رواية احببت جاهلة الفصل الثاني 2 بقلم خلود محمد

 رواية احببت جاهلة الفصل الثاني 2 بقلم خلود محمد

رواية احببت جاهلة البارت الثاني

رواية احببت جاهلة الجزء الثاني

رواية احببت جاهلة الفصل الثاني 2 بقلم خلود محمد


رواية احببت جاهلة الحلقة الثانية

Part 2
جاء ان يمسكهااا ابن عمها لكن اوقفه صوت حاامد وهو يقول:نزل ايدك انت اتجننت
ف تفاجأ كل من متولي ونادين
وجاء ان يرد خالد.... لكن قاطعته نادين وهي تقول: خالووو..... وارتمت ف احضانه  وثم أكملت ببكاء شوفت اللي بيحصليي عايزين يطردوني من بيت باباا
حامد: اي الكلام ده ويطردوكي لي.... وبعدين فين اختي وابوكي.....
فازدادت ف البكااء وقالت من بين شهقاتهااا: با..با..وما..ماا..عم.. لوا .. حاا.. دثه.. بالع.. رب. يه.. ما.. توو... (باباا وماما عملوا حادثة بالعربيه ومااتوا) فانصدم حاامد وقال :اختيي ماتت و.. لكن قاطعه متولي وهو يقول:بطلوا بقي اي فاتحين مناحهه يلاا اهوو خالك جيي اهوو لمي هدومك وغوري معاه يلااا زمان الراجل جااي
فرد عليه حامد: ف اي ي متولي ما تحترمني ي اخييي وبعدين هي مش دي بنت اخوك ومن لحمك ودمك ازااي عايز ترميهاا كده هاا ما ترد
متولي:بقولك اي سيبك من جوا ده ومش عايز وجع دماغ اناا قولت كلمه هسيبكم نص ساعه  وهاجي تاني بس لو جيت وملقتهااش لمت حاجاتهاا وساابت الشقه هبلغ البوليس وده اخر كلاام يلاا ي ابنييي
خرج متولي وابنه وتبقي حامد ونادين" واه كل اللي حصل ده ومحمد مستني تحت ف العربيه
لانه اتفق مع والده انه يطلع يمهد الموضوع وبعدين هيطلع لماا حامد برن عليه ويبلغه" 
نرجع لنادين وحامد 
حامد بيسال نادين :الحادثه حصلت امتي وازاي محدش يبلغني.... 
فردت نادين بحزن: الحادثه من اسبوع ومعرفتش اتواصل معاك لان رقم حضرتك كان ع تليففون بابا الله يرحمه والتليفون ضاع يوم الحادثه واناا مش حافظه الرقم ف معرفتش ارن عليك ي خالوو 
حامد: اهه علشان كده كل ما ارن يقول مغلق... وبعدين لولاا ان انااا جيت ف... اخخ اناا نسيت 
نادين :نسيت اي ي خالوو 
حامد :ابني جااي معاياا علشان موضوع كده بس مش وقته المهم اماا ارن عليه لانه زمانه شااايط من القاعده ف العربيه 
____________________________________
سُبحانك اللهُم وبِحمدك أشهد أن لا إله إلا أنت أستغفرك وأتوب إليك 🖤
_____________________________________
عند محمد 
الفون رن فرد بضيق وقال : ما لسه بدري انت لسه فاكر ان اناااا تحت 
حامد: معلش ي بني حصل حاجه كده ونسيتك... 
محمد بقلق:خير ي بابااا ف حاجه حصلت 
حامد : لماا تطلع احكيلك يلا سلاام 
محمد وظهر عليه القلق :سلاام ي باباا 
قفل العربيه وطلع...... 
.........................................................
"لا إله إلا الله سبحانك اني كنت من الظالمين" 🖤
-------------------------------------------------------
حامد يقول ل نادين :قومي ي بنتي جاهزي نفسك ولمي هدومك علشاان هترجعي معايااا لان عمك مش هيسكت واناا مش هبقي مطمن عليكي هنااا يلاا من غير نقااش 
نادين:حاضر ي خالووو 
واتجهت الي غرفتهااا 
وبغد فتره قصيره وصل محمد الي الشقه وخبط ع الباب ففتح له والده وقال :ادخل ي بني بنت عمتك بتجهز نفسهاا وهنمشي ع طول 
محمد:خير ي بابا مالك هو ف اي وبعدين فين عمتوو 
فرد عليه حامد وهو حزين جدا :اختي ماات هي وجوزهااا ف حادثه وقص عليه كل شئ حدث 
فخزن محمد جدا ع حزن والده وايضا ع حزن نادين وكم عااانت ثم قال :ربناا يرحمهم ي باباا هما ف مكان احسن دلوقتي.... 
بعد فتره خرجت نادين ومعاهاا الشنط.... وجاءت ل تقول اناا جاهزه ي خالووو.......
لكن انصدم محمد....... 

google-playkhamsatmostaqltradent