رواية الملاك والشيطان والرومانسي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم مريم حسن سليمان

 رواية الملاك والشيطان والرومانسي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم مريم حسن سليمان 

رواية الملاك والشيطان والرومانسي البارت الرابع والعشرون

رواية الملاك والشيطان والرومانسي الجزء الرابع والعشرون

رواية الملاك والشيطان والرومانسي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم مريم حسن سليمان 

رواية الملاك والشيطان والرومانسي الحلقة الرابعة والعشرون

سناء: استني هو هييجي اهو وهتشوفيه 

هدي: ماشي يماا 

سناء: عشان تصدقي اني وابوكي شفناه صح ي تامر 

تامر: ايوه 

وفجأه ظهر وهو بيضحك و...

فارس: هههه وحشتكوا صح هه؟

سناء: هدي اهو شيفاه 

هدي: هو فين يماما 

سناء: قدامنا اهو يهدي ركزي 

هدي: محدش موجود غيرنا مفيش حاجه 

سناء: ازاي مفيش اهو يبنتي 

فارس: ههههههه

سناء: طب سامعه صوته 

هدي: ولا في صوت برضو غيرنا مفيش حد انتو تلاقوا بيتهيالكوا 

سناء: يعني اي يعني مفيش حد تامر انت شايفه زيي صح 

تامر: ايوا شايفه 

هدي: اني هروح انام عشان انتو لامؤخذاه يعني اتجننتوا يلا باي 

سناء: بت ي هدي انتي هتسبيني هنا لا 

هدي خرجت وهيا بتضحك وسناء هتموت من الخوف 

فارس: ههههه باي باي هتوحشوني ههههه 

وف ثانيه الدخان اتملي فالاوضه وفارس اختفي 

سناء: يعني اي اتجننا تامر هيا ازاي مش شافته 

تامر: مش عارف كل ده بسببك .. بسببك.

سناء: برضو هتقول بسببي وني ضربتك علي ايدك مثلا.

ملاك: اي اللي حصل 

فارس بضحك: كان منظرهم مضحك اوي ي ملاك 

ملاك: ههههه

النهار طلع وسناء طول الليل مش عارفه تنام من الخوف ...

رحمه كانت قاعده في الجنينه سرحانه جه من وراها 

محمد: الجميل سرحان في ايه 

رحمه: هاا .. ولا حاجه 

محمد: احم رحمه انا اسف اني كنت بتدخل في حياتك دايما 

رحمه: عادي ي ابيه ..

محمد بتوتر: مش عارف اجبهالك ازاي 

رحمه: هيا اي ؟

محمد بتنهيده: رحمه انا .. انا بحبك 

رحمه بابتسامه: ونا كمان ي ابيه مفيش واحده بتكره اخوها..😂😂

#الكاتبه_مريم_حسن

محمد بصدمه: نعم !! انتي بتردهالي 

رحمه: برد اي ي ابيه مش فاهمه 

محمد بضيق: انتي فهماني يرحمه واسف اني جرحتك وقولتلك اني بحبك زي اختي بس بس انا بحبك كحبيبتي مش كاختي بس غصب عني قولت كده اسف

رحمه بتردد: يعني بتحبني فعلا ؟

محمد بابتسامه: بحبك اكتر من نفسي.

رحمه ابتسمت

محمد: تقبلي تكوني ليا العمر كله ؟ تتجوزيني ي رحمه ؟

رحمه بتوتر: مش عارفه اسال ابيه فارس 

محمد ابتسم: حاضر هساله 

جريت رحمه وهيا فرحانه وقابلت هدي 

هدي: مالك فرحانه كده ليهة

رحمه: ابيه قالي انه بيحبني قال بيحبنييي 

هدي بابستامه: محمد ؟ قولي والله  

رحمه: والله وقالي كمان تقبلي تكوني ليا العمر كله وتتجوزيني 

هدي: قولتي ايهه 

رحمه: قولتله اسال ابيه فارس 

هدي بضحك: اسال ابيه فارس يخربيت هبلك المفروض تقوليله موافقه كده يعني مش اسال ابيه 

رحمه: مش عارفه انا قولتله كده 

هدي: فرحنالك جداااا جدااا والله 

رحمه: حبيبتاااااااي

اسراء: ملاك .. يملاك 

ملاك: نعم 

اسراء بتمثيل: ينفع تيجي معايا اشتري العلاج ده لاني تعبانه خالص 

ملاك بحسن نيه: حاضر هقول ل ماما كريمه بس الاول 

اسراء: لا لا معلشي خلينا نروح بسرعه لاني م قادره خالص

ملاك بطيبه: طيب هقول لعم حسين يجي يوصلنا بسرعه 

اسراء بسرعه: لا لا خلينا نتمشي احنا احسن الجو حلو 

ملاك: اها طيب يلا 

ومشيت ملاك مع اسراء بحسن نيه وفجأه..

رحمه: سلوي مشوفتيش ملاك ؟

سلوي: لا 

رحمه: ولا انتي يهدي 

هدي: لا اكيد في اوضتها هتكون فين يعني 

رحمه: دورت عليها فالفيلا كلها وملقتهاش 

هدي: ايدا ازاي يعني تعالي ندور تاني 

فضلوا يدوروا في الفيلا ومش لاقيينها 

هدي: معقوله تكون خرجت ؟

رحمه: ممكن ! هرن علي ابيه اساله يمكن تكون معرفاه لاني مش مطمنه 

هدي: ماشي 

رحمه: الو ي ابيه .. 

فارس: ايوا يرحمه في حاجه ؟

رحمه: ملاك معاك ؟ او مثلا قالتلك هيا راحه فين 

فارس بخضه: لا ملاك مش معايا ومقلتش حاجه هيا مش فالبيت يرحمه؟

رحمه: هاا لا لا خلاص 

فارس بعصبيه: خلاص اي ملاك فالبيت ولا لا 

رحمه: لا مش لقينها .. وتليفونها نسياه هنا 

فارس: تممم 

ساب فارس شغله وخرج يدور عليها 

اسراء: رجلي مش قادره .. ملاك معلشي هقعد هنا استناكي وانتي ادخلي هاتي العلاج ده 

ملاك: حاضر 

دخلت ملاك وفجأه 

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية الملاك والشيطان والرومانسي)
google-playkhamsatmostaqltradent