روايه صعيدي احتل قلبي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم حنان أحمد

 روايه صعيدي احتل قلبي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم حنان أحمد

روايه صعيدي احتل قلبي البارت السابع والعشرون 

روايه صعيدي احتل قلبي الجزء السابع والعشرون 

روايه صعيدي احتل قلبي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم حنان أحمد


روايه صعيدي احتل قلبي الحلقة السابعة والعشرون

روايه صعيدي احتل قلبي البارت ال 27..
تاني يوم ....
زين فرح اصحي بقا كل ده نوم 
فرح اي يا بابا شويه بس وأقوم 
زين لا اصحي عايزه البيبي ينام كتير زيك 
فرح اه 
زين لا قومي 
فرح حاضر قومت 
زين بيقرب منها ويحضنها ويقبلها وحشتيني 
فرح وحشتني اكتر 
زين ياله اصحي 
فرح حاضر هقوم اهو 
زين ياله يا فرح كل ده في الحمام ياله الفطار جاهز 
فرح جايا اهو استني
فرح اي جيت اهو 
زين ياله مستنين تحت 
فرح حاضر ياله اهو 
زين ياله وشالها ونزل 
محمد تاعب قلبك انت شيل وطلع 
زين هي فيها حاجه دي رفيعه اوي 
فرح اتريق عليا اتريق 
زين لا والله بقول حاجه كده صغننه عسل 
فرح اه 
زين مبروك يا زينب حنتك بكره 
زينب الله يبارك فيك يا حبيبي
عقبال منشيل البيبي كده 
زين ان شاء الله وبدائو في الاكل 
زين كوالي كويس 
فرح قوالي كويس يا زينب 
زينب عماله تضحك مش عليا انا يا فرح 
فرح علي مين يا زين 
زين عليكي انتي يا فرح
كلهم فضلوا يضحكوا 
محمد انت حكايا يا زين والله 
زين حبيبي يا عمي اللي جي معايا 
فرح ماشي يا عم بابا ماشي 
محمد بس بس خلصوا اكلكوا ياله 
خلصوا اكل 
زين خلصي عشان تذكري يا فرح 
فرح حاضر 
زينب بصتلها بزعل 
فرح قامت طلعت اوضتها 
فرح اي يا زين البس ياله عشان نجيب حاجات لي زوزه 
زين حاضر يا ستي البسي 
فرح حبيبي وحضنته 
زين اضحكي عليا بكلمتين ها 
فرح وهي بتقرب عليه انا اقدر يا بابا ويتقبله 
زين ماشي يا قلب بابا ياله ولبسوا وزين شالها ونزل 
محمد يابني ارحم نفسك 😂
زين ياله مش مهم 
فرح يا يا عم بابا مش مراته فيها اي يشيلني 
محمد مفهاش بس عشان ضهره 
فرح اطمني انا خفيفه اصلا 
قعدوا يضحكوا عليها 
فرح ياله يا زوزه عشان نمشي 
زينب دقيقه جايا 
زين هجهز العربيه عقال متيجوا 
فرح ماشي 
دق دق دق زينب ادخل 
فرح مالك يا زينب معيطه لي 
عمر يا فرح 
فرح ماله عمر 
زينب مش راضي يخرجني بيقوالي يا اجي معاكي يا ام مش  هتروحي فحته خالص 
فرح طب ميجي معانا 
زينب زين هيرضا 
فرح استني اقوله وطلعت 
فرح حبيبي 
زين نعم 
فرح عمر جاي معانا 
زين نعم لي يجي 
فرح معلش بقا يجي وخلاص يبقا مع زوزه 
زين لا 
فرح عشان خاطري متخانقين مع بعض مش عايزني نكد الفرح بعد يومين 
زين ماشي يا فرح 
فرح قوليله تعاله بسرعه 
زينب ماشي وقاليتلوا ومشيوا 
زين سايق براحه 
فرح سرع شويه 
زين اسكتي خالص 
فرح .....
زينب اخرنا اوي 
زين عشان ست فرح واللي في بطنها 
زينب ماشي وسكتت 
فرح هات نشغل اغاني بدل النكد ده اووووف
زين خدي اهو لو عندك اغاني شغلي ده الباسورد ...........
فرح شغلت رومانسي 
هدواء دواء جرح قديم وجدد روحي راحت مني نن عينوا خدني غصب عني هوبااااا😂علم علامه جوا قلبي سابلي بصمه بسمه العيون ورسمه الشفايف شايف الحلاوه اصل الافندي ده فحته تانيه عندي مترستا جوا قلبي 
زين اهم حاجه الهوباااا دي ها😂 
فرح عماله تغني وماسكه أيده 
وزينب عماله تكلم عمر وكل واحد فحته تانيه خالص 
زين وصلنا اهو 
فرح ياله يا زوزه 
زين استني هنا 
فرح نعم 
زين تمشي براحه وتاخدي بالك سمعا عشان معقبكيش عقابي وحش 
فرح بخوف حاضر ونزلت 
عمر وقف يسلم علي زينب 
فرح ياله يا جماعه مش وقت كلام متأخرين وبدائو يجيبوا حاجتهم 
زينب اي رايك يا عمر في الفستان 
عمر ديق اوي 
شخص ده بطل فيه قمر الصراحه 
عمر بعصبيه قام مسك الراجل نزل فيه ضرب والناس اتلمت وزينب وقفت تعيط وفرح فضلت ترن علي زين لقيته جه بسرعه 
زين حصل اي 
فرح حكتله 
زين يستاهل اللي حصله مجوز اختي لي راجل ومشيوا 
فرح وهما في العربيه وعمر كان مشي وهو مخنوق 
فرح هو اي اللي يستاهل 
زين امال عايزاه يعاكسها قدام جوزها ويسكت 
فرح يعني انا لو كنت 
زين متكمليش كنت دفنته مكانه سمعا 
فرح خلاص خلاص 
وصلوا البيت 
فرح قومي نامي يا زوزه هنصحا بدري بكره عشان نجهز الحاجه 
زينب حاضر تصبحوا علي خير 
كلهم وانتي من اهله 
تليفون زينب بيرن وكان عمر وهي خايفه منه ومش عايزه ترد 
في الاخر ردت 
عمر مش برن عليكي مش بتردي لي 
زينب والله ابدا انا بس بس وبدأت تعيط 
عمر انا اسف والله بس قلقت عليكي 
زينب انا كويسه الحمدلله 
عمر وحشتيني.
زينب .....
عمر متزعليش بقا يعني عايزه حد يعاكسك قدامي وقف ساكت انا عارف انك خوفتي مني بس معلش 
زينب حصل خير روح نام ياله
عمر لما اكلم حبيبتي الاول 
زينب لا متكلمهاش😂
عمر هكلمها ملكيش دعوه انتي 
زينب ماشي انا ساكته اهو كلمها 
وقعدوا يهزروا 
عمر تصبحي علي خير يا قلبي 
زينب وانت من اهله وقفلت ونامت 
زين وحشتيني 
فرح اوعا 
زين اي ده اي ده في اي 
فرح مفيش 
زين اممممممم 
زعلانه يعني 
فرح اه ومش هكلمك خالص مالص وملكش دعوه بيا تاني 
زين كل ده طب.انا اقدر 
فرح.اه عشان تزعقلي 
زين لا مزعقتش وحضنها 
فرح لو مكنتش اعتزرت بس😂
زين يا بنتي انا قولت حاجه وقعدوا يضحكوا 
زين عايزك بكره متتعبيش نفسك فهما 
فرح حاضر 
زين ايوه كده نسمع الكلام 
فرح حاضر 
زين وتاكلي كويس 
فرح حاضر 
زين وتاخدي علاجك 
فرح حاضر 
زين وحشتيني طيب 
فرح حاضر 😂😂
زين اي ده اي ده 
فرح اي خلاص فكرتك بتقول نصيحه تاني 😂
زين ماشي يا ست فرح نامي ياله 
فرح حاضر وحضنته ونامت 
تاني يوم .....
ولسه اللي جاي تقيل 😎😂..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي احتل قلبي
google-playkhamsatmostaqltradent