رواية مريض بحب نور الفصل التاسع 9 بقلم دهب مبروك

 رواية مريض بحب نور الفصل التاسع 9 بقلم دهب مبروك

رواية مريض بحب نور البارت التاسع

رواية مريض بحب نور الجزء التاسع

رواية مريض بحب نور الفصل التاسع 9 بقلم دهب مبروك

رواية مريض بحب نور الحلقة التاسعة

نور بدموع ... موافقه اتجوزك يا اسر!!

اسر بضحك...والله شطوره وبتسمعي الكلام يلا هتروحي دلوقتي وجهزي نفسك يعروسه الفرح بعد اسبوع  بالضبط...

نور.... ماشي ،خليهم يروحني بقاا 

اسر... ده انتي تامري وفي نفسه ده انا هخليكي تتمني الموت وهتشوفي ينور 

اسر امر السواق يوصل نور لحد البيت،ووصلت نور وطلعت واول ما دخلت،دخلت علي اوضتها  

نور...انا اسفه يتميم بس حياتي عندي اهم وانا وافقت علي عرض اسر لاني خايفه عليك بتمني تسامحني بجد 

اليوم عداا من غير اي حاجه جديده... 

_________________________

__________* 

يوم جديد....... " 

نور....صحيت من نومها وافتكرت اللي حصل امبارح مع اسر وعيطت وقامت اتوضيت وصلت ، مسكت فونها لقت مكالمات كتير من تميم ومسدجات وتجعالتهم ...

بعد شويه رن فونها بإسم نورين..." 

نور... ردت 

نور بدموع.... نورين 

نورين بخصه...في اي ينور مالك بتعيطي ليه 

نور... نورين انا تعبانها اوووي وقلبي وجعني انا ظلمت تميم وهسكروه 

نورين...ليه في اي مش قولتي انوا اعترفلك بحبوه واتاي بتحبيه و.... 

نور... و اكتشفت اني كنت معجبه بيه ومش بحبوه نور انا هتجوز بعد اسبوع اسر شخص كويس وحبتوه وهو بيحبني من زمان وكان متبعني فا انا وافقت 

نورين... وهو طلب ايدك من مين 

نور... هيجي يتقدملك 

نورين...مش مصدقاكي ينور 

نور... لا صدقي احم هكلموه ويجي يتقدملك وكل حاجه هتم في خلال اسبوع 

نورين... ماشي ينوروفي نفسها مش قادره اصدق ينور، واتكلموا شويه وقفلوا......

________________________

________* 

عداا اربع ايام 

نو اتصلت باسر واصرت انو يقابا نورين، ونورين قبلت اسر رغم انها مش مستريحله انها وافقت لما لقت نور موافقه،نورين شاكه في وموضوع السرعه دي،تميم بيكلم نور وهي مش بترد عليه ،نور عملت لتميم بلوك......... " 

مؤمن... معجب بي نورين جدا كشخصيه وكل حاجه ونوين برضوا،وتمارا مدلوقه وملزقه في مؤمن ودي حاجه مدايقه نورين جداا ومؤمن قرف منها بسبب حركاتها دي....."

______________________

___________* 

عند تميم...."

تميم... ما انا هتجنن انا عملتلها اي انا مزعلتهاش هي كويسه،الا تكون تعابنه انا لازم اروح لها البيت حالا...." _بعد شويه وصل تميم لبيت نور وخبط 

نور... فتحت 

نور بصدمه وتوتر....تميم!!

تميم... ليه مش بتردي علي مكلماتي هو انا زعلتك في حاجه دايقتك طب انتي كويسه 

نور... دموعها نزلت 

تميم... مسك ايديها،مالك 

نور... سحبت ايديها ودموعها زادت اكتر 

تميم...دخل وساب الباب مفتوح...." 

نور هديت خالص واتكلمت بصوت عالي....تميم انا مش بحبك كان مجرد اعجاب مش اكتر، فرحي وكتب كتابي بعد بكراا  اتقدملي واحد وشفتوه كويس ومناسب وبح ب..  ومع الوقت هحبوه لانوه هيبقا جوزي، بتمني تيجي لانك صديق واخ،اسفه بس دي الحقيقه

تميم.... هههه لا برافو المقلب تحفه بجد، حبيبتي ممثله شاطره وابتسم بحب..." 

نور... بصتلوه بحزن كبير، تميم انا مش بهزر ارجوك امشي  لاني وجودك غلط انا 

اسر...جي في الوقت ده ودخل 

نور...اسررررر!!

تميم... قرب منوه مين الاخ 

اسر مد ايدوه...وبابتسامه خبث خطيب نور وهيبقا جوزها بعد بكراا،بس انت اللي مين 

تميم... مش مهم تعرف وبص لنور مبروك 

ومشي تميم 

اسر....قرب منها ومسكها من شعرها بقاا بتدخلي رجاله غريبه البيت 

نور... بقولك اي ايدك متتمدش عليا،سيبني يحيوان 

اسر... لينا بيبت يلمنا بس قسم عظما لو مبعدتي عن تميم وبزعيق لهكون قاتلوه 

نور...حاضر

اسر....نزل وهو فرحان لانوه شاف الكسره في عين تميم 

فلاش باااك ❤

الشخص اللي اسر بعتوه يراقب بيت نور

الشخص...باشا في واحد طالع عند نور هانم 

اسر...اكيد تميم اقفل انا جاي حالا 

وقفلوا واسر اتحرك علي بيت نور 

باااك ❤

تميم...مكنش مشي طلع علي فوق يراقب اسر لحد ما ينزل  سواا وخبط علي الباب ودخل وقفلوه...

نور... تميم انت اتجننت ايه اللي جابك هنا ابعد بعيد عن حياتي انت في خط... انت كداا هتسببلي مشاكل

تميم...  قرب منها ومسكها جامد من ايديها وزقها علي الحيطه وبص في عنيها واتكلم بزعيق انتي كدابه انا مش مصدقاك، انتي لما كنت بتقولي بحبك كنت بحس فيها بصدق مستحيل ده يبقاا اعجاب ده حب لا مش حب ده عشق، عينك بتلمع لما اكون قدامك، ضحكتك لما بتكوني معايا بتكون طالعه من قلبك وبصوت جمهوري انتي كدابه ينور 

نور... كانت دموعها نزله زي الشلال وقربت من تميم وحضنتوه جامد وتميم بدلها الحضن وحصنها جامد اكونوه بيقول للعالم كلوه انها ليه هون وبس نور لتميم وبس 

نور... عدت عنوه بسرعه انا اسفه بس دي الحقيقه يتميم امشي يتميم 

تميم....مشي وهو حزين جداا وحزن العالم كلوو في 

نور...بصتلوه وابتسمت بحزن 

وسرحت في اللي اسر قالهولها وهددها بيه 

فلاش بااااك ❤

نور بدات تفوق وفتحت عينها

اسر....اهلا بمراتي المستقبليه 

نور... مين الاخ 

اسر...مقولنا مراتي المستقبليه يعني جوزك المستقبلي،اسمي اسر 

نور...انت اتجنت ولا اي انا بحب تميم وهتجوزه كمان ، الكلام اللي بتقولوه ده عند امك 

اسر...ماانتي هتتجوزيني علشان لو متجوزتنيش هقتل تميم اللي بتحبيه ده انك تتجوزي مش هقتلوه 

نور... هو عملك اي انت شيطان اللي اللي بتقولوه ده 

اسر... فتح فيديو لتميم وهو حد بيضرب عليه نار بيهوشوا يعني واتكلم....ده بس اوريكي اني اقدر اقتلوه وانوا قريب مني جدا حياتوه قصاد جوزي منك 

نور بدموع... ليه عايز تعمل كداا 

اسر... ضيع مني سفقات كتير قبض علي ابراهيم اللي راح يخاد سفقه احلامي وسفقه العمر،عمال يضيع عليا فلوسي ولو مكسرتوش واتهد مش هعرف ارجع زي زمان،لم اتجوزك هيتعذب في بعدك لاني تميم بيحبك بجد ودي حاجه هتكسروه،مش هتجوزك يبقااا اموتوه 

نور بزعيق... حرام عليك،حرام عليك كل ده علشان الفلوس تقتل علشان الفلوس ما اتت بتشتغل في المخدرات وبتدمر محتمع بحالوه وبيموت بسب المخدرات ناس كتير يبقاا القتل سهل بالنسبالك 

اسر... بضبط كدااا يحلوه موافقه تتجوزيني ولا اقتلوه 

نور بدموع... موافقه اتجوزك يااسر!!

بااااك ❤

نور... حسبي الله ونعم الوكيل فيك،بجد اسفه يتميم خيرني بين اتجوزك وبين حياتك،حياتك عندي اهم بكراا تنسني وتحب غيري،زي ما حبتني،وانا هروح اعيش في جحيم مع تاجر مخدرات هروح اعيش في سجن عذابي يتميم...." 

______________________

_________* 

في فيله منصور...." 

تمارا... مؤمن ممكن نتكلم شويه 

مؤمن بضيق.. مليش معاكي كلام يتمارا وقرب منها ومسكها جامد شغل التلزيق ده والكلام الفاضي بتاع البنات ده تعملي مع حد غيري ابعدي بعيد عني احسلك علشان موركيش الوش التاني يتمارا غوووووري بلا قرف 

تمارا... خافت منوه جداا وبعدت عنوه بسرعه 

مؤمن....والله لهتشوف يتمارا الكلب 

نورين... جايه بكوبايه الشاي 

نورين بابتسامه وصوت براحه.... لا جامد بجد اي العظمه دي دي البنت هتموت من الرعب وانت بتكلمها 

مؤمن..  واخد بالك انتي مني اوووي مش كداا وغمز 

نورين بكسوف.... لا محصلش  

قاطع كلامهم دخول منصور من الباب 

منصور.... انتي يزفته اعملي فنجان قهوه وهاتيه علي المكتب 

نورين.... تمام حضرتك 

منصور.... بصلها بضيق لانوه مش مستريحلها وطلع علي المكتب 

نورين.... بصتلوه لحد ما اختفي  مش نزلي من ظور الراجل ده 

مؤمن...ضحك عليها 

تمارا....كانت نازله من فوق،لا ماانت بتضحك ما الخدامين وبتعملهم حلو اهوو اشمعنا انا

مؤمن.... لانهم انظف منك ومش شبهك خالص وانتي فاهمني كويس 

نورين بصتلها باستهزاء.... وراحت تعمل القهوه لمنصور وفي نفسها والله يمنصور يغبي كل حركاتك متسجله امتا بقاا نقبص عليك البيت بقاا خنيق من ساعه تمارا ماجت بت ملزقه صحيح 

نورين... طلعت بالفنجان القهوه علي مكتب منصور 

واول ما دخلت انتصدمت وصرخت باسم مؤمااااااان 

مؤمن والكل جي علي صوتتها 

مؤمن.....  لامستحيللللل!!

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية مريض بحب نور)

google-playkhamsatmostaqltradent