رواية حب بنت الشوارع (حياة الصقر) الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك اسامه

رواية حب بنت الشوارع (حياة الصقر) الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك اسامه

رواية حب بنت الشوارع (حياة الصقر) البارت الثامن عشر

رواية حب بنت الشوارع (حياة الصقر) الجزء الثامن عشر 

رواية حب بنت الشوارع (حياة الصقر) الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك اسامه

رواية حب بنت الشوارع (حياة الصقر) الحلقة الثامنة عشر

حياه أتخضت و طلعت تجري و اتفجأت بملوك و عمار بيتخانقوا..» 

عمار: بقي أنتي يا حرااميه تبقي صاحبه أختي 

ملوك: ماا تلم نفسك يا جدع أنت قال حرااميه قال 

عمار: حراميه و ستين حراميه كمااان لما تنطي من السور دا أسميه إيه!! 

ملوك ببرود: سميه زي ما تسميه أنا مسرقتش عشان تقولي حراميه 

عمار: وأنا هستني لما تسرقي!! 

ملوك: وأنا مش هسرق أصلا يا غبي 

عمار: أهو أنتي الغبيه 

حياه وقفت بينهم: بس بسسس بسسس أنا الغبيهه آه والله أنا و مني لله كماان 

ملوك: متقوليش علي نفسك كدا يا بت 

عمار بقرف ليها: بت!! 

ملوك: أومال واد!! 

عمار: دي صاحبتك يا حياه!! 

حياه: آه يا عمار صاحبتي و جايه تحضر فرحي يا حبيبي ممكن متضيقهاش 

عمار: هتحضر الفرح و هتمشي 

ملوك: حوش حوش عايزة أقعد في وشك ليل نهااار يلااا دا أنت وشك يقطع الخميرة من العيش 

عمار: آه غيراانة مني عشان حلو و عسل و مسمسم و البناات عليا قد كداا 

ملوك: غيراانه منك!! وأنا يوم ما هغير  هغير  منك  !! ليهههه يا دلعدي من قلة البناات!! 

حياه و هي بتسحبها: بسس بقي أنا تعبتلكوا بسس 

ملوك: عشان خاطرك يا حياه بس 

حياه: شكرآ يلاا بقي نطلع!! 

ملوك طلعت مع حياه الأوضة و عمار  بيبصلها بتوعد..» 

*في الأوضة *

ملوك: بقي الكائن دااا اللي أنا بقول عليهه مز طريقة كلاامه كداا؟؟ لا و أخوكي!! دا إزاي معلش 

حياه ماسكه رأسها: آه يااااني أصوتتت!!! 

ملوك قربت منها: خلاص خلاص أسفه هاا هنعمل إيه!! 

حياه: هنروح البيوتي سنتر 

ملوك: أشطاات وأنا هروح أجيب هدومي من عند الريسة 

حياه بصتلها: أنتي لسه بتشتغلي عندها!! 

ملوك: ما هي اللي بتأكلني يا حياه 

حياه: هشغلك في الشركة بتاعت بابا 

ملوك: بس أنا مش دارسة غير ثانوي 

حياه: عادي أنا بدرس من البيت و بشتغل في الشركه صقر قدر يخليني أدخل الجامعه لا و أخدها في البيت و الإمتحانات بروح أمتحن  و أرجع 

ملوك: الله بجد يا حياه!! 

حياه: بجد يا روحي و دلوقتي متروحيش تجيبي حاجه إحنا هنروح نعمل شوبينج و نروح البيوتي سنتر يلاا.. قامت و طلعت هدوم من هدومها و أدتهلها.. يلا خدي أجهزي وأنا هنزل أجهز 

ملوك أبتسمت و أخدت الهدوم و دخلت تأخد دش و لبست الهدوم و نزلت..» 

حياه بتصفير: مووزه موزهه 

ملوك ضحكت بفخر مصطنع: طول عمري يا بت 

عمار كان بيتكلم في الموبايل و بصلها بعصبية إنها تسكت بس مسكتتش و فضلت تعلي صوتها أكتر. 

ملوك: اهيهياهياااااااا أيه داااااع فااااااااار لااااع لاااع برصصص 

عمار بيبصلها بغضب و هي بتضحك و حياه بتضحك عليهم. 

عمار خلص: تعاليلي بقي يا بتاعت فااار ولا برص أنتي 

ملوك: لاا يا باشا عيلة و غلطتت وحياه أختك الحلوهه ديي 

عمار: ما كنتي من شوية القطه الشرسة إيه دلوقتي قلبتي ليه!! 

ملوك و هي بتبص علي حياه اللي جمبها: ترااجعت عشان العروسة 

عمار بأبتسامة لأخته: و أحلي عروسة يلا عشان أوصلكوا يلاا 

عمار أخد البنات و راحوا المول عملوا شوبينج بعد كدا أخدهم البيوتي سنتر و مها و تولين و ناهد كانوا كلهم جوا دخلوا معاهم و ملوك أتعرفت عليهم و حبوها كلهم..» 

*في البيت*

سفيان ماسك طبلة: و رشواا الشاارع مايه 

وليد بيرقص بطريقة مضحكة: رشواا الشاارع مايه 

عمار و صقر بيضحكوا عليهم.. 

صقر: بس أنت و هو بقي 

سفيان: والله أبداً هشغل مهرجانات أصبر 

صقر: و كدا اناا هرقص يعني مستحيلل 

بعد خمس دقايق صقر بيرقص معاهم: مصاحبش الفرافير حتي لو راكبين فيرااري 

وليد: أنا أصاحب التقدير حتي لو هركب أتاري 

سفيان بزغروطة أو بصويتة أيهما أقرب 😂: أتاري الدونياا أتاري 

عمار طفي المهرجانات: خلااص رقصنا و خلصنا!! يلا نروح المول نختار البدل ولا إيه!! 

صقر: احم آه يلاا هنطلع نلبس 

طلعوا لبسوا و نزلوا يختاروا البدل *شوية فرفشهه عشان اللي جااي حزن حزننن يا فوزيي ياخويااا 🌚😂* 

*باليل * 

كلهم متجمعين في بيت صقر و بيهزروا.. 

ناهد: يلاا العشاا يلاا 

أتجمعوا علي السفره و لسه هيأكلوا دخلت عليهم مجموعه من الظباط.. 

الضباط: معانا أمر بالقبض علي عمار الدسوقي.. 

يتبع...

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حب بنت الشوارع (حياة الصقر))

google-playkhamsatmostaqltradent