رواية لماذا أنا الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبو الخير

 رواية لماذا أنا الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبو الخير

رواية لماذا أنا البارت الثاني

رواية لماذا أنا الجزء الثاني

رواية لماذا أنا الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبو الخير


رواية لماذا أنا الحلقة الثانية

البارت التاني. 
#لماذا انا... 
امير مبرق:  انتي مين يا مزة.
ميرا بتوتر:  ا انا العروسة يا جدو.
امير بصدمه:  نعممم انتي ازاي. 
ميرا بخوف:  في ايه. 
امير بيكسر كل حاجه قدمه ازاي البنا دي مراته دي صغيرة اوي وازاي تم الزواج اصلا يبقا مراته عرفي 😳😳. 
ميرا بخوف قعدت علي الارض وضمت رجليها وبتترعش:  كفايه لاااااا. 
امير باستغراب من حالتها وراح عليها:  مالك يا بت انتي. 
ميرا بدات في العياط و هستري:  ارجوك ابعد انا ه هعمل يلي انت عايزه ابوس ايدك هشتغل و اجيب اكل بس سيب امي واخويا والنبي لاا. 
امير مش فاهم بس حضنها تلقائي:  بس بس انا معاكي متخفيش. 
ميرا هديت في حضنه ومسحت دموعها:  جدو انت وحش زي عمو يلي هناك ولا طيوب. 
امير رجع لحالته وابتسم بخبث وبصوت كفحيح الافعي:  لا انا اسوا منهم. 
ميرا بصدمه:  ي يعني ايه. 
امير قام وشدها قامت وخبطت في حضنه. 
امير بيلمس وشها وخدوها:  شكلك حلو اوي.
ميرا بعدم فهم:  شكرا. 
امير بمكر و قرب من شفيفها وبسها بو*سه عميقه وهي مستسلمه ومش عارفه اي ده. 
امير زقها علي الارض جامد:  بصي يا شاطرة هنتفق اتفاق اي رايك. 
ميرا:  اي هو. 
///////////////////////////.
عز بيسكر:  بس البت اي صاروخ يلا النصيب بقا. 
صاحبه بخبث:  مانت تقدر تاخد يلي عايزه منها عادي وهي مش هتنطق. 
عز:  امير مش سهل لو عرف حاجه زي دي هيقتلنا. 
صاحبه بمكر:  خد دي. 
اخد عز من كيس:  اي ده. 
صاحبه بخبث:  منوم تديه للبت وبعدين.. غمز له.. انت فاهم هههه. 
عز بخبث:  هههه وبكده انتقم من امير هههه. 
////////////////////////.
ميرا بصدمه:  ايه. 
امير ببرود:  ها نبدء منين. 
ميرا:  انت اكيد مش طبيعي ازاي عايز تخلف مني دلوقتي  . 
امير ضحك بخبث:  عشان اخد الورث لو براضكي او غصبن عنك هجيبه. 
ميرا بتضربه بالقلم:  انت سا*فل. 
امير بيحسس علي خده ازاي مش مستوعب:  اي ده. 
ميرا بخوف:  ض ضربتك. 
امير مسك السك*ينه من علي طبق الفاكهه وحا*طها علي ر*قبتها:  ايييههههه داااااااااااا. 
ميرا بخوف ودموع:  ه هتعمل ايه. 
امير بغضب:  همو*تكككك يا زبا*لة وعور*ها بالس*كينه في ايديها جاب د**م. 
ميرا بالم: اااااااه.
امير رمها علي الارض:  اما وريتك حق القلم ده... ونزل تحت وخبط الباب بعنف... 
ميرا منكمشه وبتعيط علي اخرها: اااه ا ايدي يارب ا ايدي بتوجعني ا اوي ااااه طب ده بيضربني ليه و و عمو كمان بيضربني وبياخد مننا الاكل ااااه ماما انتي فين تعالي خديني. 
ويقطعها دخول ذاك الغاضب وفي ايده كرباج و شال ابيض وعينه كانها بركان. 
////////////////////// 
في بيت ميرا. 
الام بصراخ وبتحلم:  بنتييييي. 
دوحه:  مالك يا ماما. 
الام بقلق:  مش مطمنه بنتي فيها حاجه او هيحصل ليها حاجه انا قلبي وجعني. 
دوحه ببراءة:  متخفيش هي بخير بس عشان انتي خايفه عليها يلا نامي قبل لما الصبح ياجي وعمو ياخد اكلنا تاني ويضر*بنا. 
الام بخضن لابنها وفي سرها:  يارب احمي بنتي. 
/////////////////////////.
ميرا بصدمه:  اي دول. 
امير ببرود:  عندنا لما حد بيغلط بنعلمه الادب بده.. وبيشاور علي الكرباج... اي رأيك اما الشال دا عشان الناس يلي جايه تبارك بكره ويشوفوا اذا كانتي ب"نت ولا لا . 
ميرا بترجع لورا:  ا ايهه انت مستحيل تقر*ب مني 😭. 
امير بخبث وبيقر*ب منها هتعرفي دلوقتي وبالمناسبه اعملي حسابك انه انتي مراتي التانيه لاني متجوز اصلا. 
ميرا:م متجوز. 
امير بيقر"ب منها وبيقلع قميصه  وبيرفع الكرباج..... 
يتبع......... 

google-playkhamsatmostaqltradent