رواية عشق الأيام الفصل التاسع 9 بقلم منار كريم

 رواية عشق الأيام الفصل التاسع 9 بقلم منار كريم

رواية عشق الأيام البارت التاسع

رواية عشق الأيام الجزء التاسع

رواية عشق الأيام الفصل التاسع 9 بقلم منار كريم

رواية عشق الأيام الحلقة التاسعة

حبيبة وآيام = يا رب يلا السلام عليكم وهما نازلين علي السلم لقوا عمر بيساعد حمزه انهم يطلعوا الشقه وحنان كانت قدامهم علي شان تفتح الباب 

حبيبة =اي دا انتوا مش قلتوا مش هتيجوا دلوقتي 

حنان =اخوكي اللي دماغه ناشفه المهم انتوا رايحين الدرس ولا اي

حبيبة =ايوا يا ماما هو درس واحد ومش هنتاخر وهنيجي علي طول أن شاء الله ومشيو 

وعمر ساعد حمزه أنه يدخل اوضته ويستريح 

حمزه = تعبانك معانا يا صحبي 

عمر = انت عبيط يلا تعبت مين ااه افتكرت انا عايز رقم فونك علي شأن اطمن عليك 

حمزه = تمام اكتب ٠١١*****

عمر =تمام هسجله بقي يلا انا لازم امشي 

تمشي فين والغداء اللي وصيت كريمه تعمله ده مين هيكله "قالتها حنان وهي داخله الاوضه "

عمر =معلشي بقي يا امي مره تانيه 

حنان = لا تانيه ولا تالته انت لازم تتغدا معانا دي حتي اول مره تيجي عندنا ولا عايز تقول علينا أننا بخله بقي وازعل منك 

عمر= لا طبعا مقدرشي خلاص علي شأن خطرك انتي 

حمزه بزعل مصطنع= ايوا هو كدا بقي خلاص نسيتي حمزه يا ام حمزه ماشي يا بختك يا حمزه في امك 

حنان وعمر= هههههههههههههههه 

حنان = هو انا اقدر انسي حمزه انا خلاص بقي عندي ولدين وبنت 

Manar Karem

____________________*

حبيبة وآيام وهما رايحين الدرس 

الراجل /رايحه الدرس وهي وصحبتها 

الطرف التاني  / اممممم تمام عينك ماتشيلها من عليهم انت سامع 

الراجل/ اوامرك اي حاجه تاني

الطرف التاني / حاليا لا بس لو حصل اي حاجه تبلغني انت سامع 

الراجل /تحت امر حضرتك 

(طبعا كلكوا عايزين تعرفوا من اللي بيتكلم 😂😂 خمنوا كدا )

Manar Karem

@@@@@@@@@@@@@@

حبيبة =الحمد لله الدرس خلص اخيرا انا نفسي بقي الشهرين دول يخلصوا وادخل كليه واستريح من التعب ده

آيام=مستعجله علي اي بكرا تقولي يا رتني كنت فضلت زي ما انا 

حبيبة =مش عارفه بقي المهم يلا بقي نروح احسن نتأخر

Manar Karem

______________________

عمر = بجد تسلم ايديكوا انا من ساعه ما ماما اتوفت وانا مكلتش اكل حلو اوي كدا كله اكل مطاعم أو شغالين بس 

حنان وكريمه =با الهنا والشفا يا حبيبي خلاص كل يوم تيجي تتغدي معانا اي رايك 

عمر= يا سلام دا انا ما اصدق وفضلوا يتكلموا كتير

وبعد وقت 

حبيبة = ماما يا ماااااااما يا حمزززززه 

حنان = اي يا بت وطي صوتك في أي جاموسه بتنعر الراجل جوه 

حبيبة = راجل مين هو في راجل غير حمزه ولا اي 

حنان = ااه يا اختي عمر جوه مع حمزه بيطمن علية 

حبيبة با احراج وبتقول في نفسها طيب الراجل هيقول عليا اي دلوقتي طيب هو جوه في الاوضه مع حمزه ولا فين 

حنان =ااه جوه يلا ادخلي غيري هدومك واتوضي وصلي الضهر وتبقي سخني الاكل واتغدي 

حبيبة بصدمه =اي دا اي النداله دي يا حنان بتكلوا من غيري 

حنان=اومال الراجل كنا نقعده يستني حضرتك علي ما تشرفي علي شأن نأكله 

حبيبة = خلاص والله ما انا واكله في البيت ده انا هطلع اشوف طنط كريمه عملت غدا اي واتغدي مع آيام 

حنان =ماشي يختي انتي حره

Manar Karem

@@@@@@@@@@

آيام بت يا آيام قالتها حبيبة هي بتخبط علي الباب 

آيام= في أي يا بت بتزعقي كدة لي

حبيبة=يعني انا غلطانه اني بطمن عليكي 

آيام بعدم تصديق يا بت دا انا حتي لسه سيباكي مبقاليش خمس دقائق قولي في أي

حبيبة =احم احم هو انتوا عملين غدا اي

آيام بفهم = اااه قولي كدا بقي الموضوع موضوع اكل صح

حبيبة بهزار = متفهمنيش صح 

آيام= لا انا فهماكي غلط علي العموم ماما بتحضر الغدا جوه اهي دقيقتين ويكون جاهز يلا ادخلي

وبعد مرور  تلات شهور  وجه عيد ميلاد ايام وحبيبة كانت مصره تعمل عيد ميلاد ليها بس ايام رفضت علي شأن الامتحانات وآيام خلصت امتحانتها هي و حبيبة وحمزه كان بقي كويس واشتغل مع عمر في الشركه  وكل يوم حبة لأيام يزيد بس مكنشي في اي نوع تواصل بين آيام وحمزه وعمر كان حب حبيبة بس لسه مقلشي لحد 

حبيبة =يااة انا مش مصدقه اني خلصت تالته ثانوي دي اخيرا الحمد لله انا تعبت اوي فيها 

آيام =الحمد لله عدت علي خير عقبال النتيجه بقي 

حبيبة = يا رب 

Manar Karem

@@@@@@@@

كريمه =ايام عيزاكي في موضوع كدا 

آيام =نعم يا ماما اتفضلي 

كريمه انتي خلاص خلصتي امتحاناتك وكمان جه عيد ميلادك وحنان كلمتني علي موضوعك انتي وحمزه زي ما كنا متفقين 

آيام = اللي تشوفيه يا ماما بس يا ريت ناجل الموضوع ده لحد ما النتيجه تظهر يا ريت 

كريمه =حاضر يا حببتي ربنا معاكي 

آيام = يا رب يا ماما 

وبعد مرور شهر اخر يوم نتيجه آيام وحبيبة كانوا قاعدين متوترين جدا  ومستنين وحمزه كان واخد ارقام الجلوس وبيبحث عنهم 

حمزه بفرحه النتيجه ظهرت 

حبيبة وآيام اتنفضوا من مكانهم وقلبهم كان هيقف من الخوف 

حمزه راح حضن حبيبة بفرحه غامره مبروك يا بيبو جبتي ٩٨٪ مبروك يا حبيبتي 

حبيبة =بفرحه اكبر انت بتهزر بجد والله انا مش مصدقه الحمدلله يا رب طيب وآيام 

حمزه وهو موجه نظره لأيام بابتسامه = مبروك يا دكتوره آيام محمد ٩٩٪ 

آيام مكنتشي مصدقه نفسها اي وكانت فرحانه جدا اي الحمد لله الحمد لله يا رب وراحت حضنت كريمه وحنان وحبيبة وكلهم حضنوا بعض 😂😂

كريمه بدموع فرحه لبنتها = الف مبروك يا حببتي اكيد بابا فرحان جدا بيكي دلوقتي انك حققتيلة أمنيته 

حمزه = وهيفرح اكتر آيام انا ........

يُتبع ..
google-playkhamsatmostaqltradent