رواية طفلتي المشاغبة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ندى ناصر

 رواية طفلتي المشاغبة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ندى ناصر

رواية طفلتي المشاغبة البارت الحادي والعشرون

رواية طفلتي المشاغبة الجزء الحادي والعشرون

رواية طفلتي المشاغبة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ندى ناصر

رواية طفلتي المشاغبة الحلقة الحادية والعشرون

طفلتي المشاغبة
البارت ال ٢١
بقلمي / ندي ناصر

كنان : انا جوزها

مريم بغضب : ايه الكلام الفارغ ده انت مجنون ولا ايه قال جوزها قال

كنان بغضب : انتي يا ست انتي انا عملك احترام بس عشان انتي مامت ريم بس انا ما يهمنيش لا كبير ولا صغير و انا ماسمحش انك تغلطي فيا

ريم بغضب : ولا ولا متعليش صوتك علي امي عشان معملكش استيكر في الارض

مريم بزعيق : ريم هو في ايه انا مش فاهمة حاجة مين ده

ريم بتحضنها و تقول : ده ابو الفصادة يا ماما

مريم بعدتها وقالت بصوت عالي : بقولك مين ده يا ريم متهزريش

كنان طلع من جيبه ورقة و ادها لمريم وقال : عشان مش مصدقاني ادي قسيمة الجواز و ريم تبقي مراتي

مريم زقت ريم وقالت بغضب : ايه ده ااايه ده مستحيل ايه ده يا ررريم

ريم بدموع : يا ماما انا مليش زنب مش تظلميني

مريم بغضب : اوعي تقولي ماما انتي مش بنتي انا معرفكيش انتي مش بنتي ريم البريئة المؤدبة انتي وحدة رخ*يصة

ريم بدموع وبتمسك ايد امها : يا ماما انتي بتقولي ايه واللهي انا مليش دعوة اسلام عارف كل حاجة

مريم زقتها و ريم وقعت علي الارض : وعايزة تلبسيها في اخوكي يا زبا*لة امشي اطلعي برااا امشي غوري مش عايزة اشوفك .... اااه اااه قلبي

ريم بصراخ ودموع : ماماااااا يا مامااااا انا اسفة واللهي انا مليش دعوة و اللهي

كنان جاب دكتور و ادي مريم حقنة مهدئة ونامت و دكتور خرج ريم وكنان وقال انها لازم تستريح عشان كده خطر عليها

كنان بجمود : يلا مش شفتي امك يلا بقا نروح

ريم بدموع : انت عملت كده ليه انا عملتلك ايه عشان تعمل فيا كده حرام عليك

كنان : عايزني اكذب يعني ولا ايه مش فاهم

ريم مردتش وفضلت تعيط

كنان شلها بالعافية وركبها العربية و ريم بتعيط

ريم بصت لقت في درج العربية فلوس

ريم بطلت عياط وقالت : يا كنان

كنان بحب : نعم

ريم بخبث : ممكن تنزل تجبلي ازازة ميا انا عطشانة

كنان بحنان : ماشي ياروحي عايزة حاجة تاني

ريم ببتسامة خبيثة : لا شكرا

كنان نزل قدام سوبر ماركت بعد مقفل العربية علي ريم و دخل يجيب لها الميا ريم اخدت ٢٠ جنيه و حتطها في جبها و شوية وكنان جه

كنان بحب : خدي ياروحي

ريم : شكرا

و كنان ركب ولسه هيدور العربية ريم رمت ازازة الميا
وقبل متنزل اخدت مفتاح العربية وكنان مكنش و اخد باله

ريم قالت بسرعة : استني يا كنان الازازة وقعت مني

ريم لفت النحة التانية عند كنان

كنان باستغراب : ايه ده هي الازازة ازي وصلت ل هنا

ريم بضحك : لا ما تخدش في بالك

ريم قفلت العربية عليه وبعدها بصتله

ريم بضحك : ههههه شربتها يا كرديا

كنان بغضب : قصدك ايه يلا تعالي اركبي

ريم بضحك وبتوريله المفاتيح بتاعت العربية

كنان بغضب : اقسم بالله العظيم لو مرجتعيش دلوقتي و مشيتي هجيبك وساعتها بقا هتعيطي بدل الدموع دم

ريم بضحك : سلام يا كيموو

كنان بغضب وزعيق : رررررريم تعالي هنا

ريم ركبت تاكسي و اديته عنون المكان و السواق مشي

كنان بغضب جحيمي : ااه يا ريم الكل*ب

واتصل بالرجالة بتوعه

⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩

عند ريم

ريم قررت انها هتروح لبيت صحبتها عشان لو راحت البيت اكيد هيعرف و صحبتها دي عايشة هي واختها بس مامتها و بابها متوفين وهي اكبر من ريم هي في جامعة وهي كانت جارت ريم بس عزلوا ونقلوا هنا وريم كانت بتزرها بستمرار

ووصلت ريم وطلعت البيت و خبتط علي شقة صحبتها

صحبتها فتحت وريم حضنتها و عيتط

- ريم ازي يا حمارة تيجي في وقت زي ده انتي متخلفة افرد اتخطفتي دلوقتي يابهيمة

ريم بدموع : حتي انتي يا فرحة مش عايزاني عندك

فرحة بسرعة : لا لا مقصدش انا خايفة عليكي ادخلي تعالي

ريم دخلت وسلمت علي اخت فرحة وهي برضو كانت مستغربة ريم حكت كل حاجة لصاحبتها

فرحة بغضب : اه يا حمارة مهو اكيد جابك مرة هيجيبك التانية كانتي روحتي معه وخلاص

ريم بدموع : انا مش عايزة اروح معه

فرحة بحيرة : واللهي ماعرفة اقولك ايه يا ريم

⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩

عند كنان

الرجالة بتوعه جم و طلعه من العربية و اشوافوا في كاميرات المراقبة رقم بتاع التاكسي الي ريم اخدته وامرا ناس يعرف مكان التاكسي

وشوية وكنان عرف مكان التاكسي و فوراً رحله ورشي بتاع التاكسي و قال مكان ريم

كنان ركب العربية وراح العنوان و هو بستحلف لريم

وبعد نص ساعة وصل

وخبط علي الباب وفتحت فراحة

فرحة و متنحة وبتبصله باعجاب : نعم حضرتك عايز مين

كنان بغضب جحيمي : لا بلاش الحوارت دي خلي ريم تطلع دلوقتي احسن معمل تصرف مش هيعجبك

فرحة بخوف : ر .. ريم مين انا م معرفش حد بالاسم ده

كنان بغضب : لوسمحت خلي ريم تطلع حالا عشان مينفعش الواقفة دي ولا حتي بنفع اخش فنديها عشان مدخلش انا

فرحة في سرها : اه يابنت المحظوظة يا ريم ازي تهربي يا عبيطة من المز ده

وريم كانت سامعة ده كله فا خرجت وقالت : انا مش همشي معاك

كنان بيجذ علي سنانه : تعالي يا ريم يا حببتي عيب كده مينفعش

ريم بخوف : لا لا لا لا

فرحة : يا ريم انتي مش شايفة شكله عامل ازي رحيله عشان ميتعصبش عليكي اكتر من كده

ريم سامعت الكلام و راحت لكنان وهي خايفة منه و كان مسك ايديها جامد و بيبصلها بعضب وتواعد وبص لفرحة الي عنيها بتطلع قلوب و بتبص لكنان ب اعجاب

كنان ببتسامة مزيفة : احنا اسفين علي الازعاج

فرحة ببتسامة : لا عادي ريم دي اختي الصغيرة

وكنان نزل سلمتين واتاكد ان فرحة قفلت الباب

بعدها بص لريم بعيون نارية و راح مسك ريم و وقفها علي السلم و ضربها قلم جامد

ريم كانت هتعيط كنان حط ايده علي بوقها وقال بغضب : هششش مسمعش نفسك ده لسه لما نروح يا غالية ده انا متغاظ منك عايزة اشرب من د*مك دلوقتي

وشالها و دفن وشها في حضنه عشان متعيطش وتطلع صوت وركبها العربية وريم هتموت من العياط

كنان بغضب جحيمي : صبرك عليا نروح بس ده انا هروقك

⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)

عند اسلام

اتصل واطمن علي نرمين و بعدها دخل لاوضة مامته و انصدم لما لاقها بتعيط جري عليها بسرعة وقال

- ماما مالك في ايه

مريم بغضب : امشي غور انت كمان انتوا مش عيالي ابدا

اسلام باستغراب : في ايه

مريم بغضب : مقولتليش ليه علي اختك و الي عملته

اسلام .....

⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩

البارت خلص يا قمراتي

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلتي المشاغبة)
google-playkhamsatmostaqltradent