رواية سيف الليل الفصل الثاني 2 بقلم ميرا ابوالخير

 رواية سيف الليل الفصل الثاني 2 بقلم ميرا ابوالخير

رواية سيف الليل البارت الثاني

رواية سيف الليل الجزء الثاني

رواية سيف الليل الفصل الثاني 2 بقلم ميرا ابوالخير

رواية سيف الليل الحلقة الثانية

 ليل بخوف وصدمه:  انت... 

....:  نورتي. 

ليل بخوف:  ا انت عايز ايه.. 

سراج بشهو*ة:  هتعرفي دلوقتي... قرب منها سراج و قطع التيشرت بتاعها و في بوكس وقعه علي الارض. 

سراج بيبص:  انت. 

سيف بغضب:  بقا ب*تغ*تص*ب واحدة وفي قلب شركتي كمان يا و**** ونزل فيه ضرب و نز*ف د*م و ليل مصدومه وبتحاول تدري جسمها بخوف. 

سيف قلع الجاكت بتاعه وشدها معه علي برا... 

ليل بدموع:  شكرا. 

سيف بخبث لا شكر علي واجب وضربها في نص دماغها فقدت الواعي... 

سيف ل مراد:  الو سراج العزيزي هاتوا علي المخزن. 

مراد:  طب انت فين والاجتماع. 

سيف بيبص علي ليل بخبث:  ملكش فيه انا وريا حاجه مهمه هعملها. 

............... 

عند زياد. 

زياد بصدمه:  بتقول مين البنت. 

صحابه:  اختك. 

زياد بتفكير:  و المكسب. 

احدهم بخبث:  هتكسب كتير  وهندفع فيها اكتر ها قولت ايه. 

زياد بابتسامة شيطانيه:  موافق هجبها ليكم النهارده بليل سلام. 

ماشي زياد. 

احد اصحابه:  غبي هناخد يلي احنا عا**يزينه و *نخلص *عليه. 

وسط ضحكات خب*ث ومك*ر  . 

.......................

في بيت ليل. 

عليا بخبث:  بنتك اتاخرت ليه. 

ابوها بغضب:  بس لما تيجي. 

عليا بمكر:  طب بقولك ايه ما الشيخ جاي اكتب كتابها ونخلص. 

الاب بتفكير:  مش هينفع لازم هي تمضي. 

عليا بخيبه امل:  طيب اما نشوف هترفض ولا هتوافق. 

الاب بغضب:  اكيد هتوافق. 

زياد كان وقف وسامع الحوار بينهم وابتسم بمكر شديد:  ابقا قبلني.... وعمل اتصال لحد. 

............ 

في قصر سيف. 

سيف داخل شايل ليل. 

جدو:  مين البت دي. 

سيف متجاهلا وكمل طريقه. 

الجد بغضب:  اقف و جوابني. 

سيف وقف ببرود:  ميخصكش... وطلع جناحه. 

الجد بغضب في سره:  ماشي هصبر عليك مانا يلي خاليتك كده  وتبقي غبي فعلا لو عرفت انه امك وابوك لسه عايشين وتحت ايدي ودول هوريك بيهم. 

 طلع سيف حط ليل علي السرير وابتسم بمكر:  عشان تتعلمي ازاي تقفي في واشي.

عمل سيف اتصال: ها الشحنه جاهزة.

مراد: ناقص وجودك يا زعيم.

سيف ببرود: تمم شويه وجاي بس هعمل حاجه مهمه.

مراد بتفكير: مفيش اهم من...

قفل سيف الخط.

ليل بتفوق وبتلاقي سيف قاعد علي الكرسي بيبص ليها ببرود. 

ليل بخضه ودوخه:  ح حصل ايه. 

سيف ببرود:  هيحصل مش حصل حاجه لسه. 

ليل بخوف وبتقوم من السرير:  لو سمحت روحني. 

سيف بخبث:  انتي وقعتي معايا عارفه انا مين. 

ليل:  مين. 

سيف ببرود:  اكبر ز*عيم ما*فيا في العالم وتا*جر سلا*ح كمان اي رايك.

ليل بخوف: ايههه. 

سيف بيقوم ويقر*ب منها وهي ترجع لورا لحد مفيش مسافه بينهم وعينه في عينها ونفسهم بقا واحد. 

سيف بصوت كفحيح الافعى:  انا جبتك هنا نتسلى شويه وتفضلي خدامه تحت رجلي. 

ليل بخوف وبتحاول تبعده بايديها الصغيره امام ج*سد**ده الكبير وهو بيمسكها من وسطها. 

سيف بخبث:  شكلك جميل وهايله وتنفعي. 

ليل بعدم فهم:  قصدك ايه. 

سيف قلع القميص بتاعه وليل غمضت عينها. 

سيف شدها ليه:  تحبي نبدء منين. 

ليل ببكاء:  ارجوك ابعد عني. 

سيف ببرود:  ودا ليه هو انا انقذتك عشان ابعد تؤ تؤ عشان اتسلى بس. 

ليل بدموع وبتحاول تجري هو مسكها وشالها بالعافيه. 

ورمها علي السرير بقا هو فوق وهي تحت و قر*ب منها وشال الجاكت و ق*طع الباقي منه  شفيفها بعن*ف و..........

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية سيف الليل)

google-playkhamsatmostaqltradent