رواية طفلة الاسد الفصل العاشر 10 بقلم حنين أحمد

 رواية طفلة الاسد الفصل العاشر 10 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الاسد البارت العاشر

رواية طفلة الاسد الجزء العاشر

رواية طفلة الاسد الفصل العاشر 10 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الاسد الحلقة العاشرة

البارت العاشر..... لوووووووووولي...... بقلم حنين أحمد 😹🖤🔥
-سلمي بصريخ: اعاااااااا...... وفجأة اسد قام بسرعه
-اسد بخوف: سلمي حبيبتي  انتي كويسه في اي قولي
-سلمي بصريخ: تعالي دلوقتي حالا تعالي هولع في نفسي
-اسد بصدمه: حبيبتي انهاردة الصباحيه هاجي ازاي
-سلمي بصريخ: قولتلك تعالي ي اسد والله هنط من الشباك 
-اسد بخوف: خلاص خلاص جاي..... وقفل
-ملك بفزع: في اي اي الي حصل
-اسد: عايزاني اروحلهاا دلوقتي حالا 
-ملك بضحك: والحلوة هتروح يوم الصباحيه تعمل اي تحضر الفطار للعرسان
-اسد بجمود: هنهزر
-ملك ببتسامه: لا
-اسد بضحك: ومنهزرش لي..... انا هروح الحق سلمي
-ملك بترجي: والنبي خدني معاك 
-اسد: ملك حبيبتي انتي لسه تعبانه
-ملك: لا لا انا حلوة اهو عشان خاطري ي ابيه
-اسد بتوهان وهو بيقرب: يقلب ابيه اعمل فيكي اي بس 
-ملك بضحك: خد بالك ي ابيه ان اختك هتنتحر
-اسد فاق من شرودة: اه صح.... يلا غيري هدوك عشان نروح واوعي الطقم يكون مفتوح واوعي يكون لونه حلو اووعي
-ملك حطت اديهاا في وسطهاا: ودة لي انشاء الله 
-اسد قرب بخبث: الي قولتله هيتعمل ولا.... وكمل بوقاحه تحبي انا اخترلك الطقم وكمان اساعدك عشاان انتي تعبانه 
-ملك بفزع: لا لا خلاص هلبسه لونه وحش خالص خالص
-اسد بضحك: ماشي يملوكتي.... ودخل يلبس
بعد شويهه.......
-اسد:يملك يلا البت زمانها انتحرت
-ملك بضحك:لا لا اهو خلصت
-اسد بنبهار:يخربيتك اي الي انتي لابساه دة
-ملك بخوف:اي ميني دريس واسود كمان
-اسد وهو بيقرب:مهو المشكله انه الاسود حلو اكتر يخربيتك اعمل فيكي اي واوديكي فين
-ملك بكسوف:ابيه اخت حضرتك بتنتحر دلوقتي
-اسد بغضب:يلا بينا ما هعمل اي في حلاوة امك دي
-بعد شويهه.....وصلوا عند سلمي
-طق طق طق
-حسام فتح الباب
-ملك بضحك:اي دة اي دة مين فتحلك دماغك يالهوي مش قادرة
-اسد بضحكه مكتومه:اي الي حصل في اي عملت في اختي اي 
-حسام بغضب:هو انا الي عملت
-اسد:سلمي...ي سلمي انتي فين يحبيبتي
-سلمي بحزن طفولي:احم احم اهلا ي اسد....وجرت علي حضن ملك
-ملك بفزع:في اي يحبيبتي مالك.....انت عملتلها اي يحسام 
-حسام بغضب:قوليلوا عملتلك اي
-اسد بغضب:متقولي يسلمي
-سلمي بحزن:يرضيك ي اسد حسام يفضل يجري وراياا في الشقه طول الليل عشان يمسك ايدي وبعد دة كله اقوم الصبح اشوفه نايم جمبي احييه علياا
-ملك بضحك:لا لا ملهوش حق اما صحيح واطي
-اسد بضحك:انتي مجنونه ي سلمي
-حسام بغضب:قولهاا يعم دي مفكراني اخوهاا في الرضاعهه دي كسرت المزهريه علي دماغيي
-ملك لنفسهاا:احم تيجي تشوف اخوياا قليل الادب دة
-اسد بضحك:ملوكتي خدي سلمي وادخلوا جوة عايز حسام في موضوع
-ملك:ماشي.....يلا يسوسو
-سلمي بحزن طفولي:يلا يحبيبتي....ودخلوا
-حسام بغيظ:اختك بوظت علياا ليليه فرحي وربنا اقتلهالك
-اسد بضحك:مخلاص يبني مالك يعني انت كنت متجوزهاا امبارح بس 
-حسام:طب قولي اعمل اي نستفيد من خبرتك
-اسد بضحك:اسمع....
"عند سلمي وملك"
-ملك بضحك:انتي مجنونه يسلمي 
-سلمي بخبث:يبت انا كنت بهزر معاه بالمزهريه اما فتحت دماغه خوفت
-ملك بفزع:يخربيتك يعني انتي مش خايفه منه بجد
-سلمي ببتسامه:اخاف من قرة عيني بردو 
-ملك بضحك:يالهوي لو عرف هيكلك اكل كدهه
-سلمي:بس يبت عيب ها قوليلي اي اخبارك مع اسد "وغمزتلهاا"
-ملك بكسوف:بس يبت عيب......يلا بقاا انا هطلع وهقول لابيه اني عقلتك ماشي
-سلمي بضحك:ماشي....وطلعوا
"في الصالون"
-ملك:احم احم بنتناا بقت عاقله وراسيه....صح يسلمي
-سلمي بضحكه خبيثه:ايوة 
-اسد بغمزة:طب احناا هنمشي بقاا يلا يملوكتيي
-ملك ببتسامه:يلا ي ابيهه
-اسد بحب:يقلب ابيه
-حسام وسلمي مع بعض:عندنا اوضهه زيادة علفكرة احم احم
-اسد وملك:احم احم يلا باي....وخرجوا
"في قصر المنشاوي"
-مايا بغيظ:مامي احنا لازم نشوف حل مع ملك دي 
-هبه:مش عارفه يحبيبتي ظي البنت واكله دماغه خالص
-مايا بحقد:دي حتي الموت منفعش معاهااا احنا لازم نكرة فيهاا 
-هبه:انتي مجنونه ي ماياا دة بيعشقهاا
-مايا:انا عندي فكرة
-هبه بتفكير:قولي يخربيتك 
-مايا بغل:بصي يمامي****
-هبه بفزع:انتي مجنونه ي ماياا نهار اسود
-مايا بخبث:يمامي دي خطه جميله ومحدش هيعرف ان احنا الي عملناا كدهه
-هبه:امري لله 
-مايا بحقد:تبقاا توريني هتعمل اي بقا.....استني استني شكلهم جم تحت يلا ننزل
-هبه:يلا...ونزلوا
"في الصالون"
-سليمان:كان في اي مع سلمي ي يولاد
-اسد ببتسامه:لا يجدو ولا حاجه بتدلع بس 
-ملك بهمس:وفتحت دماغ الراجل 
-اسد بضحك:يلا يملوكتي اطلعي غيري هدوك وتعالي عشان تاكليي
-تن تن تن
-ملك ببتسامه وحب:حاضر يقرة عيني....وطلعت
-اسد دخل المكتب:الو 
-المتصل:اسد المنشاوي معايا
-اسد:ايوة مين
-المتصل:انا دكتورة المستشفى ***
-اسد:اه اه انتي الدكتورة اهلا
-الدكتورة:مبروك يباشاا
-اسد بعدم فهم:علي اي 
-الدكتورة:المدام ح......وفجأة........بقلم حنين احمد
(البارت خلص يحلوين🖤🔥اسفهه علي التاخير🙂🖤🔥 استنوة البارت الجاي عشان نار اوووي🔥🖤)

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الاسد
google-playkhamsatmostaqltradent