روايه صعيدي احتل قلبي الفصل السابع عشر 17 بقلم حنان أحمد

 روايه صعيدي احتل قلبي الفصل السابع عشر 17 بقلم حنان أحمد

روايه صعيدي احتل قلبي البارت السابع عشر

روايه صعيدي احتل قلبي الجزء السابع عشر 

روايه صعيدي احتل قلبي الفصل السابع عشر 17 بقلم حنان أحمد


روايه صعيدي احتل قلبي الحلقة السابعة عشر

روايه صعيدي احتل قلبي البارت ال 17..
زين فتحي
فرح بتبص 😳
زين اي رايك 
فرح العربيه دي عشاني 
زين طبعا 
فرح جريت عليه حضنته اوي
زين عجبتك 
فرح حلوه اوي
زين طب الحمدلله انها عجبتك 
فرح عنيها دمعت من الفرحه 
زين تعالي انتي لسه شوفتي حاجه 
فرح هو في حاجه تاني 
زين طبعا تعالي 
طلعوا المكان كلام حلو اوي علي الحيطان وصورها والشهاده بتاعتها بروزها و بوكس كبير اوي في كل حاجه 
جريت تفتح البوكس لقيت تليفون ايفون😳
فرح بدموع الفرحه هو ده عشاني 
زين اه 
فرح بص انا مش عارفه اقواليك اي بس والله العظيم بحبك
زين وانا بحبك اوي 
واحتفلوا وخلصوا 
زين تعالي نروح المكان ده ناكل فيه 
فرح ماشي ياله
ومشيوا 
وكلوا وخلصوا 
زين ياله نروح 
فرح ياله 
وصلوا البيت وطلعوا اوضتهم 
فرح جريت عليه حضنته جامد اوي 
فرح انا بحبك اوي ومبسوطه اوي ومش عارفه اقواليك اي واللي اي انت كل حاجه حلوه ليا كفايا حنيتك بالدنيا كلها انا خلاص مش عايزه حاجه تاني من الدنيا 
زين وبيضمها لي اكتر وانا بحبك اوي ودي حاجه قليله اوي عليكي وبكره أن شاء الله أعلمك السواقه 
فرح بجد
زين ايوه 
فرح ماشي يا بابا 
ونزلوا يقعدوا معاهم تحت 
محمد اي يا حبيبتي اتبسطي 
فرح وهي بتبص لزين اوي يا بابا 
محمد ربنا يحميكوا يا حبيبتي 
وقعدوا عشان ياكلوا 
زينب جالها رساله علي التليفون وشها انقلب وسابت الاكل وقامت 
فرح قامت وراها 
فرح في اي يا زوزه مالك 
زينب مفيش حاجه 
فرح عليا انا برضو في اي 
زينب من الصبح عمر عمال يخانق معايا 
فرح لي بس 
زينب مش عارفه والله بصي 
فرح معلش يا حبيبتي هو بيغير عليكي 
زينب بس مش كده 
فرح طب صالحيه ياله 
زينب لا انا معملتش حاجه 
فرح معلش بقا 
زينب اقواله اي 
فرح قوليلوا مساء البذر ممكن نعتذر😂😂😂
زينب يخربيتك بتفصليني كل يوم ضحك 😂
فرح امال عشان تعرفي بس 😌😂
عمر مساء الفاكهه مش بنعبر الناس التافها بوم😂😂🤦🏻‍♂️
فرح بقا كده طب خد دي بقا
انت في الشارع بات مان وفي البيت نورهان ارزع😂😂🤦🏻‍♂️
عمر عامله نفسك كيوت وقمر وانتي في البيت زي اخوكي عمر 😂😂
زينب انا زي زين معنديش عمر ارزع😂🤦🏻‍♂️
عمر بس بقا كفايا الش 
زينب ماشي 
عمر صافيا لين 
زينب حليب يا قشطه خلاص مفيش حاجه 
وفرح سبتهم يتكلموا وقامت وهي عماله تضحك 😂
زين كنتي فين 
فرح كنت مع زينب بنعمل حاجه 
زين اممم ماشي تعالي نشوف الجامعات 
فرح ياله 
وفضلوا يدوروا علي الجامعات لحد لما تعبوا وناموا 
تاني يوم ..
صحي زين 
زين فرح حبيبتي قومي ياله 
فرح اي يا بابا 
زين قلب بابا صباح الخير
فرح صباح النور 
زين ياله عشان نفطر وننزل 
فرح علي فين 
زين عشان نقدم الكليه 
فرح بجد 
زين طبعا 
فرح ماشي يا حبيبي ياله قومت اهو 
ولبسوا وجهزوا 
زين ياله نفطر ونمشي .
فرح ياله 
فرح بابا حبيبي صباح الخير 
محمد صباح النور يا حبيبت بابا اقعدي افطري ياله 
فرح حاضر وبدائو في الاكل 
بعد شويه محمد ريحين فين 
زين ريحين نقدم لي فرح في الكليه 
محمد اه ماشي يا حبايبي 
وكملوا اكل 
فرح ياله يا زين 
زين اقعدي خلصي طبقك 
فرح كده حلو 
زين طب مش ريحين فحته 
فرح خلاص خلاص 
وكلهم بيضحكوا عليهم 
بعد شويه فرح كده حلو زين اه ياله وخدها ومشي 
هما وفالعربيه عمالين يضحكوا ويهزروا وجه مره وحده العربيه اتخبطت جامد وبعدها 😳😳🤦🏻‍♂️.
ولسه اللي جاي تقيل 😎😂..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي احتل قلبي
google-playkhamsatmostaqltradent