رواية حب في عمليات خاصه الفصل السادس عشر 16 بقلم ملك ايمن

 رواية حب في عمليات خاصه الفصل السادس عشر 16 بقلم ملك ايمن

رواية حب في عمليات خاصه البارت السادس عشر

رواية حب في عمليات خاصه الجزء السادس عشر

رواية حب في عمليات خاصه الفصل السادس عشر 16 بقلم ملك ايمن

رواية حب في عمليات خاصه الحلقة السادسة عشر

عند اسر وفيروز دخلها وقفل الباب بالمفتاح

فيروز: انت عبيط في ودانك افتح الباب ده

اسر وهو بيقرب منها: انا قلتلك اي تحت مش قلت هدي شويه

فيروز: وانت ايش دخلك هه وسع كده وتزوقه مسكها زقها في الحيطه وكتف ايديها الاتنين

فيروز: اسر

اسر بتوهان: عيونه

فيروز: ابعد عني عشان معملش حاجه تزعلك

اسر: لي مش عاوزه تديني فرصه ادخل حياتك لي مش عاوزه تفتحيلي قلبك مع اني شايف الحب في عينك عارفه قوتي قدامك بتنهار ببقا كاني بتعلم ع ايديكي فنون الحياه لي مش عوزاني ادخل قلبك

فيروز وهي بتزوقه جامد بعد عنها كذت خطوه

فيروز بزعيق: لانه مينفعش 

اسر: اي الي مينفعش

فيروز: مينفعش ادخل حد حياتي افهم بقا انا منفغش لحد 

اسر بزعيق مماثل لها: ازاي متنفعيش لحد فهميني 

فيروز: لاني واحده مطلوب منها حمايت اهلها واحده مش هتفضي تديلك حقك كراجل فاهم قرب منها مسك ايديها 

اسر: مع بعض هنعدي كل ده مع بعض بس فرصه واحده 

فيروز: بتعب لو سمحت افتح الباب 

اسر: مش هفتح الا لما تجوبيني

خبط جامد ع الباب 

فيروز: افتح الباب قام فتح الباب

دخلت مريم

فيروز: في اي

مريم: سائر تحت تعالي وبتشد فيروز بفرحه واسر مش فاهم مين دي 

👀👀👀👀👀👀👀👀

نزلت كان بيسلم ع الي قاعدين 

فيروز واقفه جنبها مريم ووراها اسر سلم عليهم ولف 

سائر: يخربيت امك

فيروز: هتفتضل طول عمرك لسانك وس*خ 

سائر: بلا فخر طبعا وراح حضنها ولف بيها بعد كده نزلها

سائر: عضلتي بس لسه خفيفه 

فيروز: عضلت متحسن ملافظك يابغل انت

اسلام: لاااا مفيش هنا بغل غيري كلهم ضحكو عليه 

اسر بغيظ: مش تعرفونا

فيروز: اه سائر زميل قديم متربين مع بعض

سائر: نودي قلبي وراح حضنها 

ندي: ليك وحشه ولله

فيروز: احم طيب انت عارف الشله ده اسر وجاسر وغيث  ياشباب ده سائر صديق قديم

غيث: اهلا

قعدو كلهم تحت غيظ اسر وغيث وطبعا يونس عارف ان سائر مستحيل يبص لمريم وابتدت السهره بين الضحك والغيره

سائر: قوليلي بقا ياندوي اخبار البائف بتاعك اي

ندي: انا اطلقت

سائر: بغل وغار في دهيه

غيث: وانت بقا مش متجوز

سائر: بصراحه انا كده في اختبار صعب يعني نودي وفوز لالالا كده كتير 

اسر: نعم فوز مين

غيث: نودي دي الي هي ندي هه 

سائر'اه هما بعينهم

غيث: ده عندها عارفها

سائر: نعم

فيروز: طيب كباتشينو كلنا هه يونس مهمتك دي

يونس: تعالي يامريم وقامو

سائر ميل ع فيروز: هوا كاله الاخوه دول كده طبيعيين ولا في نمله دخلت دماغهم

فيروز بضحك: هبقا اقولك بعدين

سائر: اشطا اي ده كنتو بتلعبو الصراحه هه

فيروز: اها انت جيت امته

سائر: لسه حالا حبيت اعملها مفاجأه ليكي بس لقيت الكل هنا

اسر: معلش قطعنا عليك

سائر: لا ولا يهمك ياباشا مفيش حاجه بتقطع عليا  

👀👀👀👀👀👀👀

في المطبخ 

يونس: متحضنيش سائر 

مريم: انت عارفه من زمان اكيد مش هتغير منه

يونس بجمود: انا قلت الي عندي اخد الصنيه وكان خارج مسكت ايديه

مريم: لسه زعلان منى 

مفيش رد

مريم: انا عارفه اني غلطانه واعترفت بده انا اسفه والله بس متفضلش كده معايا

حط الصنيه ع الرخامه ولف شالها قعدها ع الرخامه 

((دي فايده الظباط  في البيت هه)) 

يونس: عارفه انا بحبك من امتي

مريم: امتي

يونس: من اول يوم شوفتك فيه يعني حوالي ٦ سنين 

مريم: ولي كنت ساكت

يونس: كنت خايف ترفضيني وقتها كنت هفقد اي امل في حياتي كلها لي عملتي كده

مريم بندم: ا انا ك كنت في فتره صعبه محتاجه حد جنبي و وهو استغل ده و وقرب مني بطريقه قزره و اللتهم بقيت كلامها في قبله تعبر عن مدي عشقه لتلك الانثي بعد عنها عشان تتنفس

يونس: بحبك

مريم بخجل: و وانا كمان

يونس: يلا نطلع قبل ما حد يدخل واخدو المشروب وخرجو

👀👀👀👀👀👀👀

خرجو قعدو يهزرو شويه 

سائر: استاذنكو بقا هخطف فوز خمسه وقام وقف شالها وكان طالع بيها وقفه اسر وفجأه

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حب في عمليات خاصه)

google-playkhamsatmostaqltradent