رواية الطفلة والجبار الفصل العاشر 10 بقلم ميرا أبو الخير

 رواية الطفلة والجبار الفصل العاشر 10 بقلم ميرا أبو الخير

رواية الطفلة والجبار البارت العاشر

رواية الطفلة والجبار الجزء العاشر

رواية الطفلة والجبار الفصل العاشر 10 بقلم ميرا أبو الخير

رواية الطفلة والجبار الحلقة العاشرة

#البارت_العاشر. 
#الطفلة_و_الجبار. 
#بقلم_ميرا_ابوالخير. 
شاب اخر:  ولا حاجه يدوب اغتصا*ب صغير من تلات شبا*ب و فديو للناس كلها تشوفه و هيكون بث مباشر يا قطة. 
بوسي بزعر: ايهه انتم مجانين. 
احد الشباب اقترب منها و هي طلعت تجري و هما يجروا ورها. 
داخلت استخبت في اوضة في الفيله وهما بيكسروا الباب عليها شافت التليفون جريت عليه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
في شركه سيف قاعد بيشوف شغله. 
سيف من غير ما يبص علي الاسم: الوو مين. 
بوسي بزعر وخوف:  س سيف الحقني. 
سيف قام من مكانه جري: في ايه. 
بوسي بخوف: ااااااه سيييييففففف. 
مسكها احد الشباب:  ايه يا حلوة دا احنا لسه هنتسلي كتير. 
سيف سامع اخد مفاتيح عربيته ونزل جري و هو لسه فاتح المكالمه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند زياد. 
نهال بصدمة: ا ايه. 
زياد للبنت:  اه خطيبتي علي الاقل مش كدابة و بتضحك عليا زيك. 
نهال بدموع:  ز زياد ا انت فاهم الموضوع غلط. 
زياد بزعيق: غلللططط ايه اختي كانت معاكي وانا اتحرمت منها كل دا وشيفاني بتعذ*ب قدم عينك وانتي ولا همك اصلا ليه يا نهال ليهه. 
نهال ساكته. 
رن تليفون زياد باسم سيف:  اي انت كمان. 
سيف بزعيق وخوف:  لو قرب من الفيلة القديمه حاول توصل بسرعةةة بسمة في خطر. 
زياد بخوف: ايهه انا رايح اهو. 
نهال: في ايه. 
زياد قفل وطلع يجري و نهال جريت وراه ركبت معه هو باص ليها وساق واتصل بحد. 
نور بنوم: اي يا ابني. 
زياد:  تعالي بسرعة علي فيلة سيف القديمه انجزز. 
نور بقلق:  في ايه. 
زياد:  يلااا بقولك. 
نور قام لابس و امنيه راحت معه. 
بقلم ميرا ابوالخير 
في فيله بوسي و سيف. 
الشاب رمها علي الارض: اااه. 
بوسي بدموع وخوف:  ابوس ايدكم سبوني امشي ا انا حامل..
 شاب 1: لا يا حلوة احنا اتدفع لينا كتير عشان نجيبك هنا ونصورك وانت عا*رينه خالص. 
بوسي:  هديكم يلي انتم عايزينه بس سابوني امشي. 
شاب٢: هناخد فعلا.. 
قرب منها وشد البلوزة في ايده قط*عها وشغل الكاميرا. 
بوسي مش قادرة وبطنها بدءت توجعها: اااااه سيفففف. 
سيف سامع كل ده وسايق بسرعة جنونية: بوسييييييي. 
سيف سايق التليفون وقع من ايده نزل يجيبه بوووووم. 
الناس اتلمت علي اخرها حاد*ثة جامدة والعر*بية مد*مرة نهائي. 
زياد وصل و معه نور طلعوا مسدستهم واتسحبوا علي جوا ونهال وامنيه بقوا مع بعض خايفين. 
زياد بص لاقي تلات شباب وبوسي اعدة علي الارض و واحد بيقرب منها ضرب في رجله ر*صاصه و هجم هو ونور علي الاتنين الموجودين. 
نهال جريت علي بوسي وقلعت الجاكت بتاعها ولابسته ليها وامنيه اخدتها في حضنها. 
زياد بيضر*ب واحد ونور التاني. 
زياد الشاب مسك المزهريه وضر*به علي د+*ماغه: ااااه. 
نهال بفزع:  زياااااااد. 
زياد حط ايده علي دماغه بتجيب د**م ونور راح له وضر*ب الشاب.
زياد قام وراح لاخته: ا انتي كويسه. 
بوسي بتبعد:  انت مين انا شوفتك قبل كده مرتين الاول في القصر فاكر والتانيه لما انقذتني. 
زياد بحب و قص ليها كل حاجه وخوف سيف عليها. 
بوسي بتعب وقايمه تمشي:  انا همشي كفايه كده. 
لسه بتمشي حست بدوخه و وقعت في حضن حد. 
بوسي بتفتح عينها،:  س سيف. 
سيف بقلق وحب:  نبضه وحياته كلها.
بوسي انصدمت من شكلها كله كد*مات: اي ده. 
قومها وخدها في حضنه:  انتي كويسه يا حبيبي صح. 
بوسي بدموع:  اي حصل. 
سيف:  متخافيش.. بص للشباب.. الله ينور يا ر*جالة. 
الكل ابتسم:  هنقضي النهارده مع بعض. 
زياد كتم الد*م وحس بزغللة: تمم انا عايز ارتاح. 
نهال بخوف: اساعدك. 
زياد بجمود:  متشكر. 
نهال بصت للارض بحزن. 
بوسي لسه هتروح عندها سيف شالها: ششش عايز اطمن عليكي. 
نور لامنيه:  تعالي نرتاح احنا كمان. 
أمنية: لا انا هحضر الغداء مع نهال. 
نور باسها علي خدها:  اوك. 
في اوضة سيف. 
علي السرير نزلها ولسه هتنطق با*سها بخوف وشغف بو*سه تحمل كل معاني الحب والغيرة والتملك. بقلم ميرا ابوالخير 
بوسي بخجل: س سيف. 
سيف فهم هي عايزة تقول ايه:  مش عايز افتح الموضوع تاني بكرا بليل البيبي دا هينز*ل. 
بوسي بصدمه:  ا انت بتقول ايه. 
سيف قام وداخل الحمام وطنش كلامها. 
اعدت انكمشت في نفسها. 
في مخزن سيف. 
منار بتعب:  عايزة اشرب مياه. 
الحراس:  مفيش واسكتي خالص. 
منار: لااا. 
جاه حد من ورا الحارس ضر*به علي د""ماغه وقع علي الارض واخد المفاتيح. 
منار بفرحه:  مراد. 
مراد فكها:  يلا بسرعة. 
اخدها وهربوا. 
في الطريق سايق وبيبتسم بخبث. 
منار:  شكرا جدا انك كده ريحتني. 
ابتسم بمكر وطلع مسدسه:  فعلا لازم ترتاحي. 
منار بصدمه:  ه هتعمل ايه. 
مراد بشر:  عشان سري ميتكشفش يا قطه. 
منار بتحاول تنزل من العربيه و طخخخخخخخ. 
زياد واقف في البلكونة بيتفرج علي صور نهال. 
طق طق. 
زياد:  ادخل. 
داخلت نهال وهو بص ليها لاقها معيطه والحزن في وشها جري خدها في حضنه. 
نهال:  بحق انت خطبت. 
زياد:  لا يا حبيبي انا بس كانت عايز اوريك انها بتوجع. 
نهال بتضر*به في صدره: اووي. 
زياد شالها وقعدها علي طرف السرير:  بحبك. 
نهال بسعادة: وانا كمان بحبك. 
زياد قرب منها تلقائي وبا*سها من شفيفها بكل حب  وهي استسلمت و حطت ايدها علي شعرها و بدلته كمان. 
زياد بشغف:  تتجوزيني. 
نهال بحب:  اتجوزك. 
فجاءة طخخخخخخ. 
نهال بالم:  ايهه دا. 
زياد ببرود:  برا. 
نهال بصدمه:  ايهه. 
زياد راح قعد:  طلعتي واحدة و**سخه يا نهال من اول كلمة بتدوبي وخلاص و لو كانت تمديت اكتر كانتي هتسلمي"ني نفسك مش كده. 
نهال بصدمة:  ا انت بتقول ايه يا زياد. 
زياد قام وشدها من شعرها:  انا ميشرفنيش اتجوز وا*حدة سهلة كده. 
نهال ضربته كف. 
نهال بكسرة:  انت المرة دي كسر*تني وانا مستحيل ارجع لك تاني بجد اخص مليون اخص. 
سابته ومشيت هو قعد بيفكر ليه عمل كده. 
عند سيف و بوسي. 
بوسي خرجت من الحمام ولابسه بورنس وبتنشف شعرها. 
سيف شافها فتح بوقه:  مزة مزة. 
بوسي بكسوف:  احم. 
سيف قرب ناحيتها:  اي الجمال ده. 
بوسي بزعل بعدت عنه:  بعد اذنك. 
سيف مسكها: تؤ. 
بوسي:  لوسمحت.. وشالت ايده وراحت ناحيه المريا. 
سيف بغضب لفها ليه واتخبطت في حضنه:  بت انتي انا صابر عليكي كتير فاهمة. 
بوسي بتحدي:  ابعد عني. 
سيف برفع حاجب: والله. 
بوسي ببرود:  هو كده. 
سيف:  تمم اوي هروح اتجوز بقا واحدة نض*يفه مش ز*يك. 
بوسي وقعت منها الفوطه و سيف ندم انه قال كده. 
سيف: ب... 
بوسي مقاطعه:  زيي مش كده صدقني قريب اوي هتندم علي كل حاجه عملتها فيا وساعتها هكون انا مت يا سيف لانه انت مش ر*ا*جل اه متستغربش مفيش ر"*اجل بيعمل كده مع حبيته تعرف يا سيف لما الاب يشك في مر*اته كده ويبقا هيمو*ت ابنه بايده ميستهلش احبه او اني ابص له حتي انا بكر*هك يا سيف بكر*هك. 
سيف بصدمه من كلامها:  انتي اتجننتي. 
بوسي بغضب:  بالعكس عقلت لو انت ر*اجل طلقني. 
فقد عقله وخرج من الاوضه وكل كلامها بيتردد في دماغه. 
في الليل اتجمعوا كلهم وكل واحد مش طايق التاني ومكسو*ر منه. 
نور:  اي يا جدعان مالكم. 
سيف بيبص علي بوسي وهي باصه في الارض: مفيش. 
زياد بيبص علي نهال وهي باصه الناحية التانيه. 
سيف جات له مكالمه:  تمم بكرا الصبح هنكون عندك. 
نور:  مين يا سيف. 
سيف بيبص علي بوسي ونظر الي بطنها هي فهمت مسكت بطنها:  خبر وهتاكد منه قريب. 
بوسي طلعت تجري علي اوضتها. 
امنيه:  هي مالها. 
سيف لسه هيتكلم لاقي البوليس داخل عليه. 
الظابط:  انت سيف عثمان. 
سيف: ايوه انا انت ازاي تداخل كده. 
الظابط:  معانا امر بالقبض عليك. 
بوسي رايحه لاوضتها سمعت كده رجعت بتجري تاني.. 
زياد:  ودا بتهم+*مة ايه. 
الظابط:  بته*مة ق*ت*ل مراته التانيه المدام منار ولاقينا ال*ج*ثه في شقته القديمه. 
صاعقه للكل وصوت صويت بوسي وهي بتجري علي سيف وقعت من علي السلم : ااااااااااااااه. سيف والكل بصدمة من منظر الد*ماء😳😳.... 
يتبع.........

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية الطفلة والجبار
google-playkhamsatmostaqltradent