروز ده انا بعمل كل ده عشانك انتي 
-لو بتحبني بصحيح اتصل بيه وحلوا الخلاف الي بينكم واطلب منه السماح ي فارس وقوله انك انت البوص 
فارس بخوف .....بس ده لو عرف مش بعيد يقت.لني فيها 
-ما تخافش انا معاك ومش هاسيبك وانا متأكدة أنه هيسامح وشكله اتغير عن زمان كمان
حاضر يفيروز هكلمه 
فيروز حضنته وقالت ....انت احلى اخ في الدنيا
عند يامن 
نزل من العربيه ولف ل ايام ومسكها من أيدها جامد وجرها وراه للفيلا واول ما دخل رماها على الأرض 
عارفه لو كنتي قولتيلي من الاول الحقيقه كنت هحترمك اكتر بس انتي الوقتي في نظري متقليش عن اي واحده *****  
ايام بضعف ودموع .........وقامت ومسكت أيده وقالت بصوت باكي...... اسفه ي يامن اسفه عارفه اني غلطط اني خبيت عليك بس خوفت انك تكرهني أو متصدقش أنه كان غضب عني ،اسفه والنبي سامحني انا بحبك ي يامن مقدرش اعيش من غيرك سامحني وفجأه حست بدوخه جامده واغمي عليها
يامن بخضه اشتالها بسرعه وجري بيها على غرفته وجاب برفيوم وبيحاول يفوقها وبعد شويه فاقت 
يامن مسك أيدها بحب .......وقالي اخيرا فوقتي خضيتيني عليكي .
معتش ليه لازمه ي يامن انا اسفه  ومتشكره على الايام الحلوه الي قديتها معاك ولسا هتقوم 
يامن مسك أيدها بعصبيه وقال 
-راحه فين 
بلاد ربنا واسعه وورقتي توصلي 
قاطعها صوته الغاضب 
نعم ي روح ام.ك 
وطب لو قولتلك اني سامحتك وحابب نفتح صفحه جديده مع بعض .
هقوم الم حا وبعدين قالت بصدمه بجد سامحتني ي يامن
ايوه ي روح يامن 
اوعدك عمري ما هخبي  عليك تاني  ي يامن 
يامن بخبث ...... لا انا عايز اعتذار بس مش كلام انا عايز فعل 
بقلم بسمله بدوي
ازاي مش فاهمه 
افهمك انا ي روحي وغاصوا في بحور عشقهم
عند رعد 
كان لسا داخل الفيلا لجاسر لقا ساره واقفه قدام البوابه مع شاب راكب دراجه ناريه وبتضحك معاه اول ما خلصت ولسا داخله لقد حد شدها ورا الشجره وحاطط أيده على بقها والشخص ده هو رعد
رعد بغيره ..... مين الي كنتي واقفه معاه ده 
امم أمممم
مييين 
عضت أيده وقال .....هقول ازاي يمتخلف وانت حاطط ايدك 
وده حسام 
رفع حاجبه باستنكار وقال ........ كده انا عرفت صح 
اقصد اسمه حسام وزميلي في الجامعه 
رعد بغضب ....... وواقفه معاه واقعده تضحكي وتهزري كده عادي اي قله الادب دي 
ساره بغضب ...... قله ادب في عينك انت الي قليل الادب
وانت مالك أقف ولا اهزر مع الي عايزاه انت ما لك انت بتعمل كده لي اصلا 
عشان بحبك 
اي 
ايوه بحبك يساره ومقدرش اشوفك مع غيري ،تقبلي تتجوزيني 
ساره بكسوف ..... ايوه 
رعد بفرحه ....... الله طب ما انتي حلوه اهو وشاكلك واقعه 
ساره ضربته في دراعه ضربه خفيفه  وقالت غلس 
رعد قعد يضحك عليها ودخلوا الفيلا 
عند فهد 
صحا من النوم على صوت فونه الي مش مبطل رن 
اي في اي 
*********
ايييييييييي انت بتقول ايييييي 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد
google-playkhamsatmostaqltradent