روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم حنان أحمد

 روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم حنان أحمد

روايه صعيدي احتل قلبي البارت الحادي عشر

روايه صعيدي احتل قلبي الجزء الحادي عشر

روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم حنان أحمد


روايه صعيدي احتل قلبي الحلقة الحادية عشر

تاني يوم ...
صحي زين من النوم 
فرح قومي ياله عشان نمشي 
فرح حاضر 
زين اول مره تصحي علي طول 😂
فرح ايوه عشان تفسحني 
زين تموتي في الفسح 
فرح امال 😂
وزين عمال يضحك عليها 
زين طب قومي ياله يا لمضه 
فرح حاضر وقامت لبست وزين لبس 
زين هنزل الشنط واجي 
فرح ماشي 
نزل وكانوا اهلوا واقفين يسلموا عليهم 
زين فرح انزلي ياله 
فرح حاضر جايا اهو 
ونزلت 
شاكر خالي باليك من نفسك يا ولدي 
زين حاضر يا بوي 
شاكر ربنا يحميكم يا ولدي 
زين يارب 
شاكر هتجعد كتير 
زين هو اسبوعين بس 
شاكر هتتوحشني جوي يا حبيبي 
زين وهو بيحضنه وانت اكتر يا بوي 
وسلم علي أمه 
زينب مش كنت تخودني معاكوا 😂
زين هي مشرحه نقصه قتله😂😂
زينب بقا كده طيب 
زين بهزر والله ان شاءالله نروح تاني ونبقا كولينا 
زينب بفرحه بجد 
زين اه والله
كريمه ترجع بالسلامه يا حبيبي 
زينب يارب هجبلكوا حاجه حلوه معايا
كريمه ماشي يا حبيبي 
ونزلت فرح سلمت عليهم كلهم وقالت لزينب وكريمه هجبلكوا حاجات معايا 
هما ماشي 
فرح بابا حبيبي خالي باليك من نفسك كويس 
محمد انتي اللي تخالي باليك من نفسك كويس 
فرح حاضر وحضنته 
زين دي فعيني متقلقش 
محمد وانا واثق 
شاكر وهو واقف متقلقوش اخوي مش هيمشي 
محمد ماشي يا حبيبي قاعد لحد لما تزهق مني 
شاكر عمري مزهق منك يا خوي 
محمد حبيبي تسلم 
ومشيوا 
بعد 6 ساعات 
وصلوا شرم 
فرح مع أنه مشوار بس هيبقا احلي شهر عسل 
زين امال هدلعك😉😂
فرح بس بقا 
زين انا عملت حاجه 
فرح طب اسكت وانزل عشان نطلع نغير ونخرج 
زين متخاليها بكره 
فرح نبقا نشوف تعاله
وطلعوا غيرو 
وزين دخل ياخد دوش 
طلع لقي فرح نايمه 
زين احسن هروح انام جمبها 
ونام 
فرح صحيت بليل 
اصحااااااا يا استاذ زززززززززين 
زين اي في اي حصل اي 
فرح كده تغفلني وتنام 
زين اعمل اي لقيتك نمتي ونمت زيك
فرح طيب والله ماشي وربنا ماشي 
زين عمال يضحك عليها 
فرح غيرت ياله ننزل 
زين طيب ياله 
ونزلوا 
تعاله نشتري حاجات 
زين ياله جابوا حاجات لي  زينب وكريمه 
وقعدوا يتمشوا في الأماكن 
زين ياله نروح 
فرح بس اسكت 
زين نعم 
فرح خلاص اسفه في اي 
زين اظبطي كده 
فرح طيب 
زين متزعليش 
فرح عادي 
زين طب تعالي بقا وشالها وجري بيها والناس عماله تتفرج عليهم 
فرح نزلني اوعا يا مجنون فرجت الناس الأجانب عليا نزلتي 
زين هوريكي المجنون هيعمل اي 
وطلع بيها الشقه ************************-
تاني يوم 
صحيوا من بدري 
زين صباح العسل يا احلي عروسه وبيشيل شعرها من علي وشها 
فرح ابعد ياله كده عني 
زين الا 
فرح اوعا 
زين لا 
فرح وبعدين 
زين هو كده 
فرح طب ياله عشان ننزل المياه 
زين ياله بينا 
فرح لبست مايوه اسلامي مقفول و زين لبس شورت و تيشيرت ونزلوا 
فرح لا لا زين متهزرش رش المياه عداوه 
زين لا ده شطاره 
فرح بس بقا طب خد 
وقعد ورش عليه المياه 
زين تعالي 
فرح علي فين 
زين هنركب هنا 
فرح الله مركب تحت المياه 
زين طبعا هاجرها لحد بكره 
فرح بجد 
زين اه ياله 
ودخلوا فيها وكانت توحفه من جوه شاشات عرض و اكل واخر دلع 
فرح الله حلوه اوي 
زين مبسوطه 
فرح اوي 
زين ربنا يقدرني واسعدك 
فرح اكتر من كده 
زين انتي لسه شوفتي حاجه 
فرح بحبك 
زين قولتي اي 
فرح احم 
زين قوالي بقا 
فرح بحبك 
زين بعشق امك 
فرح بلدي 😂😂
زين هنعمل زي فلم المش مهندس حسن😂😂
فرح ايون 
زين قعد يضحك 
وقعدوا يتفرجوا علي المنظر تحت المياه والسمك الملون اد اي شكله حلو 
وخلصوا  وطلعوا تاني يوم 
فرح تعاله ننام شويه وبعدين نخرج 
زين اشطااا استني اجيب اكل 
فرح ماشي 
زين بيتزا صح 
فرح اي حاجه 
راح جاب وروحوا 
كل واحد خد دوش ولبس وطلعوا قعدوا جمب بعض وكلوا 
زين تعالي فحضني ونامي 
فرح حاضر
وناموا صحيوا تاني يوم 
فرح صحيت تعمل فطار 
زين حضنها من وره صباح الخير
فرح بكسوف صباح النور 
زين وحشتيني
فرح وانت كمان 
زين اي الريحه الحلوه دي 
فرح بعمل فطار 
زين الله الله 
فرح ضحكت 
زين هاخد دوش واجي 
فرح ماشي 
دخل وخلص وهو بيلبس 
فرح كانت وقفه بتجيب حاجه متعلقه فا مش طايله
راحت وقعت جري زين عليها ولحقها وشالها 
والعيون قابلت بعض 
فرح يخربيت عينك 
زين عارف انا قمر اصلا 
فرح ها اي 
زين بضحك بس مش احلي منك يا ورق العنب اموت انا 😂
فرح قليل الادب وجريت 
زين ماشي ماشي وضحك 
فطروا ونزلوا وكان احلي اسبوع 
وناموا عشان يصحوا عشان يروحوا باريس 
تاني يوم.......
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي احتل قلبي
google-playkhamsatmostaqltradent