رواية عشقت صعيدي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ندى حماده

 رواية عشقت صعيدي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ندى حماده

رواية عشقت صعيدي البارت الخامس والعشرون

رواية عشقت صعيدي الجزء الخامس والعشرون

رواية عشقت صعيدي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ندى حماده

رواية عشقت صعيدي الحلقة الخامسة والعشرون

الدكتور خرج بعد اكتر من 5ساعات 

الدكتور بحزن للاسف الحاله صعبه اوي لان الرصاصه جت جمب القلب علي طول وقلبها وقف مرتين واحنا بنرجعو بالجلسات بس للاسف 

ادم انطق 

الدكتور دخلت في غيبوبة بأردتها انا اسف بس تقريبا هي مرت بفترة صعبه جدا عشان كده دخلت في غيبوبة بأردتها

ادم هتفوق ايمته 

الدكتور مقدرش احدد ميعاد بس الا اقدر اقولو انها لو مفقتش قريب هتدخل في غيبوبة طويله المده ودي لو طولت بتأدي للموت انا اسف 

ادم قعد فالارض مش مصدق وجالو انهيار 

مامت ندى اغمي عليها

شريف بحزن وكسرة كل ده حصلها حقيقي مش قادر اصدق كل الخيانه دي من اقرب الناس ليك يارا وعلي وأبوها ومرات عمك وبنت عمك طيب لي مع ان ندي عمرها مأذت حد ليك حكم في قضاءك ي رب وأنهار شريف 

ادم مش بيتكلم خالص ولا كأنو سامع حد كل حاجه شايف صورة ندى قدام عينو وهي في حضنو وهي بتضحك ومكسوفه صور ندى وزاكرايتها قدام ادم مش مبتفارقو 

طلعت ندى من العمليات 

ادم جري عليها وقرب منها باس ايديها وهمس جمب ودنها بحبك ي روح الصقر قومي عشان حبيبك عاملك مفاجآت كتير اوي وحلوة اوي

دخلو ندى اوضه تانيه وعلقو الاجهزه ادم بيتفرج علي ندى من ورى الاذاذ ودموعو نازله جدا 

ادم استجمع قوتو وراح قسم الشرطه 

ادم وصل هناك طلب من احمد يخليه يشوف محمد ولد ندى

احمد خدو علي المستشفى بتاع السجن لان محمد جالو شلل 

ادم قاعد قدامو وشايف منظرو لي 

محمد بحزن بيتكلم بالعافيه وبصعوبه سامحني 

ادم لي لي عملت كل ده في ندي مش ندى تبقى بنتك لي 

محمد بحزن هحكيلك 

فلاش باك

محمد انا بحبك اوي ي هاله 

هاله وانا كمان بحبك اوي ي محمد

محمد لازم نتجوز في اسرع وقت انا مصدقت لقيتك 

هاله بفرحه وانا كمان ي محمد بجد انا موافقه انت حلم حياتي

محمد بفرحه مش قادر اصدق ان بعد كل ده هتجوز حببتي الا حبيتها سنين طويله 

هاله بفرحه وانا كمان ي محمد بحلم بيك من زمان 

محمد ان شاء الله كتب الكتاب بعد بكرة آيه رايك 

هاله بفرحه موافقه

يوم كتب الكتاب 

محمد هاله حببتي جاهزه المأذون وصل 

هاله كانت لبسه فستان ابيض جميل اوي

هاله بفرحه أيوة ي قلبي جاهزه

بابي بابي انت فين ي بابي 

نزلت تجري بابي انت فين بدور عليك من بدري وخليت السواق يجبني عندك 

محمد بصدمه انتي بتعملي اي هنا

ندى كانت عندها 7سنين جايه أشوفك انت وحشتني اوي ي بابي ومش بتيجي البيت عندنا لي مامي زعلانه منك

هاله بصدمه مين دي بنتك 

محمد هاله هفهمك كل حاجه

هاله بتصرخ هتفهمني اي ي كداب 

بعد كل ده انت قولتلي انك استنيتني سنين طويله عشان بتحبني ومردتش تتجوز حد غيري وانك بتحبني انا تطلع متجوز ومخلف ومن زمان كمان انت كداب ي محمد كداب واناني وزباله 

محمد كنت هقولك كل حاجه لما نتجوز وافهمك 

هاله اه بعد ماكون مراتك عشان تجبرني اني اكون الزوجه التانيه

محمد لاي هاله لو عايزه اطلق مراتي هطلقها بي انتي خليكي معايا 

هاله ضربتو بالقلم انت حيوان وسابتو وطلعت تجري 

محمد ضرب ندى ونزل يجري ورى هاله 

محمد استني استني بس اسمعيني طيب 

هاله بعياط وبتجري جامد ومش شايفه فجاه عربيه خبطتها جامد وقعت هاله فالارض وبتنزف 

محمد هاله حببتي عشان خاطري ردي عليا هاله عشان خاطري 

هاله بتعب وعياط خلاص ي محمد مكنش لينا نصيب نكمل ابقى افتكرني انا حبيتك بجد ي محمد وغمضت عينيها وغابت عن الدنيا كلها وماتت هاله 

محمد بيصرخ لااااااااااا هاله متموتيش لالاا قومي انا اسف انا اسف بحبك ولله قومي هااااااله 

انتهى الفلاش باك 

ادم بحزن عليه وصدمه كمل

محمد من ساعتها وانا حملت موت هاله علي ندى وبقيت بكرها وديما بعذبها واخد كل حاجه بتحبها احرمها منها عشان تعرف معنى الوجع والحزن ده 

ادم بصدمه ندى كان عندها 7سنين زنبها اي انت مجنون هاله ماتت في حدثه 

محمد لو ندى مجتش وقالت اني ابوها كنت اتجوزت هاله ومكنتش ماتت 

ادم بعصبيه انت مجنون 

محمد عشان كده كنت عايز احرمك من ندى لانك اتحديتني وكنت عايز أكسر قلب ندى واخليها تعرف معنى الفراق بجد 

ادم بزهول مش قادر اصدق انك اب انت مريض نفسي 

محمد بحزن رغم كل ده ندى سامحتني💔

ادم انا همشي عشان مش عايز أقتلك واوسخ ايدي بدمك الوسخ 

ادم ماشي محمد نادى عليه 

محمد ادم خلي بالك من ندى انت معاك ملاك نازل من الجنه عمرك متلاقي حد يحبك زيها ولا حد يستحملك زيها 

ادم مشي وهو مصدوم من كل ده

راح المستشفى قابل مين 

ادم بصدمه انتي ......

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عشقت صعيدي)

google-playkhamsatmostaqltradent