روايات

رواية حياتي في رواية الفصل التاسع 9 بقلم نور محمد

رواية حياتي في رواية الفصل التاسع 9 بقلم نور محمد

رواية حياتي في رواية البارت التاسع

رواية حياتي في رواية الجزء التاسع

رواية حياتي في رواية الحلقة التاسعة

ريهام بحب ومياعه : انا بحبك يافارس وعاوزاك
وقربت منه وحضتنه وهو كان مصدموم من كده (طب والله تستاهلى الى حيحصل فيكي بعدين😡)
وانا كونت واقفه وشوفت المشهد ده انصدمت بس الى حصل بعد كده فرحني فيها بصراحه
فارس بعدها عنه بقوه وكان في كف قوي نزل على وجهها الجميل ده من فارس
فارس بغضب جهنمي: انتى وحده رخي*صه ومتقربيش مني كده تاني فاهمه
هي خافت من شكله ده وطلعت جري من الجناح لقتني واقفه كده على باب الجناح وانا باين على شكلى شمتانه فيها بصراحه
ونزلت وهي حتفرقع من الى عمله فارس فيها ده
انا دخلت وعملت نفسي مشوفتش حاجه بس انا كونت متابعه من اول الحوار بصراحه
وقولت في نفسي بتوعد.. طب والله لعلمك الادب علشان تعرفي تقربي من المز بتاعي كده تاني
قعدت ابص في الجناح على فارس ملقتهوش لحد ماطلع من غرفه الملابس بتاعته وكان لابسه بدلته الكحلى كانت حتاكل منه حته بصراحه وراح على التسريحه يظبط شعره
وانا واقفه وسرحانه فيه كده من جمال امه
فارس بعد مالاحظ انى واقفه كده وسرحانه فيه قال
فارس بمشاغبه : ايه يانور عارف نفسي حلو علفكره 😉
انا اتحرجت اوي بصراحه وقولت
انا بخجل حاولت اخبيه .. انتى حضرتك ناديت عليا
فارس بحنيه: اه يانور انا حروح الشركه وعاوزك ترتبي الجناح لحد ماجي
انا هزيت رأسي بمعني حاضر
وهو خرج لشركته وانا نزلت جبت ادوات التنضيف وطلعت ارتب في الجناح اخدت لاخر اليوم كده وانا بنضف فيه لحد ماتعبت ونزلت على المطبخ واكلت علشان كونت حموت من الجوع وروحت ارتاح في اوضي شويه
وفارس رجع كمان واكل وطلع لقى الجناح نضيف اوي وراح على السرير يرتاح
وعدا الوقت وجت الساعه 11انا صحيت لما اتأكدت انو كل الى في القصر نامو وطلعت علشان انفز خطتي طبعا الى فكرت فيها
خرجت اتسحب ودخلت غرفه ريهام دي ورحت على التسريحه بتاعتها وطلعت كيس كده من جيبي فيه بدره ****
واخدت مستحضرات التجميل كلها بتاعتها وكريمات بتاعتها كمان خلط فيهم كلهم البدره دي وطلعت بهدووء روحت لاوضتي ونومت بعمق
وانا مستنيه المسلسل الى بكره حيحصل فيها
خلص اليوم كده
وشرقت شمس جديده تبلغ قدووم يوم جديد في القصر
استيقظت وانا كلى نشاط وفرحه طبعا جريت على الحمام اخدت شور بسرعه واتوضيت وطلعت لبست سدالى وصليت فرضى وقريت وردي ده اهم حاجه
وطلعت وانا فرحانه وسعيده كده وجريت على غرفه السفره علشان احضر الفلم من اوله 😂
دخلت لقيت فارس رويهام بيفطرو بهدووء كده
انا قولت في نفسي.. تمام ده الهدووء الذي يسبق العاصفه
روحت عند فارس طبعا علشان اصبح عليه
انا ببتسامه.. صباح الخير يافارس بيه
فارس ببتسامه برضو: صباح الورد يانور
بصت عليا كده بصت غيره وحقد
فارس بحنيه: نور انتى فطرتي
هزيت رأسي بلا
فارس: طب اقعدي افطري معانا
قعدت بعدها افطر معاهم ومعداش خمس دقايق بس ولقيت ريهام دي بتهر*ش في جلد*ها كده الاول وبعدين تهر*ش في شعرها كمان
وانا باصه عليها كده وكاتمه الضحكه باعافيه
وبعدها قامت من السفره وهي بتصرخ وتهرش زي الجربا*نين كده 😂
فارس اتخض من شكلها ده وقام بعيد عنها
انا وقفت جنبه وقولته.. ابعد يافارس بيه دي باين عليها جربا*نه 😂
فارس بخضه: ريهام مالك انتى بتعملى كده ليه
هي مردتش طبعا وكانت بتصرخ وتهرش بس وتقول
ريهام بألم: الحقوني من قادره جس*مي كله بياكل*ني ااااه
انا قربت من فارس وقولت.. فارس بيه انا عندي الحل لو تسمح طبعا
هز رأسه بمعنى ماشي اتصرفي
جريت على المخزن وجبت منه خرطوم مياه كبير كده شبه الى بيبقى في المطافي كده 😂
وروحت قدامها ووجهته عليها وشورت لخدامه تشغله
طااااخ
وقعت ريهام على الارض من قوه المياه وبقت شكلها زي الكتكوت المبلوب بالظبط 😂
هديت بعدها من الدش الى اخدته مأخدتش زيه في حياتها
وفارس قاعد متابع وكاتم الضحك بالعافيه
بعدها وقفت المياه وهي قامت وكانت خلاص حتفرقع مني ومشت على اوضتها وهي الغضب ماليها منى
انا قولت بعد مامشت.. طب مفيش كلمه شكرا حتي على المجهود الى عمله ده يالا مش خساره فيها برضو 😂
دخلت اوضتها وهي شايطه منى كده وقالت
ريهام بغضب وغيظ: ماشي يانور يازباله بقى انا تعملى فيا كده طب. الله لطلعك من القصر ده بفضيح*ه ده مبقاش اسمي ريري
انا طبعا رجعت لاوضتي ارتاح بعد المجهود الجبار ده
وفارس طلع كمان لشركته
وخلص اليوم على كده وماكنش فيه احداث جديده
صبح يوم جديد باحداث جديده طبعا في روايه حياتي
صحيت متاخر على غير حالى وروحت علطول اخدت شور بسرعه واتوضيت وطلعت صليت فرضي اهم حاجه ومنستش كمان وردي طبعا
روحت على اوضه السفره مالقتش الى اسمها ريهام دي والا فارس كمان كان موجود
فطلعت روحت على المطبخ علشان اسئل الداده طبعا
انا بقلق.. ياداده هو فارس بيه مش موجود والا ايه
الداده: اه يابنتي هو راح الشركه بدري النهاردا علشان شغل مستعجل
.. ماشي ياداده انا حروح اوضتي ارتاح شويه
وروحت على اوضتي دخلت بصيت لقيت زجا*جه كبيره شكلها جميل على سريري وفيها عصير لونه بني كده انا افتكرته عصير تفاح بس قولت.. ده باين انه مستورد كمان
فتحتها وشربت منها شويه كده لقيت طعمها غريب بس حلو اوي ومحستش بنفسي غير وانا مخلصاها كلها
في الليل تقربيا كده ١١مساءا
فارس خلص شغله في الشركه ورجع علطول القصر علشان يرتاح وصل القصر وطلع جناحه علطول اول مادخل اتفاجئ لقى الجناح في حاله كارثه ومفيش حاجه في مكانها الصحيح
دخل يشوف مين عمل كده طبعا في الجناح بس اتفاجئ اكتر لما لقى…

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حياتي في رواية)

اترك رد

error: Content is protected !!