رواية حياة فهد الفصل السادس عشر 16 بقلم نسمة سيد

 رواية حياة فهد الفصل السادس عشر 16 بقلم نسمة سيد

رواية حياة فهد البارت السادس عشر

رواية حياة فهد الجزء السادس عشر

رواية حياة فهد الفصل السادس عشر 16 بقلم نسمة سيد

رواية حياة فهد الحلقة السادسة عشر

حياه بعد ما شافت المسج اتصلت علي فهد

حياه بعياط:  فهد تعالى بسرعه ونبي يا فهد 

فهد بخوف:  في ايه مالك حصل ايه 

حياه:  فهد ارجوك تعالى دلوقتي بسرعه ونبي متتاخرش عليا ارجوك 

فهد:  حاضر حاضر جي حالا

مجهول 1: بعتي الى قولتلك عليه؟؟ 

ناني:  طبعا وشفته كمان 

مجهول 1: حلو اوي كدا

فهد اول ما دخل لحياه جريت عليه و حضنته هو مقدرش يتحرك من الصدمه وبعد حبه وقت 

فهد:  حياه مالك بس حصل ايه قوليلى

ردي عليا في ايه اهدي انا سيبك كويسه مالك 

حياه بعدت عنه ومسحت دموعها 

حياه:  طلقني يا فهد 

فهد بصدمه:  نعم ياختي هي هورموناتك عليت ولا في ايه 

حياه:  بقولك طلقني كدا امأن ليك اكتر 

فهد:  انا مش فاهم حاجه 

حياه:  مش مهم المهم طلقني 

فهد:  نتكلم في الموضوع دا بعد ما تخرجي من هنا اجهزي عشان البنات هيجيو ونمشي انا واقف برا 

حياه لنفسها: اسفه يا فهد مش هقدر اقولك الحقيقه

كلهم رجعو الفيلا والبنات قعدو حياه في الاوضه عشان ترتاح

عمر: حمدالله على السلامه يا حياه 

حياه:  الله يسلمك يا عمر 

انس:  حمدالله على السلامة يا مرات اخويا 

حياه:  الله يسلمك يا انس 

فهد:  معلش يا شباب سبونا لوحدنا حبه 

انس:  حقك طبعا 😉

فهد:  يلا ياض برا 

خرجو كلهم من الاوضه 

فهد:  فهميني بقي في ايه 

حياه:  ايه في ايه 

فهد:  حياه عايزه تطلقي ليه 

حياه: كدا كدا احنا جوازنا مش حقيقي يعني اكيد كان هيجي يوم ونطلق

فهد:  طب ليه عايزه تطلقي دلوقتتي

حياه :  عشان تكمل مع البنات الى تعرفهم عيب في حقي اووي ابقي مراتك ويوم فرحنا تبقي في حضن واحده تانيه وانا مقبلش بدا 

فهد:  انتي بتقولى ايه انتي عبيطه انتي فهمه كلامك دا ولا لسه تحت تاثير المخدر

حياه:  لا انا فهمه كويس اوي اوي انا بقول اه 

حياه طلعت تلفونها و وريت لفهد الصور الى جتلها في الفرح 

فهد:  بس دا محصلش يا حياه والله دا مش انا 

حياه:  انت مش مجبر انك تكدب عشاني انا المدير بتاعي في االشغل وكمان انا عارفه ان مينفعش اسيب الشغل الا لما المهله الى في العقد تخلص عشان كدا هما 15 يوم وهسيب الشغل 

فهد:  بس يا حياه مينفعش الى انتي ببتقوله دا

حياه:  الي بقولو دا هو الصح.. بعد اذنك نديلي شهد و هدير 

فهد نزل ينادي شهد و هدير 

حياه:  يلا يا بنات سعدوني الم هدومي 

شهد:  ليه انتو هتسفرو شهر العسل ولا ايه 

حياه:  لا هرجع معاكم البيت انا وفهد هنطلق 

هدير:  نعم ياختي انتي بتقولي ايه 

حياه:  في ايه مالك ما انتي عارفه ان دي جوازه كدب مش حقيقي يعني واهي ناني بعدت عن فهد وانا ابويا خد فلوسه ومشي يعني مفيش سبب يخليني مراته دا غير انه بتاع بنات 

هدير:  حياه انتي صدقتي الصور الى جتلك دي؟!!  

حياه:  ومصدقش ليه واحد معاه الفلوس دي كلها اكيد بتاع بنات 

شهد:  حياه كلنا عارفين ان فهد مش كدا

حياه:  هتسعدوني ولا الم هدومي لوحدي 

هدير:  خلاص اسكتي هنسعدك 

شهد:  انا هنزل اعملك عصير عشان متتعبيش تكونو خلصتو 

حياه:  ماشي 

فهد:  انا عايزكم تسعدوني 

عمر: في ايه يا فهد خير

فهد:  حياه عايزه تطلق 

عمر و انس:  نعم.. ليه حصل ايه 

فهد:  معرفش معرفش الى حصل...( حكلهم كل الى حصل) 

انس:  في حاجه غلط 

عمر:  ماهي باينه عايزه تطلق عشان الصور الى شفتها

انس:  لا يا ذكي لان لو بسببها كانت قلبت الفرح ومكملتهوش 

فهد:  ايوا صح بس في ايه بقي 

انس:  حصل حاجه في المستشفى هي الى خلتها في الحاله دي وعايزه تطلق 

فهد:  وانا هعرفها ازاي 

انس:  لازم نعمل اي حاجه ونعرف

عمر:  بس يا فهد هي حياه تفرق معاك في ايه عشام مش عايزها تطلق

فهد:  هاا..  لا انا بس استغربت 

انس:  اهااا استغربت طبعا اكيد 

شهد دخلت عليهم 

شهد:  فهد لازم نتكلم سوا ضروري 

فهد:  تعالي يا شهد في ايه 

شهد:....... 

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حياة فهد)

google-playkhamsatmostaqltradent