رواية طفله الفهد الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفله الفهد الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم بسملة بدوي

رواية طفله الفهد البارت السادس والثلاثون

رواية طفله الفهد الجزء السادس والثلاثون

رواية طفله الفهد الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم بسملة بدوي

رواية طفله الفهد الحلقة السادسة والثلاثون



لارا بصويت .......عاااااااااااا

فهد اتخض ونزل جري على السلم حتي من غير تيشرت ببنطلون اسود رياضي بس دخل وقال بلهفه ......لارا لارا انتي فين .

صدمه لقاها طالعه على الطربيظه العاليه وبتبص بزعر ل الكلب الاسود الضخم

فهد حط أيده على قلبه وقال ......حرام عليكي ي لارا خضتيني

لارا بدموع .......ششششيلوا بعيد يفهد شيله والنبي خرجوااااا كلب قاعد ينط عشان يوصلها


وهي يتبعد لحد ما كانت هتقع بس فهد لحقها بسرعه وقال بغضب ...... خلي بالك كنتي هتقعي

قاطعهم صوت الحارس وهو داخل ...... اسف جدا يفهد بيه ولسا داخل عشان ياخد الكلب ،فهد بصوت عالي وغيره ....... اقف مكانك اخرج بسرعه

الحارس خاف وفهد واقف بيحجب الرؤيه عن لارا هو عشان طويل مش كانت باينه ،الحارس خرج وفهد قال بأمر ل الكلب ..... ريكس براا

الكلب سمع كلامه وخرج ،فهد اتلفت ل لارا وعيونه بطلع شرار

لارا بخوف ..... فففي اي

فهد وهو بيبص على جسمها بوقاحه وبيحك أنفه بخبث .......اي ده (قصده على لبسها عشان كانت لابسه شورت قصير رمادي وجاكيت بتاعه )

وبيكمل بغيظ ...... وسايبه شعرك كمان

لارا بتوتر........ عععادي ااانا في البيت يعني وكده

فهد بصوت عالي.......وبالنسبه للحارس اي وفي خدم كمان

_بس دول بنات عععادي

بصله بغضب وصوت عالي ..... ولو محدش ليه الحق يشوف جسمك وكلك على بعضك غيييييييري

لارا بصلته بعتاب وبتبص على الخدمات الي واقفين يتفرجوا عليهم بخجل ،من كتر الكسوف عيطت وطلعت تجري على الجناح

فهد مسح على وشه بعصبيه واول ما شاف الخدم قال بصوت جمهوري ......اييييي الشو خلص كل واحده على شغلها اخلصواااااااااااااا

بقلم بسمله بدوي

عند رعد

كلهم كانوا بيحاولوا يشيلوا جاسر عن رعد بس جاسر مستمر في ضرب رعد ورعد مستسلم ومش بيقاومه .

سيرين (مرات جاسر) بصوت عالي ......جاسر سيبه بقا جاسر

بعد شويه جاسر بعد عن رعد بصعوبه وقال بصوت عالي.....انت ليك عين تيجي يا*********

قاطعه صوت فونه كان هيكنسل بس اول ماشاف اسم فهد رد .

_ايوه يفهد

_رعد زمانه جاي الوقتي عشان يشوف مروان ابنه ،متخليهوش يمشي وقعده معاك في الفيلا ي جاسر وخالي بالك منه رعد ندم وانا سامحته والفضل لربنا ثم هو ،هو الي سافرني بره ومن غيره كان زماني الوقتي لسا زي ما انا ويمكن اسوء ،مضطر اقفل الوقتي ي رعد .

رعد بصدمه وفي نفسه .....انا عملت اي وبيبص على رعد الي بينزف من كله حته في وشه .


رعد أما شاف نظره الندم في عيونه عرف أن فهد قاله ،بصله ب ابتسامه وحب اخوي وقال بمرح .....ادخل في حضن اخوك افواز

جاسر جري عليه وحضنه وضربه بالبوكس في دراعه بهزار وقال ....مقولتش من الاول لي ي جدع

_ولا يهمك انا لو كنت مكانك كنت عملت اكتر من كده كمان وضحك

كله قعد يضحك عليهم

ساره بهدوء ...... طب انت راسك بتنزف وراحه جابت بسرعه الاسعافات الاوليه وجت وادتهاله ،ابتسم

سيرين ......طب انا هروح اطمن على مروان عشان مش سامعه صوته وجاسر راح معاها

دولت بفرحه......هروح اجهز الاكل ي حبيبي ومشت

ساره كانت هتمشي هي كمان بس سمعت صوت رعد وهو بيقول بوجع ...... يخربيت تسرعك ي جاسر غبي أيده تقيله اوي ههههه

ساره ضحكت وراحت له وقالت

....عندك اساعدك واخدت القطن وبتنظف له جرحه برقه وهدوء .

رعد بصلها بحب وهي اتكسفت منه

رعد كرمش وشه بوجع

ساره بخوف .....اي وجعتك

رعد بحب ....لا بالعكس ايدك ناعمه خالص بس اخوكي الي أيده تقيله ،ساره اتكسفت

رعد بمشاكسه .....كبرتي ي سوسو كنت سايبك وانتي في الثانوي ،بس احلويتي اوي ي صرصور

ساره بغضب طفولي...... اسمي ساره مش صرصور

رعد بضحك ........صرصور احلى

بصتله بغيظ ومشت بعصبييه سايباه وراها بيضحك


عند لارا

كانت لسا بتعيط من كتر الاحراج والكسوف قاطعها فهد بحب ......قطتي

لارا اتجاهلته وبصت في الاتجاه المعاكس ليه


قطتي ،وراح عشان يحضنها لارا بعدت وقالت ..... نعم

_زعلانه مني

_هو انت عملت حاجه تزعل يعني

_بس انا اتعصبت جامد اما شوفت لبسك ،مفيش حد في الكون مسموح له يشوف حاجه ملكي ملك فهد الدالي وانتي بسم الله ماشاء الله فرجتي الخدم عليكي وفجأه عيونه اسودت وقال بصوت زي فحيح الافعي عارفه لو كان شافك ي لارا كنت

بصتله بدموع .....كنت اي

مسح دموعها براحه وخدها في حضنه جامد كأنه بيحاول يدخلها بين ضلوعه وقالت بعشق صادق ......اسف عارف اني غلطت اما زعقلتلك قدامهم بس بصراحه مقدرتش امسك نفسي ،اتعصبت جامد ده انتي حتي مابتلبسيش كده قدامي يقطتي

لارا بصت له بخجل وبراءه ..... ي فهد انا مش كنت اعرف ان في كلب وكمان ايه الي هيعرفني أن الحارس هيدخل المطبخ الله ،وكمان هتغير من الخدمات دول بنات زي يعني

بقلم بسمله بدوي

فهد مسك أيدها وباسها برقه وشدها نحيته وقعدها على رجله وبيلف خصلات شعرها على صابعه وبيشمها باستمتاع وبيتكلم بتهوهان ......عملتي فيا اي ي لارا انا مكنتش كده ،جيتي غيرتيني وغيرتي حياتي ببراءتك وطيبتك اخدتي قلبي انا مش بحبك بس انا بقيت بدمنك ، تملكي ليكي مش ليه غير معني واحد ي لارا وهو انك حياتي كلها ودفن رأسه في عنقها وبيقبلها قبل متقطعه اذابت لارا ولا ارديا لفت أيدها حولين راسه .

قاطعته لارا ....... انا جوعت

فهد مردش وبيكمل في الي بيعمله

على فكره انا جعانه وانت لسا مش فطرت فا نزلني عشان أحضر الفطار بقا

_بعدين بعدين يخربيت فصلانك

_فهدي

_عيونه قلبه حياته ولسا هيقرب

لارا بدلال ......فهودي نزلني بقا

فهد ضحك وقال .......وربنا انتي ما قد الدلع ده وبيغمز

_لاقده وطلعت تجري ،قاطعها بغضب ......... انتي هتنزلي كده اومال انا بزعق ليه من ساعتها


لارا ضحكت ودخلت تغير هدومها ولبست بنطلون جينز اسود وتيشرت بحمالات اسود وجاكيت طويل بكم رمادي وعملت شعرها ديل حصان ونزلت لقت فهد في المطبخ وسمعت الخدم بيتكلموا ......

١:واحده منهم ...فهد بيه في المطبخ مش مصدقه

٢:شكله ببحبها انتي مش شايفه الضحكه الي اول مره نشوفها على وشه

٣:واحده تانيه ده حتي شكرني مش مصدقه

٤:بس وسيم اوي مز بمعني الكلمه شوفتيه وهو نازل من غير تيشرت وعظلاته واو بجد يبختها


لارا اتعصبت وراحت لفهد وقعدت على الرخامه وقالت بنعومه ......فهدي

فهد بخبث قرب منها وقال ...... كده هتهور

لارا وهي بتبص على البنت الي كانت بتتعزل في فهد ،شدته .

بجراءه وقالت ....... عايزه عصير فراوله

فهد بعبث ....... انا الي قدامي فراوله وعايز اكلها الوقتي .

لارا بصوت واطي وغيره ....... استغفر الله البت دي شكلها مش سالكه شوف بتبصله ازاي

بقلم بسمله بدوي

فهد سمعها وبيبص مكان ما هي بتبص ضحك على غيرتها واستغل الوضع وخلا رجلها تحاوط خصره وبيقبل خدودها وانفها وعيونها ولسا بيبص على شفايفها وبيقرب


الخدم اتكسفوا ومشوا ،ولارا نزلت بسرعه

فهد بضحك ........ مالك يقطتي ما انتي كنتي حلوه اي الي حصل ،لارا ضربته براحه وقال ......قليل الادب

رفع حاجبه وقال بخبث .....تحبي اوريكي قله لأدب ي روحي

لارا بسرعه عشان عرفاه مجنون ....... لا لا يالا نعمل الاكل

ضحك وعملوا الاكل ولارا بتحطه على السفره

لفت انتباها شخص قاعد على الكنبه الي في اخر الغرفه

وقفت بصدمه ،فهد جه وقال ......اتأخرتي لي لسا في اطباق يالا عشان ريحه الاكل تتجنن يقطتي وفجأه شاف شخص قاعد ببرود وبيشرب سيجاره وقاعد كأنه في بيته

لارا من الصدمه اغمي عليها وفهد قال بصدمه وغضب جحيمي ووووووووو

يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفله الفهد)
google-playkhamsatmostaqltradent