رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ندى حماده

 رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ندى حماده

رواية عشقت صعيدي البارت الثاني والعشرون

رواية عشقت صعيدي الجزء الثاني والعشرون

رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ندى حماده

رواية عشقت صعيدي الحلقة الثانية والعشرون

جابو الدكتور لندى وادها حقنه

الدكتور هي اغمي عليها نتيجه عدم الاكل والإرهاق والتعرض للضرب بالشكل ده

يوسف بغضب لي ي ندى بتعملي كده لي انتي السبب في كل حاجه

الدكتور لازم تروح المستشفى لانها تعبانة 

يوسف لا طبعا اتصرف هنا 

الدكتور بداء يعلق محلول لندى 

.........

عند ادم طول الوقت حزين ومش بياكل وبيفكر في ندى واي الا هيحصلها وهيوصلها ازاي 

........

علي استغل غايب ندى عن الشركه هو ويارا عشان يلعبو لعبتهم صح 

.........

فاطمه سكرتيرة ندى بتحاول تعمل اي حاجه عشان خاطر ندى

.......

ندى طول الفترة دي تعبانه ونايمه ...جه اليوم الا يوسف قال انو هيتجوز ندى فيه 

ندى اتحسنت كتير الفترة دي بسبب العلاج لانها رافضه الاكل 

يوسف النهارده ي ندى مفيش اي حاجه هتفرقنا هتكوني ملكي انا وبس النهارده وجبلها فستان اجهزي ي عروسه عشان فرحك اليله 

ندى بعياط حرام عليك منك لله انا عملت ليك اي لي بتعمل فيا كده لي انا بكرهك ومستحيل اتحوزك فاهم بكرهك

يوسف بعصبيه ضرب ندى بالقلم

ندى وقعت وشفيفها بتنزل ندم 

يوسف قرب منها بلاش ي ندى تخليني ازعل وازعلك انتي دلوقتي مالكيش غيري فاهمه 

ندى بحزن لا ادم اكيد هيرجع 

يوسف بعصبيه لسه بتحبيه لسه فاكرة انو عايزك ده طلقك ورجع بلدهم وسابك ومطمنش حتى عليكي 

ندى بعياط مستحيل انت كداب

يوسف ماشي ي ندى براحتك بس النهارده هتكوني ملكي.

ندى بحزن انت فين ي ادم ارجع بقى 

.....

عند ادم كان نايم حس ان ندى بتنادي عليه قام من النوم وعيط 

ادم بوجع مش قادر اعيش من غيرك انتي فين يارب دلني علي اي اشارة

بعدين ادم افتكر حاجه 

ادم ازاي كنت ناسي انا مجنون ازاي انسى حاجه مهمه زي دي مسك التليفون وكلم الظابط احمد صديقو 

ادم احمد انا هعرف مكان ندى فين 

احمد ازاي 

ادم كنت جايب لندى سلسله فيها GPS عن طريقو هعرف هي فين بس يارب متكونش شالتها

احمد ازاي ي ادم متقولش كل الوقت ده 

ادم مكنتش في وعيي 

احمد مفيش وقت هجهز القوات حالا وانت قابلني يلا 

ادم مسك التليفون وشاف الGps وعرف مكان ندى وكان فيلا قديمه علي طريق اسكندريه 

اتحركو وادم بيدعي ان ندى تكون بخير وانو يلحقها 

.......

ندى بحزن ادم تعالى انا محتاجلك💔

دخل يوسف مش هتحتاجي غير يوسف ي ندى المأذون برة 

ندى بصدمه لالا مستحيل اتجوزك فاهم مستحيل 

يوسف شال ندى غصب عنها وطلع برة للمأذون 

ندى بعياط ابوس إيدك لا 

المأذون ي بني هي مش مواقفه 

يوسف حط المسدس في دماغ المأذون لو مكتبتش الكتاب هقتلك 

المأذون بخوف حاضر 

بدا المأذون يكتب الكتاب ومضى يوسف علي الورق 

يوسف يلا ي عروستي أمضى 

ندى بعياط لالالا مش همضى لالالالا 

يوسف بعصبيه مسكها من دراعها كان هيكسرو وندى عمال تعيط اكتر هتمضى وإلا هقتل ادم حبيب القلب 

ندى بعياط حاضر همضى 

ومكست الورق ومضت 

االمأذون بارك الله لكم وبارك عليكم وجمعا بينكم في خير

افتكرت ندى يوم كتب كتابها هي وادم وقد اي كانت مبسوطه من جواها ودلوقتي مكسورة من جوها 

يوسف مبروك ي عروسه 

ندى بحزن مش بترد 

........

وصل ادم واحمد والقوات علي مكان يوسف وندى دخل ادم يجري والقوات بتضرب نار علي اي حد من افراد العصابه وادم مش شايف قدامو وبيموت اي حد

فجاء شاف يوسف ماسك ايد ندى 

يوسف مش تبارك ي ادم اتجوزنا 

ادم آيه .........

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عشقت صعيدي)

google-playkhamsatmostaqltradent