رواية صغيرتي انا الفصل الأول 1 بقلم فاطمة احمد

 رواية صغيرتي انا الفصل الأول 1 بقلم فاطمة احمد

رواية صغيرتي انا البارت الأول

رواية صغيرتي انا الجزء الأول

رواية صغيرتي انا الفصل الأول 1 بقلم فاطمة احمد

رواية صغيرتي انا الحلقة الأولى

- كنت نايمه عل السرير  بفكر هل انا صح ولا لاأ

فلاش باك 

مبروك ي بطه  ياللي رافعه راسي جبتي ٩٩ 

- احمد قلتلك ميت مره محدش يقولي بطه بعد م اخلص الثانويه وانا خلصت خلاص  وبعدين انا عارفه انا جبت ٩٩ 

احمد بضحك ماشي بس بجد مبروك 

- احمد هو انا خلاص كبرت وبقيت فتاه جماعيه وهتحب زي

احمد ايه اللي بتقوليه يابله ده 

- احمد انا بحبك 

احمد بعصبيه انتي بنت قليله ادب مش متربيه لولا انك اخت صاحبي كان ليا تصرف تاني وبعدين انا بعتبرك اختي ومستحيل احبك انتي في نظري عيله صغيره واخوكي دخلني بيته وامني عليكي وانا مستحيل اخونه وكمان لا تحبيني ولا تحبي حد وانا متابعك وبسال عليكي واقسم بالله يبطه لو عرفت انك بتعملي حاجه او هتعملي زي البنات للي بتصاحب مش هتعرفي اللي هيحصللك وهقول لاخوكي انت بنسبه ليا اختي وبس  انا بنسبالك ايه رددي 

بطه بدموع اخ اخوييا وب بس 

ايند باك 

  قاطع تفكيري رنه فوني 

- اي يسطا عاوزه ايه  

. يعني سافرت ومش نافع يسطا يخربيتك بتكلم مع ولد 

- عل اساس انك  مش بتتكلمي زيي 

. عيب عليكي انا في مصر اتكلم براحتي ام انتي في كوريا اتكلمي عدل 

-  ماشي حاضر عاوزه ايه عشان عايزه انام 

. بسأل عل فكره لا خلاص لما سافرتي نسيتينا خللاص الصحاب ماتت اعمل حداد ولا لاا مفيش حداد انتي متسهاليش  

- نورر انجزي 

. خلاص بصي انتي هتيجي امتى 

- مليش نفس اجي 

. فاطمه خلاص بقى انسيه عدى خلاص ٣ سنين وهو سافر وانتي سافرتي يبقا خلاص بيقى يلا تعاللي انا ا شتقتللك قوي 

- فاطمه والدموع في عنيها خلاص انا نسيته بصي خلاص انا هاجي 

.نور عرفت انا فاطمه منستهوش وبتقول كده عشان تقنع نفسها

. نور بفرحه خلاص يسطا  انا هظبطك بس اوعا تنسيني جبيليى تشيرتات والبوم bts الجديد وميكاب شركه بتس لالا استني انا هبعتلك ماسج فيها كل الحاجات اللي انا عوزاها 

- بطه بضحك مصلحجيه قوللي بقا انت عاوزه انزل عشان كده 

. نور عيب ي صحبي 

- بطه ماشي سلام انا عاوزه انام  الساعه ١٠ ونص 

. نور سلام اشطر كتكتوك

. نور ايد البنت مصدقت قفلت في وشي ماشي يابله اما اروح اشوف بروفايل كراشي 

. ايدا العصر اذن اما اروح اصلي بس البنت دي قالتلي هروح انام يعني بتستغفلني   اه افتكرت كوريا متقدمه عننا ٧ ساعات  

- ايدا  دي  كلبه بحر رغايه  بس اختي وحبيبتي دي نور بنت خالي وصحبتي وكل حاجه اصغر مني بسنه في كليه طب ومحجبه 

وانا فاطمه ومحجبه و دلعي بطه بس مش بحب دلعي يعني مش عارفه  كل الل اسمه فاطمه دلعه بطه ليه  يعني انا بكون عاددي بس لما افكر في معناه شويه بضايق ااصل اخواتي كانوا بيغظوني ويقولوي بحه باك باك بس دوقتي كله بيقولوا فاطمه ماعدا شلتي العسوله وبنت خالي كلبه البحر واخواتي وامي وابويا كتير صح مقدرتش عليهم قال يقولولي انتي هتفضلي بطتنا اي دا انا رغايه ليه خلاص انا في تالته طب  وبدرس  في جامعه سيول الوطنيه  بعد ما اخدت منحه مجانيه عشان جبت مجموع حلو وكنت بتكلم كوري فقدمت مكنتش متوقعه انو هيقبلوني عشان حكايه منح مجانيه دي مش اوي وطبعا انا اخترت كوريا دون عن الباقي مش عشان bts ولا ااوباتي الممثلين   ( اوبا بتعني حبيب باللغه الكوريه ) ولا المسلسلات والافلام  الكوريه  ولا الاكل الكوري  تؤتؤ عشان تعليم هناك حلو اينعم افضلت القط 

رزقي في  الكوري من ٢ اعدادي لتانيه ثانويي لغايه متعلمته  عشان اوبااتي بس برده التعليم هناك حلو بس والله الكوري سهل بس بقا انا رطاطه ابقى احكيلكوا الباقي بعدين عشان الاثاره 😂 (اثاره ايه انا حكيت حيلتي كلها في بارت واحد )😂 يلا ننام بس انزل بوست انني هنزل مصر 

في بلد اخر

احمد بفرحه اخيرا  بعد م قرأ البوست اخيرا هتنزل خلاص انا هنزل 

يتبع...

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صغيرتي انا)

google-playkhamsatmostaqltradent