رواية طفله الفهد الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفله الفهد الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم بسملة بدوي

رواية طفله الفهد البارت الثامن والثلاثون 

رواية طفله الفهد الجزء الثامن والثلاثون 

رواية طفله الفهد الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم بسملة بدوي


رواية طفله الفهد الحلقة الثامنة والثلاون

طفله الفهد
البارت 38
بقلمي بسمله بدوي
 فهد بخوف ..... استني بس هفهمك اديني فرصه بس 
لارا بدموع ..... اي ده انت قات*ل 
_وربنا ما كان قصدي والله انا كنت بهدد بس 
رمت في وشه صوره لفهد وهو حاطط سكينه على رقبة بنت وبعدها صوره والبنت غارقه بدمها 
فهد بدموع ..... اسمعيني متظلمنيش ي لارا والله ما كان قصدي انا بس كنت بهدد اخوها ومكنتش اعرف انها هتتحرك  
 _انت قاتل يفهد قاتل عارف يعني اي قاتل اااانت مممكانك السسسجن ي فهد ولسا راحه تجري فهد مسكها من خصرها جامد وحضنها من ورا بقوه   
قعدت تتحرك بعشوائية و تصرخ جامد 
- ابعد ابعااااااد ي فاااااهد ابعد بقولك اااانت قتلت روح بريئه  
 فهد بدموع ......مكنش قصدي وربنا مكان قصدي انا كنت بهدد اخوها ومكنتش اعرف انها هتتحرك مكنتش اعرف ياااارلاااااا والله ماكنت اعرف أنه هيحصل كل دااااااااا ، انا مستعد اروح اسلم نفسي لو ده هيريحك بس بلاش النظره دي منك انتي بذات وانهار باكيااا على الأرض
بقلم بسمله بدوي
لارا كان نفسها تجري عليه واتخده في حضنها واقفه زي الصنم قاطعها فهد وهو بيقول بدموع .....ما تسيبينيش  زيهم ي لارا انتي الحاجه الوحيده الي لو خسرتها ممكن اموت نفسي
عند ايام 
-ااااا كككذب ي يامن كذاب عمر كذاب 
يامن وهو بيمسكها من شعرها وانتي عرفتي منين ان عمر الي قالي ي *******
ايام بانهيار ......... انا اسفههه انا والله كل الي حصل ده مكنش  بمزاجي على فكره كل ده غصب عني وهو هو اغتص*بني ي يامن  ، انا كنت رايحه عن خالتي الي هي أمه وبعدين ملقتش حد في البيت غيره ولسا هجري ضربني على دماغي وصحيت لقيت السرير كله د.م ولقيته قعد يقولي انا بحبك والي حصل بينا ده شئ عادي ووداني عند دكتور وفهمني  اني  كده هرجع بنت تاني ولا من شاف ولا من دري وبعدين أمه  الي هي خالتي التي   وقفت معاه ضدي واتجوزنا غصب وبعدها باسبوع رفعت قضيه عليه وطلقني 
-ومقولتيش ليا لييه من  الاول وقلد صوتها "مخلتهوش يلمسني ي يامن" 
_ايوه وربنا مخلتهوش يلمسني بعد الجواز والي حصل ده غصب عني .
وبعدين قالت بدموع ...... ابوس ايدك ي يامن انا بحبك والله ومقدرش اعيش من غيرك والله بص بص ااان شالله اكون خدامتك بس ما تسيبنيش ي يامن ارجوك انا بحبك 
يامن بصلها ببرود عكس النار الي جواه وقال ..... الدكتور ده اسمه اي اخلصي 
ايام بدموع ...... مش عارفه مش فاكره اسمه
يامن مسكها من شعرها جامد وقال بصوت عالي جمهوري ...... اخلصي ي *******اسمه اي 
_والله ما اعرف 
يامن مسك فونه عشان يشوف  الصور اكيد الرشطه فيها اسم الدكتور ،بيبص لاقا الاسم متشخبط عليه 
يامن كان عنده خبره في الحاجات دي ووقدر يعرف اسم الدكتور وقال بصوت عالي جدا ...... البسي اي حاجه بسرعه 
ايام سمعت كلامه وراحت لبست دريس اسود رقيق وكوتش اسود وطرحه سودا (يومك هيبقي زي لبسك بتفولي على نفسك لي 🙂💔)
تسريع الاحداث 
يامن بحث عن الدكتور وفعلا جاب عنوانه وراح له بس مكنش موجود في العياده وراح اخد عنوان بيته وركب عربيه وراحله 
ووصل قدام بيته وقعد يزعق وضرب الحراس الي كانوا على الباب لحد ما الدكتور نزل 
الدكتور بغضب ......في اي هنا انت مش عارف انا مين ولا اي 
انا ممكن اعمل بلاغ تعدي عليا وانا في بيتي فا بهدوء امشي الوقتي 
يامن بغضب شديد مسكه من ياقه القميص وقال بصوت عالي.......عارف دي وبيشاور على ايام 
الدكتور بلع ريقه بخوف وقال ...لللا
يامن ضربه بالبوكس في وشه 
_قول بدل ما ادفنك حي قووووول 
مرات الدكتور بخوف .....قول ي عادل والنبي قول 
عادل بخوف ..... حاضر هقول على كل حاجه 
 يامن ببرود عكس الي جواه........ ها سامعك   
والله انا كل الي اعرفه ان في راجل جالي وقالي قول أن البنت دي وبيشاور على ايام  ،انها يعني ااا ممش بنت ودفعلي فلوس كتير اوي وانا كل الي عملته أن قولتلها انها مش بنت واني عملت لها عمليه بس 
يامن بصدمه زق الدكتور ومسك ايام من أيدها بغضب وركبها العربيه ولف عشان وساق للعربيه ومتجاهل دموع ايام وكلامها 
بقلم بسمله بدوي
عند فهد قام من على الأرض وقال بصراخ
...... لاارااااا 
لارا بدموع وجفاء .....نعم 
ما تسبينيييييييييييش
بلااااش الأسلوب ده معااايا يالارا اعمل اي بس عشان تسامحيني 
مش انا الي اسامحك يفهد انت غلطط ولازم تتعاقد 
فهد بدموع وبرود ......معاكي حد انا لازم اتعاقب ومسك السكينه الي في طبق الفاكهه  جنبه وحطها على رقبته وقال ...... سامحيني ي لارا سامحيني ، انا كتبت ليكي كل حاجه باسمك الوقتي  مع السلامه ي لارا انا فعلا غلطط كتير واوي كمان ولازم اتعاقب 
لارا  بصراخ  .......لااااااااا 
stop.

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)
google-playkhamsatmostaqltradent