رواية انتقام وعشق الفصل العشرون 20 بقلم اميرة محمود

 رواية انتقام وعشق الفصل العشرون 20 بقلم اميرة محمود

رواية انتقام وعشق البارت العشرون

رواية انتقام وعشق الجزء العشرون

رواية انتقام وعشق الفصل العشرون 20 بقلم اميرة محمود

رواية انتقام وعشق الحلقة العشرون

فوقي يا ساره فوقي يا قلبي 

ساره ، أنا فين 

رائد ، احنا في اوضتنا انتي أغمي عليكي وانا طلعتك هنا الاوضه

ساره ، حاسه ان الدنيا بتلف بيا

رائد ، طب اقعدي يا حبيبتي متقفيش أنا هجبلك حاجه تشربيها تفوقك

ساره ، لا أنا هنام أنا تعبانه وعايزه انام

رائد ، شكلك اخدتي ضربه شمس واللا حاجه

ساره ، لقيتو فرح يا رائد

رائد ، هنلاقيها هتروح مننا فين

ساره ، متأذوهاش والنبي يا رائد شكلها ياقلبي خلاص قربت تولد

رائد ، هو حد قالك اني بأذي حريم

ساره ، لا بس خلي صاحبك ميجيش عليها فرح استحملت كتير اوي في حياتها 

رائد ، صحبي هيموت عليها أنا حاسس أنه هيحصله حاجه بسببها

ساره ، ربنا يستر ويرجعهم لبعض

،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،

تاني يوم في المطعم

نسرين ، هو العيل الصغير ده هو اللي هيتحكم فينا

هاله ، عيل صغير مين ده قمر قدامك اهو ده في رابعه جامعه

نسرين ، اممم 

ابن صاحب المطعم ، انتي يا هانم اتفضلي اطلعي نضفي المطعم الأرض عايزها بتلمع

فرح ، أنا لسه منضفاها ومخليها فل 

ابن صاحب المطعم ، يعني أنا هتبلا عليكي وبعدين في حد بيشتغل وبطنه قدامه تلاته متر انتي شكلك مش هتنفعي هنا

فرح بدموع ، خلاص انا خارجه انضف الأرض تاني 

ابن صاحب المطعم ، ياللا وبلاش كلام كتير معايا 

فرح ، حاضر أنا اسفه وخرجت تمسح الأرض تاني

سليم دخل المطعم شاف فرح بتمسح المطعم راح قعد من غير ماتاخد بالها

سليم قعد وطلب اكل وفرح دخلت المطبخ تاني 

فرح ، ده حيوان اقسم بالله ماهو بني ادم

نسرين بعياط ، قلبي وجعني اوي أما عيل صغير في سن ابني الله يرحمه يزعقلي ويهني قدام الكل ملعون ابو لقمه العيش اللي تيجي منه أنا ماشيه

هاله ، اهدي يا سوسو نستحمله اليومين دول عما أبوه يرجع

فرح ، فعلا نستحمله اهو اهاني قدامكم بس كبرت دماغي منه عشان اكمل فلوس الولاده

نسرين ، اهو بينده أما أخرج أشوفه عايز ايه والله لو ضايقني لضرباه

فرح ، لا خليكي أنا هخرجله أنا خليكي يا حبي

وخرجت له جرى

فرح ، نعم يا استاذ احمد

احمد ، الاستاذ اللي علي التربيزه رقم 8 وقع كوبايه العصير عالارض روحي امسحيها

فرح ، ماشي هدخل اجيب الشرشوبه وجايه حالا

احمد ، ماشي بسرعه 

سليم لنفسه ، والله لهخليكي تيجلي لحد عندي يا فرح وأشوف هتعملي ايه

فرح ، ممكن يا فندم حضرتك تقعد علي تربيزه تانيه عشان امسح

سليم ، رفع رأسه لفرح ، اوي اوي 

فرح بصدمه ، سليم

سليم قام وقف وبصلها بعين كلها احتكار ، سيبتيني وقولتي مش عايزاني عشان مسببلك الم وقولت ماشي أما امك الغلبانه اللي مبتبطلش عياط عليكي دي ذنبها ايه انك تموتيها بالبطئ وياريتك بعدتي عننا ومرتاحه لا ده انتي اشتغلتي ماشاء الله خدامه 

فرح بعين حاده ، ملكش دعوه بيا لو سمحت

احمد بزعييق ، في ايه عملتي ايه أنا حاسس انك مش مظبوطه من الاول 

سليم ضربه بوكس في وشه ، اتكلم عن مراتي كويس يا حيوان

احمد ، مراتك وأما سيادتك ماشاء الله باين عليك غني مشغل مراتك خدامه ليه واللا انت عايش علي قفاها

سليم فضل يضرب فيه وخرج كل طاقته فيه

فرح خرجت تعيط من المطعم سليم لمحها ساب احمد وطلع يجرى وراها 

سليم ، عجبك اللي حصل ده

فرح بعياط جامد ، ااانا مممم

سليم لاحظ أنها لسانها تقل ومعدتش عارفه تتكلم 

سليم ، راح اخدها في حضنه في الشارع بره خلاص اهدي أنا آسف آسف والله خلاص

فرح خرجت من حضنه ، ععععايزه اااامشي ممن هنا

سليم ، طب تعالي وركبها العربيه بتاعته ومشي 

سليم كل شويه يبص عليها ، ماخلاص بقي يا فروحتي بطلي عياط

فرح ، ااااااه بطني اااااااه

سليم ، في ايه مالك 

فرح ، بولد اااااه

سليم راح جرى علي المستشفي ونزل سند فرح نزلها من العربيه

فرح ، ااااااااه هموووووووت

سليم ، اصبري بس اوديها فين هتولد

الممرضه ، دخلها الأوضه اللي في اخر الطرقه الدكتور هيجلها حالا

سليم سند فرح دخلها ، فرح اهدي والنبي اهدي 

فرح بعياط جامد ، بمووووت والله بموت اااه

سليم بدموع ، لا يا حبيبتي مش هتروحي مني اصبري الدكتور فاته جاي اهدي

الدكتور دخل ، ممكن حضرتك تخرج بره عشان نشوف شغلنا

سليم مرضاش يسيب ايد فرح ، لا مش هسيبها أنا مش هخرج من هنا 

الدكتور ، خلاص براحتك بس ياريت تبعد شويه عشان ميجرالكش حاجه 

سليم ، ليه هي هتتحول لديناصور وهي بتولد

الدكتور ، خلاص براحتك بس متبقاش تلوم حد غير نفسك

سليم ، ياللا يا دكتور الله يخليك خلص بدل ماهي عماله تصوت كده

الدكتور ، ياللا يا ماما ساعديني ياللا 

فرح ، مش قادره والله خالصوراحت صارخه اااااااااه بصوت عالي في ودن سليم

سليم ، اهدي يا حبيبتي ودني باظت

الدكتور ، دي كده بتسخن انت لسه شوفت حاجه 

فرح ، اممممم مش قادره خلاص وراحت ماسكه دراع باسنانها بكل قوتها

سليم ، اااااااه أيدي هموووووت 

الدكتور ، بدأنا ياللا يا ماما ساعديني البيبي خلاص اهو قرب ينزل 

فرح سابت ايد سليم وفجأه بكل قوتها قلم علي وشه ، ربناااااا يسامحك انت السبب ااااااااه

سليم ، لا أنا أخرج بكرامتي احسن أيدي كلها دم

فرح ، اااااه متسبنيش 

سليم ، خلاص يا قلبي مش هخرج أنا واقف جنبك

فرح ، عشان تشمت فياااااا اااااااه يا حيوااااان

الدكتور بضحك ، والله حذرتك ده مراتك دي محترمه عن اللي يبجوا يولدوا طبيعي

فرح ،. ماتخلص انت كماااان ااااااه 

سليم ، اهدي اهدي يا حبيبتي وراح معيط علي شكلها جامد وفضل يمسحلها العرق

الدكتور ، الحمد لله اول واحد اهو ولد ماشاء الله

الممرضه اخدته من الدكتور 

فرح ، كفايه والنبي معتش قادره

الدكتور ، يعني هتسيبي اللي لسه جوه يعمل ايه ياللا شدي حيلك معايا

فرح ، هموت يا سليم والله معتش قادره قوله كفااااايه اااااه 

سليم ، معلش استحملي 

الدكتور ، خلاص اهو رأسه بانت الحمد لله ياللا يا مدام

فرح ، مانت مش حاسس بحاجه يا روح امك ااااه

سليم ، فرح عيب كده

فرح ، اخرس يا حيوااااان انت كماااان

الدكتور ضحك ، والله مراتك بردك محترمه عن اللي بشوفه 

سليم ، أنا بفكر ازعل بجد

الدكتور ، تزعل من ايه دي بتتعذب قدامك اهي 

فرح بصريخ ، هايحس بيا ازاي ااااه 

الدكتور ، الحمد لله البيبي طلع بنوته ماشاء الله ياللا شدي حيلك معايا معدش غير واحد

سليم ، ودول اجبلهم هدوم يلبسوها واللا اجبلهم قفص وحبه قش 

الدكتور ، هههههه

فرح ، انتو بتهزروا كمان وبتضحكوا اااااااه يااااارب يااااارب مش قادره خالص

سليم ، انتي مش كنتي قايلالي اتنين

فرح ، خفت لتحسدهم أنا عرفااااك 

سليم موبايله رن ، ايوه يا رائد

رائد ، ايه الصويت اللي جنبك ده 

سليم ، فرح بتولد بالحق هاتلي قفص بسرعه قصدى هات هدوم للبيبهات وتعالالي بسرعه المستشفي اللي في العجمي *****

رائد ، بيبيهات ليه هما كام

سليم ، تلاته استني كده بقولك يا دكتور لسه في جوه تاني

الدكتور ، هههههه لا خلاص 

سليم ، تلاته ولدين وبنت بسرعه يا رائد

رائد ، يتربوا في عزكم يا حبيبي هو انتو اتصالحتوا

سليم ، مش واقته أنا في اوضه العمليات سلام 

رائد ، سلام وقفل

ساره ، مالك بتضحك ليه يا حبيبي

رائد ، هههههه فرح ولدت وسليم معاها 

ساره ،. والله طب هما فين وياللا عشان نروح لهم وبعدين ايه اللي يضحك في كده

رائد ، عارفه فرح ولدت كام

ساره ، اي كام دي يا واحد يا اتنين

رائد ، تلاته هههههه

ساره ، بجد ماشاء الله تبارك الله 

رائد ، هههههه غلط بدل مايقولي هات هدوم للبيبي قالي هات قفص ليهم بصراحه عنده حق دول عايزين عشه يقعدوا فيها

ساره ، اخس عليك ده بدل ماتقول ماشاء الله ياللا أنا داخله اغير هدومي بسرعه وتعالي نروح لهم

رائد ، ماشي يا حبيبتي هههههههه مش قادر ابطل ضحك بصراحه

ساره ، أنت مجنون اوي يا حبيبي وسابته ودخلت تغير هدومها

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية انتقام وعشق)

google-playkhamsatmostaqltradent