رواية أنجبته بالخطأ الفصل الأول 1 بقلم همس حسن

 رواية أنجبته بالخطأ الفصل الأول 1 بقلم همس حسن

رواية أنجبته بالخطأ البارت الأول

رواية أنجبته بالخطأ الجزء الأول

رواية أنجبته بالخطأ الفصل الأول 1 بقلم همس حسن


رواية أنجبته بالخطأ الحلقة الأولى

خرج الدكتور علي أهلها وهما مترصصين ومرعوبين عليها

الدكتور : فين جوزها ؟

مروان : انا جوزها يادكتور .. طمني عليها والنبي

الدكتور : متقلقش خالص رهف مراتك حامل 😍😍

مروان بصدمة ووشه جايب ألوان : ايه !!

الدكتور : رهف .. حامل

مروان : ل... لا لا مستحيل يادكتور حضرتك بتقول ايه !

الدكتور : هو ايه المستحيل مش انت بتقول جوزها

مروان بعد سكوت لثواني : اه .. اه جوزها

الدكتور : طيب ياجماعة انا هكتبلكم أدوية كدا هاتوها من الصيدلية واول ما تفوق تاخدهم

خرج الدكتور على برا .. قرب أبو رهف من مروان
طلع من جيبه السلاح حطه في دماغه

أبوها : لو منطقتش حالاً وقولت دا حصل امتى وازاي هفرغ الطبنجة دي في دماغك .. انطططططق عملت ايه في بنتي

مروان : والله ياحج ماعملت حاجة .. انا زيي زيكم مش فاهم اي حاجة

أبوها : ازاااااااااي يعن...

حازم أخوها جري ومسكه من ياقة القميص : الشيطان وزك وقولت مكتوب كتابي عليها يبقى اعتبرها مراتي و أعمل معاها اللي انا عايزه مش كدا 😡😡 نخرج بس من المستشفى وهما مش هيلاقوا لجثتك أثر

أمها بعياط : اهدوا ياجدعااااان اهدوا لما البت تفوق ونفهم منها هي كل حاجة

الأمن عدى من وراهم .. خبى صالح ابوها المسدس في جيبه بسرعة

صالح : صبرك عليا .. لو متدفنتش انت وهي في تربة واحدة مبقاش إسمي صالح العناني

ماجدة أمها : حد غريب بيرن عليا ، استنوا أشوف مين

ماجدة : الو ؟
........

ماجدة : ااااااايه .. بنتي مالها ؟؟؟
ياحووووستي السودا وديتوها مستشفى ااااايه
انا جاية حاااالا

صالح وحازم : في اااااايه

ماجدة : فيه حد بيقولي إن إيمان عملت حادثة ونقلوها مستشفى في مدينة نصر فاقدة وعيهااااا 😱😱😱

حازم : يانهار اسوووود ومنيل يلا بسرعة نروح

صالح بيبص لمروان : هسيبك هنا مع البت ، لو اتحركت من مكانك أو هربت هجيبك من بطن أمك .. انت فااااااهم

مروان : فاهم ياحج

خرجوا يجروا هما التلاتة

رجع مروان لورا سند على الحيطة من صدمته ... اتحرك وفتح باب الأوضة ودخل على رهف

فضل واقف باصصلها
بعد دقايق بدأت رهف تفتح عينيها اللي بتلمع من جمالها .. ورفعتها في عيون مروان

رهف : مروان .. انا فين وحصلي ايه

مروان : حمدالله على سلامتك

رهف : الله يسلمك ياحبيبي .. ايه اللي حصل

فضل مروان باصصلها لثواني وساكت تماماً

وفجأة بدون أي مقدمات وبأقوى ما عنده ضربها بالقلم

مروان : بتستغفليني يارهف ؟؟

رهف بتتوجع من القلم : انت بتمد ايدك عليا ! انت اتجنننننننت يامروان ؟؟؟!!

مروان : بعد كلللللل اللي بينا دا بتخونيني .. طب ليه ؟ عملتلك ايه ، دا انا حتى كنت بحبك بصدق

رهف : انت بتخرف بتقول ايه ؟
خونتك امتى وازاي انا !!!!

مروان : بجد والله ؟ الفيلم دا تعمليه على حد غيري

رهف : فيلم ااايه وبتاع ايه ماتفهمني تقصد اااايه

مروان : الدكتور لسة قايلنا بنفسه خبر عظيم دلوقتي .. انتي حامل يا.... مدام

بصتله رهف بصدمة .. فقدت النطق تماماً ودخلت في عالم تاني ، لا بقت شايفة مروان ولا غيره .. الحاجة الوحيدة اللي مركزة فيها "دا حصل ازاي ؟"

مروان : تعرفي يارهف جزاء الخيانة مع ناس طبعهم صعيدي زي أهلك ايه ؟
..........
جزاءه القتل ..

بس انا بقى للأسف مش هستنى لما أهلك يرجعوا عشان يقتلوكي هما

طلع المسدس من جيبه .. وجهه في دماغه رهف

مروان : اتشاهدي على نفسك يمكن الشهادة تكفرلك جزء من ذنوبك قبل ماتموتي بلحظات

قولت أنزل البارت المرة دي بالاسم والغلاف .. بس للأسف لو مجبش تفاعل هضطر اوقفه على الجروب دا 😞

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent