رواية طفله الفهد الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفله الفهد الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم بسملة بدوي

رواية طفله الفهد البارت السابع والثلاثون

رواية طفله الفهد الجزء السابع والثلاثون

رواية طفله الفهد الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم بسملة بدوي

رواية طفله الفهد الحلقة السابعة والثلاثون

طفله الفهد
البارت 37
بقلمي: بسمله بدوي
فهد بغضب جحيمي.......... انت ايه الي جابك يبن ال*****
_وحشتني ي فهد قولت اجي اشوفك بس صدمتني هو انت كده بتستقبل ضيوفك ي حضرت الظابط ،اي ده مين دي كمان ي فهد دي المدام صح امممم طول عمرك محظوظ واقع واقف هههه 
فهد راح اشتال لارا وحطها على الكرسي وبيضرب خدها برقه لحد ما فاقت وقالت بصدمه ....اااازاي اااا في اتنين 
فهد بحنان .....هششش يروحي هتفهمي كل حاجه الوقتي 
بقلم بسمله بدوي
وبعدين قال بصوت عالي ...... اي الي جابك ي فارس 
فارس ببرود ...... اصل وحشتني قولت اجي اشوفك 
فهد بشر .....بس انت موحشتنيش وامشي من غير شوشره احسن ليك بدل ما اوريك من هو فهد الدالي فا امشي بكرامتك 
فارس باستفزاز ...... طب اسلم على المدام بس 
لارا واقفه بصدمه ازاي في اتنين فهد ،الي اسمه فارس ده نسخه طبق الاصل من فهد 
فهد بضغط على أيده جامد لحد ما عروقه برزت بشكل غير طبيعي 
امشي ي فااااارس براااااا وانت اصلاااااا دخلت هنا ازاااااي 
فارس ببرود ......من البوابه ي فهد مالك انت كبرت وخرفت ولا اي ،بس مش صغيره عليك دي يفهد 
فهد بغضب جحيمي راح ليه وضربه البوكس في وشه لدرجه أنفه نزفت 
فارس مسح الدم باستفزاز وقال ..... هي المدام عارفه انك كنت في المافيا ي فهد 
فهد بضحك .....هههه ايوه قولتلها 
فارس بغيظ.......ولسا مكمله معاك  بعد ما عرفت ولا هي طماعه في الفلوس 
فهد هجم عليه واداله بالروسيه في دماغه 
فارس بصوت زي فحيح الافعي .......ها خدها منك ي فهد وعد مني هاخدها منك زي ما حرمتني من اختي،هخليك تبكي دم بدل للدموع ههههه وضحك زي المجنون ومشا ووقف على باب الفيلا وقال ...... خلي بالك الايام الجايه مفيش سعاده في تعاسه وبس فا افرحلك شويه ومشا 
فهد خد نفس عميق وقعد على الكرسي وحط أيده على وشه بعصبيه 
بقلم بسمله بدوي
لارا قربت منه وقالت ..... ففهد هههو هو ازاي كده 
فهد ضحك على طريقتها وقال .....هههه والله انا ما جايلي نفس اضحك انتي الي بتهوني عليا هو اي الي هو ازاي كده عادي شبهي    
لارا بخوف .....بس ده زيك خلاص مافيش فرق 
فهد مسك أيدها وحطه على قلبه وقال ....... لا في فرق ده وبيشاور على قلبه 
_ده بينبض ليكي ،وفجأه قلع التيشرت 
لارا بشهقه ...... فهد بتعمل اي 
فهد بضحك....... لا ماتخافيش وبيشاور على مكان قلبه مرسوم وشم مكتوب لارا عليه 
لارا بصدمه ......ددده ووشم 
_ايوه وشم 
_بس بس ده حرام ووكمان صعب اوي 
_عارف أنه حرام ،انتي تعرفي انا عامله من وأنتي عندك 15سنه بعد ما قابلتك باسبوع ،وعارف أنه حرام بس انتي عارفه اني مكنتش اعرف حاجه عن ديني ولا كنت بصلي ،انتي الي عرفتني وفاكره الوعد الي وعدتهولك اني اصلي من يوميها وانا بصلي وبنتظام كمان 
لارا حضنته جامد وقالت ...... انا خايفه ي فهد قلبي بيوجعني وده  مش بيحصل الي أما بيكون في حاجه مش كويسه هتحصل 
فهد بحنان .....هش هش يروحي انا معاكي ،طول ما انا معاكي ما تخافيش من حاجه ويالا عشان نفطر 
لارا ابتسمت رغم الخوف الي جواها وقالت في نفسها 
-ما فيش حاجه أن شاء الله خير فهد معايا اهو مافيش حاجه هتحصل طول ما هو معايا انا متأكدة 
راحوا عند السفره 
لارا لسا هتقعد على الكرسي فهد رفع حاجبه ،ضحكت وراحت قعدت على رجله 
-شطوره ي قطتي 
فهد قعد يأكلها وهي تأكله (ده انتوا داخلين على سواد 🙂💔)
لارا باستغراب ....... بس هو لي بيقولك افرحلك شويه ومعتش في سعاده هو لي بيقول كده او اي السبب 
بقلم بسمله بدوي
فهد بخوف بس مش بين ....... ما تاخديش في بالك وبعدين قال في سره ....... اسف عارف اني وعدتك مش اخبي عليكي بس لو عرفتي هتكرهيني وفجأه حضنها جامد 
لارا بصت له بستغراب وشافت في دموع في عيونه لاول مره تشوف دموع في عيونه 
لارا بخضه .......في اي ي فهد انت بتعيط 
فهد غمض عيونه وبيحاول يهدى وقال بحنان ......مافيش حاجه ي روحي دول شويه برد 
لارا بصت له بعدم اقتناع وقالت ....... تمام هروح اعملك حاجه سخنه وجايه 
فهد هز رأسه من غير كلام ولارا مشت ،قعد بيبص عليها لحد ما اختفت وراحت المطبخ غمض عيونه بخوف من الي جاي 
بقلم بسمله بدوي
عند ايام( قبل يوم من الآن )  
يامن بصدمه ......ازاي ازاي 
ايام بكسوف ..... انت ماسمعتنيش من الاول 
يامن بفرحه ....... انتي كنتي بنت ازاي انتي كنتي  متجوزه 
ايام بخجل ....... ما هو ما هو انا مش خليته يلمسني 
يامن حضنها جامد وقال ..... احلى خبر سمعته في حياته 
ايام بحب .....طب ابعد بقا عشان احنا بقينا بليل وفي فيلم يجنن هيبدأ هروح اخد شاور واجيب الفشار وجايه 
يامن بحب ...... تمام مستنيك ي جميل 
ايام اخدت شاور ولبست بجامه سوده ستان وسابت شعرها ونزلت 
يامن فونه رد 
الو 
_ عايز اقولك على حاجه انا عمر طليق مراتك ومراتك  كذابه ومتأكد أنها قالتلك اني ملمستهاش وانا لامسها من قبل الجواز كمان ههه وعارف انا اتجوزتها لي ،طب انت حتي ما جاش في بالك واحده بعد جوازها باسبوع تطلق ،عشان الجواز من الاول تصليح غلط ومراتك عملت عمليه عشان ترجع بنت وهبعتلك  الورق الي يثبت كده واسأل اي دكتور  وقفل السكه وجاله مسج صور للورق 
يامن في نفسه .....اكيد كذاب ايام عمرها ما تعمل كده انا متأكد 
بعد شويه الشيطان لعب في دماغه ويامن رن على دكتور زميله 
الو ي يامن اي الاخبار يبني اختفيت مره واحده يعني 
_مش وقته ي عماد هبعتلك صور وتقولي التقارير دي صح ولا  لا بس بسرعه 
_حاضر ي صاحبي 
بعد شويه 
ايوه ي يامن صح بس بتسأل لي فهمني 
يامن قفل السكه 
ايام بضحك وحب ....... انا جيت عملتلك شويه فشار إنما اي  وبالكراميل كمان عد الجمايل ي سيدي 
يامن فتح الفون وورالها الصوره 
ايام وشه اصفر وعلامات الخوف والصدمه على وشها 
يامن بغضب ووووو وو
عند فهد قاعد بيراجع ذكرياته بندم وبيقول في نفسه .....ياريت الزمن يرجع تاني وأصلح اغلاطي 
لارا بحب ..... عملتلك عصير ليمون سخن هيفيدك ي بابا _وحشتني كلمه بابا اوي 
_وفهدي 
وفهدي بس بابا احلي 
حاضر ي احلى بابا في الدنيا 
قاطعهم صوت الخدامه 
فهد بيه الظرف ده جه لحضرتك الوقتي 
فهد هز رأسه واخد الظرف وحطه جنبه بلامبالاه وبرود 
لارا بفضول ......في ايه 
_مش عارف هبقي اشوفه بعدين 
_لا شوفه الوقتي  الوقتي الوقتي الوقتي 
فهد ضحك قامت لارا اخدت الظرف بسرعه وفتحته 
اول ما فتحته اتصدمت  وضربته بالالم جامد لاول مره 
فهد بصدمه من تصرفها ومسك الظرف وقال بخوف .....استني بس هفهمك أديني فرصه بس ووو
STOP. 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفله الفهد)
google-playkhamsatmostaqltradent