روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حنان أحمد

 روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حنان أحمد

روايه صعيدي احتل قلبي البارت الرابع والعشرون 

روايه صعيدي احتل قلبي الجزء الرابع والعشرون 

روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حنان أحمد


روايه صعيدي احتل قلبي الحلقة الرابعة والعشرون

روايه صعيدي احتل قلبي البارت ال 24.. 
زين بصدمه وبصوت عالي بتعملي اي يا فرح 
فرح  بخوف بشيل الشاشه اجبها هنا عشان اتفرج علي كارتون 
زين بعصبيه تعالي هنا ومسكها من شعرها 
فرح سبني يا زين 
زين هو الدكتور قالك اي سماعيني 
فرح بخوف وجسمها بيتعرش قال قال بلاش اشيل اي حاجه تقيل عشان دي بدايت الحمل والبيبي ممكن ينزل 
زين يعني مجبتش حاجه من عندي 
فرح انا انا مش قصدي 
زين بزعيق قصدك واللي مش قصدك مش هتفرق رواحي نامي 
فرح بزعل وعيطت وراحت تنام 
زين مفروض مكونتش زعقت دلوقتي تزعل والنونو يطلع كئيب😂🤦🏻‍♂️
زين هروح اصاليحها 
نفسه لا لا ممكن تعمل كده تاني والبيبي بينزل 
قلبه ميهونش عليا زعلها 
عقله لا يهون 
نفسه طب وبعدين اقول واللي لا 
زينب انت اتجننت يا زين😂😂
زين انتي هنا من امتا 
زينب هنا من وانت بتفكر عقلك يقواليك وقلبك يرد عليه ونفسك محتاره 😂😂
زين امم وجري وراها 
زينب الحقوني الحقوني وتجري وزين وراها 
شاكر وه وه في اي عاد حصل اي 
عمر كان في الطريق شاف زينب بتجري رحلها 
زينب استخبت وراه 
زين تعالي هنا 
زينب مسكت في عمر 
زين تعالي بقواليك بتضحكي عليا انا هوريكي يا زينب 
زينب بضحك اعملك اي يعني 
زين ماشي ماشي وربنا ماشي 
زينب لا خاليك واقعد خالي عقلك وقلبك ونفسك يفكروا شويه😂
زين طب تعالي وجبها من ودنها 
زينب بقا كده يا عمر تسبني لي زين 
عمر اعمل اي طيب
زينب مخصماك اصلا مش هكلمك امم وطلعتله لسانها 
عمر هتجوز طفله يا ناس يا حول الله يارب 
صالي علي شفيعك يوم القيامه 
زين ادخلي ياله 
شاكر في اي يا ولدي 
زين عجبك يا يا بنتك تقعد تضحك عليا 
شاكر لا عيب اخوكي الكبير يا زينب 
زينب انا بهزر لقيته بيكلم نفسه وريحه تكمل جري وراها 
شاكر عمال يضحك هو ومحمد عليهم 
شاكر لسه عيال هيفضلوا كده 
محمد ربنا يبارك فيهم 
شاكر الله يبارك فيك ويديك الصحه تعاله يا خوي نقعد في البرنده 
زينب طب عايز اي واعمله عشان تحل عني 
زين قعد يفكر شويه وزينب بصاله😂
زينب هاااااا 
زين عايزك تصالحيني علي فرح 
زينب اي انتوا خنقتوا 
زين اه وحكلها 
زينب سيبها عليا 
زين لما نشوفك هتعملي اي يارب تحليها من تعقديها 
زينب هحلها بس تديني كام 
زين هديكي علي دماغك وجري وراها 
زينب بس بس انا طالعه اهو 😂
دق دق دق 
فرح مش عايزه حد 
زينب فتحت الباب 
فرح زوزه تعالي 
زينب بزعل مش قوالي مش عايزه حد 
فرح فكرتك زين 
زينب طب احكيلي حصل اي حكتلها 
زينب معلش يا حبيبتي هو بيحبك وخايف عليكي كفاله الشر لو البيبي نزل هتتعبي اوي 
فرح تفتكري 
زينب ده اكيد يا بنتي 
فرح وانا اي اللي يعرفني هو انا حملت قبل كده 😂😂🤦🏻‍♂️
زينب يخربيتك بتفصليني 
فرح اي حوار 😂
زينب بضحك المهم زين لو كلمك فكي كده متزعليش ماشي 
فرح حاضر 
قعدت معاها شويه وزنزلت 
زين كل ده 
زينب مش كنت بصالحها عليك 
زين يعني كله تمام 
زينب تمام يا عم رواح اطلع 
زين لما نشوف وطلع 
زينب ماشي يا عمر هوريك عشان تسبني وتمشي والله ماشي وراحت تفكر هتعمل اي معاه 
زين احم احم 
فرح احم احم احم 
زين امم عامله اي دلوقتي 
فرح يهمك 
زين طبعا لو ميهمنيش يهم مين 
فرح معرفش 
زين قرب منها وكان متعصب من طريقتها بس مسك نفسه 
زين اظبطي معايا 
فرح انا كده 
زين طب وانا كده وقعد يقبل فيها 
فرح خلاص خلاص كل ده بوس 
زين لسه زعلانه 
فرح اه 
زين طب تعالي 
فرح خلاص خلاص والله مش زعلانه واقواليك انا اسفه 😂
زين متجيش غير بكده حفظتك انا 
فرح بس بقا 
زين حاضر وخدها فحضنه 
فرح مالك 
زين ها مفيش 
فرح لا في مالك 
زين مش عايز اسافر واسيبك 
فرح لسه برضو موضوع السفر 
زين اعمل اي طيب ليزم اسافر استراليا 
فرح هروح معاك 
زين انتي بتقوالي اي مينفعش طبعا عشان اللي فبطنك 
فرح بزعل كل شويه كده فيها اي لما اروح 
زين هي فسحه قولتلك مش هينفع 
فرح طيب 
زين هاجلها كام شهر كده 
فرح ماشي ونامت علي دراعه 
زين حطها علي السرير وخدها فحضنه ونام 
تاني يوم ...
فاطمه طلعت بالفطار دق دق دق 
زين ادخل 
زين صباح الخير يا امي 
فاطمه صباح النور يا حبيبي 
زين اي ده 
فاطمه فطار 
زين ماشي يا حبيبتي 
فاطمه فين فرح 
زين في الحمام 
فرح والفوطه علي وشها انا اهو 
فاطمه صباح الخير يا بنتي 
فرح صباح الخير يا طنط عامله اي 
فاطمه الحمدلله الفطار اهو 
فرح لي تعبتي نفسك كونا نزلنا 
فاطمه لا لا خليكي هنا وكل حاجه تجيلك 
فرح متحرمش منك 
فاطمه هنزل انا يا زين وانت ابقا شوف ابوك عايزك 
زين ماشي يا امي ونزلت 
زين خدي هنا 
فرح نعم 
زين اي طنط دي اسمها ماما 
فرح متعودتش اقول لحد ماما 
زين بس دي مش حد 
فرح معلش يا زين انا عارفه انها مش حد بس انا من ساعت ما ماما ماتت وانا متعودتش اقول لحد ماما 
زين ماشي يا فرح ونزل وسابها 
فرح انا غبيه مكنش ينفع اعمل كده هي طيبه اوي واكيد زي ماما بس بس مش عارفه عملت كده ازاي غصب عني وفضلت تعيط وتقول ماما انتي وحشتيني اوي لو كنتي موجوده كنتي قولتيلي اعمل اي مش عارفه اتصرف وحاسه عيله صغيره ومش مستحمله حاجه خالص من اقل كلمه بديق لو كنتي معايا كنتي قولتيلي اعملي كده وكده وده لا وده اه وتنصحيني وتقويني بس مفيش حد من بعدك وانا تعبانه انتي كنتي كل حياتي ارجعيلي  وفضلت تعيط وهي حاضنه صوره مامتها 
حقيقي يا جماعه مفيش بعد الام هي كل حاجه ربنا يديهم الصحه وطولت العمر حقيقي عيطت انا وبكتب يارب متحرمنيش من اهلي ماليش غيرهم 
زين كان واقف من بعيد وشافها ومحمد كان رايح اوضته وسمعها 
محمد انت بتعمل اي هنا يا زين 
زين شششش 
وقعدوا يسمعوا فرح 
محمد زعل اوي علي حال بنته ومستحملش ودخل خدها فحضنه جامد لحد لما نامت من غير اكل 
زين قعد جنبها انا اسف مش قصدي حاجه بس مش بحب ازعل امي غصب عني سامحيني وحضنها جامد وفضل معاها 
بعد 3 ساعات فرح بدأت تصحا وزين كان ماسك الفون بيلعب فيه 
فرح قامت بصت لقيت زين بصتله كانت هتتكلم بس افتكرت اللي حصل قامت علي طول من غير كلام دخلت الحمام 
زين زعلانه انا عارف بس في حاجه حلوه اوي هعملها 
فرح اي ده 😳😳..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي احتل قلبي
google-playkhamsatmostaqltradent