رواية ملكي انا الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة بكر

 رواية ملكي انا الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة بكر

رواية ملكي انا البارت الخامس عشر

رواية ملكي انا الجزء الخامس عشر

رواية ملكي انا الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة بكر

رواية ملكي انا الحلقة الخامسة عشر

قلعت الجزمه الكانت ترتديها و القتها و نزلت من الشباك و قفت قليلا ترتديها مجددا و لفت وجهها لقته امامها ارتبكت 

= اااااااا انت هنا

نظر لها = اه خوفت احسن تقعي تتكسر رقبتك قولت اقفلك تحت الشباك انتي كنتي راحه فين 

عضت علي شفايفها و قالت في نفسها.. حطيتي نفسك في موقف وحش 

قال بصوت عالي = اه مقولتش كنتي نزله من الشباك لي كنتي عوزه تهربي 

نظره يمينا و يسارا = بصي انا متعوتش اكدب ابدا فا انا هقول الحقيقه طبعا 

قال بستفزاز = طبعا لازم تقولي الحقيقه هي اي بقي 

حولت تهدي نفسها =  اه ماشي انا كنت عوزه اعمل مفاجا انكوا متلقونيش و في الاخر اكون هنا ههههههه 

_ هههههههه والله 

= من غير حلفان قولتلك مبكدبش ابدا 

_ اه انتي هتقوليلي انتي الكدب ميعرفش طريق لسانك 

= ههههههه شوفت 

_ اه شوفت اتفضلي خشي قوللهم نزلتي ازاي من الشباك 

= هقولهم الحقيقه طبعا 

دخلوا الاتنين و الجميع اتفاجا اني لهفه كانت بره 

الام:  لهفه حبيبتي انتي كنتي فين 

اتكلم محمود و هو يضحك 

= لا لهفه نفسها هي الهتقولكوا ازاي هي هنا يلا 

الكل كان ينظر للهفه 

ابتسمت و كان يدور في عقلها 

= يخربيتك يا محمود اقول اي انا دلوقتي 

مش هتصدقوا يا جماعه انا كنت واقفه في الاوضه عندي قدام الشباك و مستنيا محمود فا سمعت صوت حد بيغني و بيقول حبيبتي افتحي شباكك انا جيت انا واقف تحت البيت وانتو عارفين اني بحب حسن شاكوش اوي فا فتحت الشباك و بشوف مين الرومنسي البيغنيلي و بطل من الشباك لصغر المسافه و قعت و الرومنسي محمود لحقني و بس 

صادقه صادقه صادقه  هي بتتكلم صح و عمرها عمرها مكدبت....  كان دا صوت محمود 

الجد:  ماشي يا رومنسين يلا عشان نبدا الخطوبه 

جلسوا الاتنين بجانب بعض 

بقي انتي الكدب ميعرفش طريق لسانك يا بت دا الكدب واخد لسانك رايح جاي-- كان المتكلم محمود 

زفرت = يوو خلاص بقي مكتش كدبه صغيره 

" كدبه صغيره ماشي اي السبب انك نزلتي من الشباك 

ابتسمت لصديقتها و قالت = الف اي قصه و اعتبرها اني هي السبب 

قرب من اذنيها = زي مثلا قصه اني جمال كان مستنيك تحت تهربوا مع بعض 

نظره له بصدمه 

♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

في ڨيلا حازم 

كانت تجلس امام التليفزيون لحين سمعت صوت سيارته 

دخلت الغرفه بتعتها جلست علي السرير و ظلت تبكي لحين داعب النوم عيناها و نامت وهي تبكي 

اما هو دخل لم يجدها وقف في الشرفه يدخن بشراسه و كان الكل الذي يدور في باله 

انا مكنتش عاوز يحصل معاها كده انا اه اعجبت بيها بس كنت عاوز الموضوع يمشي مش يكون بالطريقه دي ظل يفكر و كان هيخرج بس الوقت اتاخر جلس في البلكونه و ظل يفكر 

♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

خرجت مي من المستشفى و هو كان معاها وصلها البيت 

= تعالي يا مصطفي اتغدا معانا و بالمره فاتح بابا في موضوع الخطوبه 

نظرات والد مي مريحتش مصطفي خالص كان مش طيقوا 

= طيب بصي يا مي خليها مره تانيه ماشي انا هروح الشركه عند حازم سلام 

دخلت مي البيت و ثاره 

= اي يا بابا انت كنت بتبص لمصطفي كده لي احرجته جدا 

قال بزعيق 

= عشان معندوش دم ازاي يكون متجوز و صايع معاكي رايح جاي اي دا لو متجوز كلبه كان خاف علي مشاعرها ازاي بيعمل فيها كده 

نظره شذي الي مي 

= الولد ملوش ذنب الذنب علي بنتك هي الزقه في ولما بعد عنها انتحرت و قرب تاني 

قالت ببرود = خلصتوا كلامكوا من الاخر بقي مصطفي بتاعي فاهمين بتاعي و ملكي انا و انا لوحدي كمان و بيحبني انا و مش بيحبها هي خالص فاهمين 

قالت امها = طبعا هو هيلحق يحبها امتا منتي علي طول مكلمات و مقبلات دا لما اهتم بيها يومين كنتي هتموتي نفسك 

_ طبعا اموت نفسي انا مقدرش اشوفه مع غيري مقدرش اشوفها بتخطفوا مني 

ضحكت امها = هي الهتخطفوا يا مي هتفضلي كده تجرحي الناس الملهومش ذنب زي منتي اتجرحتي و عارفه ابصملك بالعشره انك مش بتحبي اصلا 

وضعت يدها علي اذنيها و قالت بهستريه = اسكتيييييي اسكتييييييي مش عوزه اسمع صوووووت اسكتييييييي انا متجرحتش انا محدش يجرحني اسكتيييييييي 

ظلت وضعه يديها علي اذنيها و غلقه عينها و تبكي و تقول انا متجرحتش 

مقدرتش تشوف بنتها كده اخذتها في حضنها = خلاص يا مي خلاص 

حضنت امها اوي = انا كمان مكنش ليا ذنب يا ماما مكنش ليا ذنب 

قال الاب بحنان = خلاص بقي يلا طلعيها يا شذي اوضتها يلا 

بسبب صوت مي العالي كان هو يقف امام الڨيلا و سمع كل شئ 

= اي حكايتك يا مي بظبط 

♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

كانت في البيت بعد ان انتهت من اعمالها المنزليه بعتت له رساله تخبره انها سوف تذهب للدكتور 

كان هو يجلس في مكتب حازم و قال = مع السلاامه 

اتخض حازم = اي يابني انت بتكلم نفسك بقالك ساعه ساكت 

_ دي استاذه رحمه كانت بتقولي انها خارجه 

= مالك يبني في اي 

_ رحمه بقت تتصرف معايا تصرفات رخمه 

= هي برضو 

_ تقصد اي 

= اقصد انك بتضايق فيها علي طول و مش مراعي مشاعرها ابدا استحمل بقي اي حاجه منها 

_ طيب هي لي بتضايق لما بكلم مي او باي حاجه تخص مي 

= مصطفي متستعبتش انت مختش بالك ابدا اني رحمه بتحبك 

سرح قليلا = لا مختش بالي و اصلا هي مقالتليش يبقي مش بتحبني 

_ طيب منتا كمان مقولتلهاش يبقي مش بتحبها 

ارتبك قليلا = ااا المهم انت عامل اي 

_ زي منا عايش 

= يعني اي مفيش اي جديد في حياتك 

_ لا فين الجديد 

= الجديد مثلا انك اتجوزت و بقي في ست ف حياتك مثلا 

_ ماشي اي علاقه دا بحياتي 

= حازم متستغباش حياتك اكيد اتغيرت 

_ اه بقي في احساس جديد 

قال بفرح= اي بقي هو الاحساس

_ احساس الذنب  اني في واحده عيشه معايا غصب و ديما حزينه تخرج من اوضتها لما انا اكون بره و لمجرد سمعها صوت عربيتي تدخل تاني و مشوفهاش شوفتها اول يوم لما كانت خارجه تصلي الفجر و من بعدها بقت تصلي في اوضتها و مبقتش تخرج 

ابتسامت مصطفي اختفت = اه طيب انت محولتش تتكلم معاها 

_ لا ديما بتعيط انا هتجنن هي لي كده في بنت بتكون مش عوزه تتجوز 

= طيب حاول تكلمها براحه و كده صمت قليلا..  اه متعرفش الحصل 

_ اي الحصل 

= اميره بنت عمك امجد قالي انها عملت حادثه و فقد البصر 

قام من مكانوا = اي اي الانتا بتقولوا دا و عرفت من اين اصلا 

_ امجد قبلتوا و كان حزين اوي و قالي بس كان شكلوا مكسور اوي 

= ايو طبعا اميره مش اخت امجد اميره بنته هو المربيها لما كان عندها خمس سنين من بعد حادثه ابوه و امه و هو متعلق ب اميره اوي 

_ طيب لي وحش كده 

= مهو دا الكنت بستغربه هو بيخاف علي اخته من الهوا لكن بنات الناس لي عادي 

_ طيب ابقي روح شوفهم عشان شكلوا تعبان اوي و من ساعت ما كان في كتب كتابك وانا حسيت انه انسان تاني بصراحه لي يجي و يعرض نفسوا لخطر و يقول انه السبب في الحصل مع نادين 

= تصدق انا كنت عاوز اقتلوا ساعتها بس في نفس الوقت كنت عاوز اشكره قرب المسافات  بس تقريبا شكل بس لان المسافات لسه بعيده بس انا بحاول 

_ ربنا يوفقك يا صحبي انا هقوم اشوف شغلي بقي 

♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

دخلت العياده و هو رحب بها 

= اخبارك اي يا مدام 

ردت بابتسامة = الحمد الله علي كل حال 

رد هو الاخر _ يدوم الحمد للجميع انا هطلبلك عصير و انتي كملي عاوز اسمع كل حاجه انهاردا 

= ماشي 

_ احنا اخر مره وقفنا لما انتي خرجتي و هما كانوا وقفين قدام باب الشقه وانتي قولتلها تيجي معاكي شقتك

فلااااااااااااش باااااااااك 

نزلوا الاتنين شقه مصطفي 

= بس اي يا بت يا رحمه دا دا مزززززز لكي حق تحبي طبعا 

ابتسمت رحمه لها بهدوء 

عند مصطفي 

= اي يا ماما القمر دي 

_ دي صحبه رحمه 

= بس دي جمده اوووي اوف 

_ احترم نفسك يا ولد عيب دي صحبت بنت خالتك و حاجه كمان رحمه عسوله عنها كتير 

= انا مالي ب رحمه اللبسه الف حاجه علي بعض دي انا بتكلم عن المزه المعاها بصي انا هنزل اقولهم انك اصريتي انهم يتغدو معانا انا نازل 

في شقه رحمه 

= بس انتي يا رحمه عسوله اوي اقلعي النقاب دا و عيشي حياتك 

ابتسمت = لا طبعا انا النقاب دا حياتي انا بحبوا اوي و استحاله اقلعوا انا عارفه اني حلوه بس هو محليني اكتر 

_ بس يا حبيبتي كده مصطفي مش هيبصلك 

= مفيش حاجه غير اني ادعي بقي يا مي 

الباب خبط 

قامت بسرعه 

_ مي انا هدخل جوه وانتي شوفي مين 

فعلا خرجت مي تشوف مين طلع مصطفي و قالها اني ولدته عزماهم علي الغدا طبعا مي لقتها فرصه حلوه جدا انها تقعد معاه مده اطول 

_ مين يا مي 

= دا مصطفي بيقول اني ولدته عزماني علي الغدا تعالي نطلع 

_ ماشي 

طلعوا الاتنين كان في نظرات متبادله بين الاتنين جدا و بعد الغدا ام مصطفي و رحمه ذهبوا لكي يصلوا المغرب و هو ضل مع مي و اتكلم و ضحك كتير اوي و تبادلوا الارقام 

من هنا بدات علاقتهم و بدات مي تبعد عن رحمه و دا تعب رحمه اوي و عرفت بالصدفه اني مي عملت كده مع اكتر من بنت و رجعت رحمه لوحدها تاني 

باااااك 

و اتعرفت علي بنت من علي السوشيل و بقت صحبتي المقربه بقت كل حياتي و بعد فتره اعترفتلي انها ولد انه كان عاوز يشقطني هههههههه بس حبني و بقي يعتذرلي كتير اوي علي العملوا معايا و تعبت ولده مصطفي جدا و غصبت مصطفي انه يتجوزني و فعلا اتجوزنا و عيشين عادي زي الاول و بقت مي تعمل حركات تضايق مره تيجي البيت و مره تنتحر و بس 

_ وانتي مستحمله كل دا لي 

قالت بكسره = عشان بحبوا 

قالت بغضب بس بهدوء 

= الحب مش كل حاجه الحب مش انك تخسري كرامتك الحب مش انتي تستحملي اي اهانه و لو حصلك اي حاجه او تعبتي الحب مش هينفعك و في الاخر البيحبك هيرميكي يا رحمه عيشي لنفسك 

_ انا طلبت الطلاق 

= و هو قالك اي 

_ مردش عليا 

= طيب يا رحمه انا كده اخت كل حاجه بخصوص مي بس دا مش معنا انك متجيش لا تعالي و احكيلي و اتكلمي اعتبريني اخوكي يا رحمه دا بعد اذنك 

_ حاضر يا دكتور بعد اذنك 

♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

نرجع المنصوره 

_ هتفضلي بصالي كتير بصي قدامك عشان نتصور 

= نتصور انت عرفت من اين 

_ انا محدش يتوقعني انتي مفكراني عبيط يا لهفه القدامك دا بيعرف يقراء لغه الجسد و اقدر اقولك عيونك بتقول اي 

= اي 

_ انتي دلوقتي بتفكري في مين القالي بس متعبيش نفسك انا عرفت لوحدي 

بعد انتهاء الخطوبه 

كانت هتطلع اوضتها لكن هو مسك يديها 

= خدي بالك مجموعك هو الهيحدد معاد الفرح امتا لو مجبتيش مجموع كليه حلوه و علي مزاجي هنتجوز و مفيش تعليم يلا اطلعي و عارفه لو عرفت انك قبلتي زفت بتاعك دا هكسر عضمك اطلعي 

هزت راسها و طلعت بسرعه غرفتها 

♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

 في شقه مصطفي 

دخل وجدها في الصاله جلس بجانبها = كويس انك صاحيه كنت عاوزك ف موضوع 

_ قول خير 

= انا هروح اطلب ايد مي الاسبوع الجاي..........!؟  

يتبع...

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ملكي انا)

google-playkhamsatmostaqltradent