رواية أم نص لسان الفصل السابع 7 بقلم حنين عادل

 رواية أم نص لسان الفصل السابع 7 بقلم حنين عادل

رواية أم نص لسان البارت السابع

رواية أم نص لسان الجزء السابع

رواية أم نص لسان الفصل السابع 7 بقلم حنين عادل

رواية أم نص لسان الحلقة السابعة

#أم_نص_لسان😂 
#البارت_السابع 
ريم بصدمه: معقول انت تخاتيخو ؟!
نادر: ايوه انا
ريم : هههههههه وبتتيق( بتتريق) عييا( عليا) انا يو( لو) مكانك يبقي ماتكيمش( ماتكلمش) خايص( خالص)
نادر: علي الأقل اتحديت نفسي وبقيت زي ما انتي شايفه انتي عملتي ايه ؟!
ريم: ايعب ( العب) باييه( باليه) ههيييييي
نادر: انا اللي جبته لنفسي
ريم: خياص( خلاص) اسفه بس كان اسمك نادي( نادر) صياح ( صلاح) ادين( الدين) ايه نادي( نادر) جياي( جلال) دي
نادر: اسم الشهره
ريم: ههههه ايييه( والله) وبقيت مشهوي( مشهور) يا تخاتيخو
بيمسكها نادر من قفاها ...
ريم : ايه في ايه ؟!
نادر: لو حد عرف حكايه  تخاتيخو دي غيرك هامسحك من علي وش الدنيا فاهمه
ريم: سيب قفايا بييز ( بليز) ماينفعش كده
نادر: فاهمه
ريم: فاهمه يا ..
نادر: يا ايه؟!
ريم: تخاتيخو هههههههه
نادر بيقرب منها بعصبيه..
ريم: خياص ( خلاص) اسفه اسفه اهدي يا نادي( نادر) بيه
نادر: اتزفتي انزلي
ريم: حاضي ( حاضر)
بينزل نادر وريم مش بتمشي هيا بتجري وراه.  
وقف قدام الاسانسير فجأه..
خبطت في ضهره من ورا خلته يخبط في باب الأسانسير
بيكور ايده بعصبيه ..ريم عدلت نضارتها بخوف..
ريم: انا اسفه ماكنتش اقصد..
نادر: ابعدي عني عشره متر فاهمه
ريم: حاضي( حاضر)
بيدخل الأسانسير وهيا واقفه
نادر: مادخلتيش ليه؟!
ريم: عشان انت قويتيي( قولتلي) ابعد عنك عشيه( عشره) متي( متر) وكده مايجيش متيين( مترين)
نادر بعصبيه : ادخلي
ريم: طيب بياحه( براحه) اصي( اصل) يجيايك( يجرالك) حاجه او تموت فيها هوا ايعمي( العمر) بعزقه ..
بيضغط علي ازرار الأسانسير من غير ولا كلمه ..
وفجأه الأسانسير بيقف..
ريم: كميت( كملت) 
نادر بيمسك تليفونه وبيحاول يكلم حد ..
ريم: انت كويس؟!
بيبدأ يفك الجرافته بتاعته ووشه بيحمر ..
ريم: مايك( مالك) في ايه
نادر: مخنوق مش قادر اخد نفسي مش قادر
ريم: اهدي ..اهدي بس انت بتخاف من ايأماكن( الأماكن) ايمغيقه( المغلقه)
نادر: ايوه حاولي تكلميهم بسرعه انا هاموت..
بتمسك تليفونه وبتكلم اخر رقم حاول يرن عليه
ريم: ايحقونا( الحقونا) اياسانسيي( الأسانسير) 
* ايه الاسانسيه ده؟!
ريم: بطي ( بطل) غباء
* مش فاهم؟!
ريم: ايمصعد( المصعد) كده فهمت 
* ايوه ...
ريم: استاذ نادي( نادر) تعبان اوي بسرعه
* حاضر حاضر
ريم بصت ل.نادر اللي كان مش قادر ياخد نفسه
ريم: اتحدي خوفك زي ما اتحديت نفسك زمان اهدي شهيق ...زفير...شهيق ...زفير.. اكيد في حاجات يسه( لسه) عاوز تعملها هاتموت بايبساطه( بالبساطه) دي
نادر بيحاول ياخد نفسه بس مش قادر ..
ريم: خياص( خلاص) هانت ..هانت ..
الأسانسير بيشتغل ...
نادر علي رجل ريم وهوا بيبصلها وهيا كمان ..
بيتفتح الأسانسير وهما علي نفس الوضعيه مش بيتحركوا..
احم ..احم..
بتبص ريم بتلاقي كل اللي واقفين بيبصوا عليها ..
بتقوم بسرعه ونادر بيقوم وهوا بيحاول يظبط نفسه
ريم: اما اياسانسيي( الأسانسير) ده عييه( عليه) حاجات يا جدع مايه( ماله) السيم( السلم) عيي ( علي) الأقي( الاقل) بيتمسح كي( كل) يوم ويا ( ولا) ايه
بيمشي نادر وهيا وراه بتبتسم للناس ..
دخل مكتبه ..
ريم: اطيبيك( اطلبلك) عصي( عصير) يمون( لمون) 
نادر: ماشي 
ريم: ماشي ويا ( ولا) قاعد هههههههه
نادر مسك دماغه ...
ريم: انا هايوح( هاروح) مطيوح( مطروح) ههههههه
بصلها نادر بعصبيه
ريم: خياص يايحه( رايحه) ..
قام نادر ودخل الحمام وغسل وشه ونشف. .
بص لنفسه في المرايه وكأنه بيفتكر حاجه ..
غسل وشه للمره التانيه وطلع.   
ريم: استنيييييييي
نادر: ايه بتقولي ايه ...
ريم: لااااااااا
نادر: ااااااه ااااه 
ريم : قولتلك استني اهئ اهئ ايه الغيب( الغلب) ده يا يبي( ربي) ......يتبع
ولسه اللي جاي تقيل مع كاتبه الجيل😎
ياتري ايه اللي حصل لنادر 😂 تاني ..
انا في المشاكل ماعنديش ياما ارحميني

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أم نص لسان
google-playkhamsatmostaqltradent