رواية نور عيني الفصل السادس عشر 16 بقلم سارة احمد

 رواية نور عيني الفصل السادس عشر 16 بقلم سارة احمد

رواية نور عيني البارت السادس عشر

رواية نور عيني الجزء السادس عشر

رواية نور عيني الفصل السادس عشر 16 بقلم سارة احمد

رواية نور عيني الحلقة السادسة عشر

ادهم بصخب و غضب........ نور

نور بفزع و خوف بصتلو.......ادهم!!

محمد و انجي... التفتو اليه 

ادهم بغضب//..... انا مش قولت متطلعيش من اوضتك....

نور//...اصل...اصل..ا...

قاطعته انجي//...اصل يا ادهم انا الي قولتلها تيجي معايا الاضه و....

ادهم//... الكلام ليها هي انا قولتلها متطلعش..

انجي//.. و الله انا الي فضلت اتحيل عليه...

محمد//.. فيها ايه يعني يا ادهم...خلاص متكبرش الموضوع

ادهم//.. الكلام ليها متدخلش...وراح..مسك ايد نور و خرج من الاوضه....

محمد//.. هو في ايه!

انجي//.. و الله يا اخويا العلم علمك..!؟

.......

في غرفه ادهم و نور 

~~~~~~~~~~~~~~~~

ادهم دخل و في ايدو نور 

ادهم// انا مش قولتلك متخرجيش من اوضتك

نور بخوف// والله انجي هي الي...... 

قاطعه ادهم // مليش دعوة انا قولتلك انتي و انتي مسمعتيش الكلام  

نور //خلاص والله هسمع الكلام

ادهم بخبثه// اممم تمام بس.....

نور //بس ايه 

ادهم// لازم تتعقبي 

نور بخوف ايه//...ط...طب و ايه هو العقب 

ادهم// بوسه 

نور// نعم لا طبعا 

ادهم و هو بيقرب //و لا ليه مش انا جوزك 

نور بتوتر و بترجع بيظهرها//اه....ايه...لا....قاصدي.....

ادهم //هو ايه الي اه و لا و بعدين نور وهي بترجه للوراء اصتدامت بي الحيطه و ادهم سند بي ايدو علي الحيطه و بيبص في عينيها مباشرةً 

نور و هي بصه في عينو// ادهم ابعد 

ادهم و بيقرب وشو اكتر //ليه 

نور بتوهان// ها...

ادهم// هو ايه الي ها.

نور //ادهمـ......

ادهم //شُشششو و♡ قرب و بسها..... نور كانت في الاول بتقومو لكن ضعفت و اندمجت معه _ادهم كان... لسه.. بيقلعها.. البلوزه_نور بضعف//ادهم لا ابعد 

ادهم بيكمل ف تقبلها و خلع البلوزة.. نور زقتو وجريت علي الحمام و ادهم وراها نور قفلت الباب وراها و ادهم ملحقهاش

ادهم بخبط //افتحي يانور 

نور// لا 

ادهم //يانور بلاش تعملي معايا كده 

نور// لا 

ادهم //كدة... ماشي برحتك يانور.. 

________________________

في منزل( اسلام والد نور)

شادية //يا تره ايه الي بيحصلك دلوقتي يانور ((بتتباس ياختي)) 😂

هاجر// متخفيش يا ماما ان شاء الله خير 

شادية// فين الخير ده ازا كان اختك مش عرفين حالتها ايه دلوقتي ولا ابوكي الي ناوي علي ايه 

هاجر// ايه صح يا ماما بابا اليومين دول ف حاجه متغير و شكلو بيخطط لي حاجه 

شادية //ربنا يستر رينا يسترها يا بنتي.... 

__________________________

نرجع لي غرفة ادهم و نور 😉 

نور كانت في الحمام و خايفة تطلعا 

نور في سرها~ اطلع دلوقتي ولا لا انا خايفة ليكون صاحي و...... ممكن يكون نايمن انا قاعدة في الحمام بالي كتير انا اخرج برحه و اشوفو.....وفعلا خرجت نور من الحمام بشويش و ماشيه خطوه.. خطوه و.. وقفت وثنتيت علي الحيطه و مييليت و بتبص و لقيت ادهم نايم علي السرير 

نور بخفوض// هييي الحمدلله.. و.... كملت في خطوات بطئ و وهي بتعدي علي السرير ادهم اتقلب وقفت و بصت عليه لقتو نايم و رجعت كملت ماشي و لسه هتبعد عن السرير لقيت حد مسكها من ايدها و رجعها للوراء علي السرير و ~طبعا انتو عرفين مين الحد دا (ادهم) و هي نايمه علي السرير و ادهم فوقيها و مسكها 

ادهم// انتي بتتسحبي و رايحه فين 

نور بتفاجو و توتر //انا.... اناكنت... رايحه انام علي الكنبه 

ادهم// تنامي اممم و ليه علي الكنبه ورجعه للوراء و ضمها لي حضنو 

نور بتوتر// انا..... انا عايزة انام علي الكنبه 

ادهم و هو مغمض//  لا السرير احله

نور// لا الكنبه احله 

ادهم// لا السرير احله و بطلي كلام و نامي 

نور بخفوض// و مين يجيلو نوم في الوضع ده 

ادهم سمعها و ابتسم نامي //يا قليلة الادب 

نور بكسوف و توتر// ها.. 

ادهم بيبتسم و كان فرحان اوي ان نور نايمه في حضنو و مرتحه اوي و هي جمبو و نور برضو متكتبش انها بتحبو و كانت فرحان انها في حضنو.... 

في صباح اليوم التالي 

تفيق نور من نومها و تجد ادهم ناماً بي جوارها و تبتسم من قربو ليها وتقترب منه حتي تعطي قبله علي خدو في هذا الوقت يكون ادهم مستيقظ و مستمتع بي قبلتها ثم يفتح عينها و تتوتر نور 

ادهم// صباح الخير 

نور بكسوف //صباح الخير 

ادهم// اممم باين عليكي انك نمتي كويس و الدليل علي كده انك اتديلي بوسه 

نور بدهشه// ااااا انت كنت صاحي

ادهم بمرح// ايوه و كنت معترض عليها 

نور// انا.... انا مش كان قاصدي اكيد كنت بحلم 

ادهم //تؤتؤ انتي كنتي صحيه و في وعيك و انا معترض عليها و عايز بوسه 

نور// ايه 

ادهم// بوسه 

نور// لا 

ادهم و هو بظهر خدو و يقدمو //ايوه يلا  بوسي 

نور //بقولك لا 

ادهم //خلاص ابوس انا و انتي عرفاني 

نور //خلاص خلاص اووف 

ادهم رجع لي وضعيتو نور لسه هتبوسو علي خدو ادهم لف وشو و قبلها من شفتيها... بحب و شغف و  مطولها حتي قطعت انفسها 

ادهم و هو ياخذ انفسو// ده احل صباح ده ولا ايه 

نور بكسوف قامت بسرعه  وراحت الحمام 

في( الدور الي تحت) 

كانت مرفت و مها زاي كل يوم بيجهزو الفطار 

مها// مرفت يا مرفت 

مرفت// ايوة  ياهانم 

مها //صحيتي فهد بيه 

مرفت// ايوة يا هانم و نزل 

مها //طيب اطلعي صحي ادهم بيه 

مرفت// حاضر ياهانم 

مها// لما نشوف اخرتها ايه مع السنيورا 

في (غرفه ادهم ونور)

ادهم بيخبط علي باب الحمام 

ادهم// نور ايه كل ده

 الباب خبط 

ادهم// ادخل 

مرفت// ادهم بيه الفطار جاهز 

ادهم //طيب انا نازل 

و مشيت مرفت و طلعت نور من الحمام 

و ادهم دخل الحمام" اااخ نسيت اقولكو ان نور من امبارح مغيرتش هدومها نور كانت بتتكلم في سرها //و بعدين دلوقتي انا عايزة اغير 

ادهم خرج من الحمام 

نور بتوتر واحراج// احم..ادهم 

ادهم// اممم

نور //كنت عايزة اروح 

ادهم بستغراب// ليه

نور //علشان كنت عايزة اجيب هدومي 

ادهم// لا 

نور //ليه 

ادهم //من غير ليه 

نور //اوووووف 

ادهم// يلا علشان ننزل 

نور بنفذ الصبر// حاضر 

_____________________________

في( منزل  اسلام) 

علي مائدة الافطار

شادية// هاجر يا هاجر 

هاجر //ايوة يا ماما 

شادية// صحي ابوكي يا بنتي  يفطار معانا مش هيبقا حزن و غم 

هاجر بحزن //حاضر 

- هاجر دخلت غرفه ولدها 

هاجر// بابا 

اسلام// اها 

هاجر //انت صاحي يا بابا 

اسلام //و مين يابنتي ياجيلو نوم 

هاجر// امم طيب مش هتفطار معانا 

اسلام //طيب روحي انتي و انا جاي 

هاجر //حاضر 

_________________

في( ڨلا ادهم فهد)

علي مائدة الافطار نور قاعده بجوار ادهم و مها تنظر اليها بحقد و غيظ 

فهد// ادهم 

ادهم// اممم 

فهد //مش ناوي تشوفلنا حل نخرج خالد بيها 

ادهم// هاشوف 

فهد //امته يعني 

ادهم// مش هو الي حط نفسو في الورطه دي يستحمل بقا لغيت ما انا اخرجو 

فهد و هو ينهد //و انا هروح اشوف عمك 

انجي// طيب يا جدو كمل اكلك 

فهد //و هو ينظر لي ادهم و نور و مين يجيلو نفس ياكل و ذهب 

....... وبعد دقائق من الصمت 

مها //و انتي عاملة ايه دلوقتي يانور مرتحا معانا 

نور// هااا ايوة 

مها// طب الحمد لله بس يعني انتي مش بتخرجي تقعدي معانا ليه علي الاقل نسلي بعضينا.... مها كان قصدها بي الكلام ده انها تجرجر نور في الكلام و تعرف كل حاجه... اتجوزو ازاي و هي مين و كد.. 

نور// اصل... 

قاطعه //ادهم يلا يانور 

نور //ها.. فين 

مها بغيظ //طب كملو اكل الاول 

ادهم// اكلت خلاص يلا يانور 

انجي //طب هتوديها فين 

ادهم //مشورا وهبقا ارجعها  تاني 

نور قامت مع ادهم و ذهبو 

مها //بس برضو هكلمك واعرف انتي تبقي ايه!!

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية نور عيني)

google-playkhamsatmostaqltradent