روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم حنان أحمد

 روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم حنان أحمد

روايه صعيدي احتل قلبي البارت الثاني والثلاثون 

روايه صعيدي احتل قلبي الجزء الثاني والثلاثون 

روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم حنان أحمد


روايه صعيدي احتل قلبي الحلقة الثانية والثلاثون

روايه صعيدي احتل قلبي البارت ال 32....

تاني يوم ....

صحي زين وقعد باصص لي فرح اوي واد اي هاديه وحنينه ولما تصحا شقيه اوي

زين غيرتيني من ساعت معرفتك يومي مش بيكمل غير بيكي بي شقوتك بجانك بحنيتك وخوفك عليا حقيقي انتي عوض ربنا ليا ومكتفي بيكي جدا واول وحده عرفتها واخر وحده طول ما انا عايش يا اغلي حاجه عندها

زين بهدوء فرح فرح حبيبتي اصحي وحشتيني

فرح امم يا بابا شويه بس

زين قلب بابا اصحي بقا ياله

فرح حاضر صحيت اهو وبتفرق فعنيها زي الاطفال

زين صباح الخير يا قلب بابا

فرح صباح النور وراحت قعدت علي رجله

زين حضنها وحشتيني اوي

فرح لفت وحضنته

زين مالك

فرح مش عارفه بس قلقانه كده

زين لا متقلقيش خالص انا معاكي اهو

فرح حاضر وحضنته اكتر

زين القمر ده يحب يفطر اي

فرح اي حاجه

زين اشطااا هقوم اغير واجيب اكل وبعد مناكل هنخرج

فرح بجد والله

زين اه والله

فرح قبلته يا حبيبي انت فرحتني خالص

زين ربنا يقدرني وافرحك قومي ياله

فرح حاضر وقامت

بعد شويه

زين انا جيت

فرح نورت يا بابا
زين نورك يا فرحتي ياله علي الفطار
فرح ياله

بدائو يفطروا ويخلصوا

زين نخرج بليل اي رايك

فرح اه ياريت
زين حاضر اكون جيت من الشركه

فرح انت رايح الشغل

زين اه

فرح مش عايزه اقعد لوحدي خدني معاك

زين مش هينفع
فرح هقعد في مكتبك

زين حاضر وامري لله البسي ياله

فرح حاضر هلبس بسرعه

زين خلاص
فرح اه ياله خدها ومشي

فرح هي دي الشركه
زين اه متعرفيهاش
فرح اه
زين انتي عرفتيها اهو انزلي ياله

خدها من ايديها ودخل الشركه

كل اللي شغالين في الشركه وقفوا مصدومين

زين ملفات الشغل يبقا عندي

سكرتيره حاضر يا زين بيه

دق دق دق

دخلت السكرتيره وهي مخنوقه من فرح عشان فرح جميله اوي

زين مش حطيتي الملفات علي شغلك ياله

السكرتيره بخنقه تمام وطلعت وهي متغاظه

السكرتيره مش عارفه دي مراته ازاي اصلا

السكرتيره 2 دي قموره اوي دي مش حلوه شكلك متغاظه خالص

السكرتيره انا اتغاظ من دي بس معرفش حب فيها اي

السكرتيره 2 يحب كل حاجه فيها انا بنت وحبتها حبي الناس يا بنتي مش كده هتفضلي طول عمرك كده ربنا يهديكي

……………………………………………

فرح بابا
زين نعم

فرح هات تليفونك العب عشان زهقت

زين اهو يا قلبي وخدته وقعدت تلعب

وزين مركز معاها ومع ضحكتها

فرح بتتصور مره وهي تضحك وتبين غمزاتها ومره وهي عامله بوز البطه ومره وهي مقربه اوي 😂😂

وزين قاعد مركز معاها

خلصت لعب راحت نامت

زين بيبص لقاها نامت ابتسم وكمل شغله

بعد 4 ساعات

زين فرح فرح حبيبتي

فرح امم

زين امم اي اصحي ياله

فرح اي صحيت اهو يالهوي انا نمت هنا

زين اه

فرح مش كنت تصحيني

زين مش مهم المهم انك ارتاحتي ياله عشان نشوف خروجتنا

فرح حاضر بس هو في حمام اغسل وشي

زين اه تعالي ودخلها

فرح ياله ومشيوا

السكرتيره بغضب احسن انك مشيتي مش طيقاكي

السكرتيره 2 يابنتي اسكتي بقا يا حاول الله يارب زين بيه لو سمعك هيترضك

السكرتيره مش مهم

السكرتيره 2 بصتلها يقرف

........................................

زين تحبي تروحي فين يا فرحتي

فرح تعاله ناكل بس كده الاول

زين بضحك حاضر ياله علي مكان البيتزا

فرح حبيبي اللي فهمنيييييييي

زين حط أيده علي بوقها بس بس 🤦🏻‍♀️😂😂

الناس سمعت صوتك

فرح مش مهم

زين عيب كده

فرح حاضر وسكتت

زين ياله وصلنا اهو وخدها وطلبوا البيتزا

شخص زين عامل اي وحشتني والله فين ايام زمان يا عم لما كونا نقعد مع بعض بيبص لقي فرح امال مين البطل

زين بعصبيه احترم نفسك دي مراتي

صاحب زين اسمه حسام ..

حسام مش قصدي والله اهلا ورايح يسلم

زين مد أيده مكان فرح وسلم

حسام لسه بتغير علي اي حاجه 😂

زين طب امشي بدل معمل منك مكرونه بشاميل

حسام بحبها اوي والله هات طبق 😋😂

زين لسه بيقرب منه يضربه حسام جري

فرح بضحك بعد ممشي مين ده

زين صحبي كونا مع بعض في الجامعه

فرح اه

زين ياله البيتزا جت عشان ناكل وبدائو في الاكل

فرح الحمدلله خلصت

زين ياله نخرج
فرح ياله بينا
زين تورحي فين

فرح تعاله نحضر فيلم في السينماء ونجيب فشار وحاجات

زين بضحك ياله يا مجنونه وراحوا

فرح قاعده مركزه مع الفيلم

زين باصصلها اوي ومركز معاها

فرح بتبصله لقيته باصصلها اوي وعنيه بتلمع راحت نامت علي دراعه وفضلت تتفرج

زين ابتسم
فرح يا خساره الفيلم خلص ياله نروح

زين ياله يا حبيبتي

فرح ممكن نروح نقعد علي البحر

زين ليزم ليزم

فرح عشان خاطري مش هناخر

زين حاضر يا حبيبتي

زين وصلنا اهو تعالي نقعد هنا حته هاديه

قعدوا وكل واحد ساكت مش بيتكلم

زين فرح

فرح نعم يا بابا

زين ممكن نفترق عن بعض في يوم

فرح بخضه انت بتقول اي يا بابا

زين يعني عشان انا اكبر منك بي 7 سنين

فرح بدموع سبع سنين ده في ناس بيبقا اكبر منهم بي 10 و 15 وفي 20 وانت بتقول نفترق عشان 7 سنين بس

زين بس بس بهزر معاكي لي العياط ده كله

فرح بلاش تقوالي نسيب بعض انا حبيتك اهو ورتبت كل حاجه ونظمت حياتي عليك وبعدين اللي فبطني ده

زين انا عمري مسيبك انا ماليش غيرك فرح انتي كل حياتي انا قولت كده كنت خايف مش اكتر بس انا مبسوط اوي دلوقتي والله العظيم بحبك وهعوضك عن كل حاجه ومش هسيبك لو اخر يوم فعمري وهنعمل كل حاجه مع بعض ونربي ابننا سواء

فرح اكيد يا زين وحضنته اوي وفضلت تعيط

زين عشان خاطري بطالي عياط وحيات زين عندك

فرح حاضر وبدأت تهداء

زين استني اجبلك ايس كريم ونلحس سواء😂

فرح بضحك ماشي هات ياله

زين جاي في اي حاجه انتي

فرح امال 😂

بعد ساعتين ونص فرح ياله نروح

زين ماشي يا حبيبتي ياله ومسكها ومشيوا

زين ياله وصلنا ونزلوا

محمد قام يجيب مياه يشرب والدنيا ضالمه خالص مفيش نور

محمد بسم الله الرحمن الرحيم هي كوحل كده لي وماشي براحه عشان ميتخبطش

فرح زين زين الدنيا ضالمه اوي

زين النور قاطع استني يمكن جه هشغل النور

وفرح ماشيه وبتخبط في حد 😳😳🤦🏻‍♀️

فرح اعععععععع يا ماما يا ماما يا زين

محمد واقف مصدوم وزين شغل النور بيبص 😳

محمد اهدي في اي يا حربيت كده سرعتيني

فرح بابا انت بتعمل اي

محمد قومت اجيب مياه والنور قاطع ومشيت وانا مش شايف حاجه

كل ده و زين واقف ماسك نفسه من الضحك 😂

محمد مجنونه انا عارف كونتوا فين لحد دلوقتي

فرح صيعنا بره 😂

زين عارفك تموتي في الخروجات تصبحي علي خير يا حبيبتي روحي نامي

فرح وانت من اهله وخدت زين وطلعت اوضتها

زين عمال يضحك

فرح بتضحك عليا

زين بصراحه

فرح امممم

زين اه 😂😂

فرح شغاله ضرب فيه

زين خلاص والله بهزر بس شكلك كان يضحك وانتي بتصوتي

فرح ماشي ماشي اضحك عليا

زين بهزر والله وخدها فحضنه

فرح ياله ننام

زين ياله وقبلها وناموا

تاني يوم .....

شاكر ازاي بس يا خوي عايز تمشي

محمد كفايا كده انا طولت عليكوا اوي

شاكر اي الحديت الماسخ ده عاد ده بيتك

محمد عارف يا حبيبي بس كفايا كده هروحي بيتي بقالنا كتير اوي هنا

صحي زين اي صوت الدوشه اللي تحت دي

فرح صحيت في اي

زين مش عارفه البسي وتعالي ننزل

فرح حاضر ونزلوا

فرح بصدمه اي الشبط دي في اي

شاكر بزعل جوالي لي ابوكي حاجه يا بنتي عايز يمشي

فرح بدموع بابا تمشي فين وتسبني لوحدي

رساله تفاول ⁦☺️⁩🌹💙

يا بن آدم تبسم فان الله ما إشقاك الا ليسعدك
وما اخد منك الا ليعطيك
وما ابكاك الا ليضحكك
وما حرمك إلا ليتفضل عليك
وما ابتلاك الا لأنه يحبككك

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي احتل قلبي)
google-playkhamsatmostaqltradent