رواية احببت ابن عمي الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملك أحمد

 رواية احببت ابن عمي الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملك أحمد

رواية احببت ابن عمي البارت الثالث عشر

رواية احببت ابن عمي الجزء الثالث عشر

رواية احببت ابن عمي الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملك أحمد

رواية احببت ابن عمي الحلقة الثالثة عشر

احببت ابن عمى
Part 13💜
الكل راح عند سيف وميادة فضلت قاعدة معايا
أميرة: بتبصلى كدة ليه
ميادة: اصل مكنتش اعرف انك بتحبى سيف بطريقة دى
أميرة:ياه انتى لسه فاكره سيف ده كل حياتي هو أبويا واخويا وابنى كل حاجة حصلت
ميادة: أصل إللى يشوفك لما عرفتى خبر وفاته يقول انك بتحبيه اللى يشوفك لما عرفتى انه لسة عايش يقول انك بتعشقيه مش بتحبيه
ميادة: عارفه لازماً يعملولك كتاب لى قصه حبكوا
أميرة:اهو أم القر ده هو اللي وده الواد فى داهية
ميادة: مش عارفه ليه إللى خاطفوكى دول مقصوش ٢متر من لسانك
أميرة: اتلمى بقى بقولك ايه الولا وحشنى اوى عايزة اشوفه
ميادة:ده انتى واقعة يا بت
أميرة:يابت بقولك الولا وحشنى اوى عايزة اشوفه
ميادة:طب وأنا مال ام*ى
أميرة: يابت قومينى مش قادره اقوم
ميادة:اهو انتى تحبى وانا اتنيل على عيني
أميرة:الصحوبية ماتت فى الحرب
ميادة:ايون
_____________________________________
نهى:انت كويس يابنى بخير الحمدلله طمنى عليك ياولا
سيف: ياماما سيبيلى فرصة اجاوب اه الحمدلله كويس
نهى:لسة زى مانت لمض وقليل الرباية
سيف:هو لامؤخذة انتو جايين تطمنوا عليا ولا تهزؤنى
منى: الاتنين يا عين ام*ك
سيف: شكراً اطنط
سيف:امال فين أميرة
نهى بتوتر:هاااااا
منى:تعبت شوية وجبنالها الدكتور
سيف بخضة:ايه طب هى كويسة
منى'اه اه كويسة
نهى بهمس:مش البت قالت منقولش لى سيف
منى:اعمل ايه انا مقدرش اخبى عليه
أميرة:سيف عامل ايه
سيف:ايه اللى جابك مش الدكتور قالك انك محتاجه راحة تامة
اول ما سمعت كلامه بصتلهم بنظرات حادة 
منى بهمس:انا مليش دعوه دى مرات عمك هى اللى قالت هى الست دى لكاكة
نهى:شوف الولية ماشى
سلوى:مانسيبهم لوحدهم شوية
منى:ماشى يالا يا حاج
محمد:ولااااا عارف لو عملت فى البت حاجه
سيف:ياعمى هاعمل فيها ايه وانا بالمنظر 
محمد:ماشى
كلهم خرجوا برا ومفيش غيرى انا وسيف فضلنا
سيف: بقولك ايه ماتجيبى بوسة
أميرة:ولاااااااا اظبط لا اظبطك
سيف: حاضر اجعيفر
الممرضه دخلت ومعاها أكل
الممرضه: الأكل
أميرة:هاتيه
الممرضه: اتفضلى
أميرة:كل يالا
سيف بتمثيل:انا ايدى بتوجعنى اوى ومش عارف اكل وانا جعان ينفع تأكلينى 
أميرة: اممم ياحرام........طب استنى يابااااااابااااااا
سيف:بتعملى ايه يا مجنونه
أميرة:استنى هاتعرف يابااااااابااااااا
محمد بقلق:خير فى ايه
أميرة:سيف بيقول أن أيده بتوجعه ومش عارف ياكل ومحتاج حد يأكله
محمد:بس كده تعالى يا ابن اخويا يا عسل
سيف بخوف: خلاص خلاص اهو باكل اهو. عادى
محمد: ماشى لو عوزتوا حاجه نادوا عليا
أميرة:اكيد.
سيف:بقى انا تعملى فيا كدة ماشى بس لما افوق لك بس
أميرة:ماشىgood by baby امواااااه
______________________________________
بعد اسبوع
سيف خرج من المستشفى وجبناه على البيت
وسندته ودخلته الأوضة
فجأة لقيته بيقرب منى ولزقنى في الحيطة
أميرة بتوتر: بقولك ايه ابعد عني لحسن اصوت والم عليك الناس
سيف:صوتى صوتى براحتك
أميرة بخوف:سيف.......قاطعنى ابن الهبل*ة.
سيف:قوليه كدة تانى
أميرة:هو ايه ده
سيف: أسمى
أميرة:اتلم بقى وابعد
سيف:مش هابعد غير لما تقولي انا بحبك يا سيف.
أميرة: يبقى بتحلم 
سيف: خلاص خلينا كدة
وبدأ يقرب منى جامد 
أميرة: خلاص خلاص هاقول
سيف:يالا
أميرة بتوتر:ااا..ا.  انا انا 
سيف:انا ايه
غمضت عيني وقولت بسرعة
أميرة:انا بحبك يا سيف
اول ما سمعنى حضنى على طول وفضل يلف بيا.
سيف:وانا كمان بحبك اوى ياروحى
______________________________________
بعد اسبوع تانى
مكانش فاضل غير على امتحاناتى غير اسبوع 
وقاعدة مطحونة وبذاكر وفى وسط المذاكرة تيلفونى رن بصيت عليه لقيته سيف
سيف: القمر بتاعنا عامل ايه
أميرة:قمر ايه وزفت ايه
سيف:مالك
أميرة:مش عارفه اى حاجة ومش عارفه اذاكر والأمتحان بعد اسبوع
سيف:طب خلاص خلاص يا هبله انا بكرة انشاء الله ها ذاكرلك كل اللى انتى مش فاهماه 
أميرة:بجد دانا كدة أبتدى احبك بقى
سيف:اه يا واطي*ة
أميرة: معلش يا بيبي
سيف: قوليها تانى كدة
أميرة:هى ايه دى
سيف:بيبى
أميرة بدلع:بيبى ..ب..ي..ب..ى.  بحبك
لازماً يا جماعه ادلعه ده هايذاكرلى بكرة ودى فرصة متضعوتش
سيف: ياهوووووووووو امتى تتجوز بقى 
اميرة:باى يا سيف
سيف:ايه رايك نعد من واحد لى تلاتة ونقفل
أميرة:ماشى
الاتنين: واحد ....اتنين.....تلاتة
سيف:مقفلتيش لى............الو الو انتى قفلتى اتفوووووو على دى أشكال
___________________________________
فى الصباح
أميرة:ماما انا هاطلع لى مرات عمي
منى:ليه انتى مش وراكى مذاكره
أميرة:أيوة ماهو انا اتفقت مع سيف انو يذاكرلى عشان فى حاجات مش فاهماها
منى:ماشى بس هو ينزلك ويجى هنا ويذاكرلك قدامى
أميرة:ماشى
أميرة:الو يابو الصحاب عامل ايه واحشنى يا راجل
سيف:,هو مش ده رقم أميرة برضوا
أميرة:أيوة ياسطاا انا اميرة بقولك ايه يازميكس
ماما وافقت انك تيجى تذاكرلى بس عندنا مش واثقة فيك الولية
سيف: ماشى يا برعى
أميرة: سلام يا صاحبى يلا فى رعاية الله
______________________________________
بعد ٣ساعات 
سيف:فهمتى حاجة ياولية
أميرة:اقولك الصراحة الصراحة
سيف:اه
أميرة:ومن غير لف ولا دوران
سيف بضيق: اللهم طولك ياروح. اه من غير لف ولا دوران
فهمتى حاجة
أميرة: عايز الحق ولا ابن عمه
سيف بعصبية: بقولك يا اميرة لمى الدور وقولى اتزفتى فهمتى حاجة من الزفت اللى انا بشرحه ولا لأ يازفتة
أميرة:اديك قولت بنفسك بتشرح زفت هافهموا انا ازاى
لقيت عينيه احمرت جامد وبيبصلى بكل غل وعصبية وبيقرب منى
أميرة:ولا ابعد يلا لأ لأ لأ 
سيف:تبقى معدية لأ لأ 
أميرة:سلمش عليا لأ لأ
سيف:عينى فى عينيها لأ لأ
أميرة:وعينها فى عنيا لأ لأ
سيف:طب وسع كدة لأ لأ
أميرة:طب تيجى كدة لأ لأ
سيف:طب وسع كداااااه
أميرة:طب تيجى كدااااه
سيف: لأ لأ لأ لأ لأ لأ
أميرة: لولولولولوللولى 🌸❤️
قومنا رقصنا ونغنى الأغنية
منى بعصبية: الله الله قاعدين بترقص ا وتغنوا يا ولاد الكل*ب
وقلعت الشبشب وفضلت تجرى ورانا
سيف:استهدى بالله يا وليه عيب كدة ده انا قد احفادك
من :احفادى ماشى يابن نهى ورحمة امى لنفخك
ونزلت عليه ضرب بالشبشب
وانا برضوا قررت نفس المشهد بس بدل الفشار جبت شبسى 
أميرة:يلا يا منى يلا يا منى اه اه يلا فى وشه  اديله بالرجل كمان

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت ابن عمي)
google-playkhamsatmostaqltradent