رواية ماسة الفهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة محمد

 رواية ماسة الفهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة محمد

رواية ماسة الفهد البارت التاسع عشر

رواية ماسة الفهد الجزء التاسع عشر

رواية ماسة الفهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة محمد

رواية ماسة الفهد الحلقة التاسعة عشر

البارت التاسع عشر(19).
رواية:ماسة الفهد♥💎.
بقلمي الكاتبة:حبيبةمحمد👑💚
اسيل بخضة:مالو وشي في حاجه 
ماسة:بهزر معاكي لازم اوقع قلبك كده شوية يابنتي
اسيل:منك لله ياشيخه انتي دايما كده 
ماسة:بس مشاءالله تنضيف البشرة منور وشك
اسيل:بجد طب كويس انا كنت خايفة ان الدكتور ده ميكونش بيشتغل حلو
ماسة:لا لا عامل مفعول جامد ويلا بقا البسي عشان نسافر
اسيل:ماشي الفستان هجيبوا معايا وانتي كلمتي الميكب الارتست اللي هتجيلي هناك
ماسة:اه كلمتها متخفيش
اسيل:حبيبتي ريحتيني والله
ماسة:على اي احنا اخوات صح
وجهزوا انفسهم وذهبوا إلى  soma bay في الغردقة...
في صباح ثاني يوم في الفندق..
ماسة:فهد اصحى عشان انا راحة عند اسيل 
فهد:انا فرحان انهارده مش عشان جاسم اخويا هيتجوز عشان مش كل شوية تسيبيني وتروحي عند اسيل
ماسة:معلش بقا يادودي اختي لازم اقف جمبها
فهد:ماشي ياست بس لينا حساب بعدين
ماسة:يادي حسابتك ديي انت دايما تخوفني بكلامك الغريب
فهدبضحك:روحي عند اسيل ياماسةروحي
عند اسيل...
اسيل بتوتر كبير:ماسة جيتي تعالي بالله عليكي ساعديني وانا بلبس الفستان عايزة الحق الشمس عشان الإضاءة بتاعت السيشن
ماسة:اهدي اهدي يخربيتك الميكب الارتست وصلت
اسيل:ازاي مش عايزاني اتوتر ده فرحيي انا اتوترت زيادة يالهوي والميكب الارتست في الطريق
ماسة:بس الفستان عليكي تحفة يروحي
اسيل:بجد
ماسة:اه وربناا
اسيل:الميكب عايزاه يكون هادي 
ماسة:حاضر حاضر هقولها
اسيل:طب البسي قبل ما الميكب الارتست تيجي وكلمي فريدة اه صح هيا هتيجي مع مين
ماسة:هروح البس واكلمها وهيا جايا مع عبد الرحمن
اسيل:طب تمام ولا اقولك متسبنيش انا متوترة
ماسة:يخربيتك جننتيني استني طب هجيب الفستان البسه هنا
اسيل:خلاص ماشي
عند فريدة
فريدة:الو ياعبد الرحمن انت فين
عبد الرحمن:انا تحت البيت يلا انزلي
فريدة:خلاص ماشي استنى
ونزلت فريدة إلى عبد الرحمن
عبد الرحمن:لا بس الجمال ده خطيبتي قمر ياجماعة
فريدة:ميرسي ياحبيبي انتي احلى على فكرة
عبد الرحمن:لازم اكون حلو عشان معايا قمر زيكك يلا اركبي 
ونرجع عند اسيل..
اسيل:اي القمر دهه ياماسة لا قمر بجد
ماسة:اي حلو الفستان
اسيل:ده تحفة
ماسة:فهد اللي مختاروا
اسيل:اي ده انتوا اتصالحتوا
ماسة:اهه الحمدلله
اسيل:الحمدلله فرحتيني
ماسة:يلا بقا عشان الميكب الارتست وصلت اهي
في غرفة جاسم..
جاسم:فهد اخويا اللي نسي انو لي اخ وعريس كمان ومش واقف جمبوا
فهد:انا بقا مكنتش عايز اجي اشوفك عشان الكلام ده ياعم فوكك كده زي ماانت عريس فا انا بردوا لسا عريس وكان في مشاكل كده فاكنت مشغول والله معلش
جاسم:ماشي ياسيدي مش هتكلم بس عشان فرحي
فهد:ماشي ياعم شكرا اخبار الحفلة تحت اي
جاسم:تمام عمي وبابا ظبطوا كل حاجه بس الاول هنعمل السيشن في الجاردن بعدين نبدأ الفرح
فهد:خلاص ماشي بس البدلة جامدة عليك اخويا كبر وبقاا عريس اهو
جاسم:شوفت بقا الايام
وفضلوا يضحكوا..
بعد فترة من الوقت كانوا وصلوا عبد الرحمن وفريدة واسيل خلصت الميكب وبقت جاهزة وعملوا السيشن 🖤📷
في حفل الزفاف..
كانوا العرسان بيرقصوا سلو على اغنية(انا عندي لعنيكي كلام محدش غيري في الدنيا يقولوا في يوم من الايام ليكي اول لناس تانية❤🌏)
وفجأة💥...

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ماسة الفهد
google-playkhamsatmostaqltradent