رواية نور عيني الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة احمد

 رواية نور عيني الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة احمد

رواية نور عيني البارت الحادي عشر

رواية نور عيني الجزء الحادي عشر

رواية نور عيني الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة احمد

رواية نور عيني الحلقة الحادية عشر

ادهم/ ايوة مين 

منه/ مش لازم تعرف الي لازم تعرفو انك طلعت مغفل 

ادهم بغضب/ مين معايا 

منه /منا بقولك مش لازم تعرف اقولك بقا انت مغفل ليه انت فاكر ان نور بتحبك نور دي خداعة و بتضحك عليك زاي ماضحكت علي ناس قبلك 

ادهم /انتي مين يا بنت....*

منه/ و ليه الغلط بس طيب.......علشان تتاكد من كلامي... نور بكر الساعه خامسه هتبقا في شقه في............ و هتكون بتقابل واحد مغفل زايك بظبط سلام يا مغفل 

- طبعا مش عايزة اقولكو ان ادهم كان هيولع من كلام منه فاعلشان كد ادهم منمش طول الليل 

فى صباح  يوم  جديد

نور كانت نزله من المني باص و لقيت ادهم بيندهلها 

ادهم/ نور 

نور/ ايوة يا ادهم نور لحظت علي شكلو التعب 

نور/ اي دا انت مالك 

ادهم/ مفيش انا بس منمتش كويس 

نور /اممم طيب 

ادهم/ نور هو انتي عندك حاجه انهارده 

نور/ حاجه زاي ايه 

ادهم/ يعني هتخرجي او كد

نور بتفكير /امم لا 

ادهم بشك/ طب اي رايك نخرج علي الساعه خامسه كد نتغدا مع بعض 

نور /تمام معنديش مانع يلا باي 

ادهم /سلام؛ ادهم كان مرتاح نوعان ما كان ديمان بيكدب الكلام الي قلتو منه بس كان خايف اوي انو يطلع حقيقي.... 

في منزل نور 

هاجر كانت ربطه اشارب علي راسها و بتنفط الشباك و بتنده علي شادية 

هاجر /يا ماما يا ماما انتي يا ولية 

جات شادية بتضربها علي رسها/ ما تلمي نفسك بق يا بت 

هاجر /اي يا ماما بضحك معكي...... انا عايزة بس اعرف يعني انتي مقعدني من الشغل علشان انضف البيت ما انتي الي علطول بتنضفي 

شادية /بطلي راغي بقا هو حرام البيت يبقا نضيف 

هاجر/ لا مش حرام بس التنضيف دا وراء حاجه 

شادية بتوتر/ وراء اي يعني 

هاجر/ معرفش بس هعرف قريب 

شادية/ طب يلا شهلي شويه 

هاجر /حاضر ..... اعملكو اي اكتر من الي انا عمله دا بقيت شبه عم شاكشك ههههههههه (و ضحكت زايو) 😂 و فجا التلفون رن.

مراد/ الو 

هاجر/ الو ايوة مين 

مراد /مين اي يا بت انتي مسحتي رقمي 

هاجر /ههههههههههه

مراد/ مالك 

هاجر/ هههههههههه

مراد/ مين معايا 

هاجر/ عم شاكشك ههههههههه

مراد/ هههههههه

هاجر/ هو انتي فين دلوقتي 

مراد /ههههههههههه

هاجر/ بقولك انت فين دلوقتي 

مراد/ ههههههههه

هاجر/ انا هقفل 

مراد/ هههههههه

هاجر /طيب 

مراد/ خلاص متقفليش 

هاجر/ ايوة كد اتلم ها اي الاخبار 

مراد/ بيقولو في واحد قتلت جوزها و حدفتو من الدور ال.... 

هاجر /اي اي و انا مالي بي اخبار اليوم دي انا قاصدي اخبارك انت 

مراد/ عادي مفيش جديد....... المهم اعدي عليكي امته علشان نتغدا 

هاجر/ لا منا مش في الشغل 

مراد/ اومال 

هاجر/ في البيت من مرحتش الشغل اصلا 

مراد/ يعني مش هشوفك انهارد 

هاجر/ للاسف لا

مراد /ياخسارة دا انا كنت محضرلك كام نكت بايخه 

هاجر / طب الحمدلله بقا اني مرحتش الشغل 

مراد/ اخص عليكي 

هاجر /بهزار يلا بق سلام علشان ماما بتنديني 

مراد/ تمام سلام 

هاجر بضريخ/ ايييييوة يا ماما  انا جايه اهو 

في المدرسة 

نور و منه كانو قاعدين في فناء المدرسة و مفيش فيهم حد بيتكلم 

منه /في ايه انت مش  بتتكلمي ليه 

نور/ اممم اقول ايه 

منه /ادهم مثلا 

نور/ اسكتي ونبي يا منه انا شوفتو انهارده و كان باين عليه انو منمش خالص 

منه بخبثه /و انتي متعرفش اي السبب 

نور /لا معرفش 

منه في( سرها هههه انا عارفة) احم هتعملي ايه انهارده 

نور /مش هعمل...... نسيت انا هخرج مع ادهم 

منه /امته 

نور/ علي الساعه خامسه كد 

منه بخبثه/ ااااهاااا 

نور/ انا هروح اجيب شبسي اجبلك حاجه معايا 

منه /لا روحي انتي 

نور/ طيب 

اول لما نور مشيت منه طلعت تلفونها و كلمت واحدة

الواحدة (مديحه) /الو 

منه/ ايوة يا مديحه جهزتي كل حاجه 

مديحه بميعا /ايوة مفضلش غير التنفيز بس 

منه /طيب جهزي نفسك  الساعه خامسه  بظبط يلا باي 

مديحه/ سلام ياحببتشي 

في شركه ادهم 

ادهم كان في جتماع و بعد ما الاجتماع خلص 

ادهم /مراد استنا عايزك................. 

مراد/ ايوة يا ادهم 

ادهم/ ها اي الجديد 

مراد/ عمك كد خلاص بقا شريك عادل رسمي يعني هيروح في داهيه وش 

ادهم/ يلا يشرب

مراد/ سيبك من عمك دلوقتي  انت مالك شكلك مش عجبني

ادهم /في حاجه كد حصلت شغلني

مراد/ لا متقولش موضوع البت الي خبطها 

ادهم /بتفهمها و هيا طيرا المهم انا عايزك تكشفلي علي الرقم دا 

مراد /طيب 

- نور كانت مروح و بتبص و بتدور علي ادهم بس ملقتهوش لغيت ما ركب الميني باص و بتفكر يا تره ادهم مجاش ليه 

بعدين تلفونها رن 

ادهم /الو 

نور/ انت كويس 

ادهم/ ايوة معلشي اصل كان عندي اجتماع مكنش ينفع يتاجل

نور /لا عادي المهم انك كويس 

ادهم/ ايوة الحمدلله........ احنا لسه علي معدنا 

نور /ايوة طبعا...... 

في منزل نور 

نور بتخبط علي باب لقيت هاجر بتفتحلها و هيا وشها كلو تراب و بلاشارب و شكلها متبهدل 

نور و هيا بتصرخ/ عفريت يلهوي 

هاجر بستغراب/ عفريت مين يابت 

نور/ لا لا متكولنيش بليز انا لسه في حاجات كتير اوي معملتهاش 

هاجر/ اكلك اي يا مجنونة 

نور/ مجنونة مفيش حد بيقولي الكلام دي غير هاجر لا متقولش اكلت هاجر 

هاجر/ يا رب صبرني و سبتها و دخلت 

نور /ههههههه انا عارفة انك هاجر بس اي الي مبهدلك كد استني يا عم العفريت............. 

في الساعه الربعه و نصف 

نور خرجت من اوضتها 

نور/ ماما يا ماما انا هنزل 

شادية /نعم ياختي 

نور/ اي هنزل 

شادية /لا مفيش نزول في ضيوف جيين انهارد لازم تستضيفيهم معايا 

نور /ما انتي معكي هاجر 

شادية/  لا انا عايزكي انتي 

نور/ اوووف يعني هو الضيوف دول ميجوش غير دلوقتي 

شادية/ انفخي اوي منا عرفت اربي 

نور دخلت الاوضه و هيا متنزفزه لقيت منه بترن عليه 

نور بنرفزة/ الو 

منه /مالك يا بت 

نور /ماما مش راضيه تنزلني 

منه /لي 

نور/ علشان في ضيوف جين لينا 

منه بخبثه / معلش كلمي ادهم بقي و قوليلو عشان حرام هيفضل مستنيكي 

نور /اه منا هكلمو اهو 

منه /طب يلا باي 

نور /باي و رنت علي ادهم 

ادهم /ايوة يا نور انتي فين دلوقتي  

نور/ لا  مهو انا مش هنزل 

ادهم بستغراب/ ليه 

نور/ علشان في ضيوف جيين عندنا و ماما مرضيتش تنزلني 

ادهم بيحول يتحكم في غضبو /خلاص يا نور و قفل الخط 

نور/ استنا بس....  لكن كان فقل 

في عربيه ادهم 

- ادهم كان متعصب و بيفكر في كلام منه و كان خايف ليكون صح و فجا تلفونه رن 

ادهم /الو 

منه /الو يا مغفل 

ادهم بغضب شديد /مين الي بتكلم 

منه بستفزاز/  يووووه تاني..... المهم ها نور عامله ايه اكيد مرتضش تخرج معك و قلتلك انها جيلها ضيوف و مامتها مش هترضا تنزلها صح 

ادهم بغضب/  نور متجيش علي لسانك يا بنت.....*

منه بنرفزه/ انت بتغلط كتير بس انا مش هعدهلك نور بقي كمان نص ساعه هتبقا في عمارة..... شقه..... يعني لو حبيت تشوفها و تتاكد من كلامي باي يا مغفل 

ادهم بغضب/ الو الو ثم انطلق بجنون علي العنوان الي قلتو 

كان بيسوق في منتها الجنون..... وصل علي المكان علي وصف منه و طلع العمارة الدور الثالت و خبط بمنتها العنف حتي كان هيكسر الباب ثم بصوت انوثي من دخل الشقه(ايوة يلا بتخبط برحه علي الباب) فتحت الباب و ادهم زقها و دخل و دور في جميع انحاء البيت بس ملقاش حد ثم سمع صوت اونثه خلفه

 مديحه/ ها خلصت تفتيش في الشقه 

ادهم/ انتي بقي الي بتكلميني في التلفون 

مديحه و هيا بتقرب عليه و بدله /تؤتؤ مش انا بس لو عايز ابقا انا معنديش مانع 

ادهم/ انتي تعرفي نور منين و جبتي رقمي منين 

مديحه و هيا بتقرب اكتر/  هو انت بتسال كتير ليه 

ادهم قرب هو كام بعدين مسكها من شعرها جامد /انتي مش عارفة انتي بتتكلمي مع مين

مديحه بوجع /في ايه يا باش مبرحه كد و بعدين طلعت ازاز من جيبها و بختها  في وشو، ادهم وقع علي الارض و مديحه طلعت تلفونها و بعتت ريساله لي منه (تم)   

وصلت الرساله لي منه و ضحكيت و بعتت رساله من خط مش متسجل و بعتت رساله لي نور <[ادهم بيخونك و لو مش مصدقه هتلقيه في عمارة.... في الشقه الدور الثالث]>

الرساله دي وصلت لي نور و هيا قاعده قامت و جريت علي الاوضه و اتصلت بي.......

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية نور عيني)

google-playkhamsatmostaqltradent