رواية طفلتي الخائفه الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شهد عبدالسلام

 رواية طفلتي الخائفه الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شهد عبدالسلام

 رواية طفلتي الخائفه البارت التاسع والثلاثون

 رواية طفلتي الخائفه الجزء التاسع والثلاثون

رواية طفلتي الخائفه الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شهد عبدالسلام

 رواية طفلتي الخائفه الحلقة التاسعة والثلاثون

طفلتي الخائفه 
البارت 39 
بقلم/ شهد عبد السلام
 قرر مالك يعمل حفل الزفاف في نفس يوم احمد وفعلا قام الحفل 
حور:قوم بقا 
اسد:بتزعقي كده ليه 
حور:قوم عشان عايزه ...
اسد:هششش اسكتي 
حور:في ايه 
اسد حضنها:نامي 
حور:الفرح يا اسد
اسد:لسه بدري يا قلب اسد
حور:بدري من عمرك يا روحي انا هاخد الفستان و هروح الفندق 
اسد:خليكي معايه شويه 
حور:هتاخر يا حبيبي 
اسد:انتي ليكي عقاب من امبارح عشان اتأخرتي مع صبا وتاليا 
حور ضحكة:ماشي هنفذ العقاب بليل 
وقامت
اسد بغيظ:وفي عقاب النهارده كده يبقي اتنين
حور:عقاب تاني ليه  
اسد:فين صباح الخير بتاعتي؟؟
حور: انا اسفه وقربت من اسد وقبلته 
حور:في حاجه تاني 
اسد:لا بس يلا نفطر مع بعض
حور:لا مش هينفع هتاخر
اسد:طيب يلا وانا هوصلك
حور:مش هتعبك معايه 
اسد:لا 
حور:طب قوم بقا بسرعه 
بعد شويه 
في العربيه
حور:هترجع  امته من الشركه
اسد: هخلص شغل و هرجع  
حور:اوعي تتاخر
اسد:اهم حاجه انتي خلي بالك من نفسك 
حور:حاضر يا حبيبي
اسد قبلها من راسها:نفسي تتحجبي
حور ضحكة:قريب اصل حصل حاجه كده وقلت لازم اتحجب
اسد وقف العربيه:حصل ايه حد عملك حاجه
حور:اطلع هتاخر وبعدين هو في حد يقدر يعمل حاجه ل مرات اسد الباشا 
اسد:حوررر
حور:بخاف منك لما بتناديني ب اسمي 
اسد ضحك:حصلك ايه 
حور:مش هقول انا عند موقفي بليل هقولك
اسد:ماشي بتزعلي لما بتعصب عليكى 
حور:عشان خاطري بليل هقولك 
 اسد:ماشي انزلي بقا 
اسد:حور
حور:نعم
اسد:تلفونك يبقا جنبك حصل اي حاجه تكلميني فاهمه
حور:حاضر 
اسد:ينفع ارجع بيكي تاني بقالك كام يوم تعبانه خايف اسيبك لوحدك وقولتلك نروح للدكتوره قلتي لا بس بكره اول حاجه هتتعمل هاخد ونروح للدكتوره
حور بزعل:ليه 
اسد:هو ايه اللي ليه يا حبيبت قلبي انتي تعبانه وانا ساكت بقالي كام يوم 
حور:حاضر يا اسد هنروح بكره 
اسد قبلها:بلاش زعل يلا 
حور:باي    
حور في الفندق وتاليا وصبا في غرف تانيه بيعمله الميكاب 
 حور وماسكه بطنها:بابي هيعرف النهارده بقالك شهرين في بطني ومحدش يعرف غيري بابي هيفرح اوي بيك او بيكي   
عشق الميكاب الارتيست:يلا عشان اعمل لحضرتك الميكاب
حور:ماشي 
حور:انا عايزه ميكاب سنبل خالص 
عشق:ماشي يا هانم 
بعد اربع ساعات 
حور:مبروك يا حبايبي
تاليا:الله يبارك فيكي يا روحي 
صبا:الله يبارك فيكي يقلبي 
مالك:هتدخلي سجنك  
تاليا ضحكة:لو هبقا مسجونتك انا موافقه   
مالك حضنها وقبلها من ايديها:ربنا يخليكي ليا
احمد:اخيرا هانت ويتقفل علينا باب واحد
صبا بتوتر:انت قليل الادب 
احمد:انتي بتفهمي غلط ليه ده انا بحبك
صبا:وانا بموت فيك 
في الفرح كان الكل موجود ماعدا اسد
اسد من وراها:في حاجه ضايعة منك 
حور بخضه:تصدق انك بارد كنت فين
اسد:كنت بشوف الجناح بتاع مالك و الجناح بتاع احمد فوق في الفندق
حور:أممم
اسد:أممم وبيشلها 
حور:انت بتعمل ايه
اسد:عايزك في كلمه فوق وطلع في غرفه من غرف الفندق
حور:في ايه 
اسد:حلو اوي فيكي الاحمر 
حور:اه فاكر يوم
اسد:يوم م قطعتلك الفستان مش بتنسي انتي 
حور:لا
اسد:قلبك ابيض بس حقيقي طالعه قمر لا انتي اصلا قمرين من غير حاجه 
حور:طول عمري 
اسد:بحبك
حور:وانا بعشقك 
اسد:طلع عيني عشان تقوليلي كلمه حلوه 
حور:اقولك الاجمل 
اسد:قولي
حور:في بيتنا بليل 
اسد:ربنا يصبرني عقبال مانرجع البيت
المأذون:بارك الله لكم وجميعا  بينكما  في خير 
مالك:اخيرا يا عم الشيخ وحضن تاليا 
مالك جنب ازنها:بقيتي بتاعتي خلاص 
احمد:يلا يا شيخنا
اسد وايد في وسطها :شوية مجانين 
المأذون:بارك الله لكم وجميعا بينكما في خير 
احمد حضنها:يلا علي بيتنا
صبا:انت مجنون
اسد:اقعدي هنا شويه وهرجعلك تاني
حور:هتروح فين 
اسد:مش هتاخر
وطلع برا
وحور رقصت مع تاليا و صبا
اسد مسكها ورجعها الكرسي الي هي كانت قاعده عليه:حسابك معايه في البيت 
حور بطفوله:مش هتعاقب يا اسد 
اسد بيحاول يكتم ضحكته:لا هتضربي
حور:لا انا بحب اتعاقب
اسد:بس عقاب المره دي صعب
حور:موافقه 
اسد:يعني موافقه 
حور:موافقه ده كلام رجاله 
اسد:رجاله؟ وبيكمل في سره بخباثه هشوف الرجاله هتعمل  ايه بليل 
مالك:مش يلا
تاليا:علي فين 
مالك:علي فوق
تاليا بتوتر:ها لا انا عايزه افضل هنا 
مالك بتمثيل:ماشي يا حبيبتي  نقعد مع ان معدتي هتموتني
تاليا بخوف:بعد الشر عليك قولتلك خلي بالك من نفسك يلا نطلع 
مالك:طب ثانيه 
واتصل ب اسد 
مالك:خلص الحوار ياعم
اسد ضحك:مستعجل انت 
مالك:ما تخلص يا عم 
اسد:هشوف احمد
احمد بعد ما اسد كلمه 
احمد:يلا
صبا:ماشي
حور:انا تعبانه اوي هدخل انام 
اسد:تعالي هنا يا بت 
حور:بت انا بت 
اسد:غيري وتعالي عشان انفذ العقاب 
حور:عايزه انام 
اسد:مش هتهربي ذي كل مره 
حور:مافيش امل
اسد:تؤتؤ 
تاليا:معدتك بتوجعك من فين 
مالك حرك ايديها وثبتها علي قلبه:مافيش حد بيوجعني غير ده
تاليا:أممم ده بيوجعك ليه
مالك:اصل بيفضل يقول كلام غريب وجديد عليا
تاليا بفرحه:بيقول ايه
مالك:طول النهار والليل بيتكلم عن واحده اسمها تاليا و دايما بيتكلم عن حبه ليها
تاليا:امم
مالك:ده علاجه ايه
تاليا:علاجه تاليا ياروحي و شدة ايديها
مالك:مش كده طيب
تاليا:انت بارد خوفتني عليك 
مالك:اعيش واخوفك
تاليا:بارد
مالك:استني
تاليا:عايز ايه
مالك:راحه فين
تاليا:هغير الفستان
مالك:انا...
تاليا:انت في عينك يا قليل الادب
مالك:انتي مجنونه يا بنتي هو انا قولتلك حاجه 
تاليا:هو انا هستناك لما تقول
مالك:فهمتي غلط
تاليا:بجد
مالك:اه بجد كنت هقولك انا هدخل اغير البدله وبيقرب عليها
تاليا:لو قربت عليا هصوت 
مالك:بجد وفي ثانيه كانت قرب وكاتم فمها
مالك:هتعملي صوت
تاليا بتحرك رأسها بمعني لا
مالك قبلها  بشغف وبعد عنها
مالك وايدو علي وسطها:خايفه مني
تاليا:لا
مالك:وعلي كده واثقه فيا 
تاليا:اه
مالك:طب ليه بتعملي كده
تاليا:خايفه طنط ليلي كلمتني و خوفتني اووي
مالك ضحك
مالك:خايفه من ايه هو انتي بتخافي وانا معاك
تاليا:لا انا خايفه منك انت
مالك ضحك اكتر:طب ايه رايك نعمل اتفاق 
تاليا:ايه هو
مالك:كل ما تبقي خايفه قولي حبيبي
تاليا:يا ليله سوده 
مالك ضحك:طب هتسودي الليله  ليه ان شاء الله هتبقا ليله ذي العسل ذيك
تاليا:انت بتضحك علي ايه ها ده انت تعصب بقولك خايفه تقولي قولي حبيبي حبك برص يا شيخ
مالك:اهدي وذي ما قولتلك
تاليا:ماشي
احمد:اخلصي كل ده في الحمام 
صبا:براحه في ايه
احمد:كل ده يا قمر واحشتني
صبا:في الدقيقتين دول 
احمد:ده في كل ثانيه 
وبيقرب منها 
صبا:ايه رأيك نصلي ركعتين سوا
احمد فرح ان هي حبت ان ربنا يبقا راضي عليهم في اول يوم بينهم:يلا 
أسد وحور بين احضانه:كنتي عايزه تقوليلي ايه 
حور :مش هقولك ده عقاب تعملو فيا 
اسد:ده انتي راقصتي قدام الفرح وكام نفسي امس... .
حور:كنت هتعمل ايه
اسد:اولع فيكي بس الحمد لله قدرة اتحكم في أعصابي 
حور:طب الحمد لله 
اسد:قوليلي
حور بتوتر:انا بص
اسد ضحك:بصيت قولي
حور:انا جوايا حاجه
اسد بخوف:مالك تعبانه جواكي ايه
حور:ينفع تفهم يا اسد جوايا مش تعب او هيتعبي بس ..
اسد:مش فاهم قولي علي طول
حور:طب افهم لو انا بدوخ وبستفرغ يبقا ايه 
اسد:نروح للدكتوره و نشوف مالك 
حور بعصبيه:هو انت ايه مش بتفهم
اسد مسكها:قولي مالك بدل....
حور بتوتر:خلاص خلاص هقول
اسد:قولي
حور:انا جوايا .
اسد:قولي جواكي ايه ربنا يخليكي متخوفنيش اكتر من كده
حور بسرعه:جوايا بيبي  ايي و بتقف علي السرير 
اسد وبيحاول يستوعب هي قالت ايه :تعالي كده و بيمسكها من ايديها :قولتي ايه 
حور:انا جوايا بيبي ايييي لازم نحتفل....     
اسد بزعيق:حوور اهدي عشان افهم
حور بحزن:في ايه يا اسد 
اسد:انتي بجد حامل
حور:وربنا وربنا حامل
اسد بفرحه:يعني هبقي بابا وبيشلها وبيلف بيها ونزلها
حور:انا مبسوطه اوي
اسد وبيحضنها:مش قدي انتي عارفه من امته 
حور:من يومين 
اسد:وساكته بكره هاخدك  ونروح للدكتور عشان اطمن عليكي 
حور:عليا ولا علي ابنك او بنتك
اسد:اوعي تنسي ان انتي بنتي بردو وايه كمان اول بنوته انتي اول حاجه في حياتي 
حور:بحبك اوي وبتحضنه
اسد:الدكتوره قالتلك ان صحتك كويسه 
حور:اه كويسه
اسد:أهم حاجه انتي بنسبالي
تاني يوم الصبح
اسد:حور
حور:نعم
اسد:تعالي افطري 
حور:لا
اسد بعصبيه:مش كل يوم يا حور مش هتفطري و امبارح بردو..
حور: علي اساس انك سكت امبارح مثلا ما انت طلعت لي الفطار في الفندق
اسد:اسيبك من غير اكل 
حور: لا ازاي 
اسد:طب يلا 
مالك:تيتي 
تاليا بنوم:ايه بقا 
مالك:قومي 
تاليا:عايز ايه
مالك:صباحيه مباركه يا عروستي
تاليا:انت قليل الادب اوعي كده 
مالك ضحك:عايز افطر ياريت تغيري وننزل نفطر
صبا:احمد
احمد:ايه يا حبيبتي خلصتي 
صبا:طب يلا 
بعد 7 شهور 
حور بعياط:بابا 
اسد:اهدي معلش استحملي خلاص اهو هانت
حور:مش قادره
اسد حضنها:طب بس اهدي يا روحي معلش استحملي 
الدكتوره :اتفضل انت مش هينفع تبقا موجود في غرفة العمليات
اسد بعصبيه:..
حور :هموت حرام عليكو
اشوفكم بكره ان شاء الله 
وهيبقا آخر بارت بكره

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلتي الخائفه)

google-playkhamsatmostaqltradent