رواية طفلة الاسد الفصل السادس عشر 16 بقلم حنين أحمد

 رواية طفلة الاسد الفصل السادس عشر 16 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الاسد البارت السادس عشر

رواية طفلة الاسد الجزء السادس عشر

رواية طفلة الاسد الفصل السادس عشر 16 بقلم حنين أحمد


رواية طفلة الاسد الحلقة السادس عشر

-اسد شال ايد ماياا من ايدة بعنف وشد ايد ملك وكمل: بقاا ينفع العريس يدخل من غير العروسه الحقيقه...... وفجأة انفتح باب الفندق وظهروا المعازيم واسد وملك داخلين في وسط انبهار المعازبم...وفجأة وقف اسد في نص الفندق
-ملك بصدمه ودموع: اي اي دة 
-اسد وهو يركع علي رجله بحب: اي العروسهه القمر دي دة انا هاكلك انهارده بس نروح بيناا..... وفجأة فتح علبه شامواة فيهاا خاتم اقل ما يقال عليه روعهه.... وكمل ملك تقبلي تبقي معاياا العمر كلهه واكيد هتقبلي لانكك مستحيل تكوني لغيري ف وافقي بقاا لان رجلي وجعتني وبعدين عيب انا اسد المنشاوي بردو
-ملك بدموع ومسكت ايدة: ابيه
-اسد قام حضنهاا وقال: يقلب ابيه انتي وبعدين بس بس في عروسه تعيط كدهه وبعدين اي الجمال دة... وكمل بغيرة دة انا هقتلك علي جمالك دة يخربيتك اوديكي فين اعمل فيكي اي طيب 
-ملك بحب ودموع: انت انت ازاي مش هتتجوز ماياا
-اسد بضحك: يملوكتي انا مقدرش اسيبك او اتجوز غيركك ومايا دي حسابهاا معاياا بعدين المهم خليناا في فارحناا بقاا وبعدين انا كمان خطط للفرح دة لان مينفعش مرات اسد المنشاوي ميتعملهاش فرح وبدا يقرب ويقول.... وبعدين انتي ملكت الاسد مش اي بنت 
-سلمي بدموع: لووووووووولوي 
-ملك بصدمه: ك... كنتي عارفهه
-سلمي برتباك: احم احم اما اروح اشوف زوجي قرة عيني 
-ملك بضحك: دة انا هقتلك ي سلمي والله... وانت كمان انا ممكن دلوقتى موافقش عليك 
-اسد وبدا يقرب وسط ذهول المعازيم وطبع قب*له علي شفايفهاا الحمراء
-حسام بضحك وهمس: اخوكي مبيتكسفش خالص كدهه هو مفكر انهم في الجناح ولا اي بصي الناس متنحه ازاي 
-سلمي ببتسامه: فاكر يوم فرحناا معملتش كدهه لي
-حسام بضحك و بغمزة: تحبي نعيد المشهد دة دلوقتي 
-سلمي بضحك وخجل: يقليل الادب تحب بقاا نعيد المشهد بتاع المزهريه الي اتكسرت علي دماغكك
-حسام بضحك وخوف:لا لا خلاص خليناا في الطيب احسن
-علي جانب اخر......
-غزل بنبهار:واو يمامي فرح مين دة
-دعاء بحب:اسد اخوكي
-غزل بصدمه:اخ...اخويا انا انا لياا اخ بجد.....وطلعت جري علي اسد
"في الكوشهه عند اسد وملك"
-اسد بحب:انا بعشقكك يملوكتي والله ومقدرش اعيش من غيرك وكنت ماسكك نفسي بالعافيه عنك وكمان كنت بتعذب وانا بكلمك كدهه
-ملك بدموع وحب:انا مش مصدقه ي ابيه والله كنت هموت لو كنت اتجوزت الي اسمها.....وقاطعهاا دوخ فتاه في حضن اسد
-اسد بصدمه:انتي مين 
-ملك بغيرة:اي دة يعني بتتجوزني وبتشقط مني مش راحم نفسك حتي يوم فرحكك....اه زير نساء هقولك اي متجيبهاا معانا البيت احسن
-غزل بدموع:اسد انا مش مصدقه بجد مش مصدقه ان بقاا لياا اخ
-ملك بشهقه:اخ!
-اسد بصدمه:اخ!
-دعاء بحب:ايوة يحبيبتي دي غزل اخته
-ملك بفرحه:لوووووولي طلعت اخته....احم احم اهلا يقمر
-اسد بغضب:انتي اي الي جابك هناا
-حسام بتدخل:اسد اهدي مش كدهه المعازيم بتبص عليناا وبعدين طنط مظلومه وانت فاهم غلط انشاء الله بعد الفرح نقعد وهتفهم كل حاجه
-اسد بغضب:ان...وقاطعته ملك وهي بتمسك ايدة
-ملك بحب:عشان خاطري ي ابيه
-اسد:تمام
-غزل بدموع:مبروك...ولسه هتمشي
-اسد بحب:استني يبت تعالي في حضن اخوكي
-غزل بحب جريت علي حضنهه:قلب اختك والله
-سلمي بصدمه ودموع:م....ماما
-دعاء بدموع:سلمي حبيبتي تعالي في حضني
-غزل بصدمه:ان...انتي اختي بردو
-سلمي بدموع:تعالي في حضن اختكك....وحضنوا بعض بحب
-غزل بدموع:انا انا مش مصدقه اني عندي اخوات قمرات زيكم طول عمري بتمني يكون عندي اخوات
-سلمي بدموع:يروحيي انتي قلب اخواتكك والله
-ملك بدموع:انتم حلوين اووي
-اسد بحب وضحكك:بتعيطي لي يملوكتي بس
-ملك بدموع:عشان انتم حلوين اووي والله
-غزل بحب ومشاكسه:بس اي القمر دة انتي حقيقه زيناا ولا اي
-ملك بضحك:والله يجدعانن بلاستيك حتي شوفي
-اسد بحب وغمزة:دي الي سكنت قلب الاسد....وبدا يقرب
-غزل بضحك:اسد حبيبي احناا لسه في الفندق مش الجناح هاا احم احم
-ملك بكسوف وخفوت:هو دة بيهموا حاجهه دنجوان بقاا نعمل اي
-دعاء:طب يلا بقاا نسيب العرسانن ونرجع الترابيظه
-كلهم:يلا....ومشيوا
-مامت ملك بحب:مبروك يحبيبتي اجمل عروسه في الدنيا
-ملك بدموع:ماما حبيبتي اخدتي العلاج 
-مامت ملك:اه يحبيبتي....بلاش الدموع بقاا 
-اسد بغيرة شد ملك لحضنه:احم احم اه يملك نسيت اقولك ان طنط هتسافر تتعالج برة الاسبوع الجاي انشاء الله 
-ملك بدموع:بجد ي ابيه
-اسد بحب وشدد علي حضنهاا:اه يقلب ابيه 
-مامت ملك:ربناا يهنيكم يارب هروح انا بقاا اقعد مع سلمي
-ملك بحب:ماشي يماما خدي بالك من نفسك
-مامت ملك:ماشي يقلب ماما.....ومشيت
-علي جانب اخر.....
-ماياا بغضب جنوني:لا لا لا لا لا لا لا مستحيل مستحيل ازاي كدهه ازاي يتجوزهااا هي ازااي يمامي ازاي يسيبني كدهه ازااااااااااي لا ي اسد لا
-هبه بصدمه:حبيبتي اهدي بس المصيبه انه اكيد كشفناا
-مايا بغضب جنوني وصريخ:مش هسيبهم يتهنوا مش هسبهم يمامي انااااا يسيبني بفستااااان الفرح لااااااااا
-هبه:حبيبتي اهدي احنا لازم نشوف حل هو اكيد عرف انهاا مش حامل
-ماياا بغضب:مش هسيبهم لا مش هسيبهم اكيد يعمل فياا انا كده 
-هبه:هنعمل اي
-مايا بصريخ:هنعمل كتير والله لعمل كتير
"خلص الفرح وكل واحد رجع بيته ولكن اسد وملك فضلوا في الفندق لان اسد حاجز جناااح ليهم"في جناح الفندق تحديداا
-ملك برتباك:احم احم انا مش فاهمه حاجه ازاي كدهه يعني انا مش حامل
-اسد بوقاحهه:والله يملوكتي هو انتي لحد دلوقتي مش حامل....بس انشاء الله هيحصل
-ملك بشهقه:اممممم طب طب انت عرفت ازاي ومين الي عمل كدهه
-اسد بحب وشدهاا لحضنه:بصي يستي
Flash Back...... قبل الفرح باسبوع
-الخادمه برتباك:اسد باشاا انا عايزة اقولك علي حاجة
-اسد بغضب:قولي يسعاد
-الخادمه:مدام ملك مش حامل
-اسد بصدمه:عرفتي منين
-الخادمه:سمعت الانسه ماياا بتقول انهم عملوا تقرير حمل مزيف عشان تكرة الست ملك
-اسد بفرحهه:كنت عارف والله ان ملك مستحيل تكون كدهه.....بجد شكرا يسعاد 
-الخادمه ببتسامه:ي باشاا انا مش عايزة شكر دة واجبي والله ورد من خيرك علياا
-اسد:شكرا بجد....بس مش عايز حد يعرف بالكلام دة حتي ملك
-الخادمه:حاضر يباشاا اكيد
-اسد ببتسامه:تمام ي سعاد اتفضلي انتي
-الخادمه:ماشي يباشاا.....وخرجت"سعاد دي انا حبيتهاا والله😹"
Back
-ملك بدموع:يحبيبتي يسعاد
-اسد بغيرة:احم متقوليش لحد حبيبتي دي خالص قوليلي انا بس
-ملك ببتسامه:حاضر ي ابيه
-اسد بحب وضحك: لا ابيه اي بقاا والله عيب في حقي
-ملك بخجل:احم احم
-اسد بغمزة:بس اي القمر دة يبت
-ملك وبدات تحمر من الخجل:شكرا ي ابيه....هو احنا ليه مروحناش القصر معاهم
-اسد بوقاحه وحب:لا قصر اي بقاا مينفعش القصر انهارده
-ملك بخجل وارتباك:احم احم اشمعناا
-اسد بضحك: يعني دنجوان واقضي دخلتي في القصر بردو"وغمزلهاا"
-ملك برتباك:احم احم 
-اسد بخبث وضحكه جانبيهه:ها مقولتليش
-ملك برتباك:اي
-اسد ببتسامه وحب:هنسمي ابننا اي
-ملك بشهقه:احم اي ابن مين ودة هتجيبوا منين
-اسد وهو بيقرب بحب فهو قد اشتاق لصغيرتهه:انا هقولك........وتمت دخلتهم
"في مكان تاني"في قصر دعاء الزهراني تحديداا
-غزل بدموع:مامي انا مش مصدقه اني لياا اخوات قمرات كدهه بجد
-دعاء ببتسامه:لا يحبيبتي صدقي وانشاء الله نتجمع كلناا 
-غزل ببتسامه:يارب يمامي نفسي كلناا نعيش في بيت واحد
-دعاء:اكيد يحبيبتي انشاء الله
-غزل:ماشي يمامي هطلع انا ارتاح بقاا
-دعاء:ماشي يحبيبت مامي تصبحي علي حاجه حلوه
-غزل بحب:تصبحي علي خير يمامي....وطلعت
-"في مكان تاني"عند ماياا تحديدا
-هبه بصدمهه ودموع:ماااااااااايا......وفجأة
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الاسد)
google-playkhamsatmostaqltradent